Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Viimeviikolla oltiin niin pilvissä k:n ja b:n tavastia showsta, sitten mentiin taas alamäkeen ja kovaa kun b jätettiin yksin helsinkiin ja ruvettiin tutkimaan k:n rintakehän puremajälkeä hammaslääkärin tahosta, sitten niillä olikin välit poikki 500 kertaa ennen ku k palas rautalammilta ja ne meni baariin illalla ja sitten oltiin taas ilosia kun ne jurrissa sekoili ihanina yhessä, sitten tuli mukaan koivet, ja siitä vasta kolmiodraama alkoi ja kunnolla, sitten b lähti ja sitte niillä oli taas menny välit ku b pettyi suomeen, sitten alkoi niiden keskinäinen viestintä samanlaisilla kuvilla ja kaikki oli taas hyvin, sitten niillä oli kaipuu toisten luo ja oltiin ilosia kun myrtti kerranki sai jäädä kotiin eikä mahtunu koneeseen. Sitte oli jo isäsuunnitelmat tulossa ja yhtäkkiä kaikki murenee b:n ''tyttöystävään'' ja kaikki on taas pilalla....huhhu eihän tässä edes pysy enää mukana :D
Musta tuntuu myös että kun me ehkä vuoden päästä luetaan näitä, niin mietitään että missä rinnakkaistodellisuusessa nää ketjun viestit on kirjoitettu, olinko mä tässä oikeasti mukana, kirjoitinko mä tänne jotain viestejä😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin sata varmasti ole tyttöystävä anteeksi nyt vaan xD ajatuskin naurattaa
Mammas in a state of denial: oh he cannot have a girlfriend, because I have decided he must be gay 🙄
No mun ei tarvi kun mennä kattomaan se video missä B pysähtyy ku seinään ja kikattelee ku teini K'n takia niin oon taas täysin varma siitä ettei ole hetero toi poitsu
Vierailija kirjoitti:
B sai tarpekseen homojutuista. Ei ole heteromiehestä varmaan kiva jos pontetiaaliset tyttöystävät luulevat juoruilun takia homoksi 🤣🤣
"Nyt riitti". Sydämiä ja naisia instaan tällä helpottaa 😀🤭
Minun gaydar ei kyllä yhtään piippaa Bojanin kohdalla. En usko hänen olevan edes bi. Toki hän on tietyllä tavalla avomielinen, kun pelaa tätä peliä. Hänen kätensä viipyivät Etelin vyötäröllä tovin liian pitkään Tavastialla ollakseen pelkkää tuen antamista lattialta nousevalle. Kyllä näin o. Itse näkisin, että K on enemmän kotonaan tässä erotiikkatarinassa, vaikka hänkin lienee enemmän hetero kuin mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua että Tavastiaa vaihdetaan mihinkään tai tehdään ikärajattomaksi. 😪 Se on nostalgiapaikka viime viikonlopun vuoksi.
Kuulostaa oudolta toi viime viikonloppu, ku toisaalta tuntuu siltä et siitä ois jo pidempi aika, en tiiä miks :D
Joo, eikö! Ihan kuin siitä olis ikuisuus tai että se oli unta. Ihmeellinen fiilis sen jälkeen.
Mä oon alkanut uskoo että se oli joku rinnakkaistodellisuus. Nimittäin olin itse siellä eikä musta tunnu yhtään että olisin oikeasti ollut🤯🤯
Mitä tarkoitat? Oliko tunnelma erilainen kuin myöhemmin klipeistä saa vaikutelman vai mitä tarkoitat? Ainakin etänä keikkaa kytätessä oli jotain elämää suurempaa meneillään.
Mä en ole tuo yllä oleva postaaja, tunnelma siellä Tavastialla oli jotenkin maaginen varsinkin Jeren ja Bojanin ollessa yhdessä lavalla mutta siellä ei rekisteröinyt noita ilmeitä yms mitä jälkeen päin katsonut klipeistä. Ne klipit tuli sitten todellisemmiksi kuin itse keikkamuisto. Äh, en osaa edes selittää sitä fiilistä siellä.
Jooo, sama fiilis. Tuntui kun tämä meidän ketju olisi hetkeksi herännyt henkiin sinne Tavastian lavalle. Että nää meidän nukkeleikit tapahtuu nyt tuolla. Tai jotain. Mutta maagista oli. T toinen paikalla ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammas in a state of denial: oh he cannot have a girlfriend, because I have decided he must be gay 🙄
No mun ei tarvi kun mennä kattomaan se video missä B pysähtyy ku seinään ja kikattelee ku teini K'n takia niin oon taas täysin varma siitä ettei ole hetero toi poitsu
100% varma. Ei 24-v heteromies vaan käyttäytyisi noin, ei ikinä. Polkee jalkaa ja hätkähtää ja hymyilee kuin hangonkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiologian opiskelija on tuo avoautokuski. Hän seuraa kaikkia jokereita instassa ja kaikki muut jokerit paitsi Nace seuraavat häntä.
Eli tyttöystävä jo opiskeluajoilta🥰. Ja reilusti bändikaveritkin saavat seurata. Toisin kuin.. no joitain muita.
En tiedä onko nyt tuo kyseinen tyttö B tyttöystävä vai kaveri, mutta onhan Bojanilla ollut tyttöystävänä se kaunis Euroviisupisteiden lukija, ei siitä ilm ihan kauhean kauan oo kun ovat eronneet.
Sehän oli joku lukioaikojen 18v juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minun gaydar ei kyllä yhtään piippaa Bojanin kohdalla. En usko hänen olevan edes bi. Toki hän on tietyllä tavalla avomielinen, kun pelaa tätä peliä. Hänen kätensä viipyivät Etelin vyötäröllä tovin liian pitkään Tavastialla ollakseen pelkkää tuen antamista lattialta nousevalle. Kyllä näin o. Itse näkisin, että K on enemmän kotonaan tässä erotiikkatarinassa, vaikka hänkin lienee enemmän hetero kuin mitään muuta.
Mulla on tullut koko ajan kuva, että hän on älykäs, sosiaalisesti taitava, mutta myös vähän laskelmoiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo pakkohan tota ymmärtää on. Bojanin päätöstä tuoda tyttöystävä esille. Aikamoista kontettia kuitenkin koko interwebbi täynnä.
Sanat Bojan ja tyttöystävä eivät sovi samaan lauseeseen, ihan selvä tapaus. Olihan aikoinaan Marco Björsilläkin Tanskassa "tyttöystävä".
Hyvä, että alan asiantuntijoitakin on paikalla.Ja voisitko vihdoinkin sanoa mielipiteesi Balkanin Ruusun kavaljeerin nimestä.Ehdotuksia on tullut, mutta Juryn äänet vaikuttavat lopputulokseen.Kerrotko ystävällisesti ne ja sitten hyväksyn lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
No sä oot kyl vähemmistössä ton oletuksen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100% varma. Ei 24-v heteromies vaan käyttäytyisi noin, ei ikinä. Polkee jalkaa ja hätkähtää ja hymyilee kuin hangonkeksi.
Tai sit fanitti sitä ennestään ja oli pähkinöinä, kun vihdoin näki idolinsa. Olihan sillä aikamoiset ilmeet kun tapas Italian edustajan kanssa, fanipoika mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Oraakkeli näkee mustasukkaisuutta eri tahoilta.
selkeenä kenen tahoilta ?
