Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin seikkoihin ihastuit nykyisessä ihastuksessasi? :-)

Vierailija
16.05.2023 |

Kerro myös oletko nainen vai mies ja oletko ihastunut naiseen vai mieheen.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tahdonlujuuteensa, omistautuneisuuteensa, määrätietoisuuteensa, ammattimaisuuteensa, hillittyyn käytökseen, naisellisen aistikkaaseen tyyliinsä jne. Vasta näiden jälkeen kiinnitin huomiota upeaan kroppaan ja kauniisiin kasvoihin. Se, etten heti ihastunut ulkonäköön, johtui varmaan siitä, että aiemmin olin seurustellut ihan erinäköisten naisten kanssa. Hän tavallaan rikkoi "kaavani" olemalla toisenlainen. Ehkä siksi en ihastunutkaan ihan heti.

Vierailija
102/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen huumorintaju, täydellinen rehellisyys, rohkeus ja positiivisuus

25 Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen

Ihastuin miehessäni hänen ulkoiseen olemukseen ensimmäisenä. Tasapainoiset ja komeat piirteet, miellyttävä ääni ja herrasmiehen käytös. Omaperäisyys asusteissa, hänellä oli aina 30-luvun tyyppinen hattu. 

Käytös minua kohtaan oli huomaavaista, kehui ja kunnioitti. Ihastuin häneen oikeastaan asteittain, mutta koko ajan alusta lähtien pidin hänestä. 

Yhteistä matkaa takana nyt 3 vuotta. Asumme yhdessä. :)

Vierailija
104/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen, millainen hän on. Olen nainen ja hän on mies.

Eli et itsekään tiedä mihin ihastuit hänessä.

Vierailija
105/113 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveät hartiat, ei ylipainoa, miellyttävät kasvot, eloisa, ilmeikäs, sosiaalinen, hauska, pehmeä ääni, viehättävät eleet

Vierailija
106/113 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein kaikkea muista , kun on 45v. Siitä jo aikaa.

Vierailija
107/113 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma vei jalat alta

Vierailija
108/113 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaan piirakkaan. Mies.

Vierailija
109/113 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sen lisäksi, että on komea, seksikäs, kiltti ja hellä mies?! Tapasimme yli 50 v sitten ja hän oli ensirakkauteni. Elämä erotti, yhdisti kolmisenkymmentä vuotta sitten pariksi vuodeksi ja nyt talvella löysin hänet uudestaan. Nyt pidän kiinni kynsin, hampain, vaikka hän onkin toisen. ;)

Vierailija
110/113 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen, millainen hän on. Olen nainen ja hän on mies.

Eli et itsekään tiedä mihin ihastuit hänessä.

Tiedän. Juurihan sanoin.

Vierailija
111/113 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noloa kuin tämä onkin kertoa, ihastuin ensin hänen ulkonäköönsä: Makuni mukainen pienikokoinen vaalea blondi, mutta syvempi ihastuminen tapahtui kun hän avasi suunsa; Kyseessä oli akateemisen koulutuksen omaava sivistynyt nainen jonka harrastuksiin ei kuulunut notkuminen baareissa ja sieltä haetut yhdenyön suhteet, vaan lukeminen, opiskelu, teatteri- ja taidenäyttelykäynnit.

Minulla oli ollut aikaisempi kokemus ulkonäköön ihastumisesta, mutta myös nopea mahalasku, kun kaverit kertoivat silloisen ihastukseni kohteen olleen kaupungin yleinen polkupyörä jota yksi jos toinenkin oli paneskellut huvikseen, kaverini mukaanlukien.

Se nyt vain on niin, että loppujen lopuksi ihmissuhteissakin pidemmällä aikavälillä merkitsee eniten se mitä toisen osapuolen sisällä henkisessä mielessä on, enemmän kuin ulkonäkö.

Vierailija
112/113 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että muistutti lomaromanssiani 18 vuotiaana.Tämä X Nykyinen kertoi kyllä heti olevansa mt ongelmainen. En jaksanut kuin muutaman viikon. Mies.

Vierailija
113/113 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävän hyvät ja isohkot tissit ja en saanut niistä katsettani irti. Onneksi naista ei häirinnyt ja nyt saanut niistä nauttia jo 7 vuotta. M47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi