Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kantsii antaa ton tyttis ja Bojan on hetero jankkaajan vaan höpistä itekseen. Näitä on nähty niin monta kertaa tässä ketjussa. Ollu ihastusta Eteliin ja kehen ikinä.
Eli siis onko tän päivän yhteenveto nyt sitten se että kaikki onkin ollut kuvitelmaa, pelkkää kuvitelmaa? Bojanilla onkin kaunis tyttöystävä, jonka kanssa ajelee kohti auringonlaskua? Kaikki merkit jostain kiinnostuksesta meidän Kärtsää kohtaan on ollut meidän (ja ehkä muutaman muunkin) mielikuvituksessa? Lukitaanko tämä vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Eli siis onko tän päivän yhteenveto nyt sitten se että kaikki onkin ollut kuvitelmaa, pelkkää kuvitelmaa? Bojanilla onkin kaunis tyttöystävä, jonka kanssa ajelee kohti auringonlaskua? Kaikki merkit jostain kiinnostuksesta meidän Kärtsää kohtaan on ollut meidän (ja ehkä muutaman muunkin) mielikuvituksessa? Lukitaanko tämä vastaus?
Hell no!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun gaydar ei kyllä yhtään piippaa Bojanin kohdalla. En usko hänen olevan edes bi. Toki hän on tietyllä tavalla avomielinen, kun pelaa tätä peliä. Hänen kätensä viipyivät Etelin vyötäröllä tovin liian pitkään Tavastialla ollakseen pelkkää tuen antamista lattialta nousevalle. Kyllä näin o. Itse näkisin, että K on enemmän kotonaan tässä erotiikkatarinassa, vaikka hänkin lienee enemmän hetero kuin mitään muuta.
Jaha, pitihän se Etelkin jälleen tuoda tähän ketjuun. Tuosta voikin päätellä ihan täysin henkilön suuntautumisen kun auttaa toisen ylös lattialta!
Ja sen verran tuli alapeukkua että olisi varmaan pitänyt tarkentaa että tuo vika lause oli sarkasmia :D kyse ihan vaan hyvistä käytöstavoista, en nää mitään erityisempiä kemioita heidän välillään.
Ajattelettko te, että 'ihastuminen' uuteen ihmiseen on aina seksuaalista tai romanttista? musta on ihan normaalia oli siten hetero tai homo niin olla innoissaan mahtavasta ja mukavasta ihmisestä ILMAN, että siihen liittyisi mitään ajatusta mistään romanttisesta tai seksuaalisesta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Rekon tarvii ostaa se kesämökki täältä. Mennään sitten porukalla naimaan Jokereiden ja Kärtsän kanssa. T: Irstas gay
Ahhah 🤣
Vierailija kirjoitti:
Noita yläpeukkuja myös tulee noihin tiettyihin kommentteihin sen verran nopeasti että tietää kyseessä olevan elämäntapa trolli joka tykkäilee eri laitteilla omista kommenteistaan
Vierailija kirjoitti:
Voi ny v. Samana päivänä tulee ulos B:n tyttismatskua eli shippaukset tulossa tiensä päähän ja keikatkin menossa mitä luultavammin S-keikoiksi. Voi nyt vttujen kevät. Tekis mieli jättää koko keikka väliin. K18 keikalle kehtaa mennä, S-keikka ihan järkkyä ja noloa. Teinit kirkuu ja meno ihan hullua. Joka kerta joku pyörtyy ja milloin mitäkin. Korvatulpat pakko olla ja ei bändin takia vaan sen kirkumisen miltä ei kuule bändiä. Ottaa todella rankasti päähän. Tää oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. Ei ole enää.
Joo S-keikat on karmeita. Olin perjantaina festareilla ja siellä oli ihana Kuumaa. Ei kuulunut karmeeta teinirääkymistä kun oli k18.
Vierailija kirjoitti:
Kantsii antaa ton tyttis ja Bojan on hetero jankkaajan vaan höpistä itekseen. Näitä on nähty niin monta kertaa tässä ketjussa. Ollu ihastusta Eteliin ja kehen ikinä.
Miksi itse jankkaat että Bojan on homo, kun et sinäkään sitä voi sen paremmin tietää muutaman klipin perusteella?
Jos Bojan kerran älykäs, niin miksi ois tuonut tyttöystävän julki? Eikö se veisi suosiota, joku mättää. En suostu uskomaan. Onneks löysin Bojanin kautta myös Omar Naberin musiikin, Luke Black myös hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan toivoisin, et tuo olis Bojanin tyttöystävä, vaikka oon koko ajan uskotellut itelleni et shippaan heidän ihanaa ystävyyttä, niin silti näköjään ollut pieni toive jostakin isommasta. En tiedä miksi.. mut jos tuo oliskin tyttöystävä, niin voisimpahan palata taas normi arkeeni, ilman että spekuloin mielessäni eri kuvia ja postauksia. 😭😂
Samat tunnelmat täällä.
