Mihin seikkoihin ihastuit nykyisessä ihastuksessasi? :-)
Kerro myös oletko nainen vai mies ja oletko ihastunut naiseen vai mieheen.
Kommentit (113)
Ihana pottakampaus ja ihanat silmät ja ihanat jutut 💚😁
Huumorintajuun, kauniisiin käytöstapoihin, hyvään tuoksuun, tietynlaiseen jämäkkyyteen ja suoraselkäisyyteen, siihen että hänelle on helppo puhua kaikesta, meillä on hauskaa yhdessä ja tunnen oloni todella turvalliseksi hänen seurassaan.
Ulkonäkö ei ollut yhtään mun makuun, mutta sitten kun kaikki muu kolahti niin se oli menoa ja hän on nykyään mielestäni maailman seksikkäin mies.
Olen nainen
En tiedä. Kun katsoin silmiinsä ensimmäisen kerran, tuntui kuin olisin löytänyt jotain tuttua ja aikoja sitten kadottamaani. Mystinen juttu ja siis en tunne häntä edelleenkään oikeastaan yhtään
Ihastuin hänen komeisiin kasvoihinsa, pituuteensa, ystävällisyyteensä, jopa hänen tupakkariippuvuuteensa😂 hän on siis mies
Veitseterävään rationalismiin, eikä noi silmätkään kovin huanot ole
En vieläkään tiedä, mikä minuun meni aikoja sitten, enkä tunne häntä edelleenkään yhtään.
cg
Ihastuin hänen nallekarhumaiseen olemukseen ja lämpimään hymyyn sekä huumoriin. Ja sitten sain hänet.
N43
Vierailija kirjoitti:
Puhui sivistyneesti- onkin arkeologi!
T Naiseen ihastunut mies
Hyvä että hänen juttunsa ovat mielenkiintoisia - elintasoon et ainakaan arkeologin kanssa pääse ihastumaan.
Niin hullulta kuin se kuulostaakin, mutta aivan ensimmäisenä ihastuin hänen tyylikkäisiin silmälaseihinsa (ja silmiinsä, joihin hänen lasinsa sopivat täydellisesti). Hän on muutenkin tyylitietoinen, ihana nainen. Sen jälkeen ihastuin hänen ääneensä, miellyttävä, hiukan matala, tasainen puhetyyli, mutta sellainen sopivan raspi saundi. Sen jälkeen ihastuin vielä entistä enemmän häneen, kun tajusin, kuinka paljon meillä on yhteistä. Ikävä kyllä olemme molemmat varattuja.
Kiltteyteen. Tai oikeastaan sitä pitäisi sanoa hyväsydämisyydeksi. Vaistosin heti että hän on läpeensä hyväsydäminen ihminen. Kuluneet 25 vuotta ovat osoittaneet minun olleen oikeassa. Seuraavaksi ihastuin varmaankin älykkyyteen ja rauhallisuuteen.
Maailman ihanin mies. Ja siis olen nainen itse.
Nähtyäni tilitiedot hän vaikutti kauniilta haluttavalta henkilöltä.
Isoihin käsiin sekä valtavaan mulkkuun.
Hän on hyväsydäminen, hauska ja seikkailunhaluinen.
Mummo67 kirjoitti:
Mieheni rakastui hajuveteeni (toivottavasti minuunkin) ja nyt sitä on monta pulloa.
Perus hajuni on silli ja paska. HUJAVETTÄ on sankollinen
Ihanat ruskeat nappisilmät ja musta käkkärätukka. Slaikkaki oli käsivarren paksuinen 😊
T: mamma, joka ihastui mustaan makiaan
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet.
Lempeä, lämmin ja rauhallinen, rusoposkinen nappisilmä nallekarhu... Selvästi älykäs ja ihana hiljainen huumori.