Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
63821/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K: B... You know I love You.

B: Yes. I love You too.

K: And I love You walking around naked. And doing silly sexy gestures towards me.

B: Yes.

K: But now I was in that Aktia seminar.

B: Yes.

Missä kohtaa on tarkoitus hytkyä naurusta?

Saako vastausta? 👂

Oot saanut nyt 8 alapeukkua. Jos nyt kuitenkin olet tosissasi niin tässäpä tämmöinen linkki, jossa vähän kiltimpi mutta tilanteeseen sopiva skenaario.

https://youtube.com/shorts/hsBjCwMQrTc?feature=share

Vierailija
63822/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se studiokuva B:sta. Mä en vaan tajua noita sen vaatteita, kaikella rakkaudella, mut onko tääkin (neuleslipoveri?) sen serkun paitoja ja serkku on pakosti tyttö.

Ootpa pinnallinen kun tuollaisia mietit. Asia ei kuulu sinulle, mitä hän pukee päällensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63823/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kyllä ehkä kaunein ja komein mies ketä tiedän. Olen varmaan jotenkin nyrjähtänyt kun juuri tuo studiolookki vetoaa: ylikasvanut tukka ja parta ajamatta. Liian huoliteltu ilme ei ole niin kiinnostava. Tuli tuosta kaunariviittauksesta mieleen että Bojanin vetäytyminen instasta on kuin Ridgen pakeneminen Big Bearille (heti jää parranajo ja pukeudutaan mihin sattuu neuleisiin)

Se euroviisuveto oli kyllä aivan liian sliipattu. 

Vierailija
63824/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolleille apua elämään Adam Lambertin viimeisimmästä haastattelusta:

"Jos pidätte itsenne kiireisenä kiusaamassa meitä internetissä, on todennäköistä, että olette itse tyytymättömiä elämiinne ettekä osaa käsitellä omia ongelmianne." 😘

Itsekin kiusaatte välillä ketjussa.

Vierailija
63825/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolleille apua elämään Adam Lambertin viimeisimmästä haastattelusta:

"Jos pidätte itsenne kiireisenä kiusaamassa meitä internetissä, on todennäköistä, että olette itse tyytymättömiä elämiinne ettekä osaa käsitellä omia ongelmianne." 😘

Itsekin kiusaatte välillä ketjussa.

No tämä on aika iso yleistys. Osa toki, ja se on kuvottavaa.

Vierailija
63826/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häärijä sanopa sille Kärdelle, että nyt se pää pois sieltä persuksista ja yhteydenottoa Sloveniaan ja sassia. Lentoliput ostoon. Naudoilla menee usko. Täyttymätön lipaisukin on täyttymättä ja slipoveri odottaa riisumista.

Voit myös päästä ainutlaatuisen yksityishenkilön hytkytykseen. Alkaa olemaan melkoiset tarjoukset. Hopi hopi.

Miten vasta nyt menee? Itse tajusin asioiden laidan jo housukuvasta alkaen ja se oli 14.7.

Vierailija
63827/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kyllä ehkä kaunein ja komein mies ketä tiedän. Olen varmaan jotenkin nyrjähtänyt kun juuri tuo studiolookki vetoaa: ylikasvanut tukka ja parta ajamatta. Liian huoliteltu ilme ei ole niin kiinnostava. Tuli tuosta kaunariviittauksesta mieleen että Bojanin vetäytyminen instasta on kuin Ridgen pakeneminen Big Bearille (heti jää parranajo ja pukeudutaan mihin sattuu neuleisiin)

Se euroviisuveto oli kyllä aivan liian sliipattu. 

En ole Carpe diemin suurin fani ja itse toivon, että viisuissa olisi kuultu jotain enemmän Vem da gres- tai Ne bi smel -tyylistä. Ja niiden kanssa kostopitsit. Olisi kostettu koko Euroopalle samalla kertaa. :P

Vierailija
63828/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jutut muuttuivat vaan entistä kaksimielisemmiksi sen jälkeen, kun Nacesta tuli kapteeni ja Juresta perämies. Onkohan myös varakapteeni Jessellä vaikutusta asiaan.

On ne olleet sitä aikalailla koko ajan.

Vierailija
63829/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin lumo on kyllä outoa, kun se toisaalta voi näyttää ihan perus amisjätkältä ja toisaalta sitten ei. Sitten toisaalta siis näyttää maailmanhistorian hurmaavimmalta, ettei nyt tulis mitään väärinkäsityksiä mun mielipiteestä.

Siis juuri tuohon tavallisen taivaallisen taikaan lumo jotenkin perustuu. Hän on jotenkin kaikkea. Hymy on tietenkin niin ainutlaatuinen ettei oikein ole vertailukohtaa. Toisaalta hänellä on tosi kaunis kasvojen profiili (kuten myös jerellä), että on vakavallakin ilmeellä vetoava. Ja tietty kaikki se miten hän liikkuu, liikekielessä on jotenkin niin paljon sävyjä koomisesta seksikkääseen ja kaikkea siltä väliltä.

