Samk sosionomi valintakurssi
Valintakurssin pisteet on tullu, millasia pisteitä muut on saaneet? Minkähänlaisilla pistemäärillä olis mahdollista vielä päästä sisälle 🤔 Oliks muiden mielestä tentit helppoja vai vaikeita? Se viiminen tuntu musta jotenkin vaikeimmalle kyllä.
Kommentit (70)
86,78 oli pisteet. Olin varma et jään alle 80, mut positiivisesti yllättynyt oon tosta. Toki epäilen, että riittääköhän omatkaan sit sisälle pääsyyn.
Yritin viime vuonna (monimuoto) niin vaadittiin vähintään 92 pistettä. Itse sain 86 ja varasijalle 118 tms jäin🤔
Oliks samkilla muka toi valintakurssi jo viime vuonna? Ku missään oo tietoja siitä. Ainoastaan valintakokeesta 🤔
92,90 oli täällä pisteitä. Kurssi oli kyllä vaikea, yllätyin omasta pistemäärästäni.
Viime vuonna oli vaikea kurssi myös ja valintapisteraja oli 87, jotain. Itse sain noin 75 pistettä ja olin sijalla 150.
Nyt sain n.96 pistettä joten toivossa eletään.
Itse sain 71 pistettä. Olin yllättynyt jo siitäkin kun tässä kolmivuorotyötä tekee enkä oikeastaan ehtinyt panostamaan töiden ohella lukemiseen niinkuin olisin halunnut:/ kaikki vapaa-aika siihen kyllä meni kun pänttäsi materiaalia. Ja en ole edes ensikertalaisena hakemassa että yksi amk- tutkinto alla, että en tiedä kai sekin vaikuttaa tuohon valintakurssin hakuunkin.
No mutta jos ei tänä vuonna,niin aina on ensi vuosi. Jos nyt opiskelemaan pääsisi ennen keski-ikää :o
Vierailija kirjoitti:
Itse sain 71 pistettä. Olin yllättynyt jo siitäkin kun tässä kolmivuorotyötä tekee enkä oikeastaan ehtinyt panostamaan töiden ohella lukemiseen niinkuin olisin halunnut:/ kaikki vapaa-aika siihen kyllä meni kun pänttäsi materiaalia. Ja en ole edes ensikertalaisena hakemassa että yksi amk- tutkinto alla, että en tiedä kai sekin vaikuttaa tuohon valintakurssin hakuunkin.
No mutta jos ei tänä vuonna,niin aina on ensi vuosi. Jos nyt opiskelemaan pääsisi ennen keski-ikää :o
Oli joo mielenkiintoista lukea tollasen alle vuoden ikäisen vauvan kanssa 😅 toki "hyvää" harjoitusta sit ainakii itelle jos pääsis kouluun, ku tuon termiitin kanssa pitäis opiskella sit joka tapauksessa.
Mun mielestä oli vaan 5 paikkaa ei ensikertalaisille ja loput ensikertalaisille, ku niitä paikkamääriä kattelin just 🤔
Vierailija kirjoitti:
84,95.... Vähä luulen ettei tuu riittämään 🙄
Joo mää luovuin jo toivosta mun reilun 83 pisteen kera😅 ensi vuonna uus yritys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli joo mielenkiintoista lukea tollasen alle vuoden ikäisen vauvan kanssa 😅 toki "hyvää" harjoitusta sit ainakii itelle jos pääsis kouluun, ku tuon termiitin kanssa pitäis opiskella sit joka tapauksessa.
Mun mielestä oli vaan 5 paikkaa ei ensikertalaisille ja loput ensikertalaisille, ku niitä paikkamääriä kattelin just 🤔
Mulla kans reilu 1v ja kokopäivätyö auton ratissa, niin lukemisen ja tenttien ajoittaminen oli ihan oma hommansa. 😂 Mutta antoi hyvin osviittaa, mitä tää tulee olemaan, jos pisteet riittää kouluun pääsyyn. 😊
94,8 pistettä ja ei-ensikertalaisena hakemassa. Oispa tähdet kohdillaan!
Sama 😔
toki missään ei ole virallista tietoa noista valintakurssin pisterajoista (paitsi moodlessa) että pieni toivonkipinä elää vielä josko tolla lukemalla pääsisi.
Eikä kyllä hakijamääriäkään löydy
Noi pisterajat mitkä on Samk sivuilla koskee monimuotoa, eikä meitä valintakurssin tehneitä
Tsemppiä 💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Sama 😔
toki missään ei ole virallista tietoa noista valintakurssin pisterajoista (paitsi moodlessa) että pieni toivonkipinä elää vielä josko tolla lukemalla pääsisi.
Eikä kyllä hakijamääriäkään löydy
Noi pisterajat mitkä on Samk sivuilla koskee monimuotoa, eikä meitä valintakurssin tehneitä
Tsemppiä 💪🏻
Monimuotoonhan se valintakurssi olikin. Jossain sivulla oli et 11 ensisijaista hakijaa per alotuspaikka oli.
Kuinka pian viime vuonna on tullut tulokset? Onko mennyt ihan heinäkuulle asti vai onko julkaistu ennen?
Palkka huono 2300 e