Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21441/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi ankeutus, mutta mulla on siis peruskäsitys, että noiden kahden välillä on jotain elämää suurempaa. Sitten hiipii epäilys. Jos niin olisi, Jere olisi jo tehnyt toisenlaisen valinnan. Ei tarvitse kuin ajatella, millainen Bojan on ja J ei häntä kuitenkaan halua, lopputulos on, että mitään kovin suurta ainakaan Jeren puolelta ei ole olemassa.

Ne on ne olosuhteet. Viisukuplassa oli ehkä enemmän auki kun kontrolli meni treeneihin, haastiksiin ym eikä sitä riittänyt tunnetasolle. Normaaliarjessa vanhan köörin keskellä onkin taas se vanha Jere, joka ei osaa tai ehkä sitten vaan tajua/halua tuoda viisujen aikaista onnellista Jereä framille. Ja toivon että on onnellinen nytkin, luulen vaan että vähän eri tavalla. Aika näyttää, mihin suuntaan tilanne menee. Meidän shippajien mielestä varmaan pitäisi kokeilla tuota match made in heaveniä, ettei jää ainakaan Leilan tarinan mukaista katumusta ja jossittelua. Toisaalta voihan olla että J tuntee olevansa onnellisempi tyttiksen kanssa. Ja jos niin on, niin hieno homma. Ainoa mitä en halua, on prinssin riutuminen ikuisuuksia.

Jotenkin vaan, kun ajattelee tuota prinssin ihanuutta, vaikea uskoa, että Jerellä tunteet voisivat jäädä arjen alle, jos niitä tunteita olisi riittävästi. Ehkä mä en ymmärrä siksi, että mun on mahdoton käsittää tilannetta, jossa B olisi tarjolla ja olisi olemassa joku este, ettei tarina voisi toteutua. Jospa hän ei olekaan itsestään selvästi saatavilla, kuten täällä oletetaan.

Unohdat nyt sen tosiseikan, että Jere on hetero😅. Vaikka olisi kuinka ihana mies, niin jos et ole miehiin päin niin eihän se viisari nyt sit vaan värähdä, sillä tavalla.

Sä unohdat nyt sen, ettei kukaan voi väittää tietävänsä toisten suuntausta. Ja että ihmisen oma käsitys omasta suuntauksestakin voi muuttua.

Samaa mieltä kanssasi.Onhan täällä Suomessakin nähty vaikka kuinka monta tapausta.Osasta niistä ei hämmästy, mutta osa yllättää 110% On tosiaan sellaisia esimerkkejä, joista en ikinä olisi voinut kuvitellakaan.Esimerkkejä en viitsi mainita, koska suurin osa tietää useita tapauksia.

Mulle tulee mieleen vaan pari melko yllättävää naisparin muodostumista mutta yllättäviä miespareja ei yhtään🤔

Vierailija
21442/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miettii loppuun asti näitä kahta ja vaikka ihan parisuhdearkea. Bojan on ilmeisesti aika taiteellinen ja monilahjakas, vähän pehmeämpi luonne ehkä, Jere taas ehkä vähän omistushaluisempi ja tietyllä tavalla kovempi, enemmän raha edellä -menevä, vois kuvitella?

Heitä yhdistää samanlainen huumori, joka tosin vaikuttaa menevän Jerellä vähän yli välillä. Toinen yrittää pysytellä mukana. Ja alun kuherruskuukausi ja ihastuminen, tutustuminen ovat ihan eri juttuja kuin se parisuhde ja arki.

Millasta se ns. oikea elämä olisi heillä?

(Eikä tarvi kommentoida et ei olis oikeaa elämää, kun Jere hetero, eli tää pohdintana vaan muille shippaajille)

No kaikkein kiehtovinta heidän tarinassaan on se pitkä esileikki (oppisin tämän eilen tässä ketjussa😂), mutta eihän näitä kahta pysty millään kuvittelemaan parisuhteeseen tai siis pystyy, mutta siitä tulisi joku komediasarja. Varmaan jo aikamoinen show syntyisi siitäkin, kun nämä kaksi yrittäisivät käydä ruokakaupassa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21443/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että jos toukokuun kuukauden sana oli käärijänvihreä tulisi kesäkuun sanan olla bojanseksuaali 😊

Vierailija
21444/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että Bojan on tasan kaksi viikkoa nuorempi kuin oman elämän suuri rakkaus (toivottavasti kukaan ei tästä tunnista), mikä tuntuu tosi oudolta, ehkä siksi kun ko. tyyppi oli itseä ihan helvetin paljon nuorempi ja se oli aika hämmentävää. Siinä tapauksessa sukupuolipreferenssit mätsäsivät, vaikka se mies onkin vähän enemmän miehiin päin, mutta kaikki muu olikin sitten mahdotonta.