Vierailija kirjoitti:
Viimeviikolla oltiin niin pilvissä k:n ja b:n tavastia showsta, sitten mentiin taas alamäkeen ja kovaa kun b jätettiin yksin helsinkiin ja ruvettiin tutkimaan k:n rintakehän puremajälkeä hammaslääkärin tahosta, sitten niillä olikin välit poikki 500 kertaa ennen ku k palas rautalammilta ja ne meni baariin illalla ja sitten oltiin taas ilosia kun ne jurrissa sekoili ihanina yhessä, sitten tuli mukaan koivet, ja siitä vasta kolmiodraama alkoi ja kunnolla, sitten b lähti ja sitte niillä oli taas menny välit ku b pettyi suomeen, sitten alkoi niiden keskinäinen viestintä samanlaisilla kuvilla ja kaikki oli taas hyvin, sitten niillä oli kaipuu toisten luo ja oltiin ilosia kun myrtti kerranki sai jäädä kotiin eikä mahtunu koneeseen. Sitte oli jo isäsuunnitelmat tulossa ja yhtäkkiä kaikki murenee b:n ''tyttöystävään'' ja kaikki on taas pilalla....huhhu eihän tässä edes pysy enää mukana :D
ainiin ja unohtui se kun matti jäi yksin suomenlinnaan ja etelillä ja bojanilla oli kuuma salasuhde ja samu huutaa taustalla syökää sieniä
Vierailija kirjoitti:
Jaha, pitihän se Etelkin jälleen tuoda tähän ketjuun. Tuosta voikin päätellä ihan täysin henkilön suuntautumisen kun auttaa toisen ylös lattialta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua että Tavastiaa vaihdetaan mihinkään tai tehdään ikärajattomaksi. 😪 Se on nostalgiapaikka viime viikonlopun vuoksi.
Kuulostaa oudolta toi viime viikonloppu, ku toisaalta tuntuu siltä et siitä ois jo pidempi aika, en tiiä miks :D
Joo, eikö! Ihan kuin siitä olis ikuisuus tai että se oli unta. Ihmeellinen fiilis sen jälkeen.
Mä oon alkanut uskoo että se oli joku rinnakkaistodellisuus. Nimittäin olin itse siellä eikä musta tunnu yhtään että olisin oikeasti ollut🤯🤯
Mitä tarkoitat? Oliko tunnelma erilainen kuin myöhemmin klipeistä saa vaikutelman vai mitä tarkoitat? Ainakin etänä keikkaa kytätessä oli jotain elämää suurempaa meneillään.
Mä en ole tuo yllä oleva postaaja, tunnelma siellä Tavastialla oli jotenkin maaginen varsinkin Jeren ja Bojanin ollessa yhdessä lavalla mutta siellä ei rekisteröinyt noita ilmeitä yms mitä jälkeen päin katsonut klipeistä. Ne klipit tuli sitten todellisemmiksi kuin itse keikkamuisto. Äh, en osaa edes selittää sitä fiilistä siellä.
Jooo, sama fiilis. Tuntui kun tämä meidän ketju olisi hetkeksi herännyt henkiin sinne Tavastian lavalle. Että nää meidän nukkeleikit tapahtuu nyt tuolla. Tai jotain. Mutta maagista oli. T toinen paikalla ollut
Minä seurasin draamaa sängystä käsin ja se tuntui joltain selkounelta. Sit nää menis näin. Todella epätodellinen fiilis. Reilu viikko mennyt ja jo nyt tuntuisi varmaan oudolta lukea omia kommenttejaan siltä yöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa enää TV-sarjojakaan katsoa, kun ei niiden juonet pärjää tälle ketjulle.
Sama. Eikä uutiset.
Ainoa uutiskanava jota nykyään seuraan on Rekon insta.
Reko the Legend. Korvaa jo Ylenkin tässä todellisuudessa.
Edelleenkään etelin ja bojanin välillä ei kyllä näy mun mielestä yhtään mitään. Ylösauttaminen on kohtelias ylösauttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oraakkeli näkee mustasukkaisuutta eri tahoilta.
selkeenä kenen tahoilta ?
ainakin kaikkien tän ketjussa kirjoittavien taholta. Keneen nyt ikinä, Bojaniin, Kärtsään, Eteliin, Rekoon you name it
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette vaan oo seurannu muusikkopoikia kaveripiirissään tarpeeksi låheltä ja pitkään. t. rumpalin tyty
ps. jeesus mikä ketju 🙄
Aa lähinnä meinasin että toiv Tavastiaan ei kosketa. Onko se iso sali sitten väkisin S-keikka? Vai ajatteletko ettei lippuja mene muuten tarpeeksi?