Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
23121/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun gaydar ei kyllä yhtään piippaa Bojanin kohdalla. En usko hänen olevan edes bi. Toki hän on tietyllä tavalla avomielinen, kun pelaa tätä peliä. Hänen kätensä viipyivät Etelin vyötäröllä tovin liian pitkään Tavastialla ollakseen pelkkää tuen antamista lattialta nousevalle. Kyllä näin o. Itse näkisin, että K on enemmän kotonaan tässä erotiikkatarinassa, vaikka hänkin lienee enemmän hetero kuin mitään muuta.

Etel on minusta kaunis ja kiehtova nainen, joten sen perusteella on outoa, miten nopeasti ja kliinisesti nosti Etelin ylös. Enemmän B:n katse on Matissa viipynyt kuin Etelissä. Vaikka B tykkäisi myös naisista, niin Etel kortin vetäminen esiin on silti turhaa, ei heidän välissään ole sellaista kemiaa. Sitäpaitsi Etel ja Samu vaikuttavat oikeasti onnellisilta, tulivat minua sattumalta vastaan käsi kädessä.

Vierailija
23122/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu loppuviikon pois ja sillä aikaa meno on menny täällä kyllä oudoksi. Ja kaikista rasittavin hlö täällä nyt on tuo jankkaajista jankkaava.

Eli siis sinä itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23123/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin välillä puutarhajuttuja;

https://vm.tiktok.com/ZGJCLA6pj/

Tätä en ollut ennen nähnytkään, kiitos! <3<3 Meidän ruususet siellä.

Vierailija
23124/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollu loppuviikon pois ja sillä aikaa meno on menny täällä kyllä oudoksi. Ja kaikista rasittavin hlö täällä nyt on tuo jankkaajista jankkaava.

Eli siis sinä itse?

Missä luetun ymmärtäminen? Olen ollut poissa, mutta sinä taidatkin olla se.

Vierailija
23125/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kyllä usko että K-18 -keikkaa Suomessa ihan tuosta vaan muutetaan ikärajattomaksi.

Vierailija
23126/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä alamäkiä tullut ennenkin ja niistä selvitty joten eiköhän tästäkin...

Vierailija
23127/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua että Tavastiaa vaihdetaan mihinkään tai tehdään ikärajattomaksi. 😪 Se on nostalgiapaikka viime viikonlopun vuoksi.

epäilen ettei ne tavastiaa muutta voi ne laittaa jonku yli määräisen keikan johokin perään pääsee ala ikäsetkin

Vierailija
23128/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua että Tavastiaa vaihdetaan mihinkään tai tehdään ikärajattomaksi. 😪 Se on nostalgiapaikka viime viikonlopun vuoksi.

epäilen ettei ne tavastiaa muutta voi ne laittaa jonku yli määräisen keikan johokin perään pääsee ala ikäsetkin

Joo näin voi olla. Ehkä Tavalla vois pitää tuota illan keikkaa ennen ikärajattoman ja vähän myöhäistää toista.

Vierailija
23129/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reko on niin pihalla näistä ikäraja-asioista selvästi ettei taatusti tajua miksi on ongelma vaihtaa kesken kaiken keikka S-keikaksi. Kyllä ottaa päähän.

Hei mä nyt todella toivon että jos ne on nähnyt hirveen vaivan vaihtaa keikkapaikkoja isompiin tai S keikkoihin, että kukaa ei mene vinkumaan Rekolle tai Jokereiden instaan mitään tälläistä! Ne jättää kohta Suomen välistä jos on Niin vaikeeta kaikki. Ja noiden fanit on pääasiassa teinityttöjä, ne ei nyt varmaan ihan osais ajatella että suomimammat ois katkerana kun teinit pääsiskin keikalle.

No ei oo Suomessa fanit lähinnä teinityttöjä, Sloveniassa varmasti onkin. Suomessa tässä kohtaa suurimmat fanit on alunperin Kärtsä-faneja. Oma teinityttö tykkää kyllä Bojanin naamasta mutta ei se sitä musiikkia kuuntele.

No ne on nyt ekaa kertaa tulossa Suomeen, eivät varmaan ihan tiedä mikä täällä tilanne. Edelleen, ollaan onnellisia että ovat tulossa ja jos vielä saadaan lisälippuja myyntiin. Ei valiteta nyt ainakaan missään heidän somekanavissaam tai Rekolle!

No, ei missään nimessä valiteta.Jos jotain teette, niin laitatte vain sydämiä rakkaudentäyteisestä Suomesta.

Vierailija
23130/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo näin voi olla. Ehkä Tavalla vois pitää tuota illan keikkaa ennen ikärajattoman ja vähän myöhäistää toista.

Eikös se Reko sanonut että lisäkeikkoja ei voi laitraa kun on niin tiivis keikkaputki muutenkin?

