Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21421/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten tulkitaan jo horoskooppeja, jessus mitä soopaa.

Ne on ihan eri palstallakin niin ei luulisi suakaan häiritsevän. Itteäni kiinnostaa kun en noista paljon mitään tiedä

Vierailija
21422/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ankeutus, mutta mulla on siis peruskäsitys, että noiden kahden välillä on jotain elämää suurempaa. Sitten hiipii epäilys. Jos niin olisi, Jere olisi jo tehnyt toisenlaisen valinnan. Ei tarvitse kuin ajatella, millainen Bojan on ja J ei häntä kuitenkaan halua, lopputulos on, että mitään kovin suurta ainakaan Jeren puolelta ei ole olemassa.

Ne on ne olosuhteet. Viisukuplassa oli ehkä enemmän auki kun kontrolli meni treeneihin, haastiksiin ym eikä sitä riittänyt tunnetasolle. Normaaliarjessa vanhan köörin keskellä onkin taas se vanha Jere, joka ei osaa tai ehkä sitten vaan tajua/halua tuoda viisujen aikaista onnellista Jereä framille. Ja toivon että on onnellinen nytkin, luulen vaan että vähän eri tavalla. Aika näyttää, mihin suuntaan tilanne menee. Meidän shippajien mielestä varmaan pitäisi kokeilla tuota match made in heaveniä, ettei jää ainakaan Leilan tarinan mukaista katumusta ja jossittelua. Toisaalta voihan olla että J tuntee olevansa onnellisempi tyttiksen kanssa. Ja jos niin on, niin hieno homma. Ainoa mitä en halua, on prinssin riutuminen ikuisuuksia.

Jotenkin vaan, kun ajattelee tuota prinssin ihanuutta, vaikea uskoa, että Jerellä tunteet voisivat jäädä arjen alle, jos niitä tunteita olisi riittävästi. Ehkä mä en ymmärrä siksi, että mun on mahdoton käsittää tilannetta, jossa B olisi tarjolla ja olisi olemassa joku este, ettei tarina voisi toteutua. Jospa hän ei olekaan itsestään selvästi saatavilla, kuten täällä oletetaan.

Ai. Mä taas olen sen verran hitaammin etenijä, että mulle riittäisi aivan mainiosti toisen selkeä ihastus tai kiinnostus itseeni. Mikä kiire siinä silloin pitää olla? Varsinkin, jos tässä on kyse kuitenkin sellaisesta henkien ja sielujen sympatiasta, eikä puhtaasti mistään seksistä todellakaan.

Ja tää, että "B on tarjolla", hmmm? Kun molemmilla on omat erilliset elämät, toisella tyttöystävä, toisella _bändi_kiertue? ( = muita jäseniä vaikuttamassa asioihin)

B on tarjolla henkisesti tällä hetkellä 😘

Tarjolla oli ehkä multa vähän epäonnistunut ilmaus.

Jos nykyinen gf on esteenä elämää suuremman rakkaustarinan toteutumiselle, kyseessä ei todellakaan ole elämää suurempi rakkaustarina. Eihän olisi mitään järkeä jäädä vieläpä suht tuoreeseen suhteeseen, jossa ei ole edes lapsia, JOS toinen vaihtoehto on suuri rakkaus. Miten bändi voi olla este omalle ihmissuhteelle. Eikös siellä jokereissakin ainakin jollakin ole vakituinen suhde. 😘😘

T. Mikään ei voi estää suurta rakkautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21423/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten tulkitaan jo horoskooppeja, jessus mitä soopaa.

Täällä puutarhuri, joka on ateisti ja tiedeihmisiä. Vaikkei uskoisi horoskooppeihin, niin sitä ei voi silti kiistää, etteikö näillä kahdella erittyisi mm. mielihyvähormoneja, kun he tapaavat toisensa.

Vierailija
21424/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinivalkoisessa esiintyvä Bojan jossain nähtäville? Myös Bojanista unta nähnyt, niin outo uni

Vierailija
21425/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Bojanin tatuointivideohaastis on muuten ihan hauska. Katsoin vasta eilen kokonaan. Kesken kaiken pitää päästä vessaan ja sitten kertoo tullessaan miten karmiva paikka se (rakennus) on, et pelotti kävellä siellä. Puhuvat sitten paranormaaleista ilmiöistä hetken ja jossain kohtaa Bojan vielä haastattelijalta kysyy, että eikö se olekin vain tuuli (yleensä), se 'kummittelu' tms. Ihmettelen vaan Bojanin kivunsietokykyä, et ei kyllä paljon värähdä ilme, vaikka reittä tatuoidaan saman aikaisesti.

Jos jollain on linkki tallessa tähän, voi laittaa, itsellä ei just nyt ole.

Vierailija
21426/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ankeutus, mutta mulla on siis peruskäsitys, että noiden kahden välillä on jotain elämää suurempaa. Sitten hiipii epäilys. Jos niin olisi, Jere olisi jo tehnyt toisenlaisen valinnan. Ei tarvitse kuin ajatella, millainen Bojan on ja J ei häntä kuitenkaan halua, lopputulos on, että mitään kovin suurta ainakaan Jeren puolelta ei ole olemassa.

Ne on ne olosuhteet. Viisukuplassa oli ehkä enemmän auki kun kontrolli meni treeneihin, haastiksiin ym eikä sitä riittänyt tunnetasolle. Normaaliarjessa vanhan köörin keskellä onkin taas se vanha Jere, joka ei osaa tai ehkä sitten vaan tajua/halua tuoda viisujen aikaista onnellista Jereä framille. Ja toivon että on onnellinen nytkin, luulen vaan että vähän eri tavalla. Aika näyttää, mihin suuntaan tilanne menee. Meidän shippajien mielestä varmaan pitäisi kokeilla tuota match made in heaveniä, ettei jää ainakaan Leilan tarinan mukaista katumusta ja jossittelua. Toisaalta voihan olla että J tuntee olevansa onnellisempi tyttiksen kanssa. Ja jos niin on, niin hieno homma. Ainoa mitä en halua, on prinssin riutuminen ikuisuuksia.

Jotenkin vaan, kun ajattelee tuota prinssin ihanuutta, vaikea uskoa, että Jerellä tunteet voisivat jäädä arjen alle, jos niitä tunteita olisi riittävästi. Ehkä mä en ymmärrä siksi, että mun on mahdoton käsittää tilannetta, jossa B olisi tarjolla ja olisi olemassa joku este, ettei tarina voisi toteutua. Jospa hän ei olekaan itsestään selvästi saatavilla, kuten täällä oletetaan.

Unohdat nyt sen tosiseikan, että Jere on hetero😅. Vaikka olisi kuinka ihana mies, niin jos et ole miehiin päin niin eihän se viisari nyt sit vaan värähdä, sillä tavalla.

Sä unohdat nyt sen, ettei kukaan voi väittää tietävänsä toisten suuntausta. Ja että ihmisen oma käsitys omasta suuntauksestakin voi muuttua.

Niinpä. En olisi koskaan voinut kuvitella, että minusta tulee vielä jonain päivänä Bojanseksuaali.

Vierailija
21427/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höntti taas ei tunnu tajuavan yhtään miten sekasin sai Slovenian poitsun 😅 sen sijaan toi joku valokuvaaja äijä B vieressä tuntu huomaavan heti

Joo sen valokuvaajan tms ilme on hauska, se on heti kartalla.

Ai se lippispäinen? Ei minusta. se hymyilee, kun näkee Kärtsän (koska K lienee kiinnostavin esiintyjä kisoissa) ja sit se on silleen taas vakavana, että "edetääs tästä eteenpäin..."

Miten se vois nähdä jotain kemiaa, kun on B:n takana?

No ketjulaisten mielestä se heidän välinen kemia aistittiin Siriuksessa asti. Olen näitä ketjun ankeuttajia, sori siitä. Myönnän silti, että

B on ollut alkuaikoina ihastunut Jereen. Se on jotenkin läpinäkyvää. Silti nämä kaksi ovat kavereita, siis vain ja ainoastaan kavereita. Itse en osaa muuta edes mielikuvitukseni voimalla ajatella. Eteliin Bojan ei ole ollut ihastunut, sen näkee ilmeistä ja käyttäytymisestä. Mussa on varmaan joku vika, kun en ymmärrä ihmisten halua nähdä romantiikkaa sellaisissa paikoissa, missä sitä ei oikeasti edes ole. Jos joku tykkää tällaisesta hömpästä, niin ei se silti minulta ole pois. Jätän sitten osan kommenteista vaan lukematta tai en jää junnaamaan niihin.

Mitä mieltä kavereiden kesken tästä? Siis ihan vilpitön kysymys.

Video: https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…

Kyllä se oli lämmittelyä keikan jälkeisiin juttuihin.

Eihän Bojan ollut siellä yksiössä😛

Bäkkärille, kulta, bäkkärille ( = Back stage)

Mutta kun siellä on muitakin ihmisiä?💋kerro lisää.

Ajattelu mun teksteissä tässä on nyt sitä mielikuvituista ruokkivaa vain, mutta:

Siellähän on niitä sivuhuoneita tai vessakoppeja tai takaovi ikkunattomalle sisäpihalle

Voi ihanaa😄😄🌹🌹ikkunaton sisäpiha!

Vierailija
21428/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on täällä kyllä yhtä soutamista ja huopaamista. Hohhoijaa.

Vierailija
21429/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan mainittu eilisellä Käärijän keikalla. Eli kyllä se B on edelleen mielessä Kärtsylläkin.

https://twitter.com/_imtea/status/1669865367475306496?t=iajvgdnTYoDk1eT…

Nuoliko Jere taas mikrofonia?

Ei kun puhui B:stä.

Ollut aika karmea huijaus jos on tosiaan ensin kysynyt tykkäättekö Bojanista ja sanonut sitten Bojan welcome ja sitten vana nauranut että se oli vitsi. Sydärin paikka olis ollut tuo.

Mitå hittoa, miks se kyselee (jos toi on totta) että tykkäättekö Bojanista😅. Kai joku kysyi että entäs sinä? Ja eiköhän se suomalaisten Bojanista tykkääminen ilmaistu jo sillä että kolme keikkaa myytiin loppuun minuuteissa (😭😭 vieläkin katkerana)

Mä en kestä kun se on kuin mun isä, jolla oli aina kaikkia vastaavia kyssäreitä :D ("No, oliks tänään Lintsillä kivaa? No, oliko kiva päivä isin kanssa?" kun oltiin tehty jotain huippua...) Isäni oli myös vaaka, haluaakohan vaaka tunnustusta ja ihastelua ja suitsutusta, kun on ilahduttanut läheisiään? Ja vaikka kysyy suoraan, kun / jos ei muuten saa sitä.  Mä olen tulkinnut sen niin :)

Eikö isät ole aina vähän tommosia.

Vierailija
21430/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarotmamman tekemässä tähtikarttojen yhteensopivuustulkinnassa kaksplussan ketjussa näkyi moni juttu josta täällä ollaan puhuttu

Joo mutta mulle tuli noista myös sellanen kokonaiskuva että eivät sovi yhteen loppupeleissä?

Vierailija
21431/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on täällä kyllä yhtä soutamista ja huopaamista. Hohhoijaa.

Sitä se on vielä 2030 luvulla.

Vierailija
21432/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea voisi oikeasti tapahtua, jos nuori Antti Tuisku ja Bojan kohtaisivat. Juu ja takaisin Kärtsään. Kunhan vaan kävi mielessä.🙈

Vierailija
21433/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mä taas olen sen verran hitaammin etenijä, että mulle riittäisi aivan mainiosti toisen selkeä ihastus tai kiinnostus itseeni. Mikä kiire siinä silloin pitää olla? Varsinkin, jos tässä on kyse kuitenkin sellaisesta henkien ja sielujen sympatiasta, eikä puhtaasti mistään seksistä todellakaan.

