Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin seikkoihin ihastuit nykyisessä ihastuksessasi? :-)

Vierailija
16.05.2023 |

Kerro myös oletko nainen vai mies ja oletko ihastunut naiseen vai mieheen.

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveään hymyyn, nauruun ja omalaatuiseen huumoriin. Herkkyyteen näyttää tunteet ja vahvuuteen käsitellä vaikeitakin asioita. Itse nainen ja ihastus mies.

Vierailija
82/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin hänen aitouteen ja siihen millaisen tunteen hän minussa sai aikaan. Lisäksi hän on erittäin komea ja seksikäs. Ajattelen häntä välillä ja olen kiitollinen, että hän tuli edes hetkeksi elämääni. :) Miehestä kyse.

Jos sun nimi on Anna, niin mulla olis sulle asiaa.

Anna on kyllä ihana :-)

Ohis: sanskritissa anna tarkoittaa ruokaa (kirjaimellisesti kuitenkin 'syöty'; sukua mm. ruotsin verbille äta; tuskin sukua suomen annokselle, mutta kenties aterialle? Juuriverbi on at, syödä  at + na > anna, vähän kuin nyt + se > nys se [tulee]). 🥴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokkeluuteen, sanavalmiuteen, huumorintajuun ja pilkkeeseen silmäkulmassa. Tuli ihan puskista koko mies. 

Olen tullut monesta puskasta. En tiedä noista muista.

Sama täällä.

Vierailija
84/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa kuluttaa aikaansa näihin muka hauskoihin "tissit, perse, paska, kusi, mulkku"- juttuihin? Luulis et nuorillakin olis parempaa tekemistä. Oikeesti. Me eletään kerran ja jengi viittii tollasta, miettikää nyt😂 Iltalehden toimittajat myös, hoxhox😂

Vierailija
85/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin hänen rohkeaan itsevarmuuteensa ja huumoriin. Jälkeenpäin petyin itsekkyyteensä ja kylmyyteensä ja omaan typeryyteeni kulkea liian vaaleanpunaiset lasit silmillä liian pitkään.

Vierailija
86/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai minut nauramaan, huippuälyläs, komea, kohtelias ja lämminsydämminen. Liian hyvä ois ollu mulle

Vierailija
87/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istui kuin kuningatar rauhallisesti, kaunis ja ryhdikäs. Kun menin juttelemaan, puhui lämpimästi ja ystävällisesti. Oli kiinnostava ja nätti.

Sama arvio edelleen vaikka molemmilla on jo harmaata päässä.

M55

Vierailija
88/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan mielikuvaani hänestä, joka ei ollut totta.

Sama. Komea mies osasi katsoa ja lirkutella tälle perheen äidille ja sai pään pyörälle. Paljastuikin kylmäksi kpääksi, mutta silti en osaa päästää irti. Oli ihanaa olla korvia myöten ihastunut hyvin pitkästä aikaa.

Vierailija
89/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Komea mies osasi katsoa ja lirkutella tälle perheen äidille ja sai pään pyörälle. Paljastuikin kylmäksi kpääksi, mutta silti en osaa päästää irti. Oli ihanaa olla korvia myöten ihastunut hyvin pitkästä aikaa.

Mikä siinä on,että nainen jää sen miehen lirkutuksiin kiinni?? jos joku kiltti-mies yrittäis samaa, nainen ei kiinnostuis. Nainen jää roikkumaan ja haaveilemaan, vaikka mies on jo mennyt aikoja sitten eikä hänestä kuulu enää mitään. Ja vaikka olis itseään arvostava nainen.

Vierailija
90/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin koska oli jännittävä ja menevä, ihastuin koska vaikutti kiltiltä ja ystävälliseltä, rakastuin kun tajusin että mies on turvallinen ja lempeä miehekkäällä tavalla. Toivottavasti tulkitsen häntä oikein.

Vierailija
91/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on,että nainen jää sen miehen lirkutuksiin kiinni?? jos joku kiltti-mies yrittäis samaa, nainen ei kiinnostuis. Nainen jää roikkumaan ja haaveilemaan, vaikka mies on jo mennyt aikoja sitten eikä hänestä kuulu enää mitään. Ja vaikka olis itseään arvostava nainen.

Niinpä. Jotkut miehet(=naistenmiehet) vaan osaa antaa juuri sellaista huomiota ja kohteliaisuuksia, mitä ainakin itse janosin. Niin vaan tämäkin fiksu ja itseään arvostava nainen alkoi lähes kerjäämään huomiota, vaikka miestä ei enää alun huuman jälkeen vähääkään kiinnostanut ja hän myös osoitti sen.

Vierailija
92/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänsinisiin silmiin ja aivan ihanaan, ujoon hymyyn. Mun sydän jätti muutaman lyönnin välistä kun huomasin, että hän hymyili juuri minulle, vaikka aidalla istui muitakin kauniita ja nuoria tyttöjä poikien pallopeliä seuraamassa. Ihastuin heti, vuosi oli muistaaksen 1999. Rakastuin palavasti sitten, kun huomasin hänen olevan myös rakastava, luotettava, kiihkeä mutta hellä, kiltti ja hauska. Kaikki nuo piirteet ovat edelleen tallessa, vaikka kiihkeys meinasi kyllä kadota jossain välissä pikkulapsiarjen alle. Onneksi se löytyi uudestaan lasten kasvettua isommiksi. 

Vierailija
93/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vastaisin, tunnistaisi kuitenkin ja tietäisi minun palstailevan tähän aikaa. Ei hyvä.

Elikä teillä ei ole mitään yhteistä. Kumpikin tuijottaa vaan puhelimiaan.

Se on yhteistä että kummatkin tuijottaa puhelimiaan. Match made in heaven.

Vierailija
94/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut hiukset, silmät, söpö isohko kärsä (niinku itsekin sanoo), kauniit hampaat ja ihastuttava hymy, nauru on iso varustus, tekevä, ajatteleva, huomaavainen. Ihanasti hellitteli minua yhden vrk ajan.. ikävä en tiedä tavataanko enää, vaikuttaa ettei ehkä kiinnostunut minusta yhtä paljon kuin minä hänestä.. nainen ihastunut ihanaan mieheen S

Vierailija
95/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö ja rauhallisuus, mikä hänestä huokuu. Älykkyys ja huumorintaju, jotka eivät pysty piiloutumaan hiljaisuuden taa. Herkkyys, empatiakyky. Se rauhallisuus ja lämpö... Rehellisyys ja inhimillisyys. Inhoan sovinnaisia epärehellisiä ihmisiä. On myös komea. Urheilullinen rehdillä tavalla, ei mikään bodari, terveet elämäntavat näkyy, vaikka tiedän, että epäterveitäkin on ollut. Hän on kertakaikkiaan ihana, mutta varattu ja muutenkin minulle kielletty. En edes haluaisi mitään sen kummempaa. On vaan ihana ja minusta tuntuu ihastus hyvältä ja hetket hänen läsnäolossaan.

Vierailija
96/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten luontevasti meidän jutut meni yksiin ja klikkasi jotenki heti. Ensimmäisen kerran kun kunnolla päästiin puhumaan kaksin harrastuksen juhlissa tuntui siltä kun siellä olis paikalla ollut vain me kaksi, kaikki muu katosi ympärillämme hiukan kliseisesti..

Myöhemmin sitten paremmin kun tutustui se miten rauhallinen, fiksu ja rehellinen hän on. Ajatteleva, elämää nähnyt ihminen jonka kanssa voi puhua mistä vaan vaikeastakin asiasta.

Ulkoisesti todella seksikäs upea urheilullinen mies jolla miehekkään kauniit kasvot, tää ei kuitenkaan ollut se syy miksi hänestä kiinnostuin 😀

Vierailija
97/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kollega samassa koulussa (hän eskarissa). Huomasin miten ihana hän on. Kun hän yllätti sanomalla että oon paras en voinut vastustaa ihastumista.

Vierailija
98/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin hänen aitouteen ja siihen millaisen tunteen hän minussa sai aikaan. Lisäksi hän on erittäin komea ja seksikäs. Ajattelen häntä välillä ja olen kiitollinen, että hän tuli edes hetkeksi elämääni. :) Miehestä kyse.

Jos sun nimi on Anna, niin mulla olis sulle asiaa.

En ole Anna, mutta melko lähelle menee. :) Kannatan rohkaistua laittamaan tai soittamaan tuolle Annalle. Elämä on lyhyt, ja jälkeenpäin harmittaa jollei yritä.

Hanna, laita nyt viimeinkin se Wa- viesti.

Vierailija
99/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ihastunut nuorempaan mieheen (työkaveri). Mies on kohtelias, huumorintajuinen, urheilullinen, lihaksikas ja meillä on samat kiinnostuksen kohteet. Ja lisäksi hänellä on ihanan tummat silmäripset sekä intensiivinen katse. Kun jouduimme pitämään maskeja töissä, ihastuin ensin noihin silmiin.

Vierailija
100/113 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuuteen, komea mies, huippu omalla alallaan. N-M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi