Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/_w4XtyvWRQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mitähän tuossa lukee?
Mikään ei ole kauniimpaa kuin Belgradin meri
Paitsi sinun uskomattoman kauniit silmäsi, joihin haluan hukkua. T. Bojan
Unohtamatta, miten ihana on Kreikan meri meri Kreikan
Vierailija kirjoitti:
Voi ny v. Samana päivänä tulee ulos B:n tyttismatskua eli shippaukset tulossa tiensä päähän ja keikatkin menossa mitä luultavammin S-keikoiksi. Voi nyt vttujen kevät. Tekis mieli jättää koko keikka väliin. K18 keikalle kehtaa mennä, S-keikka ihan järkkyä ja noloa. Teinit kirkuu ja meno ihan hullua. Joka kerta joku pyörtyy ja milloin mitäkin. Korvatulpat pakko olla ja ei bändin takia vaan sen kirkumisen miltä ei kuule bändiä. Ottaa todella rankasti päähän. Tää oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. Ei ole enää.
Kannattaisiko vauhkota vasta sitten jos nuo sun kuvitelmat osoittautuu todeksi? Täällä jengi ylireagoi omiin kuvitelmiinsa, mikä teitä oikein vaivaa... Nyt ote todellisuudesta, get a grip, vieroittaudu tästä kaikesta ennen kuin on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuossa lukee?
Jotain että niin sumuista ettei näe viittä metriä eteensä. Ja B vastannut että ei ole mitään kauniimpaa kuin Belgradin meri.
Eniten mua hämmentää et mikä meri siellä Belgradissa on. Tonava?
Se on varmaan se suurten ajatusten Tonava. Se virtaa täällä ketjussakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin sata varmasti ole tyttöystävä anteeksi nyt vaan xD ajatuskin naurattaa
Mammas in a state of denial: oh he cannot have a girlfriend, because I have decided he must be gay 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen kyllä Bojanin tyttis taida olla vaan luultavasti kaveri. B kommentoinut sen vanhimpaan kuvaan yli viis vuotta sitten. Ensinnäkään ei ne suhteet tuossa iässä kestä noin kauaa ja B:hän oli kerennyt seurustella sen Slovenian pisteidenjakajankin kanssa.
No siis, jos he vaikka tapasivat pitkästä aikaa eilen juhlissa ja se Abba-pätkä viittasikin häneen? Ei tuo mun mielestä kerro etteikö voisi olla tyttöystävä
Siis teet tuollaisia päätelmiä yhdestä Disco pallosta. Olisikohan ollut ihan vaan juhlat kyseessä ja hän teki storyn niistä? Naisten romantiikan nälkä on kyllä pohjaton, ei voi miehenä kuin ihmetellä näitä tulkintoja. Toki shippaajat näkee niissä viestin Kärtsylle, mutta he sentään tajuavat sen olevan mielikuvitusta. Ja jos jotakuta kiinnostaa, niin luetaan tätä salin pukuhuoneessa porukalla ja provotaan.
Mä en tahdo mitään pahaa teille ketjun naisille, rakastankin teistä yhtä. Oli vaan pakko tulla tarkastamaan poikien kanssa, että mitä meidän vaimot tekee täällä päivät pitkät. Yhdellä kaverilla on seksielämä vilkastunut ja siihenkin löytyi syy.
Kääry ja Bojan ansaitsisi diplomit monen naisen seksielämän piristämisestä🤭
Kai tähän soppaan saa lisättyä Antti Tuiskunkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reko on niin pihalla näistä ikäraja-asioista selvästi ettei taatusti tajua miksi on ongelma vaihtaa kesken kaiken keikka S-keikaksi. Kyllä ottaa päähän.
Hei mä nyt todella toivon että jos ne on nähnyt hirveen vaivan vaihtaa keikkapaikkoja isompiin tai S keikkoihin, että kukaa ei mene vinkumaan Rekolle tai Jokereiden instaan mitään tälläistä! Ne jättää kohta Suomen välistä jos on Niin vaikeeta kaikki. Ja noiden fanit on pääasiassa teinityttöjä, ne ei nyt varmaan ihan osais ajatella että suomimammat ois katkerana kun teinit pääsiskin keikalle.