Ja tää, että "B on tarjolla", hmmm? Kun molemmilla on omat erilliset elämät, toisella tyttöystävä, toisella _bändi_kiertue? ( = muita jäseniä vaikuttamassa asioihin)

B on tarjolla henkisesti tällä hetkellä 😘

Tarjolla oli ehkä multa vähän epäonnistunut ilmaus.

Jos nykyinen gf on esteenä elämää suuremman rakkaustarinan toteutumiselle, kyseessä ei todellakaan ole elämää suurempi rakkaustarina. Eihän olisi mitään järkeä jäädä vieläpä suht tuoreeseen suhteeseen, jossa ei ole edes lapsia, JOS toinen vaihtoehto on suuri rakkaus. Miten bändi voi olla este omalle ihmissuhteelle. Eikös siellä jokereissakin ainakin jollakin ole vakituinen suhde. 😘😘

T. Mikään ei voi estää suurta rakkautta

Mun mielestä on. Mun mielestä suhtautumisesi on nyt ihan lapsellista. Jos he etsisivät toisistaan henkilöä, jonka kanssa tyyliin perustaa perhe ja johon liittyisi sellaista kulttuurillista tarvetta olla löytänyt se oma hanipuppeli, niin joo, olisin mäkin valmis muuttamaan elämäni, että se toteutuu, jos joku noin ihana osuisi kohdalle. (Tai vaikkei haluaisi lapsia, mut siis sen yhteisen elämän ja vaikka lemmikin, you get the point?)

Mutta jos ei etsi nyt juuri sellaista, niin ei se silti tarkoita, etteikö noiden tunteet silti voisi olla suurempia, kuin mihinkään muuhun suuntaan (en siis tarkoita, että ne ois, kun ei me tiedetä, mutta tarkoitan yleisesti tuollaisessa tilanteessa). 

Itsekin rakastuin kovempaa kuin koskaan 2 pienen lapsen äitinä, avoliitossa, ihan toiseen henkilöön, joka oli kaikenlisäksi täysin mahdoton, olisin ollut ihan taivaassa, jos meillä ois ollut minkä tyyppinen tapailu tahansa! Mutta sekään ei ollut siinä mahdollista. Toisesta osapuolesta johtuen (eikä syynä ollut kolmas henkilö). Mutta mun tunteet olivat kaikkein isoimpia, mitä olen ketään kohtaan ikinä tuntenut. Se halu rakastaa oli mieletön. 

Vierailija
21434/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höntti taas ei tunnu tajuavan yhtään miten sekasin sai Slovenian poitsun 😅 sen sijaan toi joku valokuvaaja äijä B vieressä tuntu huomaavan heti

Ai se lippispäinen? Ei minusta. se hymyilee, kun näkee Kärtsän (koska K lienee kiinnostavin esiintyjä kisoissa) ja sit se on silleen taas vakavana, että "edetääs tästä eteenpäin..."

No ketjulaisten mielestä se heidän välinen kemia aistittiin Siriuksessa asti. Olen näitä ketjun ankeuttajia, sori siitä. Myönnän silti, että

B on ollut alkuaikoina ihastunut Jereen. Se on jotenkin läpinäkyvää. Silti nämä kaksi ovat kavereita, siis vain ja ainoastaan kavereita. Itse en osaa muuta edes mielikuvitukseni voimalla ajatella. Eteliin Bojan ei ole ollut ihastunut, sen näkee ilmeistä ja käyttäytymisestä. Mussa on varmaan joku vika, kun en ymmärrä ihmisten halua nähdä romantiikkaa sellaisissa paikoissa, missä sitä ei oikeasti edes ole. Jos joku tykkää tällaisesta hömpästä, niin ei se silti minulta ole pois. Jätän sitten osan kommenteista vaan lukematta tai en jää junnaamaan niihin.