Vierailija
21445/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitkän (hetero) parisuhteen kariuduttua, olen avannut mieleni ihan toisella tavalla kuin aiemmin. En ole varsinaisesti koskaan tuntenut vetoa samaan sukupuoleen, kuin ehkä 'ihailun' kautta. Tarkoittaa, että joku saman sukupuolinen ihminen mitä itse, on viehättänyt itseäni ulkonäöllä tai tavalla olla, ollut super söpö ja ihastuttava kaikella tavalla.

Nyt ajattelen, että kunhan tapaisin ihmisen. Oikeanlaisen, ihanan ihmisen. En naista tai miestä. Vaan ihmisen. Olisi ihanaa jakaa taas elämänsä jonkun kanssa, koska yksin ei ole hyvä olla.

Vierailija
21446/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ollut jo täällä

Tää videohan ihan huutaa fanipoikaa. Siellä on selattu somet läpi ja katsottu keikkavideoita ja sitten ihastuttu jo ennen k tapaamista. Oi voi Bojan.

Onhan tuo k uusi tilanne. Yhtäkkiä mukana on hardcorefani joka menee aivan pähkinöiksi pelkästä katseesta. Mitä sen kanssa oikein pitäisi tehdä?

Vierailija
21447/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan mainittu eilisellä Käärijän keikalla. Eli kyllä se B on edelleen mielessä Kärtsylläkin.

https://twitter.com/_imtea/status/1669865367475306496?t=iajvgdnTYoDk1eT…

Nuoliko Jere taas mikrofonia?

Ei kun puhui B:stä.

Ollut aika karmea huijaus jos on tosiaan ensin kysynyt tykkäättekö Bojanista ja sanonut sitten Bojan welcome ja sitten vana nauranut että se oli vitsi. Sydärin paikka olis ollut tuo.

Mitå hittoa, miks se kyselee (jos toi on totta) että tykkäättekö Bojanista😅. Kai joku kysyi että entäs sinä? Ja eiköhän se suomalaisten Bojanista tykkääminen ilmaistu jo sillä että kolme keikkaa myytiin loppuun minuuteissa (😭😭 vieläkin katkerana)

Mä en kestä kun se on kuin mun isä, jolla oli aina kaikkia vastaavia kyssäreitä :D ("No, oliks tänään Lintsillä kivaa? No, oliko kiva päivä isin kanssa?" kun oltiin tehty jotain huippua...) Isäni oli myös vaaka, haluaakohan vaaka tunnustusta ja ihastelua ja suitsutusta, kun on ilahduttanut läheisiään? Ja vaikka kysyy suoraan, kun / jos ei muuten saa sitä.  Mä olen tulkinnut sen niin :)

Eikö isät ole aina vähän tommosia.

Mihin se Daddy karvoistaan pääsis?

Katselin eilen Sampittaren videopätkiä ja mietin, että vahauttaakohan Jere yläkropan ja kainalot? Siistiä!

Vierailija
21448/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään osaisi nähdä näitä pariskuntana, ovat liian erilaisia. Mutta sehän ei silti tarkoita sitä, etteikö sitä vetovoimaa, kemiaa ja jopa rakkautta voisi olla ilmassa!

Oma elämäni suurin rakkaus tai vähintäänkin järisyttävä ihastus oli ihmisen kanssa, jonka kanssa yhteisestä arjesta ei olisi tullut yhtään mitään. Olimme liian erilaisia ja elämäntilanteet myös estivät yhteenmenon. Silti meillä oli aivan käsittämättömän hauskaa yhdessä ja seksuaalinen lataus jotakin sellaista, mitä en ole koskaan myöhemmin kokenut.

Mun mielestä K ja B on just kutkuttavinta seurattavaa tällaisena UST-tilanteena (menikö lyhenne oikein?), en usko että edes haluaisin shipata heitä parisuhteeseen asti. Siis ihan sellaiseen OIKEAAN arkiseen ja tylsään missä kinataan tiskivuoroista jne.

Vierailija
21449/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleppon kuuntelin Bojanin ja Omar Naber kappaleista, on kuuma tuon kanssa myös, naisten kanssa en oo tälläistä sisältöä löytänyt?

Vierailija
21450/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tainnut käydä niin, että B:n tunteet ovat haalenneet, koska hän on nähnyt realiteetit. K taas on alkanut havahtumaan siihen, että onko hänen elämänsä rakkaus sittenkin B.