Vierailija
23131/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis onko tän päivän yhteenveto nyt sitten se että kaikki onkin ollut kuvitelmaa, pelkkää kuvitelmaa? Bojanilla onkin kaunis tyttöystävä, jonka kanssa ajelee kohti auringonlaskua? Kaikki merkit jostain kiinnostuksesta meidän Kärtsää kohtaan on ollut meidän (ja ehkä muutaman muunkin) mielikuvituksessa? Lukitaanko tämä vastaus?

Noita yläpeukkuja myös tulee noihin tiettyihin kommentteihin sen verran nopeasti että tietää kyseessä olevan elämäntapa trolli joka tykkäilee eri laitteilla omista kommenteistaan

Meinaatko, että joku trolli ostaa kymmeniä laitteita sen takia, että pääsisi antamaan peukkuja omille kommenteilleen vauva palstalla. Trollit on välillä rasittavia, mutta jotain realismia silti kiitos.😂

Vierailija
23132/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeviikolla oltiin niin pilvissä k:n ja b:n tavastia showsta, sitten mentiin taas alamäkeen ja kovaa kun b jätettiin yksin helsinkiin ja ruvettiin tutkimaan k:n rintakehän puremajälkeä hammaslääkärin tahosta, sitten niillä olikin välit poikki 500 kertaa ennen ku k palas rautalammilta ja ne meni baariin illalla ja sitten oltiin taas ilosia kun ne jurrissa sekoili ihanina yhessä, sitten tuli mukaan koivet, ja siitä vasta kolmiodraama alkoi ja kunnolla, sitten b lähti ja sitte niillä oli taas menny välit ku b pettyi suomeen, sitten alkoi niiden keskinäinen viestintä samanlaisilla kuvilla ja kaikki oli taas hyvin, sitten niillä oli kaipuu toisten luo ja oltiin ilosia kun myrtti kerranki sai jäädä kotiin eikä mahtunu koneeseen. Sitte oli jo isäsuunnitelmat tulossa ja yhtäkkiä kaikki murenee b:n ''tyttöystävään'' ja kaikki on taas pilalla....huhhu eihän tässä edes pysy enää mukana :D

täl on ennemän draama kun salkkareissa yhteensä ei itekään pysy mukana XD

Vierailija
23133/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis sinä itse?

Sä kirjoitit että rasittavia henkilö täällä on jankkaajista jankkaava eli siis sinä itse, koska kirjoitit noin.

Vierailija
23134/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis onko tän päivän yhteenveto nyt sitten se että kaikki onkin ollut kuvitelmaa, pelkkää kuvitelmaa? Bojanilla onkin kaunis tyttöystävä, jonka kanssa ajelee kohti auringonlaskua? Kaikki merkit jostain kiinnostuksesta meidän Kärtsää kohtaan on ollut meidän (ja ehkä muutaman muunkin) mielikuvituksessa? Lukitaanko tämä vastaus?

Noita yläpeukkuja myös tulee noihin tiettyihin kommentteihin sen verran nopeasti että tietää kyseessä olevan elämäntapa trolli joka tykkäilee eri laitteilla omista kommenteistaan

Meinaatko, että joku trolli ostaa kymmeniä laitteita sen takia, että pääsisi antamaan peukkuja omille kommenteilleen vauva palstalla. Trollit on välillä rasittavia, mutta jotain realismia silti kiitos.😂

Tietäjät tietää mutta ei tarvita kuin kaksi eri laitetta niin saa helposti omille kommenteilleen 5 - 10 tykkäystä.

Vierailija
23135/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo jos vanhan suuntaukset pitää paikkansa niin kohta taas tapahtuu jotain mikä nostaa bromance tunnelmat kattoon

Vierailija
23136/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantsii antaa ton tyttis ja Bojan on hetero jankkaajan vaan höpistä itekseen. Näitä on nähty niin monta kertaa tässä ketjussa. Ollu ihastusta Eteliin ja kehen ikinä.

Miksi itse jankkaat että Bojan on homo, kun et sinäkään sitä voi sen paremmin tietää muutaman klipin perusteella?

Kyllä tiedän, mulla on röntgenkatse.

Vierailija
23137/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis sinä itse?

Sä kirjoitit että rasittavia henkilö täällä on jankkaajista jankkaava eli siis sinä itse, koska kirjoitit noin.

Lopeta jo tuo jankkaaminen!

Vierailija
23138/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia keikkoja ei mahdu joten ne vaihdetaan isompiin mitä voidaan. Turku nyt ainakin meni siis isommaksi mitä en todellakaan ois halunnut ja todnäk Tampere samaten. Aikamoista jos 2 x tavastia tulisi putkeen vai vetääkö ne jonkun minikeikan sit klo 15? Näin ollen veikkaan että S:ksi muuttuu Turku ja Tampere ja vaihtuu isompiin. Mun mielestä myös Rekon sanamuodot antaa ymmärtää että olemassaoleviin keikkoihin muutoksia.

Vierailija
23139/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan B vähän mustis K:lle vai onko onnellinen hänen puolestaan ystävänä

Vierailija
23140/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis sinä itse?

Lopeta jo tuo jankkaaminen!

Nyt meillä on sitten jankkaajajankkaaja!

Sori, oli pakko😂

Ketju on lukittu.