Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka Tinder toimii? Näin!

Vierailija
14.01.2023 |

Tavismies saa 5 matchia. Kaikki 5 haluaisivat parisuhteen. Mutta koska naiset saavat matcheja itseään tasokkaammilta miehiltä, miksi he tykkäilisivät huonommista (omantasoisistaan)?
Mies ei ole kiinnostunut naisista, tai käy panemassa paria heistä jos naiset antavat. Todennäköisesti eivät. Ehkä tarjoamalla parisuhdekorttia saattaa onnistua.

Nainen saa 100 matchia, joukossa todellisia komistuksia ja tasokkaita tavismiehiä.
50 on sarjatykkäilijöitä ja vahinkotykkäyksiä. Osa voisi panna naista kyllä, ja seksiä saadakseen latelisivat rakkaudentunnustukset.
10 hakee seksisuhdetta ja sanoo sen suoraan.
10 hakee seksisuhdetta, mutta koska seksiä saa helpommin tarjoamalla parisuhdekorttia, he esittävät että se mahdollisesti kiinnostaisi.
10 on varattuja, heilläkin on haussa seksisuhde.
20 hakee parisuhdetta ja he olisivat valmiita tapaamaan. Mutta koska nainen ei ole livenä yhtä kaunis kuin kuvissa, parisuhde ei kiinnostakaan. Osa kuitenkin jää tapailusuhteeseen sanomatta tätä suoraan, koska seksi kiinnostaa kyllä.

Ja sitten oli 5 miestä jotka lukivat naisen profiilin ja ajattelivat että parisuhde kiinnostaisi. He eivät pettyisi livenäkään. Mutta miksi nainen valitsisi näitä miehiä, kun on 100 komeampaa tarjolla? Nämä 5 miestä nainen on swaipannut vasemmalle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli itse asiassa hyvä!

Molemmille siis olisi 5 potentiaalista, mutta he eivät kohtaa.

Vierailija
2/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hassumpi satiiri, eikä kaukana totuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasosi on se, kuinka tasokkaan kumppanin saat itsellesi. Minulla esimerkiksi on kympin mies parisuhteessa kanssani, enkä tietenkään enää koskaan tyytyisi huonompaan. Se on siis minun tasoni.

Vierailija
4/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, KAIKKI naiset laittaa suodattimilla photoshopattuja epäaitoja kuvia profiilinsa täyteen ja saapuu treffeille erinäköisenä... vai käyttäisikö niitä filttereitä eniten kuitenkin ne someseuraajien kalastelijat? Ja yksikään nainen, joka oikeasti toivoo parisuhdetta, ei ole sitä onnistunut saamaan kun tykkää tinderissä VAIN liian "tasokkaista" miehistä.. hahhaa juupajuu

Vierailija
5/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies edes haluaa suhteen? Muutama vuosi niin johan kitistään väsyneestä rouvasta ja vahinkolaukauksista eli lapsista.

Vierailija
6/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies edes haluaa suhteen? Muutama vuosi niin johan kitistään väsyneestä rouvasta ja vahinkolaukauksista eli lapsista.

Varmaan vaikea kuvitella ihmiselle, jonka elämässä ei ole rakkautta, liittoa eikä ystävyyttä

Vierailija
7/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ehdotat ratkaisuksi?

Ne tavismiehetkin swippaavat kaikki naiset pareikseen (välittämättä siitä, kiinnostaako nainen oikeasti vai ei) ja naiset swippaavat parikseen mielestään kiinnostavia miehiä tai vastaavasti yrittävät kerätä mahdollisimman paljon tykkäyksiä, jotta saisivat pelattua tinderin läpi ja kohotusta itsetunnolle. 

Vierailija
8/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeeko joku niitä mätsejä?

Naisena toimin niin, että selaaan pakkaa ja tykkään kiinnostavista Näitä on ehkä yksi per 20 profiilia. Tasoista en tiedä, koska pelkkä kuva ilman mitään tekstiä ei saa kiinnostumaan, samoin vasemmalle menee maisemakuvat, seksiseuraa hakevat, elämänkoululaiset, pikkulasten isät ja todella vastenmielisen näköiset miehet. Käytännössä melkein jokaisesta tykkäyksestä tulee mätsi, joten mätsin jälkeen laitan heti viestiä. Jos juttu lähtee kulkemaan, ja mitään turn offia ei selviä, sovin treffit. Jos treffejä ei viikon sisään järjesty, jatkan selaamista. Sama, jos treffit ei johda mihinkään. Poistan mätsit sitä mukaa, kun selviää ettei juttu etene. Pidän viestittelyssä max 3 samaan aikaan.

Olen ollut Tinderissä 2kk, enkä ole laskenut mätsejä, koska niiden määrähän riippuu ihan siitä miten monesta tykkään.

Vierailija
9/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vaikea kuvitella ihmiselle, jonka elämässä ei ole rakkautta, liittoa eikä ystävyyttä

No toi valitus tulee päivälleen 5-7 vuoden kuluttua. Aina tulee puun takaa. Rahastus tuli niin ikään yllätyksenä. Ei alunperinkään ota rahastavaa vosua saati vaimoa jos ennalta tietää mitä tuleman pitää.

Vierailija
10/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi valitus tulee päivälleen 5-7 vuoden kuluttua. Aina tulee puun takaa. Rahastus tuli niin ikään yllätyksenä. Ei alunperinkään ota rahastavaa vosua saati vaimoa jos ennalta tietää mitä tuleman pitää.

Voi voi niin totta tuo oli että alat selittää. :D

Vierailija
11/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tinder toimii sillein, että kaltaisensa ihmiset eivät kohtaa, koska ei ole treffipalvelun edun mukaista saada aikaan onnellisia pareja vaan mahdollisimman paljon tuottoa sovellukselleen. 

Vierailija
12/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi meet henkilökohtaisuuksiin? Tosiasia.

Vierailija
13/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin yksillä treffeillä niin mies kertoi mulle, että on aikasemmin käynyt 4 tinder- treffeillä. Kuulemma pari ei näyttänyt kuvaltaan ja parilla muulla jutut olikin ihan erilaisia. Kannattaa siis olla oma itsensä eikä muokata niitä kuvia liikaa tai esittää muuta kun on.

Vierailija
14/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-naiset ovat käytettyjä. Haluan naisen, joka arvostaa itseään, eli on neitsyt. Itsekkin olen. Tämän takia olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Olen onnellinen. En tarvitse naisia mihinkään, enkä ole tarvinnut. Elämä hymyilee. :)

Vierailija
15/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-naiset ovat käytettyjä. Haluan naisen, joka arvostaa itseään, eli on neitsyt. Itsekkin olen. Tämän takia olen vapaaehtoisesti sinkku vela. Olen onnellinen. En tarvitse naisia mihinkään, enkä ole tarvinnut. Elämä hymyilee. :)

Vapaaehtoisesti sinkku ei tahdo seurustella. Haave kielii halusta.

Vierailija
16/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin juuri tosi pitkästä suhteesta ja minulla ei ole lapsia. Löytyisiköhän 47 miehelle tinderistä vielä lapsen tekijä?

Vierailija
17/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin juuri tosi pitkästä suhteesta ja minulla ei ole lapsia. