Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan mainittu eilisellä Käärijän keikalla. Eli kyllä se B on edelleen mielessä Kärtsylläkin.
https://twitter.com/_imtea/status/1669865367475306496?t=iajvgdnTYoDk1eT…
Nuoliko Jere taas mikrofonia?
Ei kun puhui B:stä.
Ollut aika karmea huijaus jos on tosiaan ensin kysynyt tykkäättekö Bojanista ja sanonut sitten Bojan welcome ja sitten vana nauranut että se oli vitsi. Sydärin paikka olis ollut tuo.
Mitå hittoa, miks se kyselee (jos toi on totta) että tykkäättekö Bojanista😅. Kai joku kysyi että entäs sinä? Ja eiköhän se suomalaisten Bojanista tykkääminen ilmaistu jo sillä että kolme keikkaa myytiin loppuun minuuteissa (😭😭 vieläkin katkerana)
Sen pitää vaan päästä puhumaan Bojanista. Joku oli sitä mieltä jossain kommenteissa, että are you-heitto on nyt näiden kahden postauksissa oikeastaan i love you -muistutus toiselle osapuolelle.
Niinpäää.... *etsii siirappihymiötä*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan mainittu eilisellä Käärijän keikalla. Eli kyllä se B on edelleen mielessä Kärtsylläkin.
Ollut aika karmea huijaus jos on tosiaan ensin kysynyt tykkäättekö Bojanista ja sanonut sitten Bojan welcome ja sitten vana nauranut että se oli vitsi. Sydärin paikka olis ollut tuo.
Mitå hittoa, miks se kyselee (jos toi on totta) että tykkäättekö Bojanista😅. Kai joku kysyi että entäs sinä? Ja eiköhän se suomalaisten Bojanista tykkääminen ilmaistu jo sillä että kolme keikkaa myytiin loppuun minuuteissa (😭😭 vieläkin katkerana)
Sen pitää vaan päästä puhumaan Bojanista. Joku oli sitä mieltä jossain kommenteissa, että are you-heitto on nyt näiden kahden postauksissa oikeastaan i love you -muistutus toiselle osapuolelle.
Kyllä tulee tosiaan ehkä hiukan sellainen olo, että on pakko päästä mainitsemaan B jollain verukkeella. Eikö tää ollut jo toinen kerta viime vkl jälkeen kun keikalla B mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Tarotmamman tekemässä tähtikarttojen yhteensopivuustulkinnassa kaksplussan ketjussa näkyi moni juttu josta täällä ollaan puhuttu
Aawss haluan lukea, mikä sen ketjun nimi olikaan 😶
Vierailija kirjoitti:
Tarotmamman tekemässä tähtikarttojen yhteensopivuustulkinnassa kaksplussan ketjussa näkyi moni juttu josta täällä ollaan puhuttu
Miten tuolla voi olla nousevat merkit, nehän tietää vain syntymähetken ja -paikkakunnan ja kellonajan mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ankeutus, mutta mulla on siis peruskäsitys, että noiden kahden välillä on jotain elämää suurempaa. Sitten hiipii epäilys. Jos niin olisi, Jere olisi jo tehnyt toisenlaisen valinnan. Ei tarvitse kuin ajatella, millainen Bojan on ja J ei häntä kuitenkaan halua, lopputulos on, että mitään kovin suurta ainakaan Jeren puolelta ei ole olemassa.
Ne on ne olosuhteet. Viisukuplassa oli ehkä enemmän auki kun kontrolli meni treeneihin, haastiksiin ym eikä sitä riittänyt tunnetasolle. Normaaliarjessa vanhan köörin keskellä onkin taas se vanha Jere, joka ei osaa tai ehkä sitten vaan tajua/halua tuoda viisujen aikaista onnellista Jereä framille. Ja toivon että on onnellinen nytkin, luulen vaan että vähän eri tavalla. Aika näyttää, mihin suuntaan tilanne menee. Meidän shippajien mielestä varmaan pitäisi kokeilla tuota match made in heaveniä, ettei jää ainakaan Leilan tarinan mukaista katumusta ja jossittelua. Toisaalta voihan olla että J tuntee olevansa onnellisempi tyttiksen kanssa. Ja jos niin on, niin hieno homma. Ainoa mitä en halua, on prinssin riutuminen ikuisuuksia.
Jotenkin vaan, kun ajattelee tuota prinssin ihanuutta, vaikea uskoa, että Jerellä tunteet voisivat jäädä arjen alle, jos niitä tunteita olisi riittävästi. Ehkä mä en ymmärrä siksi, että mun on mahdoton käsittää tilannetta, jossa B olisi tarjolla ja olisi olemassa joku este, ettei tarina voisi toteutua. Jospa hän ei olekaan itsestään selvästi saatavilla, kuten täällä oletetaan.
