Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
23061/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen kyllä Bojanin tyttis taida olla vaan luultavasti kaveri. B kommentoinut sen vanhimpaan kuvaan yli viis vuotta sitten. Ensinnäkään ei ne suhteet tuossa iässä kestä noin kauaa ja B:hän oli kerennyt seurustella sen Slovenian pisteidenjakajankin kanssa.

No siis, jos he vaikka tapasivat pitkästä aikaa eilen juhlissa ja se Abba-pätkä viittasikin häneen? Ei tuo mun mielestä kerro etteikö voisi olla tyttöystävä

Siis teet tuollaisia päätelmiä yhdestä Disco pallosta. Olisikohan ollut ihan vaan juhlat kyseessä ja hän teki storyn niistä? Naisten romantiikan nälkä on kyllä pohjaton, ei voi miehenä kuin ihmetellä näitä tulkintoja. Toki shippaajat näkee niissä viestin Kärtsylle, mutta he sentään tajuavat sen olevan mielikuvitusta. Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin luetaan tätä salin pukuhuoneessa porukalla ja provotaan.

Mä en tahdo mitään pahaa teille ketjun naisille, rakastankin teistä yhtä. Oli vaan pakko tulla tarkastamaan poikien kanssa, että mitä meidän vaimot tekee täällä päivät pitkät. Yhdellä kaverilla on seksielämä vilkastunut ja siihenkin löytyi syy.

Hei kaikki mieslukijat ja tervetuloa tutustumaan naisten salaiseen maailmaan, jossa miesten välinen homoeroottistyyppinen jännite on jotenkin hämmentävän kuumaa ja kiihottavaa.

Vierailija
23062/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua että Tavastiaa vaihdetaan mihinkään tai tehdään ikärajattomaksi. 😪 Se on nostalgiapaikka viime viikonlopun vuoksi.

Kuulostaa oudolta toi viime viikonloppu, ku toisaalta tuntuu siltä et siitä ois jo pidempi aika, en tiiä miks :D

Joo, eikö! Ihan kuin siitä olis ikuisuus tai että se oli unta. Ihmeellinen fiilis sen jälkeen.

Mä oon alkanut uskoo että se oli joku rinnakkaistodellisuus. Nimittäin olin itse siellä eikä musta tunnu yhtään että olisin oikeasti ollut🤯🤯

Mitä tarkoitat? Oliko tunnelma erilainen kuin myöhemmin klipeistä saa vaikutelman vai mitä tarkoitat? Ainakin etänä keikkaa kytätessä oli jotain elämää suurempaa meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23063/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhei ja taas mennään🤣 Mä olenkin aika h uora sitte kun postannut monen kaverimiehen kanssa sydämiä stooreihin.Perkele mullahan on haaremi 🤣

Minä aioin syyskuussa postata kuvan minusta ja Rekosta, aion lisätä siihen ainakin sata sydäntä.

Vierailija
23064/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa enää TV-sarjojakaan katsoa, kun ei niiden juonet pärjää tälle ketjulle.

Just eilen mietin et täytyy kohta peruuttaa kaikki suoratoistot, kun ei ole tullut katsottua mitään moneen viikkoon. Vapaa-aika mennyt lähinnä palstalla ja somessa tietyn aiheen parissa.

Vierailija
23065/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi tässä tulee vielä iso kilpailu kuka saa viedä B:n poikuuden.. pidän peukkua J:lle😜

Vierailija
23066/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt lukenut tämän koko ketjun läpi, enkä tajua miten jaksatte jaaritella täällä ihan tyhjänpäiväisyyksiä 23 000 viestin verran. Ehkä teidän kannattaisi käyttää aikanne ihan muuhun?

😂😂😂

Luit koko ketjun läpi ja päätit sen jälkeen tulla kertomaan, että meidän kannattaisi käyttää aikamme johonkin muuhun? 🤣

Vierailija
23067/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua että Tavastiaa vaihdetaan mihinkään tai tehdään ikärajattomaksi. 😪 Se on nostalgiapaikka viime viikonlopun vuoksi.