(Joo joo ja soo soo, ei saa parittaa kahta oikeaa ihmistä ja hommostella)

Niin, ja Bojan viilettää hurmaamassa Eurooppaa jokereitten kanssa ja Jere vaan jumittaa Suomessa kiukkukaksikon kanssa. Voi siinä tulla Bojania ikävä

Vierailija
21451/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siihen päälle kaikki me, jotka jotenkin hurahdettiin tähän Euroviisu ja K&B huumaan. Myös mun elämä on muuttunut. Ei mitään hajua miksi siihen tarvittiin suomalainen räppäri ja slovenialainen laulaja, mutta jotenkin ne sen teki. Tuon kaksikon tarinan ansiosta mä olen taas muistanut alkaa elää ja luottamaan siihen, että jotain upeaa ja uskomatonta voi olla mullekin vielä tarjolla jos vaan uskallan lähteä etsimään. Edelleen töissä on stressiä, pyykkivuori kasvaa ja lapset on ruokittava, mutta mä olin unohtanut ne asiat mistä tulee hyvälle tuulelle. Kuuntelen musiikkia (muutakin kuin näitä kahta), lähden keikalle tai kaverin kanssa ulos, kiharran hiukset ja meikkaan, käytän mekkoja, lähden salille, kehun työkaverin tekemisiä ja saan hänet ilahtuneeksi jne.

Tämä B&K on herättänyt itsessänikin jotain... rakkauden paloa ja pitkään hiljaisella liekillä ollutta intohimoa.

Olen taas muistanut kuinka paljon rakastan aviomiestäni. Muistanut meidän ensirakkauden huuman 20+ vuotta sitten, kuinka jalat lähti alta, järki päästä, ja maailmassa ei ollut mitään muuta kuin me kaksi. Nyt olen taas pysähtynyt uudestaan, haistelen mieheni ihoa ja silitän hänen poskeaan, ja se tuntuu hyvältä ja oikealta. Tuntuu myös henkisesti hyvältä, kun olen miehelleni kertonut tästä shippauksesta, ja hän hyväksyy minut tällaisena.

Ja se intohimo... sitä on totisesti ollut viime aikoina mieheni kanssa. Tällä viikolla harrastimme seksiä julkisella paikalla, kiinnijäämisriskin alla, kuin mitkäkin kiimaiset vastarakastuneet. 🙈 Nyt muistan taas, miksi intohimoa pitää vaalia myös pitkässä suhteessa.

Kiitos kaikille kanssamatkustajille tällä rakkauden laivalla! Jos näette keski-ikäisiä pariskuntia pussailemassa, tiedätte että rakkauden taikapölyä on pöllynnyt vähän muuallekin.

Voi luoja miten typerä heteroakan vuodatus. Yksikään mies tässä maailmassa ei rakasta naista, avaa ne silmäsi. Kukaan mies ei kirjoita naisestaan tällaista. Ei kukaan. Sen sijaan miehet kirjoittaa miten naiset ovat reikiä, pihtareita, nalkuttajia ja tehty pelkkään seksiin. Miehet katsoo videoita miten naisia tukehdutetaan munaan, ihanaa fantasiaa! Miehiä ei ole misään tuomitsemassa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa. Jos ette naiset saa miehiä missään maailman kolkassa julkisesti kertomaan että naisen ha**aaminen on väärin, ei ne miehenne teitä rakasta. Jokaiseen naiseen kohdistuvaan rikokseen tulee miesten puolelta vain uhrin kiusaamista. Samaan aikaan nainen kykenee suoltamaan tällaista. Ihan mielikuvituksesi tuotetta koko rakkaus.

Ei miehet teitä naisia rakasta. He vihaavat, halventavat, lyövät ja vähättelevät.

Mielenkiinnosta vaan, oletko itse mies vai nainen? Saan kirjoituksestasi sen käsityksen (monen muun ajatuksen ohella...), että olet elämässäsi monta kertaa pettynyt bi/lesbonainen, jolla ollut joskus väkivaltainen suhde mieheen?

Vierailija
21452/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea voisi oikeasti tapahtua, jos nuori Antti Tuisku ja Bojan kohtaisivat. Juu ja takaisin Kärtsään. Kunhan vaan kävi mielessä.🙈

Heidät voisin kuvitella parisuhteessa, mutta Antti on oikeasti 40 vee ja elää toisenlaista elämää nykyään, joten se siitä. Käärijän ja Bojanin välinen kemia me ollaan nähty, mutta aikakone ei pysty hakemaan parikymppistä Anttia tänne, joten Bojanin ja Antin mahdollinen kemia jää ikuiseksi arvoitukseksi. Se siitä shippauksesta ja tarinasta.

