Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Uusia keikkoja ei mahdu joten ne vaihdetaan isompiin mitä voidaan. Turku nyt ainakin meni siis isommaksi mitä en todellakaan ois halunnut ja todnäk Tampere samaten. Aikamoista jos 2 x tavastia tulisi putkeen vai vetääkö ne jonkun minikeikan sit klo 15? Näin ollen veikkaan että S:ksi muuttuu Turku ja Tampere ja vaihtuu isompiin. Mun mielestä myös Rekon sanamuodot antaa ymmärtää että olemassaoleviin keikkoihin muutoksia.
No aattelin että alaikäisille mahdollisuuksien rajoissa joku lyhyempi keikka mutta huomenna viisaampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun gaydar ei kyllä yhtään piippaa Bojanin kohdalla. En usko hänen olevan edes bi. Toki hän on tietyllä tavalla avomielinen, kun pelaa tätä peliä. Hänen kätensä viipyivät Etelin vyötäröllä tovin liian pitkään Tavastialla ollakseen pelkkää tuen antamista lattialta nousevalle. Kyllä näin o. Itse näkisin, että K on enemmän kotonaan tässä erotiikkatarinassa, vaikka hänkin lienee enemmän hetero kuin mitään muuta.
Etel on minusta kaunis ja kiehtova nainen, joten sen perusteella on outoa, miten nopeasti ja kliinisesti nosti Etelin ylös. Enemmän B:n katse on Matissa viipynyt kuin Etelissä. Vaikka B tykkäisi myös naisista, niin Etel kortin vetäminen esiin on silti turhaa, ei heidän välissään ole sellaista kemiaa. Sitäpaitsi Etel ja Samu vaikuttavat oikeasti onnellisilta, tulivat minua sattumalta vastaan käsi kädessä.
Höpöhöpö. Matti? Are you kidding me? 😂Kyllä Etel B:tä on kiinnostanut Liverpoolin ekasta päivästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis onko tän päivän yhteenveto nyt sitten se että kaikki onkin ollut kuvitelmaa, pelkkää kuvitelmaa? Bojanilla onkin kaunis tyttöystävä, jonka kanssa ajelee kohti auringonlaskua? Kaikki merkit jostain kiinnostuksesta meidän Kärtsää kohtaan on ollut meidän (ja ehkä muutaman muunkin) mielikuvituksessa? Lukitaanko tämä vastaus?
Noita yläpeukkuja myös tulee noihin tiettyihin kommentteihin sen verran nopeasti että tietää kyseessä olevan elämäntapa trolli joka tykkäilee eri laitteilla omista kommenteistaan
Meinaatko, että joku trolli ostaa kymmeniä laitteita sen takia, että pääsisi antamaan peukkuja omille kommenteilleen vauva palstalla. Trollit on välillä rasittavia, mutta jotain realismia silti kiitos.😂
Tietäjät tietää mutta ei tarvita kuin kaksi eri laitetta niin saa helposti omille kommenteilleen 5 - 10 tykkäystä.
Ja joku jaksaa nähdä sun mielestä niin paljon vaivaa, että käy antamassa itselleen peukkuja 5-10 kappaletta? No vau. Joissakin kommenteissa täällä on jopa yli 50 tykkäystä, joten nuo 5-10 kappaletta on pieni pisara siinä meressä. Ehkä sua sitten kiinnostaa tuollainen kikkailu, mutta 99% tuskin kiinnostaa laskea peukkujen määriä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin sata varmasti ole tyttöystävä anteeksi nyt vaan xD ajatuskin naurattaa
Mammas in a state of denial: oh he cannot have a girlfriend, because I have decided he must be gay 🙄
No mun ei tarvi kun mennä kattomaan se video missä B pysähtyy ku seinään ja kikattelee ku teini K'n takia niin oon taas täysin varma siitä ettei ole hetero toi poitsu
100% varma. Ei 24-v heteromies vaan käyttäytyisi noin, ei ikinä. Polkee jalkaa ja hätkähtää ja hymyilee kuin hangonkeksi.
Ja minä rakastan sinua Balkanin ruusu ja nyt jo Hangonkeksi.Mitä tästä kesästä tuleekaan?
https://
Huom väli.
Tässähän näkyy myös se silmänisku vai onko tuo kulmien kohotus noin 44.10? Joku vinkvink kuiteskin. Ja aikamoista lantionvatkausta (ja b ilmeet) näkyi olevan siinä kohtaa missä ensimmäisellä keikalla oli ollut se rattataa. Tämänkin olen nähnyt aiemmin mutta en kiinnittänyt mitään huomiota b vatkaukseen kun jäin vain odottamaan sitä rattataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis onko tän päivän yhteenveto nyt sitten se että kaikki onkin ollut kuvitelmaa, pelkkää kuvitelmaa? Bojanilla onkin kaunis tyttöystävä, jonka kanssa ajelee kohti auringonlaskua? Kaikki merkit jostain kiinnostuksesta meidän Kärtsää kohtaan on ollut meidän (ja ehkä muutaman muunkin) mielikuvituksessa? Lukitaanko tämä vastaus?
Noita yläpeukkuja myös tulee noihin tiettyihin kommentteihin sen verran nopeasti että tietää kyseessä olevan elämäntapa trolli joka tykkäilee eri laitteilla omista kommenteistaan
Meinaatko, että joku trolli ostaa kymmeniä laitteita sen takia, että pääsisi antamaan peukkuja omille kommenteilleen vauva palstalla. Trollit on välillä rasittavia, mutta jotain realismia silti kiitos.😂
Tietäjät tietää mutta ei tarvita kuin kaksi eri laitetta niin saa helposti omille kommenteilleen 5 - 10 tykkäystä.