Olis varmaan ihan hyvä päästä irti tästä fiilistelystä, jotta kesä ei hurahtaisi kaninkolossa kuvia ja ääniä tulkiten.
No, tulisipa vietettyä uskomaton kesä prinssiemme kanssa, never forget.
On täällä katkeria täti-ihmsiä, kun meinaa lentää viestintälaitteet seinään jo siitä ajatuksesta, että keikkapaikalle pääsisi alaikäisiä. Ikäkriisistä on ilmeisesti päästy yli, kun ensin tuskailtiin kehtaako teinityttöjen hurmaamiseen keskittyvän bändin keikalle edes mennä. Onneksi kuitenkin ikärajalainsäädännön kanssa tapahtunut virhe herätti heidät siihen tosiasiaan, että JO kuuluu yksinoikeudella täti-ihmisille.
Ja nyt ennen kuin pistätte näppäimistön sauhuamaan voitte miettiä millaisi tunteita heräsi? Ärsyttikö stereotypioiden pohjalta luotujen väitösten viljely ikäryhmäsi käytöksestä? Olettamus että kaikki täysi-ikäistyneet ovat kärttyisiä tätejä? Niin. Eivät kaikki alle 18-vuotiaatkan tule sinne asti varta vasten teidän keikkakokemusta pilaamaan, moni heistä saattaa jopa ihan vain haluta nauttia musiikista (ja maisemista tietenkin ;)).
Vierailija kirjoitti:
Minun gaydar ei kyllä yhtään piippaa Bojanin kohdalla. En usko hänen olevan edes bi. Toki hän on tietyllä tavalla avomielinen, kun pelaa tätä peliä. Hänen kätensä viipyivät Etelin vyötäröllä tovin liian pitkään Tavastialla ollakseen pelkkää tuen antamista lattialta nousevalle. Kyllä näin o. Itse näkisin, että K on enemmän kotonaan tässä erotiikkatarinassa, vaikka hänkin lienee enemmän hetero kuin mitään muuta.
Toi on kyllä ihan naurettava väite. Kävin aikoinaan katsomassa tämän hotin pitelyn, eikä sitä ollut. Kädet kyllä näin, mutta tanssijatkin pitäisivät kädet siinä pitempään.
Näin tanssijan kumppanina sanoen.
No jos on ostanut lipun K-18 -keikalle niin on lupa olettaa että sellaisena se pysyy. Eri asia jos olisi alunperin markkinoitu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse jankkaat että Bojan on homo, kun et sinäkään sitä voi sen paremmin tietää muutaman klipin perusteella?
En ole sanonu mitään homoudesta vaan että me ei tiedetä mistään mitään. Bojania on naitettu niin moneen otteeseen milloin kellekin tässä ketjussa ilman mitään todellisuuspohjaa että se alkaa itsessään olla jo vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reko on niin pihalla näistä ikäraja-asioista selvästi ettei taatusti tajua miksi on ongelma vaihtaa kesken kaiken keikka S-keikaksi. Kyllä ottaa päähän.
Hei mä nyt todella toivon että jos ne on nähnyt hirveen vaivan vaihtaa keikkapaikkoja isompiin tai S keikkoihin, että kukaa ei mene vinkumaan Rekolle tai Jokereiden instaan mitään tälläistä! Ne jättää kohta Suomen välistä jos on Niin vaikeeta kaikki. Ja noiden fanit on pääasiassa teinityttöjä, ne ei nyt varmaan ihan osais ajatella että suomimammat ois katkerana kun teinit pääsiskin keikalle.
No ei oo Suomessa fanit lähinnä teinityttöjä, Sloveniassa varmasti onkin. Suomessa tässä kohtaa suurimmat fanit on alunperin Kärtsä-faneja. Oma teinityttö tykkää kyllä Bojanin naamasta mutta ei se sitä musiikkia kuuntele.
Samma här---Lähti WEEKENDIN festarille nyt viikonloppuna Tukholmaan.
Oon ollu loppuviikon pois ja sillä aikaa meno on menny täällä kyllä oudoksi. Ja kaikista rasittavin hlö täällä nyt on tuo jankkaajista jankkaava.
Vierailija kirjoitti:
No jos on ostanut lipun K-18 -keikalle niin on lupa olettaa että sellaisena se pysyy. Eri asia jos olisi alunperin markkinoitu kaikille.
Paitsi ehdoissa jotka hyväksyy lipun ostaessa lukee, että muutokset mahdollisia.
Laitoin aikaisemminkin tänne, että Jeren katse siinä livessä (Dinner tai what ever) kertoo paljon. Jatkuvasti mielenkiintoinen katse toiseen, taukoamatta, pieni hymy. B pitää pokan tässä pätkässä. Niin että tästä yksipuolisuudesta.