Tosi hyvin kiteytetty tuossa edellisessä kommentissa. Tapa liikkua on minustakin oleellinen tekijä. Varmaan myös jonkinlainen herkkyys tulee läpi, joka vaikuttaa kokonaisuuteen. Mä en enää muista, minkälainen mun ensivaikutelma oli. Varmaan kaikki alkoi lähteä liikkeelle niistä K ja B yhteisvideoista. Jossakin vaiheessa tajusin myös, että tyyppihän osaa oikeasti laulaa. Älykkyys ja idioottihuumori samassa persoonassa on myös aika kiehtovaa. Tässä mietin B eroottisuuden olemusta, kun mun pitäisi olla tekemässä perheelle ruokaa. Ihan just menen.

PS. Tää automaattikorjaus tai mikä lie ylitti kyllä nyt itsensä. Tuohon Älykkyys -alkuiseen lauseeseen oli ilmestynyt sana kärtsäri. Minä en sitä kirjoittanut.

Vierailija
63830/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on enemmän viestejä kuin Ukrainan sota ketjussa 😳

Vierailija
63831/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis tämän mukaanhan Jan on ollut se bändin alkuperäinen K-intoilija, eka joka tässä mainitsee Suomen. Olisko hän sen UMKn jälkeisen twiitin kirjoittaja, vai sittenkin B kuten on oletettu? Well never know.

https://www.tumblr.com/korvessa/725010235810529280/jan-peteh-the-origin…

Milloin toi on kuvattu? 15.3.?

Millonkas se twiitti oli?

25.2. yksi ja 21.3. näköjään toinen (tarkistin itse)

Vierailija
63832/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Make love, not war.

Mut siis joo 😔

Vierailija
63833/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla ainoita jotka laskee päiviä 😭

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1688652438494920704?s=20

Vierailija
63834/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemmeko nyt Vauvan historian pisin ketju? :P

Vierailija
63835/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijä sanopa sille Kärdelle, että nyt se pää pois sieltä persuksista ja yhteydenottoa Sloveniaan ja sassia. Lentoliput ostoon. Naudoilla menee usko. Täyttymätön lipaisukin on täyttymättä ja slipoveri odottaa riisumista.

Voit myös päästä ainutlaatuisen yksityishenkilön hytkytykseen. Alkaa olemaan melkoiset tarjoukset. Hopi hopi.

Miten vasta nyt menee? Itse tajusin asioiden laidan jo housukuvasta alkaen ja se oli 14.7.

Housukuva listalle ja sassiin

Vierailija
63836/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tämän mukaanhan Jan on ollut se bändin alkuperäinen K-intoilija, eka joka tässä mainitsee Suomen. Olisko hän sen UMKn jälkeisen twiitin kirjoittaja, vai sittenkin B kuten on oletettu? Well never know.

https://www.tumblr.com/korvessa/725010235810529280/jan-peteh-the-origin…

Milloin toi on kuvattu? 15.3.?

Millonkas se twiitti oli?

25.2. yksi ja 21.3. näköjään toinen (tarkistin itse)

Minusta Jokerien Twitter-tili8 postasi peräti kolme eri Cha Cha Chan hehkutustwiittiä ennen Kärtsän tapaamista, en kyllä päivämääristä osaa sanoa.

Vierailija
63837/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullakin ne housukuvat vei uskon pohjamutiin. Meitä on siis ainakin kaksi ilmeisesti romantikkoa, jotka osasivat ne kuvat lukea ja ymmärtävät missä raja menee. Ja antakaa ihmiset mun nyt kerrankin sanoa tämä mielipide ilman että saan taas ne perinteiset K n vihaaja ja ankeuttajakommentit. Edelleen mulla ihan pieni toivon kipinä jossain elää, että olisin väärässä.

Vierailija
63838/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullakin ne housukuvat vei uskon pohjamutiin. Meitä on siis ainakin kaksi ilmeisesti romantikkoa, jotka osasivat ne kuvat lukea ja ymmärtävät missä raja menee. Ja antakaa ihmiset mun nyt kerrankin sanoa tämä mielipide ilman että saan taas ne perinteiset K n vihaaja ja ankeuttajakommentit. Edelleen mulla ihan pieni toivon kipinä jossain elää, että olisin väärässä.

Saa täällä mielipiteensä sanoa. Tuokin housukuvajuttu on lähtöisin siitä flippauksesta ja sitä seuranneesta viestien poistelusta. Jos sitä ei olisi ollut niin vähemmällä olisi päästy. Eli kaikenlaiset mielipiteet on sallittuja ja niiden pitää antaa olla palstalla.

Vierailija
63839/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan ja Käärijä yhdessä on voittamaton kaksikko.

Vierailija
63840/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan naimisiin sen laudanpätkän kanssa, minkä Käärijä heitti viisufinaaliesityksessä. Miten sitä ei ole vielä viety??

Päivitän listaa tänään ja laitan sen tänne illalla. Menen kyllä jo ihan sekaisin näissä kaikenmaailman puolisoissa. Kohta pitää antaa jo kielto, ettei uusia saa enää ottaa.🤣

No äkkiä sitten vielä varaan itselleni tanssijoiden talutusnuorat...

Ketju on lukittu.