Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21361/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B pukeutunut sinivalkoiseen eilisen keikalla 💙

Kylmää-kuuma-leikin tämä vaihe vaihteeksi. Ei saanut eilen ehkä sitä kaipaamaansa kommenttia Suomen kuviin, niin nyt alkaa hienovarainen vihjailu taas. 😌 Saadaanko seuraavaksi kaulaa vai ääntelyä vai jotain ihan uutta ihanuutta? Kaikki kelpaa 😇

Vierailija
21362/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/vikersund/720314753167376384/what-was-that-react… tuollakin porukalla on kyllä niin hauskoja hastageja tuosta vilkuilusta. 😅

Tää videopätkä on ihan helmi😍

Tuo B:n hämmennys ja kiherrys K:n vilkaistessa häneen.. Mä voin kuvitella sen, kun B on ihan ekan kerran nähnyt K: n ccc nyrkkeilykehä musiikkivideon ja/tai umk esityksen, että huh huh miten kuuma jätkä! Ja nyt tuolla prepartyssa sama jätkä ottaa häneen katsekontaktia, iiks!🥵😍

Eihän Bojan edes huomaa tuossa Jereä. Hymyilee jo valmiiksi ja sattumalta katselee ympärilleen. Ei hänen katse edes pysähdy Jeressä. Jokerit olivat tuolloin kaikki sairaana ja Bojan yski sen takia. Yski myös muissa sinä päivänä tehdyissä haastatteluissa. Mä en kyllä näe mitään kemiaa Jeren ja Bojanin välissä.

Ai ei katse pysähdy Jeressä? Katsoppa tämä hidastus https://twitter.com/vika_satsuki/status/1669807969096040448

(Hyvä musiikkivalinta muuten tuossa 😂🤭)

Okei, tää hidastusvideo hyppää top 3:een. 😍 täydellinen, kuin suoraan leffasta, paitsi ettei kukaan osaisi näytellä noin hyvin ihastunutta.

Helmi, absolutely! Ihana, ihana Bojan. Mitä meidän Suomi-poika on saanutkaan aikaan hänessä, ja monessa muussa?! Käärijä the destroyer 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21363/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmää-kuuma-leikin tämä vaihe vaihteeksi. Ei saanut eilen ehkä sitä kaipaamaansa kommenttia Suomen kuviin, niin nyt alkaa hienovarainen vihjailu taas. 😌 Saadaanko seuraavaksi kaulaa vai ääntelyä vai jotain ihan uutta ihanuutta? Kaikki kelpaa 😇

Mutta onko Bojanilla sitä kylmää vaihdetta nähty? Eikö se aina Puppyna lämmittele Kärtsää? 🙂

Niin no, koiran Baby-kommentointi. Mutta muuta? 

Vierailija
21364/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois ihanaa uskoa näin, mutta en mä kyllä silti usko että B pukeutuu sinivalkoisiin jotenkin Suomen vuoksi. Ja tässä nyt väiståmättä menee se pari kk ainakin ennenkuin he tapaavat, jos tapaavat, varmaan väiståmättä tässä tunteet, mitå ne nyt siten ovatkin, haalenee. Molemmilla on ihan hemmetin kiireinen kesä edessä, ei siinä ehdi varmaan mitään vihjailuja miettiä.

Vierailija
21365/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on tapahtunut vaan puolen vuoden sisällä, erityisesti K ja B. Euroviisuihin osallistumisesta on ammatillisesti molemmat saaneet sellaisen buustin uralleen etteivät varmaan ikinä olisi uskoneet. Sen lisäksi löysivät toisensa (olisi niin romanttista sanoa elämänsä rakkauden, mutta tässä varmaan joutuu pettymään, mutta erityisen kaverisuhteen ainakin), sekin tarina on aika huikea.

Ja siihen päälle kaikki me, jotka jotenkin hurahdettiin tähän Euroviisu ja K&B huumaan. Myös mun elämä on muuttunut. Ei mitään hajua miksi siihen tarvittiin suomalainen räppäri ja slovenialainen laulaja, mutta jotenkin ne sen teki. Tuon kaksikon tarinan ansiosta mä olen taas muistanut alkaa elää ja luottamaan siihen, että jotain upeaa ja uskomatonta voi olla mullekin vielä tarjolla jos vaan uskallan lähteä etsimään. Edelleen töissä on stressiä, pyykkivuori kasvaa ja lapset on ruokittava, mutta mä olin unohtanut ne asiat mistä tulee hyvälle tuulelle. Kuuntelen musiikkia (muutakin kuin näitä kahta), lähden keikalle tai kaverin kanssa ulos, kiharran hiukset ja meikkaan, käytän mekkoja, lähden salille, kehun työkaverin tekemisiä ja saan hänet ilahtuneeksi jne.

Tosi monella näitä samoja ajatuksia, siis just että tämä on vaikuttanut omaan elåmään jollain lailla positiivisesti (no jos ei oteta huomioon tähän menevää aikaa..). Mut just toi, että on itsellekin tullut tavallaan vipinää elåmään, vaikka mulla ainakaan ei sen enempää ole oikeaa vipinää. Mut oon mennyt keikoille (en ole tehnyt sitä ikinä!)vieläpä yksinkin, laitan töihinkin mekon(kuljin pitkään farkuissa ja jossain paidassa), laitan hiuksiakin. Toivottavasti joku sosiologi (😂) joskus vuosien päästä tutkii, miksi tosiaan tarvittiin tälläinen hyvin odottamaton kaksikko, jotta suomalaiset ja kai vähän muutkin naiset erityisesti alkoivat taas elää.

Joku sosiologi,😄Täällä ihan sama tilanne. Oon laihtunut viisi kiloa ihan huomaamatta. En koskaan käy keikoilla, nyt yritin saada lipun jokereitten keikalle. En saanut. Oon tullut aktiivisemmaksi ja iloisemmaksi. Lähden helpommin tapaamaan ystäviä. Kaikki vaan on paljon kivempaa. Surullista on se, että olen jo liian vanha ihan siihen elämään, joka nyt kiinnostaa. Kumma, kun mieli ei vaan vanhene lisääntyneiden vuosien mukana. Pähkähullulta tuntuu, että tuo kaksikko on saanut tämän aikaan.

Miks sä olisit liian vanha?? Mä en ainakaan suostu olemaan, oon kohta 50 ja aion käydä keikoilla ja fanittaa ja tehdä ihan mitä huvittaa. Eilen olin mun teinityttären ja sen kaverin kanssa rannalla ja siellä oli nuorisolla hyvää musaa kaiuttimissa (euroviisubiisejäkin muuten😅) ja mä aloin siellä tanssimaan niiden tahtiin. Teini ei arvostanut, mutta sanoin sille että häpeä vaan omasta puolestasi, mä en suostu enää.

Tätä täytyykin pohtia lisää. Olin Helsinki-päivänä kuuntelemassa Kuumaata ja olin ajatellut, että paikalla olisi kaikenikäisiä. No ei ollut. Ihan muutama ehkä mun ikäinen. Samoin kun olin K:n keikalla. Mä oon sua muutaman vuoden vanhempi, jossain se raja tulee vastaan mitä voi tehdä tuntematta itseään epämukavaksi. Ainakin mulla. Ihmettelen vaan, missä ne mun ikäiset sitten käy ja kenen keikoille menevät. Oli mullakin vielä jokin aika sitten ihan hyväksyttävät fanituskohteet, oopperalaulajia ja sen sellaista. Nuo kaksi ovat nyt sekoittaneet mun pään ja kuvittelen olevani nuori. Vielä mä hankin jollekin jokereitten keikalle liput. Kaksi lippua ja houkuttelen jonkun sopivan ystävän mukaani turvaksi.

Kai se 50+ porukan kuuluu käydä Lauri Tähkän, Juha Tapion tai Arttu Wiskarin keikoilla ja tietty Kaija Koo. Mutta en suostu kun en kerran tykkää.

Vierailija
21366/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höntti taas ei tunnu tajuavan yhtään miten sekasin sai Slovenian poitsun 😅 sen sijaan toi joku valokuvaaja äijä B vieressä tuntu huomaavan heti

Joo sen valokuvaajan tms ilme on hauska, se on heti kartalla.

Ai se lippispäinen? Ei minusta. se hymyilee, kun näkee Kärtsän (koska K lienee kiinnostavin esiintyjä kisoissa) ja sit se on silleen taas vakavana, että "edetääs tästä eteenpäin..."

Miten se vois nähdä jotain kemiaa, kun on B:n takana?

