Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Bojan mainittu eilisellä Käärijän keikalla. Eli kyllä se B on edelleen mielessä Kärtsylläkin.
https://twitter.com/_imtea/status/1669865367475306496?t=iajvgdnTYoDk1eT…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuutissa tai alle Bojan vastannut instakommenttiin😅
Siellä se prinssi on kuumeisesti katsellut kommentteja ja odottanut sitä yhtä ja oikeaa. 🥺
Kissan ja hiiren kylmä-kuumaleikki tuntuu jollain tasolla jatkuvan. Kun B laittaa bro-kommentteja, niin K:lta tulee babyä ja sydämiä. Sitten kun B laittaa viimein hellää halausta ja kiitosta Jerelle, ei siis Käärijälle, niin vastauksena vanhaa läppää ilman sydämiä. Osaa ne ton (puutarhurien) hämmentämisen. Peliä! 😆
Ja pakollinen loppukommentti, että juu oli pääosin 😜 huumoria ja on hauskaa ylianalysoida.
Samaa mietin, kylmää kuumaa. Vihdoin kun B laittaa herkkää settiä ei K voi lähteä yhtään mukaan aw baby tasolle vaan vetää heti läpändeerokset.
KB välillä ei siis koskaan tule olemaan mitään romanttista suhdetta. Lavalla Tavastialla näkyy molempien osalta vetovoimaa, joka ei ole teeskentelyä (vai onko). Mihin se katoaa lavan ulkopuolella, että ollaan ehdottamasti ja ikuisesti brotherlinjalla. Ei teeskentelyä, vaan onko se jonkinlainen leikki, mitä on kiva lavalla harrastaa ja jättää sinne. Ei ehkä Bojanin kahdalla, mutta Jeren, suhde on melkein romanttinen, mutta ei ihan, ikuisesti. Onko tällaisia pareja muita, joilla olisi vastaavanlainen asetelma?
"Mihin se katoaa lavan ulkopuolella?"
Minusta on aika ymmärrettävää, että se yleisön suuntaan katoaa lavan ulkopuolella. Mutta ei mulle ole kyllä aivan selvää, mitä voisi tapahtua yksityisesti lavan ulkopuolella. Ei ehkä heti, mutta ajan kanssa... K on eronnut (taas) ja B kaveriaan tukemassa, jossain päin universumia ja maapalloa, yhdessä siis.
Ei lavan ulkopuolisia kuumia hetkiä kuvata, ei muiden tarvitse niitä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä se prinssi on kuumeisesti katsellut kommentteja ja odottanut sitä yhtä ja oikeaa. 🥺
Kissan ja hiiren kylmä-kuumaleikki tuntuu jollain tasolla jatkuvan. Kun B laittaa bro-kommentteja, niin K:lta tulee babyä ja sydämiä. Sitten kun B laittaa viimein hellää halausta ja kiitosta Jerelle, ei siis Käärijälle, niin vastauksena vanhaa läppää ilman sydämiä. Osaa ne ton (puutarhurien) hämmentämisen. Peliä! 😆
Ja pakollinen loppukommentti, että juu oli pääosin 😜 huumoria ja on hauskaa ylianalysoida.
Samaa mietin, kylmää kuumaa. Vihdoin kun B laittaa herkkää settiä ei K voi lähteä yhtään mukaan aw baby tasolle vaan vetää heti läpändeerokset.
KB välillä ei siis koskaan tule olemaan mitään romanttista suhdetta. Lavalla Tavastialla näkyy molempien osalta vetovoimaa, joka ei ole teeskentelyä (vai onko). Mihin se katoaa lavan ulkopuolella, että ollaan ehdottamasti ja ikuisesti brotherlinjalla. Ei teeskentelyä, vaan onko se jonkinlainen leikki, mitä on kiva lavalla harrastaa ja jättää sinne. Ei ehkä Bojanin kahdalla, mutta Jeren, suhde on melkein romanttinen, mutta ei ihan, ikuisesti. Onko tällaisia pareja muita, joilla olisi vastaavanlainen asetelma?
Onhan sitä nyt paljon näyttelijöitä ja muusikoita yms joilla on lavalla ihan mieletön kemia, mutta se on sitå lavataikaa, ei se tarkoita että heidän välillään oikeassa elämässä olisi mitåån sen suurempaa
Kuten..? Mulle tulee mieleen jotkut rockarit, siis näitä on nähty mm. GN'R:n keikoilla, Rollareiden keikoilla, joskus vierailevien tähtien mutta yleensä bändin jätkien kesken. En pidä niitä mitenkään samana asiana.
Jos näen Axl:n nojailevan onnellisena johonkuhun lavalla (tai Richardsin tai Mickin), niin olen ajatellut, että "vitsi ne on onnellisia tuosta hetkestä tuolla lavalla, ison yleisön edessä, bändinsä saadessa noin huikeaa ihastelua, suosiota ja rakkautta".
En ole wauuu, "noilla menee lujaa"!
