Mihin seikkoihin ihastuit nykyisessä ihastuksessasi? :-)
Kerro myös oletko nainen vai mies ja oletko ihastunut naiseen vai mieheen.
Kommentit (170)
Oi ihana ketju!
Olen ihastunut yhteen mieheen, joka on varattu ja perheellinen. Itsekin varattu ja perheellinen, joten en aio asialle mitään tehdä.
Hänessä ihanaa on poikamaisuus, söpöä myös pieni ujous jota hänessä näytän aiheuttavan. Oikeastaan on tosi mukavaa kun huomaa että joku on varmaankin ihastunut itseen, se aiheuttaa vastakaikua itsensäkin. Toki on myös fiksu ja kunnollinen mies kaikin puolin, ja komea.
Ihana nauttia siitä ihastuksen tunteesta!
Olen nainen, kiinnostuin heviletin ja parran vuoksi, ihastuin koska miehen kanssa oli helppo jutella, miellyttävä keskustelutyyli ja yhteisiä kiinnostuksenkohteita.
Älykkyys, keskustelutaito, turvallisuus. Tämä tapahtui 31 vuotta sitten.
Näin hänet ensin takaapäin. Ihastuin perseeseen ja pitkiin vaaleisiin hiuksiin.
No en ihastunut, mutta annoin mahdollisuuden - hän ei sitten käyttänyt sitä eli ei ole tehnyt kunnon aloitetta. Ystävällisyys, empatiakyky, reiluus, auttamisen halu. Ja miksi en ole kiinnostunut; kunnon aloite puuttuu vielä. Mies lähinnä heittelee tekstiviestejä yhdestä aiheesta minkä puitteissa tutustuimme, ei mitään sen vierestä.
Mihin seikkoihin ihastuit nykyisessä ihastuksessasi?
- Loppujen lopuksi asiaa ei voi tiivistää mihinkään yhteen seikkaan, se pakenee kaikkia määrittely-yrityksiä. Kuten kirjailija Juha Seppälä on joskus sanonut: onnesta (tai ihastumisesta) ei voi sanoa mitään. Sitä voi ainoastaan kiertää, saartaa kuin kettua lippusiiman sisään; siellä se jossain on.
(Ketunmetsästäjillä voi olla kyllä oma kokemuksensa.)
Kiinnostuin miehekkäästä ja urheilullisesta ulkonäöstä sekä huumorintajusta. Sitten ihastuin fiksuihin keskusteluihin, pilkkeeseen silmäkulmassa, hyviin käytöstapoihin ja lempeään luonteeseen.
Vaikka toiseen ihastuin, niin omaa miestäni kuitenkin rakastan, ja myös häneen ihastun harva se päivä. Hän on niin hyvä isä lapsillemme, ryhdikäs sekä henkisesti että fyysisesti, hauskalla ja kiinnostavalla tavalla röyhkeä, saa minut edelleen nauramaan, enkä koskaan kyllästy keskustelemaan hänen kanssaan. Hän on todella ainutlaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Työkaveriin ihastunut. Valkeat pitkät hiukset, kaunis hymy ja todella suuret rinnat. Siitä minä pidän.
Ah, kuinka ihanan syvällistä.
Rauhallisuuteen, huumoriin, lempeyteen, suloiseen kömpelyyteen ja isoihin käsiin <3
Nainen, ihastunut mieheen
Halusin tietyn näköisen miehen. Ei tarkoita mitään maksimaalista komeutta tai tiettyjä monenselkoisia kriteereitä mutta pari ulkoista asiaa tms. Vuosia katselin ympärilleni. Lakkasin katselemasta niin siinäpä se mies sitten tipahti puskista. Sattui olemaan hyvä paketti sen haluamani ulkonäön lisäksi. Kaikenlaista. Yhdessä jo parikymmentä vuotta.