No ketjulaisten mielestä se heidän välinen kemia aistittiin Siriuksessa asti. Olen näitä ketjun ankeuttajia, sori siitä. Myönnän silti, että

B on ollut alkuaikoina ihastunut Jereen. Se on jotenkin läpinäkyvää. Silti nämä kaksi ovat kavereita, siis vain ja ainoastaan kavereita. Itse en osaa muuta edes mielikuvitukseni voimalla ajatella. Eteliin Bojan ei ole ollut ihastunut, sen näkee ilmeistä ja käyttäytymisestä. Mussa on varmaan joku vika, kun en ymmärrä ihmisten halua nähdä romantiikkaa sellaisissa paikoissa, missä sitä ei oikeasti edes ole. Jos joku tykkää tällaisesta hömpästä, niin ei se silti minulta ole pois. Jätän sitten osan kommenteista vaan lukematta tai en jää junnaamaan niihin.

Mitä mieltä kavereiden kesken tästä? Siis ihan vilpitön kysymys.

Video: https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…

Tää on myös mun top 3:ssa, yksi niistä parista kymmenestä pätkästä, jotka täytyy mahduttaa sinne top 3:een 😅

Vierailija
21367/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mitä vaan mut B on selkeästi kevään aikana ihastunut molempiin K ja tanssija E. E:tä alkoi seurata heti tapaamisen jälkeen, toisin kuin muista tanssijoita. E:n kanssa tanssivat peräkkäin siinä Titanic-jokilaivasssa Liverpoolissa, are you-videolla E istui B:n kyljessä kiinni ja Tavastian lavalla molempien kädet kosketti toisten vartaloita monessa eri tilanteessa. Sellasta "viatonta" mutta tarkoituksenmukaista kosketusta. Ja B laittanut sydämiä ja tykkäyksen E:n uusimpaan ig julkaisuun. B ei aina edes tykkää K:n julkaisuista. Jossain haastattelussa B sanoi että tykkää tummista, ruskettuneista ja sporttisista naisista.

B käyttää yleensä aina sukupuolineutraalia ilmaisua, kun hän kuvailee unelma kumppaniaan. Hän on jossakin haastattelussa sanonut, että tykkää tummista ja vaaleista naisista, kunhan ovat ruskettuneita, mutta yleensä hän kuitenkin käyttää sitä neutraalia termiä. B muuten usein sanoo, että kiinnittää ihmisissä huomiota silmiin ja nauruun. Hän rakastaa nauravia ihmisiä.

Vierailija
21368/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereiden nahka-asukuva on tämän vuoden MAC-tapahtumasta tammikuulta.

Vierailija
21369/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuutissa tai alle Bojan vastannut instakommenttiin😅

Siellä se prinssi on kuumeisesti katsellut kommentteja ja odottanut sitä yhtä ja oikeaa. 🥺

Kissan ja hiiren kylmä-kuumaleikki tuntuu jollain tasolla jatkuvan. Kun B laittaa bro-kommentteja, niin K:lta tulee babyä ja sydämiä. Sitten kun B laittaa viimein hellää halausta ja kiitosta Jerelle, ei siis Käärijälle, niin vastauksena vanhaa läppää ilman sydämiä. Osaa ne ton (puutarhurien) hämmentämisen. Peliä! 😆

Ja pakollinen loppukommentti, että juu oli pääosin 😜 huumoria ja on hauskaa ylianalysoida.

Samaa mietin, kylmää kuumaa. Vihdoin kun B laittaa herkkää settiä ei K voi lähteä yhtään mukaan aw baby tasolle vaan vetää heti läpändeerokset.

KB välillä ei siis koskaan tule olemaan mitään romanttista suhdetta. Lavalla Tavastialla näkyy molempien osalta vetovoimaa, joka ei ole teeskentelyä (vai onko). Mihin se katoaa lavan ulkopuolella, että ollaan ehdottamasti ja ikuisesti brotherlinjalla. Ei teeskentelyä, vaan onko se jonkinlainen leikki, mitä on kiva lavalla harrastaa ja jättää sinne. Ei ehkä Bojanin kahdalla, mutta Jeren, suhde on melkein romanttinen, mutta ei ihan, ikuisesti. Onko tällaisia pareja muita, joilla olisi vastaavanlainen asetelma?

Vierailija
21370/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko Bojanilla sitä kylmää vaihdetta nähty? Eikö se aina Puppyna lämmittele Kärtsää? 🙂

Niin no, koiran Baby-kommentointi. Mutta muuta? 

Sillä oli monen brother-kommentin putki tossa ennen Suomen reissua

Vierailija
21371/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on tapahtunut vaan puolen vuoden sisällä, erityisesti K ja B. Euroviisuihin osallistumisesta on ammatillisesti molemmat saaneet sellaisen buustin uralleen etteivät varmaan ikinä olisi uskoneet. Sen lisäksi löysivät toisensa (olisi niin romanttista sanoa elämänsä rakkauden, mutta tässä varmaan joutuu pettymään, mutta erityisen kaverisuhteen ainakin), sekin tarina on aika huikea.

Ja siihen päälle kaikki me, jotka jotenkin hurahdettiin tähän Euroviisu ja K&B huumaan. Myös mun elämä on muuttunut. Ei mitään hajua miksi siihen tarvittiin suomalainen räppäri ja slovenialainen laulaja, mutta jotenkin ne sen teki. Tuon kaksikon tarinan ansiosta mä olen taas muistanut alkaa elää ja luottamaan siihen, että jotain upeaa ja uskomatonta voi olla mullekin vielä tarjolla jos vaan uskallan lähteä etsimään. Edelleen töissä on stressiä, pyykkivuori kasvaa ja lapset on ruokittava, mutta mä olin unohtanut ne asiat mistä tulee hyvälle tuulelle. Kuuntelen musiikkia (muutakin kuin näitä kahta), lähden keikalle tai kaverin kanssa ulos, kiharran hiukset ja meikkaan, käytän mekkoja, lähden salille, kehun työkaverin tekemisiä ja saan hänet ilahtuneeksi jne.

Tosi monella näitä samoja ajatuksia, siis just että tämä on vaikuttanut omaan elåmään jollain lailla positiivisesti (no jos ei oteta huomioon tähän menevää aikaa..). Mut just toi, että on itsellekin tullut tavallaan vipinää elåmään, vaikka mulla ainakaan ei sen enempää ole oikeaa vipinää. Mut oon mennyt keikoille (en ole tehnyt sitä ikinä!)vieläpä yksinkin, laitan töihinkin mekon(kuljin pitkään farkuissa ja jossain paidassa), laitan hiuksiakin. Toivottavasti joku sosiologi (😂) joskus vuosien päästä tutkii, miksi tosiaan tarvittiin tälläinen hyvin odottamaton kaksikko, jotta suomalaiset ja kai vähän muutkin naiset erityisesti alkoivat taas elää.

Joku sosiologi,😄Täällä ihan sama tilanne. Oon laihtunut viisi kiloa ihan huomaamatta. En koskaan käy keikoilla, nyt yritin saada lipun jokereitten keikalle. En saanut. Oon tullut aktiivisemmaksi ja iloisemmaksi. Lähden helpommin tapaamaan ystäviä. Kaikki vaan on paljon kivempaa. Surullista on se, että olen jo liian vanha ihan siihen elämään, joka nyt kiinnostaa. Kumma, kun mieli ei vaan vanhene lisääntyneiden vuosien mukana. Pähkähullulta tuntuu, että tuo kaksikko on saanut tämän aikaan.

Miks sä olisit liian vanha?? Mä en ainakaan suostu olemaan, oon kohta 50 ja aion käydä keikoilla ja fanittaa ja tehdä ihan mitä huvittaa. Eilen olin mun teinityttären ja sen kaverin kanssa rannalla ja siellä oli nuorisolla hyvää musaa kaiuttimissa (euroviisubiisejäkin muuten😅) ja mä aloin siellä tanssimaan niiden tahtiin. Teini ei arvostanut, mutta sanoin sille että häpeä vaan omasta puolestasi, mä en suostu enää.

Tätä täytyykin pohtia lisää. Olin Helsinki-päivänä kuuntelemassa Kuumaata ja olin ajatellut, että paikalla olisi kaikenikäisiä. No ei ollut. Ihan muutama ehkä mun ikäinen. Samoin kun olin K:n keikalla. Mä oon sua muutaman vuoden vanhempi, jossain se raja tulee vastaan mitä voi tehdä tuntematta itseään epämukavaksi. Ainakin mulla. Ihmettelen vaan, missä ne mun ikäiset sitten käy ja kenen keikoille menevät. Oli mullakin vielä jokin aika sitten ihan hyväksyttävät fanituskohteet, oopperalaulajia ja sen sellaista. Nuo kaksi ovat nyt sekoittaneet mun pään ja kuvittelen olevani nuori. Vielä mä hankin jollekin jokereitten keikalle liput. Kaksi lippua ja houkuttelen jonkun sopivan ystävän mukaani turvaksi.

Kai se 50+ porukan kuuluu käydä Lauri Tähkän, Juha Tapion tai Arttu Wiskarin keikoilla ja tietty Kaija Koo. Mutta en suostu kun en kerran tykkää.

No mä tykkään kyllä Wiskaristakin ja meen hänenkin keikalleen. Mutta myös katsomaan Jokereita Turkuun. Mä ajattelin pitkään etten kehtaa mennä keikoille tai kuunnella jotain tiettyä musaa kun en ymmärrä musiikista kauheesti ja mun kaverit kuuntelee paljon ns. Sivistyneempää musaa. Mutta mitå hittoa, munhan pitåå kuunnella sitä musaa, mistä MINÄ tykkään ja käydä niillä keikoilla millä MINÄ haluan. Niinpä menen katsomaan slovenialaista poikabändiä ja opettelen sitä ennen laulujen sanat sloveniaksi.

Vierailija
21372/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku joukkopsykoosi? Ei ihme, että lapset ja nuoret voivat huonosti kun vanhemmat elää jonkun fantasiaketjun maailmassa, hävetkää.

Todella loukkaava kommentti heitä kohtaan, jotka eivät pysty saamaan lapsia.

Joidenkin vanhemmat vetää kotona viinaa ja huumeita. Eiköhän ne pahoinvoivat nuoret tuu enemmän niistä perheistä

Vierailija
21373/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa on ainakin eräs hyvin ruskettunut paidaton riehuja Suomessa valmiina. Koko kesä yläosattomissa pannumyssypäiviä kierrellen.

Vierailija
21374/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höntti taas ei tunnu tajuavan yhtään miten sekasin sai Slovenian poitsun 😅 sen sijaan toi joku valokuvaaja äijä B vieressä tuntu huomaavan heti

Ai se lippispäinen? Ei minusta. se hymyilee, kun näkee Kärtsän (koska K lienee kiinnostavin esiintyjä kisoissa) ja sit se on silleen taas vakavana, että "edetääs tästä eteenpäin..."

No ketjulaisten mielestä se heidän välinen kemia aistittiin Siriuksessa asti. Olen näitä ketjun ankeuttajia, sori siitä. Myönnän silti, että

B on ollut alkuaikoina ihastunut Jereen. Se on jotenkin läpinäkyvää. Silti nämä kaksi ovat kavereita, siis vain ja ainoastaan kavereita. Itse en osaa muuta edes mielikuvitukseni voimalla ajatella. Eteliin Bojan ei ole ollut ihastunut, sen näkee ilmeistä ja käyttäytymisestä. Mussa on varmaan joku vika, kun en ymmärrä ihmisten halua nähdä romantiikkaa sellaisissa paikoissa, missä sitä ei oikeasti edes ole. Jos joku tykkää tällaisesta hömpästä, niin ei se silti minulta ole pois. Jätän sitten osan kommenteista vaan lukematta tai en jää junnaamaan niihin.

Miks B ei olisi ihastunut Eteliin? Kaunis nainenhan se on.

Maailma on täynnä kauniita ihmisiä, ei se silti tarkoita sitä, että heihin kaikkiin ihastuu. Euroviisu ehdokkaissakin oli paljon kauniita ja karismaattisia ihmisiä mukana, mutta sitä tiettyä kemiaa joko on tai ei. Samu ja Etel vaikuttavat edelleen rakastuneilta. Näin heidät kerran sattumalta yhdessä ja kyllä tämä pari loistaa.

Vierailija
21375/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain tuollaista porukkaa itsekin ajattelin. Mulla on lippu Kaija Koon stadionkonserttiin, mutta se johtuu pelkästään lämppäristä.

