Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin seikkoihin ihastuit nykyisessä ihastuksessasi? :-)

Vierailija
16.05.2023 |

Kerro myös oletko nainen vai mies ja oletko ihastunut naiseen vai mieheen.

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän neuvoo ystävällisesti ja on osaava. On jalat maassa -tyyppi ja oma itsensä. Puhuu minulle kivalla tavalla ja tervehtii. Pyytänyt minua lounaalle.

Vierailija
142/158 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Sanna Sanna annatko mun panna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoon munaan ja kunnon vitjapallit, takaa päin ihanasti louskuttaa mun kusirauhasta ja Loiskeen ääni kuuluu naapurin vanhalle Piialle asti.

T. Ratto Riitta

Vierailija
144/158 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ihastus ollut elämässäni jo lähes 40v mutta samat asiat pätee tänäänkin - kyky koskettaa ja silittää, halaus joka sulattaa, katse joka rakastaa ja suu joka osaa suudella. Ihana rakastelu sitten piste i:n päällä.

Fiksu, huomaavainen, arvostava mies

Vierailija
145/158 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoihin tisseihin

Vierailija
146/158 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaavaan persoonaan,tuoksuun,  huumorintajuun, lempeään muut huomioonottavaan käytökseen,   siihen että koin tulevani nähdyksi ja kuulluksi hänen seurassaan ja ihaniin sielukkaisiin silmiin. (on sillä ihan kiva takamuskin ; ) 

Olimme duunikavereita vuoden verran ennen ihastumista. 

Olen nainen ja ex-ihastus on nykyinen avomies 

Vierailija
147/158 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorukainen oli mun tyyppiä. Oli niin ylimielisen näköinen, että päätin, että se iskee mut.

Vietettiin kultahäitä tänä vuonna. :D

Vierailija
148/158 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, miehessä oli vaan jonkinlainen "aura", säteili valoa. Oli huomaavainen. Ei mitenkään kovin komea, mutta ihan söpö, vähän pulska - temu Leonardo DiCaprio tai Pertti Perusinsinööri. Mutta varmaankin koska olin ollut aikaisemmin kahdessa väkivaltaisessa suhteessa (tai toisessa vielä olin) niin tää tyyppi joka oli huomaavainen ja aidosti kiltti ilman taka-ajatuksia sytytti ihan huolella. (Tavattiin useasti kaveripariskunnan kautta, epäilen että salaa parittivat) Oli myös romanttisesti hölmö, ei millään tajunnut mun ihastusta, piti rautalangasta vääntää.

Hetken ehkä nostin häntä jalustalle, koska "pelasti" (eli antoi rohkeutta jättää väkivaltainen ex) mut, ja suhde meinasi siihen kaatuakin, mutta onneksi kesällä vietettiin 20v hääpäivää, kiitos miehen joka on opettanut mutkin kommunikoimaan 😅 Edelleen ihastun uudestaan, on hyvä mies ja isä. Ja parran ja iän myötä komistunutkin.

Jos "Pertiltä" kysyttäisiin vastaisi varmaan just "isot tissit höhhöhhöö" :DD

Vierailija
149/158 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, miehessä oli vaan jonkinlainen "aura", säteili valoa. Oli huomaavainen. Ei mitenkään kovin komea, mutta ihan söpö, vähän pulska - temu Leonardo DiCaprio tai Pertti Perusinsinööri. Mutta varmaankin koska olin ollut aikaisemmin kahdessa väkivaltaisessa suhteessa (tai toisessa vielä olin) niin tää tyyppi joka oli huomaavainen ja aidosti kiltti ilman taka-ajatuksia sytytti ihan huolella. (Tavattiin useasti kaveripariskunnan kautta, epäilen että salaa parittivat) Oli myös romanttisesti hölmö, ei millään tajunnut mun ihastusta, piti rautalangasta vääntää.

Hetken ehkä nostin häntä jalustalle, koska "pelasti" (eli antoi rohkeutta jättää väkivaltainen ex) mut, ja suhde meinasi siihen kaatuakin, mutta onneksi kesällä vietettiin 20v hääpäivää, kiitos miehen joka on opettanut mutkin kommunikoimaan 😅 Edelleen ihastun uudestaan, on hyvä mies ja isä. Ja parran ja iän myötä komistunutkin.

Jos "Pertiltä" kysyttäisiin

Ja ennenkuin joku incel tulee ulisemaan jännämiehistä ja chadeista, niin ei ne väkivaltaiset olleet heti väkivaltaisia, ei alkanut ekat treffit tunnilla turpaan. Osittain varmaan vedin myös puoleeni miehiä, joilla on piirteitä jotka yhdistyvät väkivaltaisissa, koska lapsuudessa isä veti turpaan äitiä ja meitä lapsia, joten kai jotenkin yhdistin huonosti kohtelun rakkauteen, vaikka järki muuta sanoikin. 

Vierailija
150/158 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaan ja tutkivaan katseeseen, verhottuihin minulle osoitettuihin pikkutuhmuuksiin. 

Vierailija
151/158 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveisiin hartioihin, paksuihin hiuksiin, älyyn. Lapsemme ovatkin saaneet hyvät geenit.

Vierailija
152/158 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyyn ihastuin.

Vierailija
153/158 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä törmättiin niin ensimmäisenä toki ulkonäköön. Lisäksi osasi jutella järkeviä, eikä lähetellyt mitään läähätyksiä. Oli yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja kivaa viestitellä. Kun nähtiin, se oli siinä. 

n49

Vierailija
154/158 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietti mun kanssa aikaa ja kun olin menossa firman pikkujouluista kämpille, oli puhelimessa kanssani koko 1.5h matkan ajan.

N34 ja asun nyt yhdessä tuon miehen kanssa

Vierailija
155/158 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykästyin avovaimoni olemukseen, älykkyyteen, käytännönläheisyyteen, ahkeruuteen ja huumorintajuun, mutta ne eivät vielä riittäneet ihastuttamaan. Sen taas sai aikaan tapa jolla hän osoitti harvinaisen hyvää henkistä kypsyyttä. Hänellä on rakentava lähestymistapa, ottaa selvää faktoista, ja jos mokaa, niin pyytää anteeksi. Ei ikinä nalkuta eikä syytä muita omista epäonnistumisistaan tai jos muuten sattuu menemään huonosti. Parisuhteessa me jaamme taakan keskenämme ja nautimme saavutuksista yhdessä. On hänella vikojakin jos niitä lähtee hakemaan, niin kuin meillä kaikilla on. Isoimpana miinuksena hän kiukuttelee joskus menkkapäissään, mutta jälkeen päin pyytää reilusti anteeksi sanomisiaan. Kokonaisuutena hän on kuitenkin todellinen timantti.

Vierailija
156/158 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies naiseen.

Ajattelee asioita eri tavalla kuin moni muu. Ajattelee asioita eri kulmista ja se herätti mielenkiinnon.

Vierailija
157/158 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Työkaveriin ihastunut. Valkeat pitkät hiukset, kaunis hymy ja todella suuret rinnat. Siitä minä pidän.

Vierailija
158/158 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja simpsakka ja isot rinnat, täydellinen nainen. Vaimohan siitä sitten tuli :D