Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
63801/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on kyllä ehkä kaunein ja komein mies ketä tiedän. Olen varmaan jotenkin nyrjähtänyt kun juuri tuo studiolookki vetoaa: ylikasvanut tukka ja parta ajamatta. Liian huoliteltu ilme ei ole niin kiinnostava. Tuli tuosta kaunariviittauksesta mieleen että Bojanin vetäytyminen instasta on kuin Ridgen pakeneminen Big Bearille (heti jää parranajo ja pukeudutaan mihin sattuu neuleisiin)

Vierailija
63802/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aktia!

Miks mä kuulin tän ihan Kärtsän äänellä samalla rytmillä ja korkeudella kuin Peliä. 😄

Sama 🙈 He has taught us well.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63803/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mark_pirc

Kiitos!

Vierailija
63804/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K: B... You know I love You.

B: Yes. I love You too.

K: And I love You walking around naked. And doing silly sexy gestures towards me.

B: Yes.

K: But now I was in that Aktia seminar.

B: Yes.

Missä kohtaa on tarkoitus hytkyä naurusta?

Saako vastausta? 👂

Vierailija
63805/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kyllä ehkä kaunein ja komein mies ketä tiedän. Olen varmaan jotenkin nyrjähtänyt kun juuri tuo studiolookki vetoaa: ylikasvanut tukka ja parta ajamatta. Liian huoliteltu ilme ei ole niin kiinnostava. Tuli tuosta kaunariviittauksesta mieleen että Bojanin vetäytyminen instasta on kuin Ridgen pakeneminen Big Bearille (heti jää parranajo ja pukeudutaan mihin sattuu neuleisiin)

Kyllä renttulook on useinkin se joka vetoaa.

Vierailija
63807/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin lumo on kyllä outoa, kun se toisaalta voi näyttää ihan perus amisjätkältä ja toisaalta sitten ei. Sitten toisaalta siis näyttää maailmanhistorian hurmaavimmalta, ettei nyt tulis mitään väärinkäsityksiä mun mielipiteestä.

Vierailija
63808/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kyllä pikku hiljaa seota ficcien lukemisesta. Bojanin reisiylistysficcit olivat jo ihan liikaa (hyvällä tavalla ehkä kuitenkin). Täytyy varmaan kohta alkaa omia kirjoittamaan. Lukiessa myös huomaa miten valtavasti hyödyntämätöntä potentiaalia tässä kaksikossa on mitä ei ainakaan itselle ole tullut vielä tähän mennessä lukemissani teksteissä vastaan.

Vierailija
63809/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan kyllä pikku hiljaa seota ficcien lukemisesta. Bojanin reisiylistysficcit olivat jo ihan liikaa (hyvällä tavalla ehkä kuitenkin). Täytyy varmaan kohta alkaa omia kirjoittamaan. Lukiessa myös huomaa miten valtavasti hyödyntämätöntä potentiaalia tässä kaksikossa on mitä ei ainakaan itselle ole tullut vielä tähän mennessä lukemissani teksteissä vastaan.

Onko jotain mitä tulee mieleen, mutta et ajatellut kirjoittaa itse? :) Minulla alkaa kohta ideat loppua ja tuntuu että tosi monet ficit toistavat samaa.

Vierailija
63810/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Jos Klla tulisi se only fans tili niin

peukku ylös: seuraisin

peukku alas: en todellakaan

Mä toivon, että siellä olis semmonen ennakkovaraus mahdollisuus, ettei menis mitään vaan ohi 🥵

Vierailija
63811/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin lumo on kyllä outoa, kun se toisaalta voi näyttää ihan perus amisjätkältä ja toisaalta sitten ei. Sitten toisaalta siis näyttää maailmanhistorian hurmaavimmalta, ettei nyt tulis mitään väärinkäsityksiä mun mielipiteestä.