Vierailija
21376/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois ihanaa uskoa näin, mutta en mä kyllä silti usko että B pukeutuu sinivalkoisiin jotenkin Suomen vuoksi. Ja tässä nyt väiståmättä menee se pari kk ainakin ennenkuin he tapaavat, jos tapaavat, varmaan väiståmättä tässä tunteet, mitå ne nyt siten ovatkin, haalenee. Molemmilla on ihan hemmetin kiireinen kesä edessä, ei siinä ehdi varmaan mitään vihjailuja miettiä.

1) älä unohda bbq-vastavideota

2) älä droppaa mun tunnelmaa 😂 tottakai oot oikeessa mutta tässä ketjussa en haluu ajatella noin vakavissani

Vierailija
21377/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä se prinssi on kuumeisesti katsellut kommentteja ja odottanut sitä yhtä ja oikeaa. 🥺

Kissan ja hiiren kylmä-kuumaleikki tuntuu jollain tasolla jatkuvan. Kun B laittaa bro-kommentteja, niin K:lta tulee babyä ja sydämiä. Sitten kun B laittaa viimein hellää halausta ja kiitosta Jerelle, ei siis Käärijälle, niin vastauksena vanhaa läppää ilman sydämiä. Osaa ne ton (puutarhurien) hämmentämisen. Peliä! 😆

Ja pakollinen loppukommentti, että juu oli pääosin 😜 huumoria ja on hauskaa ylianalysoida.

Samaa mietin, kylmää kuumaa. Vihdoin kun B laittaa herkkää settiä ei K voi lähteä yhtään mukaan aw baby tasolle vaan vetää heti läpändeerokset.

KB välillä ei siis koskaan tule olemaan mitään romanttista suhdetta. Lavalla Tavastialla näkyy molempien osalta vetovoimaa, joka ei ole teeskentelyä (vai onko). Mihin se katoaa lavan ulkopuolella, että ollaan ehdottamasti ja ikuisesti brotherlinjalla. Ei teeskentelyä, vaan onko se jonkinlainen leikki, mitä on kiva lavalla harrastaa ja jättää sinne. Ei ehkä Bojanin kahdalla, mutta Jeren, suhde on melkein romanttinen, mutta ei ihan, ikuisesti. Onko tällaisia pareja muita, joilla olisi vastaavanlainen asetelma?

Onhan sitä nyt paljon näyttelijöitä ja muusikoita yms joilla on lavalla ihan mieletön kemia, mutta se on sitå lavataikaa, ei se tarkoita että heidän välillään oikeassa elämässä olisi mitåån sen suurempaa

Vierailija
21378/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mihin se katoaa lavan ulkopuolella?"

Minusta on aika ymmärrettävää, että se yleisön suuntaan katoaa lavan ulkopuolella. Mutta ei mulle ole kyllä aivan selvää, mitä voisi tapahtua yksityisesti lavan ulkopuolella. Ei ehkä heti, mutta ajan kanssa... K on eronnut (taas) ja B kaveriaan tukemassa, jossain päin universumia ja maapalloa, yhdessä siis.

Vierailija
21379/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä kavereiden kesken tästä? Siis ihan vilpitön kysymys.

Video: https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…

Kyllä se oli lämmittelyä keikan jälkeisiin juttuihin.

Vierailija
21380/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/vikersund/720314753167376384/what-was-that-react… tuollakin porukalla on kyllä niin hauskoja hastageja tuosta vilkuilusta. 😅

Tää videopätkä on ihan helmi😍

Tuo B:n hämmennys ja kiherrys K:n vilkaistessa häneen.. Mä voin kuvitella sen, kun B on ihan ekan kerran nähnyt K: n ccc nyrkkeilykehä musiikkivideon ja/tai umk esityksen, että huh huh miten kuuma jätkä! Ja nyt tuolla prepartyssa sama jätkä ottaa häneen katsekontaktia, iiks!🥵😍

Eihän Bojan edes huomaa tuossa Jereä. Hymyilee jo valmiiksi ja sattumalta katselee ympärilleen. Ei hänen katse edes pysähdy Jeressä. Jokerit olivat tuolloin kaikki sairaana ja Bojan yski sen takia. Yski myös muissa sinä päivänä tehdyissä haastatteluissa. Mä en kyllä näe mitään kemiaa Jeren ja Bojanin välissä.

Pitkästä aikaa ketjun klassikkolause: Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. 😄

Ketju on lukittu.