Mihin seikkoihin ihastuit nykyisessä ihastuksessasi? :-)
Kerro myös oletko nainen vai mies ja oletko ihastunut naiseen vai mieheen.
Kommentit (158)
Hyvä käytös, raittius, rauhallisuus, luotettavuus, kunnioittaa ja rakastaa minua ja minä häntä, jo 50 v.
Ystävällinen, hauska, empaattinen, huolehtivainen, pitkä, hyvännäköinen. Olen nainen, ensimmäistä kertaa ihastunut ruskeasilmäiseen, enkä aina sinisilmäiseen mieheen.
Asiallinen, rauhallinen, omillaan toimeen tuleva, järkevä, älykäs, hauska, raamikas mies.
Ensisilmäyksellä pullottavasta housujen etumuksesta ja aamulla pankkitilistäkin. Unelmamiäs ja tyydyttävä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin häneen Prisman kassajonossa, jonotin hänen takanaan. Hän on vaalea, nuori ja hoikka, yllään oli valkoinen minimekko ja hänen koipireitensä, jotka havaitsin aivan ensimmäiseksi, olivat paljaina. Kaunottaren ostokset olivat kaksi siiderpurkkia ja vesipullo. Sain häneltä hymyn. Tässä on nyt mennyt 10 vuorokautta nukkumatta.
Koipireidet? Ei helvetti.
Niin, hänen ihanat hoikat kiinteät koipireitensä olivat paljaina, henkeäsalpaavan seksikkäinä. Jos hänellä olisi ollut rysäpöksyt niin luultavasi en olisi erityisemmin huomannut, sellaiset ovat aika tavallinen näky perjantaisin iltapäivällä. Rysäpöksyillä lähes aina peitellään rumuutta, ryppyjä, läskiä.
Pikku moka. Katsoit sitä kalkkunaa, etkä naista, joka sitä kalkkunaa kantoi.
Ihastuin 15v sitten nuoreen mieheen ja ensimmäisenä kiinnitti huomio hänen tapansa huomioida mua. Muistan, kun ensimmäisenä kerran (varovaisesti) kysyin, haluaako hän jäädä yökylään, niin hän vastasi kysyen "saako hän jäädä". Eikä ollut oletus, että mitään tehdään. Edelleen, näin 15v myöhemmin hän edelleen tekee arjen huomioita, esimerkiksi raappaa aamulla oman autoni valmiiksi, hakee puita puukoriin valmiiksi (jos tietää että olen etäpäivällä). Jos sataa, tarjoutuu viemään koiran lenkille, ettei minun tarvi lähteä sateeseen. Ihastuin huomioimiseen ja ihastun siihen edelleen! <3
Melko naurettavat perusteet.Hah:)
Hienoa että huomasit sen että miehetkin on ihmisiä..
En taida kyetä ihastumaan enää mikä on surullista. Musta on tullut kyyninen nainen, koska matto on vedetty niin monta kertaa jalkojen alta. Se mihin olen ihastunut aikoinaan ei ollutkaan todellista. Kuitenkin muistan viimeisimmän ihastukseni kuin eilisen, vaikka tästä ihastumisesta on aikaa 10 vuotta. Hänessä ihastuin valloittavaan ja huolettomaan käytökseen. Mies oli cool ja hänen seurassaan koin olevani jotain todella speciaalia. Tunsin olevani vahvempi ja kiinnostavampi ihminen. Tuo mies sai mut tuntemaan paljon. Hän oli mysteeri, joka piti ratkaista. Oli ihana tuntea, mutta nykysin elän mieluummin tasasta arkea. Once in a life time kokemus, jota muistelen lämmöllä.
Ensin ihastuin siihen, että mies katsoi silmiin, eikä rintoihin.
Hän on myös hyvin älykäs, empaattinen ja loistava keskustelija.
Myös ulkonäkö miellytti, juttuni on stereotyyppisen professorin näköiset miehet
Myöhemmin ihastuin lisää myös mm. mielenlujuuteensa. Harmillisesti samaan, mikä esti meitä päätymästä yhteen.
Kaikkea ei voi saada, ehkä ensi elämässä, ja muut korulauseet.
Onneks hän ei taida pyöriä täällä, ja minäkin erittäin harvoin
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että huomasit sen että miehetkin on ihmisiä..
Huomiseen mennessä varmaankin ehtii jo unohtaa...
Blondilla on ruskeat silmät, kiinteä perä ja maitorauhaset sekä mahtava pankkitili!
Siihen, että hän haluaa minua ja osaa kertoa sen. Ja upeaan kroppaan sekä kypsään miehekkyyteen.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin häneen Prisman kassajonossa, jonotin hänen takanaan. Hän on vaalea, nuori ja hoikka, yllään oli valkoinen minimekko ja hänen koipireitensä, jotka havaitsin aivan ensimmäiseksi, olivat paljaina. Kaunottaren ostokset olivat kaksi siiderpurkkia ja vesipullo. Sain häneltä hymyn. Tässä on nyt mennyt 10 vuorokautta nukkumatta.
Koipireidet? Ei helvetti.
Niin, hänen ihanat hoikat kiinteät koipireitensä olivat paljaina, henkeäsalpaavan seksikkäinä. Jos hänellä olisi ollut rysäpöksyt niin luultavasi en olisi erityisemmin huomannut, sellaiset ovat aika tavallinen näky perjantaisin iltapäivällä. Rysäpöksyillä lähes aina peitellään rumuutta, ryppyjä, läskiä.
Lokakuussa paljaana kaupassa
Vierailija kirjoitti:
Niin noloa kuin tämä onkin kertoa, ihastuin ensin hänen ulkonäköönsä: Makuni mukainen pienikokoinen vaalea blondi, mutta syvempi ihastuminen tapahtui kun hän avasi suunsa; Kyseessä oli akateemisen koulutuksen omaava sivistynyt nainen jonka harrastuksiin ei kuulunut notkuminen baareissa ja sieltä haetut yhdenyön suhteet, vaan lukeminen, opiskelu, teatteri- ja taidenäyttelykäynnit.
Minulla oli ollut aikaisempi kokemus ulkonäköön ihastumisesta, mutta myös nopea mahalasku, kun kaverit kertoivat silloisen ihastukseni kohteen olleen kaupungin yleinen polkupyörä jota yksi jos toinenkin oli paneskellut huvikseen, kaverini mukaanlukien.
Se nyt vain on niin, että loppujen lopuksi ihmissuhteissakin pidemmällä aikavälillä merkitsee eniten se mitä toisen osapuolen sisällä henkisessä mielessä on, enemmän kuin ulkonäkö.
Mikä kaupunki oli polkupyörän asemapaikkakunta?
Huumorintajuun, rauhallisuuteen, komeuteen ja samanhenkisyyteen. Olen nainen ja ihastunut mieheen.
se vaikuttaa tuhmemmalta kuin nykyinen naiseni
Nainen. Ihastunut mieheen. Aivan ensimmäiseksi ihastuin ääneen. Sitten käsiin, hymyyn ja silmiin. Seuraavaksi älyyn ja lempeyteen.