Ja joku jaksaa nähdä sun mielestä niin paljon vaivaa, että käy antamassa itselleen peukkuja 5-10 kappaletta? No vau. Joissakin kommenteissa täällä on jopa yli 50 tykkäystä, joten nuo 5-10 kappaletta on pieni pisara siinä meressä. Ehkä sua sitten kiinnostaa tuollainen kikkailu, mutta 99% tuskin kiinnostaa laskea peukkujen määriä täällä.
Ei mua kiinnosta, mutta trolleja kiinnostaa, sen takiahan ne pyörii eri palstoilla härnäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun gaydar ei kyllä yhtään piippaa Bojanin kohdalla. En usko hänen olevan edes bi. Toki hän on tietyllä tavalla avomielinen, kun pelaa tätä peliä. Hänen kätensä viipyivät Etelin vyötäröllä tovin liian pitkään Tavastialla ollakseen pelkkää tuen antamista lattialta nousevalle. Kyllä näin o. Itse näkisin, että K on enemmän kotonaan tässä erotiikkatarinassa, vaikka hänkin lienee enemmän hetero kuin mitään muuta.
Etel on minusta kaunis ja kiehtova nainen, joten sen perusteella on outoa, miten nopeasti ja kliinisesti nosti Etelin ylös. Enemmän B:n katse on Matissa viipynyt kuin Etelissä. Vaikka B tykkäisi myös naisista, niin Etel kortin vetäminen esiin on silti turhaa, ei heidän välissään ole sellaista kemiaa. Sitäpaitsi Etel ja Samu vaikuttavat oikeasti onnellisilta, tulivat minua sattumalta vastaan käsi kädessä.
Se että E ja S on onnelisia, ei liity mitenkään siihen että kenestä B kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö tässä ruveta siirtymään jo Jureen? Bojan tuntuikin liian täydelliseltä ihmiseltä, en tiedä
Jure on liian vähällä huomiolla Joker Outissa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö tässä ruveta siirtymään jo Jureen? Bojan tuntuikin liian täydelliseltä ihmiseltä, en tiedä
Mut jokereissa pysytään kuitenkin vai😂
Höpsis pöpsis nyt ja rauha maahan <3 Ei Bojanin sydämeen mahdu muita kuin meidän höntti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Matti? Are you kidding me? 😂Kyllä Etel B:tä on kiinnostanut Liverpoolin ekasta päivästä lähtien.
Jätä oikeasti Etel rauhaan, hän ei kuulu tähän ketjuun, eikä ole tehnyt sulle mitään pahaa. Etel on lämmin ja avoin ihminen, hän uskaltaa mennä ihmisten lähelle ja koskettaa muita. Jos se osoittaa sun mielestä sitä, että hän on kiinnostunut Bojanista, niin olet sairas. Ketju on jo lähellä poistua tyttis ja Etel jankkaajien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. 😄 Kärtsä on ainoa joka kiinnosti Suomen porukoista, muille B oli tavallisen kohtelias. Ihme Etel-pakotusta taas.
Vierailija kirjoitti:
Nooo jos vanhan suuntaukset pitää paikkansa niin kohta taas tapahtuu jotain mikä nostaa bromance tunnelmat kattoon
Meinaa mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu loppuviikon pois ja sillä aikaa meno on menny täällä kyllä oudoksi. Ja kaikista rasittavin hlö täällä nyt on tuo jankkaajista jankkaava.
Eli siis sinä itse?
Missä luetun ymmärtäminen? Olen ollut poissa, mutta sinä taidatkin olla se.
Sä kirjoitit että rasittavia henkilö täällä on jankkaajista jankkaava eli siis sinä itse, koska kirjoitit noin.
Lopeta jo tuo jankkaaminen!
Sinähän sen aloitit, joten lopeta itse. Älä syytä muita kommentoija sellaisesta, mitä itse teet.
Vierailija kirjoitti:
No enpä kyllä usko että K-18 -keikkaa Suomessa ihan tuosta vaan muutetaan ikärajattomaksi.
Olishan se aikamoinen veto JO:lta jos sen tekisivät, vaikka kuinka ostettujen lippujen ehdot sen sallisikin.
Tämän saippuaoopperaketjun lainalaisuudet:
1. Kaikilla on sutinaa kaikkien kanssa
2. Jos joku on varattu se ei ole este kun kyseessä on Bojan koska se on entinen parisuhde sen jälkeen jos Bojan on kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu loppuviikon pois ja sillä aikaa meno on menny täällä kyllä oudoksi. Ja kaikista rasittavin hlö täällä nyt on tuo jankkaajista jankkaava.
Eli siis sinä itse?
Missä luetun ymmärtäminen? Olen ollut poissa, mutta sinä taidatkin olla se.
Sä kirjoitit että rasittavia henkilö täällä on jankkaajista jankkaava eli siis sinä itse, koska kirjoitit noin.
Lopeta jo tuo jankkaaminen!
Nyt meillä on sitten jankkaajajankkaaja!
Sori, oli pakko😂
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. 😄 Kärtsä on ainoa joka kiinnosti Suomen porukoista, muille B oli tavallisen kohtelias. Ihme Etel-pakotusta taas.
Ei pitäisi kyllä antaa huomioita noihin Etel-viesteihin ja pakottajaan. Joku aina säännöllisin väliajoin ilmestyy tänne ja ottaa Etelin puheeksi ja kirjoittaa monta viestiä samasta asiasta ja sitten taas katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin koskaan enää pystyn siirtymään muihin. Bojan on tatuoitu sieluuni ja sydämeeni. Tuo maailman täydellisin olento.