Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markin instastoorissa kuva B:sta studiolla hihattomassa topissa.
Tukka alkaa olla aika pitkä. :)
Mun mielestä toi tukka on sexy.
Mistä sen näkee?
Vierailija kirjoitti:
Haluan naimisiin sen laudanpätkän kanssa, minkä Käärijä heitti viisufinaaliesityksessä. Miten sitä ei ole vielä viety??
Päivitän listaa tänään ja laitan sen tänne illalla. Menen kyllä jo ihan sekaisin näissä kaikenmaailman puolisoissa. Kohta pitää antaa jo kielto, ettei uusia saa enää ottaa.🤣
Vierailija kirjoitti:
Jan kyllä hytkyttäis mieluusti K:a, sellaiset katseet ollut aina.
Tuli taas liikaa uusia ajatuksia päähän.
Aktia Sloveniassa, serkun slipoveri ja Jan hytkyttää Kärdeä listalle.
Vierailija kirjoitti:
"Serkun slipoveri" muuttui jotenkin K18-kamaksi tuossa virkkeessä noiden kahden muun jutun välissä. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sama rasvahattu
Uisin mielelläni käsipohjaa tuolla sen kuontalossa.
Mitähän sille K:n Aktiapankkidiilille kävi. Aika hiljasta ollu sillä rintamalla. Tajuskohan Aktian setä, että Öeiiiiivit......
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sille K:n Aktiapankkidiilille kävi. Aika hiljasta ollu sillä rintamalla. Tajuskohan Aktian setä, että Öeiiiiivit......
Luetko tätä keskustelua yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska tässä ei yleensä ole asiaa. Silloin tällöin heitän asiakysymyksen. Forget it.
Vierailija kirjoitti:
Onlyfansia tästä ja piakkoin kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska tässä ei yleensä ole asiaa. Silloin tällöin heitän asiakysymyksen. Forget it.
Pari sivua taaksepäin jaksoin vastausta etsiäkseni kahlata ja samaa jäätåvåä paskaa.
Miksi vastaat omiin viesteihisi?
Trolleille apua elämään Adam Lambertin viimeisimmästä haastattelusta:
"Jos pidätte itsenne kiireisenä kiusaamassa meitä internetissä, on todennäköistä, että olette itse tyytymättömiä elämiinne ettekä osaa käsitellä omia ongelmianne." 😘
Häärijä sanopa sille Kärdelle, että nyt se pää pois sieltä persuksista ja yhteydenottoa Sloveniaan ja sassia. Lentoliput ostoon. Naudoilla menee usko. Täyttymätön lipaisukin on täyttymättä ja slipoveri odottaa riisumista.
Voit myös päästä ainutlaatuisen yksityishenkilön hytkytykseen. Alkaa olemaan melkoiset tarjoukset. Hopi hopi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi tukka on sexy.
Tosta tuli ihme fläsäri Miami Vicen Don Johnsoniin :D saako muut ketjun estrot kiinni tästä mielikuvasta?
Gallup:
Jos Klla tulisi se only fans tili niin
peukku ylös: seuraisin
peukku alas: en todellakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän suora Aktia-webinaari on 15.8.
Eli oletettavasti poika on silloin Suomessa vaikka kai sitä voi toki Sloveniastakin sellaiseen osallistua.😥 Olin niiin ajatellut, että just silloin olisi Sloveniassa.
Ehkä meidän pitäisi vaan uskoa Bojania kun se sanoi ettei ole näkemässä K:ta ainakaan ennen lokakuuta.
Eikö tästä ollut jo yhteisymmärrys että se vastaus oli siihen, että joku fani oli näkemässä lokakuussa Kärden JA Voyagerin. B sanoi ettei ole näkemässä heitä ennen fania. Viittasi siis Australian bändiläisiin. Näin mä ainakin yhä uskottelen itelleni.
Vierailija kirjoitti:
Trolleille apua elämään Adam Lambertin viimeisimmästä haastattelusta:
"Jos pidätte itsenne kiireisenä kiusaamassa meitä internetissä, on todennäköistä, että olette itse tyytymättömiä elämiinne ettekä osaa käsitellä omia ongelmianne." 😘
Surullinen fakta: Adam sanoi tämän johtuen vihakommenteista liittyen poikaystävänsä tyyliin ja ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sama rasvahattu
Uisin mielelläni käsipohjaa tuolla sen kuontalossa.
Saisit nostella ahkerasti käsiä täiden yli
B on niin upea, että kaikki muuttuu kullaksi. Myös täit.
Everything reminds me of them. 💙💚
😅🤣😂 Katsoin eilen kaunarit: Suunnittelivat asua, johon tulisi "pitsiä ja nahkaa, vasdtakohdat täydentävät toisiaan"...uutena rooliin tuli Brooken ja Ridgen poika, joka leväytti ison hymyn...(ei muuta yhteyttä)😄. Sitten katsoin salkkarit, oli Kallen ja Sampon häät 🥂
Mä en nyt pääse yli tosta Aktia Sloveniassa 🤔