Älä huoli.Luulen, että Turussa sali vaihtuu isompaan.Ja se olisi todella oikea teko, kiitos.

Ok kiitos lohdutuksesta, toivotaan näin.

Vierailija
23068/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta toi viime viikonloppu, ku toisaalta tuntuu siltä et siitä ois jo pidempi aika, en tiiä miks :D

Joo, eikö! Ihan kuin siitä olis ikuisuus tai että se oli unta. Ihmeellinen fiilis sen jälkeen.

Mä oon alkanut uskoo että se oli joku rinnakkaistodellisuus. Nimittäin olin itse siellä eikä musta tunnu yhtään että olisin oikeasti ollut🤯🤯

Mitä tarkoitat? Oliko tunnelma erilainen kuin myöhemmin klipeistä saa vaikutelman vai mitä tarkoitat? Ainakin etänä keikkaa kytätessä oli jotain elämää suurempaa meneillään.

Siis tuntuu että se ei ollutkaan totta, oli sen verran elämää suurempaa varmaan sitten.

Vierailija
23069/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhkesiko kupla nyt kun selvisi, että Bojanilla onkin todellisuudessa kaunis slovenialainen tyttöystävä?

Kuka niistä?

Vierailija
23070/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin välillä puutarhajuttuja;

https://vm.tiktok.com/ZGJCLA6pj/

Vierailija
23071/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen kyllä Bojanin tyttis taida olla vaan luultavasti kaveri. B kommentoinut sen vanhimpaan kuvaan yli viis vuotta sitten. Ensinnäkään ei ne suhteet tuossa iässä kestä noin kauaa ja B:hän oli kerennyt seurustella sen Slovenian pisteidenjakajankin kanssa.

No siis, jos he vaikka tapasivat pitkästä aikaa eilen juhlissa ja se Abba-pätkä viittasikin häneen? Ei tuo mun mielestä kerro etteikö voisi olla tyttöystävä

Siis teet tuollaisia päätelmiä yhdestä Disco pallosta. Olisikohan ollut ihan vaan juhlat kyseessä ja hän teki storyn niistä? Naisten romantiikan nälkä on kyllä pohjaton, ei voi miehenä kuin ihmetellä näitä tulkintoja. Toki shippaajat näkee niissä viestin Kärtsylle, mutta he sentään tajuavat sen olevan mielikuvitusta. Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin luetaan tätä salin pukuhuoneessa porukalla ja provotaan.

Mä en tahdo mitään pahaa teille ketjun naisille, rakastankin teistä yhtä. Oli vaan pakko tulla tarkastamaan poikien kanssa, että mitä meidän vaimot tekee täällä päivät pitkät. Yhdellä kaverilla on seksielämä vilkastunut ja siihenkin löytyi syy.

Hei kaikki mieslukijat ja tervetuloa tutustumaan naisten salaiseen maailmaan, jossa miesten välinen homoeroottistyyppinen jännite on jotenkin hämmentävän kuumaa ja kiihottavaa.

Nimenomaan jännite. Täällä on vähemmän aktionia.

Vierailija
23072/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli.Luulen, että Turussa sali vaihtuu isompaan.Ja se olisi todella oikea teko, kiitos.

No itse en tuota vaihtoehtoa toivo. Ostin lipun K18 klubille, en S-keikalle isoon saliin.

Vierailija
23073/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/_w4XtyvWRQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mitähän tuossa lukee?

Jotain että niin sumuista ettei näe viittä metriä eteensä. Ja B vastannut että ei ole mitään kauniimpaa kuin Belgradin meri.

Eniten mua hämmentää et mikä meri siellä Belgradissa on. Tonava?

Se on varmaan se suurten ajatusten Tonava. Se virtaa täällä ketjussakin.

Aa, totta. Hyvä että tääkin selvis.

Vierailija
23074/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeviikolla oltiin niin pilvissä k:n ja b:n tavastia showsta, sitten mentiin taas alamäkeen ja kovaa kun b jätettiin yksin helsinkiin ja ruvettiin tutkimaan k:n rintakehän puremajälkeä hammaslääkärin tahosta, sitten niillä olikin välit poikki 500 kertaa ennen ku k palas rautalammilta ja ne meni baariin illalla ja sitten oltiin taas ilosia kun ne jurrissa sekoili ihanina yhessä, sitten tuli mukaan koivet, ja siitä vasta kolmiodraama alkoi ja kunnolla, sitten b lähti ja sitte niillä oli taas menny välit ku b pettyi suomeen, sitten alkoi niiden keskinäinen viestintä samanlaisilla kuvilla ja kaikki oli taas hyvin, sitten niillä oli kaipuu toisten luo ja oltiin ilosia kun myrtti kerranki sai jäädä kotiin eikä mahtunu koneeseen. Sitte oli jo isäsuunnitelmat tulossa ja yhtäkkiä kaikki murenee b:n ''tyttöystävään'' ja kaikki on taas pilalla....huhhu eihän tässä edes pysy enää mukana :D

Vierailija
23075/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa enää TV-sarjojakaan katsoa, kun ei niiden juonet pärjää tälle ketjulle.

Sama. Eikä uutiset.

Ainoa uutiskanava jota nykyään seuraan on Rekon insta.

Vierailija
23076/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tuo yllä oleva postaaja, tunnelma siellä Tavastialla oli jotenkin maaginen varsinkin Jeren ja Bojanin ollessa yhdessä lavalla mutta siellä ei rekisteröinyt noita ilmeitä yms mitä jälkeen päin katsonut klipeistä. Ne klipit tuli sitten todellisemmiksi kuin itse keikkamuisto. Äh, en osaa edes selittää sitä fiilistä siellä.

Vierailija
23077/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en tuota vaihtoehtoa toivo. Ostin lipun K18 klubille, en S-keikalle isoon saliin.

Ei kai sen salon vaihdon tarvitse tarkoittaa, että tulee S-keikka. Muutama sata sivua sitten juhlittiin Mauno Koiviston sitaattia. Sen voisi ketjun katastrofiajattelun vastapainoksi nostaa taas esiin.

Vierailija
23078/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeviikolla oltiin niin pilvissä k:n ja b:n tavastia showsta, sitten mentiin taas alamäkeen ja kovaa kun b jätettiin yksin helsinkiin ja ruvettiin tutkimaan k:n rintakehän puremajälkeä hammaslääkärin tahosta, sitten niillä olikin välit poikki 500 kertaa ennen ku k palas rautalammilta ja ne meni baariin illalla ja sitten oltiin taas ilosia kun ne jurrissa sekoili ihanina yhessä, sitten tuli mukaan koivet, ja siitä vasta kolmiodraama alkoi ja kunnolla, sitten b lähti ja sitte niillä oli taas menny välit ku b pettyi suomeen, sitten alkoi niiden keskinäinen viestintä samanlaisilla kuvilla ja kaikki oli taas hyvin, sitten niillä oli kaipuu toisten luo ja oltiin ilosia kun myrtti kerranki sai jäädä kotiin eikä mahtunu koneeseen. Sitte oli jo isäsuunnitelmat tulossa ja yhtäkkiä kaikki murenee b:n ''tyttöystävään'' ja kaikki on taas pilalla....huhhu eihän tässä edes pysy enää mukana :D

Ahahaha 😂 tää on kyllä yhtä tunteiden vuoristorataa ollut.

Vierailija
23079/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan jännite. Täällä on vähemmän aktionia.

Ne eivät sulje toisiaan pois. Ja naisten käsitys 'jännitteestå" vaihtelee...

Vierailija
23080/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B sai tarpekseen homojutuista. Ei ole heteromiehestä varmaan kiva jos pontetiaaliset tyttöystävät luulevat juoruilun takia homoksi 🤣🤣 

Ketju on lukittu.