Mutta onko maailmassa siis nuorempia esimerkkejä, joilla on toisin, joita mä en vain tunne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä nyt paljon näyttelijöitä ja muusikoita yms joilla on lavalla ihan mieletön kemia, mutta se on sitå lavataikaa, ei se tarkoita että heidän välillään oikeassa elämässä olisi mitåån sen suurempaa
Mutta vastaväitteenä muistutan että aika monet näyttelijät ovat päätyneet tosielämän pariksi kuvausten aikaisen kipinän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Bojan mainittu eilisellä Käärijän keikalla. Eli kyllä se B on edelleen mielessä Kärtsylläkin.
Nuoliko Jere taas mikrofonia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun puhui B:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut aika karmea huijaus jos on tosiaan ensin kysynyt tykkäättekö Bojanista ja sanonut sitten Bojan welcome ja sitten vana nauranut että se oli vitsi. Sydärin paikka olis ollut tuo.
Anteeksi ankeutus, mutta mulla on siis peruskäsitys, että noiden kahden välillä on jotain elämää suurempaa. Sitten hiipii epäilys. Jos niin olisi, Jere olisi jo tehnyt toisenlaisen valinnan. Ei tarvitse kuin ajatella, millainen Bojan on ja J ei häntä kuitenkaan halua, lopputulos on, että mitään kovin suurta ainakaan Jeren puolelta ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut aika karmea huijaus jos on tosiaan ensin kysynyt tykkäättekö Bojanista ja sanonut sitten Bojan welcome ja sitten vana nauranut että se oli vitsi. Sydärin paikka olis ollut tuo.
Mitå hittoa, miks se kyselee (jos toi on totta) että tykkäättekö Bojanista😅. Kai joku kysyi että entäs sinä? Ja eiköhän se suomalaisten Bojanista tykkääminen ilmaistu jo sillä että kolme keikkaa myytiin loppuun minuuteissa (😭😭 vieläkin katkerana)
Jos mieleen hiipii epäilys on aika katsoa kaulapussausvideo uudestaan ja uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja siihen päälle kaikki me, jotka jotenkin hurahdettiin tähän Euroviisu ja K&B huumaan. Myös mun elämä on muuttunut. Ei mitään hajua miksi siihen tarvittiin suomalainen räppäri ja slovenialainen laulaja, mutta jotenkin ne sen teki. Tuon kaksikon tarinan ansiosta mä olen taas muistanut alkaa elää ja luottamaan siihen, että jotain upeaa ja uskomatonta voi olla mullekin vielä tarjolla jos vaan uskallan lähteä etsimään. Edelleen töissä on stressiä, pyykkivuori kasvaa ja lapset on ruokittava, mutta mä olin unohtanut ne asiat mistä tulee hyvälle tuulelle. Kuuntelen musiikkia (muutakin kuin näitä kahta), lähden keikalle tai kaverin kanssa ulos, kiharran hiukset ja meikkaan, käytän mekkoja, lähden salille, kehun työkaverin tekemisiä ja saan hänet ilahtuneeksi jne.
Tämä B&K on herättänyt itsessänikin jotain... rakkauden paloa ja pitkään hiljaisella liekillä ollutta intohimoa.
Olen taas muistanut kuinka paljon rakastan aviomiestäni. Muistanut meidän ensirakkauden huuman 20+ vuotta sitten, kuinka jalat lähti alta, järki päästä, ja maailmassa ei ollut mitään muuta kuin me kaksi. Nyt olen taas pysähtynyt uudestaan, haistelen mieheni ihoa ja silitän hänen poskeaan, ja se tuntuu hyvältä ja oikealta. Tuntuu myös henkisesti hyvältä, kun olen miehelleni kertonut tästä shippauksesta, ja hän hyväksyy minut tällaisena.
Ja se intohimo... sitä on totisesti ollut viime aikoina mieheni kanssa. Tällä viikolla harrastimme seksiä julkisella paikalla, kiinnijäämisriskin alla, kuin mitkäkin kiimaiset vastarakastuneet. 🙈 Nyt muistan taas, miksi intohimoa pitää vaalia myös pitkässä suhteessa.
Kiitos kaikille kanssamatkustajille tällä rakkauden laivalla! Jos näette keski-ikäisiä pariskuntia pussailemassa, tiedätte että rakkauden taikapölyä on pöllynnyt vähän muuallekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja höntti taas ei tunnu tajuavan yhtään miten sekasin sai Slovenian poitsun 😅 sen sijaan toi joku valokuvaaja äijä B vieressä tuntu huomaavan heti
Joo sen valokuvaajan tms ilme on hauska, se on heti kartalla.
Ai se lippispäinen? Ei minusta. se hymyilee, kun näkee Kärtsän (koska K lienee kiinnostavin esiintyjä kisoissa) ja sit se on silleen taas vakavana, että "edetääs tästä eteenpäin..."
Miten se vois nähdä jotain kemiaa, kun on B:n takana?
