Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
63761/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän suora Aktia-webinaari on 15.8.

Eli oletettavasti poika on silloin Suomessa vaikka kai sitä voi toki Sloveniastakin sellaiseen osallistua.

😥 Olin niiin ajatellut, että just silloin olisi Sloveniassa.

Ehkä meidän pitäisi vaan uskoa Bojania kun se sanoi ettei ole näkemässä K:ta ainakaan ennen lokakuuta.

Kuinkas on JOn Suomen kiertueen aika? Missä K on silloin? Ovat kuitenkin kolmena päivänä keikalla täällä.

Tuntuu täällä yleinen oletus olevan, että jos johonkin niin Tavalle tulisi K mukaan/katsomaan. Perusteluna K:n I come -ilmoitus (pun intended) sekä toisaalta Noan konsertti heti sen jälkeen. Mä en kuitenkaan edelleenkään usko Israeliin menoon, vaan uskon että JO:lle tehty lupaus hengailla heidän kanssaan Suomessa ke-la ja Tampere on tossa oleellinen, koska sen jälkeen vapaapäivä eli voivat Tampereella bilettää yhdessä kunnlla Scandi-rundin lopuksi.

Missään ei ole enää puhuttu Israelista. Se olisi Kärden uran kannalta toki iso ja upea juttu, mutta jotenkin sellaiset fiilikset mulla on, että jos K on ehtinyt luvata ystävilleen jotakin, se ei sitä peru vaikka kuka sanois mitä.

Vierailija
63762/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Everything reminds me of them. 💙💚

😅🤣😂 Katsoin eilen kaunarit: Suunnittelivat asua, johon tulisi "pitsiä ja nahkaa, vasdtakohdat täydentävät toisiaan"...uutena rooliin tuli Brooken ja Ridgen poika, joka leväytti ison hymyn...(ei muuta yhteyttä)😄. Sitten katsoin salkkarit, oli Kallen ja Sampon häät 🥂

Onko Kalle ja Sampo mennyt naimisiin? Tää oli mulle isoin uutinen tähän aamuun. En oo vähään aikaan sarjaa seurannut.

- Kukkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63763/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli oletettavasti poika on silloin Suomessa vaikka kai sitä voi toki Sloveniastakin sellaiseen osallistua.

Ehkä meidän pitäisi vaan uskoa Bojania kun se sanoi ettei ole näkemässä K:ta ainakaan ennen lokakuuta.

Kuinkas on JOn Suomen kiertueen aika? Missä K on silloin? Ovat kuitenkin kolmena päivänä keikalla täällä.

Tuntuu täällä yleinen oletus olevan, että jos johonkin niin Tavalle tulisi K mukaan/katsomaan. Perusteluna K:n I come -ilmoitus (pun intended) sekä toisaalta Noan konsertti heti sen jälkeen. Mä en kuitenkaan edelleenkään usko Israeliin menoon, vaan uskon että JO:lle tehty lupaus hengailla heidän kanssaan Suomessa ke-la ja Tampere on tossa oleellinen, koska sen jälkeen vapaapäivä eli voivat Tampereella bilettää yhdessä kunnlla Scandi-rundin lopuksi.

Missään ei ole enää puhuttu Israelista. Se olisi Kärden uran kannalta toki iso ja upea juttu, mutta jotenkin sellaiset fiilikset mulla on, että jos K on ehtinyt luvata ystävilleen jotakin, se ei sitä peru vaikka kuka sanois mitä.

Israelin taitaa (onneksi) estää se tekninen haaste eli Bojan😉

Vierailija
63764/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Kärtsä ottaa kiertuemanageri vastuun poikien Suomen reissusta nyt kun Reko ei tänne pääse <3

Vierailija
63765/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jutut muuttuivat vaan entistä kaksimielisemmiksi sen jälkeen, kun Nacesta tuli kapteeni ja Juresta perämies. Onkohan myös varakapteeni Jessellä vaikutusta asiaan.

Vierailija
63766/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että Kärtsä ottaa kiertuemanageri vastuun poikien Suomen reissusta nyt kun Reko ei tänne pääse <3

Ei taida ihan riittää K:lla siihen aika..

Vierailija
63767/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tämän mukaanhan Jan on ollut se bändin alkuperäinen K-intoilija, eka joka tässä mainitsee Suomen. Olisko hän sen UMKn jälkeisen twiitin kirjoittaja, vai sittenkin B kuten on oletettu? Well never know.

https://www.tumblr.com/korvessa/725010235810529280/jan-peteh-the-origin…

Vierailija
63768/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulisi todennäköisesti eeppisintä säätämistä ikinä 😂 Eikös K joskus sanonut, ettei hänen ja JO:n yhteiskiertueesta tulisi mitään, kun menisi vaan sekoiluksi 😄

Vierailija
63769/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelin taitaa (onneksi) estää se tekninen haaste eli Bojan😉

Täytyykin lähettää synonyymisanaston ylläpitäjälle viestiä, että päivittää tämän: armas, kulta, rakas, mielitietty, tekninen haaste jne.

Vierailija
63770/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: B... You know I love You.

B: Yes. I love You too.

K: And I love You walking around naked. And doing silly sexy gestures towards me.

B: Yes.

K: But now I was in that Aktia seminar.

Vierailija
63771/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sloveniassa on hyvä suorittaa kaikki aktit, yes yes.

Vierailija
63772/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulisi todennäköisesti eeppisintä säätämistä ikinä 😂 Eikös K joskus sanonut, ettei hänen ja JO:n yhteiskiertueesta tulisi mitään, kun menisi vaan sekoiluksi 😄

Aivan. Keikkabussit olis pakuja, ruokailut snägärillä, you name it :D

Vierailija
63773/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K: And I love You walking around naked. And doing silly sexy gestures towards me.

Päivän paras! 😂

T. Ei se päivän paras-jankkaaja

Vierailija
63774/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoilu kuulostaa just hyvältä! Mihin voi muuten ilmoittautua Suomen kiertueen ajaksi poikien autonkuljettajaksi. Tässä kohtaa lienee syytä mainita, että olen aikamoinen velho Tetriksessä, mikä varmasti tässä pestissä lasketaan eduksi.

Vierailija
63775/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi everything reminds me of him tai oikeastaan them pitää paikkansa. Olin tyttären kanssa shoppailemassa niin Gina Tricot kaupassa soi Mae Mullerin I wrote a song ja ihan heti tuli mieleen videot Bojanin kanssa lavalla Lontoossa. Sit mentiin elokuviin ja Disneyn Elemental elokuvassa yhden päähenkilön nimi oli suomeksi Kärtsä 😄

Vierailija
63776/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aktia Sloveniassa, serkun slipoveri ja Jan hytkyttää Kärdeä listalle.

Onlyfansia tästä ja piakkoin kiitos!

Onlyfanssin Aktia performance?

Vierailija
63777/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Päästäisköhän koskaan edes lavalle asti!"😂, jotenkin näin...

Vierailija
63778/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, kirjoitin vähän ennen tätä tuonne toiselle palstalle: "Kärtsä pitämässä webinaaria ja Boitsu häiritsemässä häntä kuvan ulkopuolella voisi olla ihan ficcimateriaalia. :)"

Vierailija
63779/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktia!

Vierailija
63780/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoilu kuulostaa just hyvältä! Mihin voi muuten ilmoittautua Suomen kiertueen ajaksi poikien autonkuljettajaksi. Tässä kohtaa lienee syytä mainita, että olen aikamoinen velho Tetriksessä, mikä varmasti tässä pestissä lasketaan eduksi.

Osaatko käyttää 50 cm tunkkia?

Ketju on lukittu.