Siis juuri tuohon tavallisen taivaallisen taikaan lumo jotenkin perustuu. Hän on jotenkin kaikkea. Hymy on tietenkin niin ainutlaatuinen ettei oikein ole vertailukohtaa. Toisaalta hänellä on tosi kaunis kasvojen profiili (kuten myös jerellä), että on vakavallakin ilmeellä vetoava. Ja tietty kaikki se miten hän liikkuu, liikekielessä on jotenkin niin paljon sävyjä koomisesta seksikkääseen ja kaikkea siltä väliltä.

Vierailija
63812/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on laivalla vähän liian tyyntä. Jotenkin paikoilleen seisahtanut olo. En tiedä onko se tuo painostava ilma vai mikä, mutta surullinen mieli jostain syystä. Tuli Clean Banditin Symphony radiosta ja sekin alkoi itkettämåän.

Pläääh pitäisi nyt koittaa piristyä.

Vierailija
63813/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko tämä Krisin haastattelu täällä jo, mutta oli mielenkiintoinen! https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/725028954730332160/joker-out-betwe…

Vierailija
63814/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup:

Jos Klla tulisi se only fans tili niin

peukku ylös: seuraisin

peukku alas: en todellakaan

Tilanne tällä hetkellä 26 yläpeukkua, 6 alapeukkua. Tilausta siis on! Recci päälle hop hop!

Vierailija
63815/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis tämän mukaanhan Jan on ollut se bändin alkuperäinen K-intoilija, eka joka tässä mainitsee Suomen. Olisko hän sen UMKn jälkeisen twiitin kirjoittaja, vai sittenkin B kuten on oletettu? Well never know.

https://www.tumblr.com/korvessa/725010235810529280/jan-peteh-the-origin…

Miksi B alkaa hytkymään ja nauramaan just ennen tuota Janin sanomista?

Pojat on varmaan yhdessä hinkanneet sitä umk-pätkää kerta toisensa jälkeen. 

Vierailija
63816/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
63817/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jutut muuttuivat vaan entistä kaksimielisemmiksi sen jälkeen, kun Nacesta tuli kapteeni ja Juresta perämies. Onkohan myös varakapteeni Jessellä vaikutusta asiaan.

Pakko myöntää että minä aina skippailen näitä tämän tyylisiä viestejä pitkän aikaa kunnes ne alkavat toistua ja en ole enää perillä yhtään mistään ja sitten vaan huvittaa ja yläpeukuttelen. Monesti ei ole mitään hajua mistä nämä saavat alkunsa niin kuin sekin hääjuttu mutta mukaan on silti päästävä.

Vierailija
63818/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttivideo täysin selvä. Bojan tietää mihin kääntyä jo ennalta. Antaa Krisin vastata Amsterdam-kyssäriin mielellään, jotta voi hakea katsellaan Käärijän.

Bojan vaikuttaa olleen paremmin perillä siitä missä K milloinkin on kuin K itse. Tietää jatkuvasti mistä hakea kontaktia.

Vierailija
63819/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tämän mukaanhan Jan on ollut se bändin alkuperäinen K-intoilija, eka joka tässä mainitsee Suomen. Olisko hän sen UMKn jälkeisen twiitin kirjoittaja, vai sittenkin B kuten on oletettu? Well never know.

https://www.tumblr.com/korvessa/725010235810529280/jan-peteh-the-origin…

Miksi B alkaa hytkymään ja nauramaan just ennen tuota Janin sanomista?

Pojat on varmaan yhdessä hinkanneet sitä umk-pätkää kerta toisensa jälkeen. 

Mulle tuli tästä vähän paha mieli Janin puolesta. Jos hän on ollut ensimmäinen intoilija ja B veikin Kn Jltä 🥺

Vierailija
63820/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä te nyt sen tiedätte, että B:llä serkun slipoveri? Sillä perusteella, kun se lainasi niitä minisortseja? Kaikki tieto tänne nyt vaan.

Ei tässä nyt mitkään slipoverit kiinnosta vaan se tuleva sleepover ja milloinka sen aika on.

Ketju on lukittu.