No ei oo Suomessa fanit lähinnä teinityttöjä, Sloveniassa varmasti onkin. Suomessa tässä kohtaa suurimmat fanit on alunperin Kärtsä-faneja. Oma teinityttö tykkää kyllä Bojanin naamasta mutta ei se sitä musiikkia kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljastaisi tuolla tavalla, jos olisi, muutkin bändissä pitäneet poissa julkisuudesta omansa, viestiä K:lle enemmin
Niin että ei voi postata ajelua ystävän kanssa ilman että sekin on viestiä Klle. Ehkä nyt ihan kaikki ei sentään liity k
Ei jaksa enää TV-sarjojakaan katsoa, kun ei niiden juonet pärjää tälle ketjulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reko on niin pihalla näistä ikäraja-asioista selvästi ettei taatusti tajua miksi on ongelma vaihtaa kesken kaiken keikka S-keikaksi. Kyllä ottaa päähän.
Hei mä nyt todella toivon että jos ne on nähnyt hirveen vaivan vaihtaa keikkapaikkoja isompiin tai S keikkoihin, että kukaa ei mene vinkumaan Rekolle tai Jokereiden instaan mitään tälläistä! Ne jättää kohta Suomen välistä jos on Niin vaikeeta kaikki. Ja noiden fanit on pääasiassa teinityttöjä, ne ei nyt varmaan ihan osais ajatella että suomimammat ois katkerana kun teinit pääsiskin keikalle.
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin sata varmasti ole tyttöystävä anteeksi nyt vaan xD ajatuskin naurattaa
Mammas in a state of denial: oh he cannot have a girlfriend, because I have decided he must be gay 🙄
Ei olla päätetty, se vain nyt on ihan selkeää. Kunnes toisin todistetaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa enää TV-sarjojakaan katsoa, kun ei niiden juonet pärjää tälle ketjulle.
Sama. Eikä uutiset.
Anatudea yritetty shipata mukaan varmaan parisataa sivua sitten. Keskity nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuossa lukee?
Jotain että niin sumuista ettei näe viittä metriä eteensä. Ja B vastannut että ei ole mitään kauniimpaa kuin Belgradin meri.
Eikö edes Tavastian lava?
Huhhei ja taas mennään🤣 Mä olenkin aika h uora sitte kun postannut monen kaverimiehen kanssa sydämiä stooreihin.Perkele mullahan on haaremi 🤣
Mitä jos B postaa vaikka viikon sisään uuden stoorin jonkun eri naispuolisen kaverin seurasta? Kirjoitatteko te tänne silloin oletuksena että nyt se on polyamorisessa suhteessa ja sillä onkin kaksi tyttöystävää?
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua että Tavastiaa vaihdetaan mihinkään tai tehdään ikärajattomaksi. 😪 Se on nostalgiapaikka viime viikonlopun vuoksi.
Älä huoli.Luulen, että Turussa sali vaihtuu isompaan.Ja se olisi todella oikea teko, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Anatudea yritetty shipata mukaan varmaan parisataa sivua sitten. Keskity nyt!
Sori, mennyt ohi. Entä Paavo Väyrynen? Eikö se ole vakiovastaus joka ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei oo Suomessa fanit lähinnä teinityttöjä, Sloveniassa varmasti onkin. Suomessa tässä kohtaa suurimmat fanit on alunperin Kärtsä-faneja. Oma teinityttö tykkää kyllä Bojanin naamasta mutta ei se sitä musiikkia kuuntele.
No ne on nyt ekaa kertaa tulossa Suomeen, eivät varmaan ihan tiedä mikä täällä tilanne. Edelleen, ollaan onnellisia että ovat tulossa ja jos vielä saadaan lisälippuja myyntiin. Ei valiteta nyt ainakaan missään heidän somekanavissaam tai Rekolle!
Samat tunnelmat täällä.
Olis varmaan ihan hyvä päästä irti tästä fiilistelystä, jotta kesä ei hurahtaisi kaninkolossa kuvia ja ääniä tulkiten.