Vierailija
21453/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitää vaan päästä puhumaan Bojanista. Joku oli sitä mieltä jossain kommenteissa, että are you-heitto on nyt näiden kahden postauksissa oikeastaan i love you -muistutus toiselle osapuolelle.[/quote]

Toihan on just tyypillistä, että jos on ihastunut, niin on joku pakonomainen tarve mainita sen tyypin nimi keskusteluissa. Etenkin just sellaisissa ihastumisissa, jotka ei ole (vielä) johtaneet mihinkään.[/quote]

K kärsii B(ojan)24-vitamiinin puutoksesta.

Vierailija
21454/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain niin se TV-ohjelma näille pitäis saada. Mulla on mielessä jo toteutukseen liittyviä juttujakin vaikka ja kuinka. Mihin tässä pitäisi olla yhteydessä? 🎥🎞

Vierailija
21455/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä vaikka Antti on 4-kymppinen ja Bojan 24v. On niitä kummempiakin nähty. Mut itse en vaan osaa yhdistää heitä toisiinsa mitenkään.

Vierailija
21456/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis hauska nimenomaan nähdä noi kaks kiistelemässä tiskivuoroista. Kuka antaa periksi, kuka vetää anopin riitaan mukaan, kuka raivoaa, kuka lähtee ovet paukkuen. Kuka itkien pyytää anteeksi.

Vierailija
21457/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain niin se TV-ohjelma näille pitäis saada. Mulla on mielessä jo toteutukseen liittyviä juttujakin vaikka ja kuinka. Mihin tässä pitäisi olla yhteydessä? 🎥🎞

Enpä usko että sun yhteydenotot yhtään mihinkään kauheesti auttaisi. Mua naurattaa kun täällä jengi tosissaan kuvittelee että voisi vaikuttaa esim näiden ihmisten tulevaisuuden tekemisiin kertomalla omia ideoitaan ja toiveitaan ties kelle tahoille.

Vierailija
21458/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea voisi oikeasti tapahtua, jos nuori Antti Tuisku ja Bojan kohtaisivat. Juu ja takaisin Kärtsään. Kunhan vaan kävi mielessä.🙈

Nuori Antti ja Bojan ovat samannäköisiä, molemmat myös leikkisiä persoonia. Varmaan bilettäisivät ja kihertäisivät yhdessä, mutta jotenkin ajattelisin, että Bojan tarvii Kärtsän/Janin tyylisen miehen.

Vierailija
21459/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en mäkään osaisi nähdä näitä pariskuntana, ovat liian erilaisia. Mutta sehän ei silti tarkoita sitä, etteikö sitä vetovoimaa, kemiaa ja jopa rakkautta voisi olla ilmassa!

Oma elämäni suurin rakkaus tai vähintäänkin järisyttävä ihastus oli ihmisen kanssa, jonka kanssa yhteisestä arjesta ei olisi tullut yhtään mitään. Olimme liian erilaisia ja elämäntilanteet myös estivät yhteenmenon. Silti meillä oli aivan käsittämättömän hauskaa yhdessä ja seksuaalinen lataus jotakin sellaista, mitä en ole koskaan myöhemmin kokenut.

Mun mielestä K ja B on just kutkuttavinta seurattavaa tällaisena UST-tilanteena (menikö lyhenne oikein?), en usko että edes haluaisin shipata heitä parisuhteeseen asti. Siis ihan sellaiseen OIKEAAN arkiseen ja tylsään missä kinataan tiskivuoroista jne.

Mä taas NIIIN näkisin nää kaksi oikeana pariskuntana, työntämässä lastenvaunuja Hietaniemen rannassa valkoisen puudelin kanssa, syöttämässä toisilleen viinirypäleitä ja tietenkin keksimässä kaikkia hölmöyksiä ja kihertämässä niille yhdessä. Illalla katsotaan yhdessä sohvalla Salkkareita ja nukahdetaan toisen kainaloon. Kaikki tylsä ja arkinen on tietenkin ulkoistettu, jotta aikaa jää enemmän toisilleen ja perheelle.

Vierailija
21460/123801 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutetaas hyvissä ajoin et Kärtsäri tänään Kesärauhassa klo 16.30 :) Saa nähä jatkuuko Bojan-jutut sielläkin :D https://areena.yle.fi/1-65853132

Ketju on lukittu.