J kutsunut parhaan ystävänsä luokseen kyläilemään ja sitten heivannut sen kuuman keikan jälkeen tylysti hotelliin. Niinpä.

Vierailija
21435/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarotmamman tekemässä tähtikarttojen yhteensopivuustulkinnassa kaksplussan ketjussa näkyi moni juttu josta täällä ollaan puhuttu

Joo mutta mulle tuli noista myös sellanen kokonaiskuva että eivät sovi yhteen loppupeleissä?

Niinpä! Mutta moni juttu josta täälläki on spekuloitu on niitä jotka hiertää.

Ois kyllä ollu hauskaa jos kartasta olis löytyny sielunkumppanien merkit, hitsi kun ei. 3

Vierailija
21436/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii loppuun asti näitä kahta ja vaikka ihan parisuhdearkea. Bojan on ilmeisesti aika taiteellinen ja monilahjakas, vähän pehmeämpi luonne ehkä, Jere taas ehkä vähän omistushaluisempi ja tietyllä tavalla kovempi, enemmän raha edellä -menevä, vois kuvitella?

Heitä yhdistää samanlainen huumori, joka tosin vaikuttaa menevän Jerellä vähän yli välillä. Toinen yrittää pysytellä mukana. Ja alun kuherruskuukausi ja ihastuminen, tutustuminen ovat ihan eri juttuja kuin se parisuhde ja arki.

Millasta se ns. oikea elämä olisi heillä?

(Eikä tarvi kommentoida et ei olis oikeaa elämää, kun Jere hetero, eli tää pohdintana vaan muille shippaajille)

Vierailija
21437/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas tuli sellane käsitys että sopisi yhteen mutta juttu on täynnä konflikteja ja muutoksia (eli just tätä kissa hiiri leikkiä hautaan asti)

Vierailija
21438/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J kutsunut parhaan ystävänsä luokseen kyläilemään ja sitten heivannut sen kuuman keikan jälkeen tylysti hotelliin. Niinpä.

Sarkasmia

Vierailija
21439/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdat nyt sen tosiseikan, että Jere on hetero😅. Vaikka olisi kuinka ihana mies, niin jos et ole miehiin päin niin eihän se viisari nyt sit vaan värähdä, sillä tavalla.

Sä unohdat nyt sen, ettei kukaan voi väittää tietävänsä toisten suuntausta. Ja että ihmisen oma käsitys omasta suuntauksestakin voi muuttua.

Samaa mieltä kanssasi.Onhan täällä Suomessakin nähty vaikka kuinka monta tapausta.Osasta niistä ei hämmästy, mutta osa yllättää 110% On tosiaan sellaisia esimerkkejä, joista en ikinä olisi voinut kuvitellakaan.Esimerkkejä en viitsi mainita, koska suurin osa tietää useita tapauksia.

Vierailija
21440/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on usein niin eri juttu sen kaiken todellisen kanssa. Sitä ihastuu ehkä ihmisen erilaisuuteen (jos vaikka itsellä jo ollut tai olemassa se perus tuttu ja turvallinen ja vakaa parisuhde), ja kaikkeen uuteen, "uutuuden viehätys", joka tuo ehkä jännitystä tavalliseen elämään.

Ja se, et yhtäkkiä vaikka onkin toiselle (vieraalle) ihmiselle kiinnostava ja ihastuttava. Itsekin kuin uusi.

Kaikkihan sitä janoavat, sitä tunnetta.

Itse kuulun niihin, joilla ollut yksi elämän suuri rakkaus (ja palasiksi revitty sydän), ja pari (hyvin) kevyttä ihastumista (puolikkaalla sydämellä ei muuta saa), ja nyt ei voi kuin toivoa, että joskus vielä tuntisi edes jotain, edes vähän. Olen yrittänyt ajatella, etten enää tarvitse enkä kaipaa mitään, mutta kun tätäkin ketjua lukee, tulee kyllä ihan toisenlainen olo. Olis kiva vielä ihastua ja rakastua joskus.

Ketju on lukittu.