Tässä on tainnut käydä niin, että B:n tunteet ovat haalenneet, koska hän on nähnyt realiteetit. K taas on alkanut havahtumaan siihen, että onko hänen elämänsä rakkaus sittenkin B.
(Joo joo ja soo soo, ei saa parittaa kahta oikeaa ihmistä ja hommostella)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulee tosiaan ehkä hiukan sellainen olo, että on pakko päästä mainitsemaan B jollain verukkeella. Eikö tää ollut jo toinen kerta viime vkl jälkeen kun keikalla B mainittu?
Ehkä kotona B on kielletty puheenaihe, niin pakko edes keikoilla saada puhua Tärkeästä Aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla voi olla nousevat merkit, nehän tietää vain syntymähetken ja -paikkakunnan ja kellonajan mukaan?
En oo noiden tekijä mutta tiiän sen verran että jos ei tiedä tarkkoja aikoja tai paikkaa niin pitää käyttää oman maan pääkaupunkia ja aikaa 00. Sillä ei saa ihan niin tarkkaa lukemaa kuin jos on tarkat kellonajat tiedossa mutta sekin toimii lähes yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ankeutus, mutta mulla on siis peruskäsitys, että noiden kahden välillä on jotain elämää suurempaa. Sitten hiipii epäilys. Jos niin olisi, Jere olisi jo tehnyt toisenlaisen valinnan. Ei tarvitse kuin ajatella, millainen Bojan on ja J ei häntä kuitenkaan halua, lopputulos on, että mitään kovin suurta ainakaan Jeren puolelta ei ole olemassa.
Ne on ne olosuhteet. Viisukuplassa oli ehkä enemmän auki kun kontrolli meni treeneihin, haastiksiin ym eikä sitä riittänyt tunnetasolle. Normaaliarjessa vanhan köörin keskellä onkin taas se vanha Jere, joka ei osaa tai ehkä sitten vaan tajua/halua tuoda viisujen aikaista onnellista Jereä framille. Ja toivon että on onnellinen nytkin, luulen vaan että vähän eri tavalla. Aika näyttää, mihin suuntaan tilanne menee. Meidän shippajien mielestä varmaan pitäisi kokeilla tuota match made in heaveniä, ettei jää ainakaan Leilan tarinan mukaista katumusta ja jossittelua. Toisaalta voihan olla että J tuntee olevansa onnellisempi tyttiksen kanssa. Ja jos niin on, niin hieno homma. Ainoa mitä en halua, on prinssin riutuminen ikuisuuksia.
Jotenkin vaan, kun ajattelee tuota prinssin ihanuutta, vaikea uskoa, että Jerellä tunteet voisivat jäädä arjen alle, jos niitä tunteita olisi riittävästi. Ehkä mä en ymmärrä siksi, että mun on mahdoton käsittää tilannetta, jossa B olisi tarjolla ja olisi olemassa joku este, ettei tarina voisi toteutua. Jospa hän ei olekaan itsestään selvästi saatavilla, kuten täällä oletetaan.
Unohdat nyt sen tosiseikan, että Jere on hetero😅. Vaikka olisi kuinka ihana mies, niin jos et ole miehiin päin niin eihän se viisari nyt sit vaan värähdä, sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan on just tyypillistä, että jos on ihastunut, niin on joku pakonomainen tarve mainita sen tyypin nimi keskusteluissa. Etenkin just sellaisissa ihastumisissa, jotka ei ole (vielä) johtaneet mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Voin niin uskoa esim ton kohdan että B pitää kannatella ittensä lisäksi myös Jereä 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä taas olen sen verran hitaammin etenijä, että mulle riittäisi aivan mainiosti toisen selkeä ihastus tai kiinnostus itseeni. Mikä kiire siinä silloin pitää olla? Varsinkin, jos tässä on kyse kuitenkin sellaisesta henkien ja sielujen sympatiasta, eikä puhtaasti mistään seksistä todellakaan.
Ja tää, että "B on tarjolla", hmmm? Kun molemmilla on omat erilliset elämät, toisella tyttöystävä, toisella _bändi_kiertue? ( = muita jäseniä vaikuttamassa asioihin)
B on tarjolla henkisesti tällä hetkellä 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höntti taas ei tunnu tajuavan yhtään miten sekasin sai Slovenian poitsun 😅 sen sijaan toi joku valokuvaaja äijä B vieressä tuntu huomaavan heti
Joo sen valokuvaajan tms ilme on hauska, se on heti kartalla.
Ai se lippispäinen? Ei minusta. se hymyilee, kun näkee Kärtsän (koska K lienee kiinnostavin esiintyjä kisoissa) ja sit se on silleen taas vakavana, että "edetääs tästä eteenpäin..."
Miten se vois nähdä jotain kemiaa, kun on B:n takana?
No ketjulaisten mielestä se heidän välinen kemia aistittiin Siriuksessa asti. Olen näitä ketjun ankeuttajia, sori siitä. Myönnän silti, että
B on ollut alkuaikoina ihastunut Jereen. Se on jotenkin läpinäkyvää. Silti nämä kaksi ovat kavereita, siis vain ja ainoastaan kavereita. Itse en osaa muuta edes mielikuvitukseni voimalla ajatella. Eteliin Bojan ei ole ollut ihastunut, sen näkee ilmeistä ja käyttäytymisestä. Mussa on varmaan joku vika, kun en ymmärrä ihmisten halua nähdä romantiikkaa sellaisissa paikoissa, missä sitä ei oikeasti edes ole. Jos joku tykkää tällaisesta hömpästä, niin ei se silti minulta ole pois. Jätän sitten osan kommenteista vaan lukematta tai en jää junnaamaan niihin.Mitä mieltä kavereiden kesken tästä? Siis ihan vilpitön kysymys.
Video: https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…
Kyllä se oli lämmittelyä keikan jälkeisiin juttuihin.
Eihän Bojan ollut siellä yksiössä😛
Bäkkärille, kulta, bäkkärille ( = Back stage)
Mutta kun siellä on muitakin ihmisiä?💋kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdat nyt sen tosiseikan, että Jere on hetero😅. Vaikka olisi kuinka ihana mies, niin jos et ole miehiin päin niin eihän se viisari nyt sit vaan värähdä, sillä tavalla.
Sä unohdat nyt sen, ettei kukaan voi väittää tietävänsä toisten suuntausta. Ja että ihmisen oma käsitys omasta suuntauksestakin voi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo noiden tekijä mutta tiiän sen verran että jos ei tiedä tarkkoja aikoja tai paikkaa niin pitää käyttää oman maan pääkaupunkia ja aikaa 00. Sillä ei saa ihan niin tarkkaa lukemaa kuin jos on tarkat kellonajat tiedossa mutta sekin toimii lähes yhtä hyvin.
Niin no "voi käyttää", mutta mikä pointti siinä on, kun nouseva merkki voi muuttua täysin toiseksi, lienee noi muutkin kriteerit?
Nyt sitten tulkitaan jo horoskooppeja, jessus mitä soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höntti taas ei tunnu tajuavan yhtään miten sekasin sai Slovenian poitsun 😅 sen sijaan toi joku valokuvaaja äijä B vieressä tuntu huomaavan heti
Joo sen valokuvaajan tms ilme on hauska, se on heti kartalla.
Ai se lippispäinen? Ei minusta. se hymyilee, kun näkee Kärtsän (koska K lienee kiinnostavin esiintyjä kisoissa) ja sit se on silleen taas vakavana, että "edetääs tästä eteenpäin..."
Miten se vois nähdä jotain kemiaa, kun on B:n takana?
No ketjulaisten mielestä se heidän välinen kemia aistittiin Siriuksessa asti. Olen näitä ketjun ankeuttajia, sori siitä. Myönnän silti, että
B on ollut alkuaikoina ihastunut Jereen. Se on jotenkin läpinäkyvää. Silti nämä kaksi ovat kavereita, siis vain ja ainoastaan kavereita. Itse en osaa muuta edes mielikuvitukseni voimalla ajatella. Eteliin Bojan ei ole ollut ihastunut, sen näkee ilmeistä ja käyttäytymisestä. Mussa on varmaan joku vika, kun en ymmärrä ihmisten halua nähdä romantiikkaa sellaisissa paikoissa, missä sitä ei oikeasti edes ole. Jos joku tykkää tällaisesta hömpästä, niin ei se silti minulta ole pois. Jätän sitten osan kommenteista vaan lukematta tai en jää junnaamaan niihin.Mitä mieltä kavereiden kesken tästä? Siis ihan vilpitön kysymys.
Video: https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…
Kyllä se oli lämmittelyä keikan jälkeisiin juttuihin.
Eihän Bojan ollut siellä yksiössä😛
Mutta kun siellä on muitakin ihmisiä?💋kerro lisää.
Ajattelu mun teksteissä tässä on nyt sitä mielikuvituista ruokkivaa vain, mutta:
Siellähän on niitä sivuhuoneita tai vessakoppeja tai takaovi ikkunattomalle sisäpihalle
Vierailija kirjoitti:
Tässä on tainnut käydä niin, että B:n tunteet ovat haalenneet, koska hän on nähnyt realiteetit. K taas on alkanut havahtumaan siihen, että onko hänen elämänsä rakkaus sittenkin B.
(Joo joo ja soo soo, ei saa parittaa kahta oikeaa ihmistä ja hommostella)
Tää ei ollutkaan Titanic vaan Tuulee viemää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista toi Bojanin esiintuominen keikoilla, kun sitten se hänen vierailunsa Suomessa ei merkinnyt Jerelle niin paljoa että olisi hoitanut sen kunnolla. Jäikös Jerelle vähän huono omatunto? Eikö hän ymmärtänyt B:n ja jokerien suosiota meidän tavallisten tallaajien keskuudessa?