No ketjulaisten mielestä se heidän välinen kemia aistittiin Siriuksessa asti. Olen näitä ketjun ankeuttajia, sori siitä. Myönnän silti, että
B on ollut alkuaikoina ihastunut Jereen. Se on jotenkin läpinäkyvää. Silti nämä kaksi ovat kavereita, siis vain ja ainoastaan kavereita. Itse en osaa muuta edes mielikuvitukseni voimalla ajatella. Eteliin Bojan ei ole ollut ihastunut, sen näkee ilmeistä ja käyttäytymisestä. Mussa on varmaan joku vika, kun en ymmärrä ihmisten halua nähdä romantiikkaa sellaisissa paikoissa, missä sitä ei oikeasti edes ole. Jos joku tykkää tällaisesta hömpästä, niin ei se silti minulta ole pois. Jätän sitten osan kommenteista vaan lukematta tai en jää junnaamaan niihin.Mitä mieltä kavereiden kesken tästä? Siis ihan vilpitön kysymys.
Video: https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…
Kyllä se oli lämmittelyä keikan jälkeisiin juttuihin.
Eihän Bojan ollut siellä yksiössä😛
Vierailija kirjoitti:
No, jos Kärtsyli on sillai hitaasti lämpenevää tyyppiä, että vie aikansa tajuta tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ankeutus, mutta mulla on siis peruskäsitys, että noiden kahden välillä on jotain elämää suurempaa. Sitten hiipii epäilys. Jos niin olisi, Jere olisi jo tehnyt toisenlaisen valinnan. Ei tarvitse kuin ajatella, millainen Bojan on ja J ei häntä kuitenkaan halua, lopputulos on, että mitään kovin suurta ainakaan Jeren puolelta ei ole olemassa.
Mitä sä nyt selität? Kyllä isot rakkaustarinat voivat odottaa vaikka vuosia tapahtumistaan. Alkaa hyvänä ystävyytenä ja eskaloitua sitten... ja siis jos tää on kaksoisliekkisuhde, niin siihen ihan kuuluu se, että jossain vaiheessa ennen varsinaista yhdistymistä tulee joku lihava riita tai muu vastoinkäyminen, toisella (vähintään toisella) on tai voi olla toinen kumppani ("Eeva, palvelija" Lilith, "rebel" on se oikea puolisko) ja menee aikaa, että se kumppanoiva tajuaa, että hän on väärässä suhteessa.
Siis ei ole tarkoitus väittää, että K&B on kaksoisliekkisuhde, tuo vain yleisenä näkemyksenä kaksoisliekkisuhteista.
Tarotmamman tekemässä tähtikarttojen yhteensopivuustulkinnassa kaksplussan ketjussa näkyi moni juttu josta täällä ollaan puhuttu
Vierailija kirjoitti:
Ne on ne olosuhteet. Viisukuplassa oli ehkä enemmän auki kun kontrolli meni treeneihin, haastiksiin ym eikä sitä riittänyt tunnetasolle. Normaaliarjessa vanhan köörin keskellä onkin taas se vanha Jere, joka ei osaa tai ehkä sitten vaan tajua/halua tuoda viisujen aikaista onnellista Jereä framille. Ja toivon että on onnellinen nytkin, luulen vaan että vähän eri tavalla. Aika näyttää, mihin suuntaan tilanne menee. Meidän shippajien mielestä varmaan pitäisi kokeilla tuota match made in heaveniä, ettei jää ainakaan Leilan tarinan mukaista katumusta ja jossittelua. Toisaalta voihan olla että J tuntee olevansa onnellisempi tyttiksen kanssa. Ja jos niin on, niin hieno homma. Ainoa mitä en halua, on prinssin riutuminen ikuisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitå hittoa, miks se kyselee (jos toi on totta) että tykkäättekö Bojanista😅. Kai joku kysyi että entäs sinä? Ja eiköhän se suomalaisten Bojanista tykkääminen ilmaistu jo sillä että kolme keikkaa myytiin loppuun minuuteissa (😭😭 vieläkin katkerana)
Mä en kestä kun se on kuin mun isä, jolla oli aina kaikkia vastaavia kyssäreitä :D ("No, oliks tänään Lintsillä kivaa? No, oliko kiva päivä isin kanssa?" kun oltiin tehty jotain huippua...) Isäni oli myös vaaka, haluaakohan vaaka tunnustusta ja ihastelua ja suitsutusta, kun on ilahduttanut läheisiään? Ja vaikka kysyy suoraan, kun / jos ei muuten saa sitä. Mä olen tulkinnut sen niin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen pitää vaan päästä puhumaan Bojanista. Joku oli sitä mieltä jossain kommenteissa, että are you-heitto on nyt näiden kahden postauksissa oikeastaan i love you -muistutus toiselle osapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesiköhän Jere, että kaikki JO keikat myytiin hetkessä loppuun, kun käski yleisöä menemään katsomaan Joker Outia? Milläs menet kun lippuja ei enää ole, ellei keikkoja siirretä isompiin saleihin.
Never say never. Tää tarina on vasta alkumetreillä. Ihmeellisempiäkin juttuja on tullut elämässä vastaan.
Jos olosuhteet ovat joskus erilaiset, niin kuka tietää mitä tapahtuu.