Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Aktia!
Miks mä kuulin tän ihan Kärtsän äänellä samalla rytmillä ja korkeudella kuin Peliä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Aktia Sloveniassa, serkun slipoveri ja Jan hytkyttää Kärdeä listalle.
Ei helvetti, tajusin vasta tästä kommentista tuon Aktia Sloveniassa kohdan. Aiemmin mietin vaan kiltisti pankkiasioita. 😅 Alkaakohan mun ote vähän pehmetä? Vai onko se tää helle kun ei enää aivot toimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän suora Aktia-webinaari on 15.8.
Eli oletettavasti poika on silloin Suomessa vaikka kai sitä voi toki Sloveniastakin sellaiseen osallistua.Mutta olisko siinä kuitenkin Aktian mainostamista samalla? Aktian kylttiä ja sen semmosita rekvisiittaa. Kyllähän aktia Sloveniassakin voi olla :D
Minkälaista aktia? ;)
Sen rekvisiittaa? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Kärtsä ottaa kiertuemanageri vastuun poikien Suomen reissusta nyt kun Reko ei tänne pääse <3
Siitä tulisi todennäköisesti eeppisintä säätämistä ikinä 😂 Eikös K joskus sanonut, ettei hänen ja JO:n yhteiskiertueesta tulisi mitään, kun menisi vaan sekoiluksi 😄
Sekoilu kuulostaa just hyvältä! Mihin voi muuten ilmoittautua Suomen kiertueen ajaksi poikien autonkuljettajaksi. Tässä kohtaa lienee syytä mainita, että olen aikamoinen velho Tetriksessä, mikä varmasti tässä pestissä lasketaan eduksi.
Osaatko käyttää 50 cm tunkkia?
Sanotaanko näin, että ei se haitaksi olisi ottaa etukäteen vähän tuntumaa. En vastustaisi ajatusta käydä vaikka elokuun puolella treenaamassa riittävästi ollakseni täydessä iskussa sitten syyskuussa h-hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt menis tämän vuoden puolella,kun on B:lle luvannut. Voihan suunnitelmat aina muuttua. Uskon kyllä kun K kyseessä, että eivse siellä salaa pysty käymään. Se varmasti lipsauttaa jotain somessa tai alkaa jonkunlainen mouruaminen 😁
Eimene. On ainoastaan antanut ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
K: B... You know I love You.
B: Yes. I love You too.
K: And I love You walking around naked. And doing silly sexy gestures towards me.
B: Yes.
K: But now I was in that Aktia seminar.
Okei, nyt repesin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan nyt menis tämän vuoden puolella,kun on B:lle luvannut. Voihan suunnitelmat aina muuttua. Uskon kyllä kun K kyseessä, että eivse siellä salaa pysty käymään. Se varmasti lipsauttaa jotain somessa tai alkaa jonkunlainen mouruaminen 😁
Eimene. On ainoastaan antanut ymmärtää.
Mä luulen että se on siellä nyt tai sitte menee syyskuussa ennen ku Jokerit lähtee kiertueelle.
Vierailija kirjoitti:
Markin instastoorissa kuva B:sta studiolla hihattomassa topissa.
Kiva kun mä luin että stadionilla. Sit kun näin tuon kuvan studiolta niin ihan . . . ! 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oletettavasti poika on silloin Suomessa vaikka kai sitä voi toki Sloveniastakin sellaiseen osallistua.😥 Olin niiin ajatellut, että just silloin olisi Sloveniassa.
Ehkä meidän pitäisi vaan uskoa Bojania kun se sanoi ettei ole näkemässä K:ta ainakaan ennen lokakuuta.
Eikö tästä ollut jo yhteisymmärrys että se vastaus oli siihen, että joku fani oli näkemässä lokakuussa Kärden JA Voyagerin. B sanoi ettei ole näkemässä heitä ennen fania. Viittasi siis Australian bändiläisiin. Näin mä ainakin yhä uskottelen itelleni.
Oikeasti sanoi että tell them I miss them all tms. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla on jotenkin räkäsen näkönen suu. En pussais
Taidat olla suurin piirtein ainoa laatuasi.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oletettavasti poika on silloin Suomessa vaikka kai sitä voi toki Sloveniastakin sellaiseen osallistua.😥 Olin niiin ajatellut, että just silloin olisi Sloveniassa.
Ehkä meidän pitäisi vaan uskoa Bojania kun se sanoi ettei ole näkemässä K:ta ainakaan ennen lokakuuta.
Eikö tästä ollut jo yhteisymmärrys että se vastaus oli siihen, että joku fani oli näkemässä lokakuussa Kärden JA Voyagerin. B sanoi ettei ole näkemässä heitä ennen fania. Viittasi siis Australian bändiläisiin. Näin mä ainakin yhä uskottelen itelleni.
Oikeasti sanoi että tell them I miss them all tms. Valitettavasti.
Mitä sitten olisi pitänyt sanoa? Tell the I miss them all. Except Käärijä of course, who I FaceTime with every day and every night.
Ehkä nyt vaan oli yksinkertaisinta sanoa vaan tuo I miss them all.
Vierailija kirjoitti:
Häärijä sanopa sille Kärdelle, että nyt se pää pois sieltä persuksista ja yhteydenottoa Sloveniaan ja sassia. Lentoliput ostoon. Naudoilla menee usko. Täyttymätön lipaisukin on täyttymättä ja slipoveri odottaa riisumista.
Voit myös päästä ainutlaatuisen yksityishenkilön hytkytykseen. Alkaa olemaan melkoiset tarjoukset. Hopi hopi.
Vielä palstan hääsuunnitelmista - miten K:n ja Alessandran häät sijoittuu ajallisesti ja parisuhteellisesti Suomenlinnan pippaloihin? Onko K naimisissa sekä B:n että A:n (ja ehkä A:n poikkiksen) kanssa ja voiko myös B ottaa tasapuolisuuden nimissä useamman puolison vai jakavatko A:n (ja poikkiksen)?
Vierailija kirjoitti:
K: And I love You walking around naked. And doing silly sexy gestures towards me.
Nyt on pakko lopettaa lukeminen, työkaverit pitää kohta ihan pipinä kun itsekseni pyrskähtelen nauramaan 😂
No mistä te nyt sen tiedätte, että B:llä serkun slipoveri? Sillä perusteella, kun se lainasi niitä minisortseja? Kaikki tieto tänne nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markin instastoorissa kuva B:sta studiolla hihattomassa topissa.
Kiva kun mä luin että stadionilla. Sit kun näin tuon kuvan studiolta niin ihan . . . ! 💪
Kuka Mark, mikä osoite?
Vois mennä Aktian sedillä tsufeet väärään kurkkuun, kun Kärde postais kaupallista yhteistyötä mainoksen only fansista Boitsun kanssa instaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa on tarkoitus hytkyä naurusta?
Mä voin vaihtaa mun Suomen keikan liput tän kuusikon ke-la insta liveen mukisematta. Mutta sitten sais olla 24/7 lähetys.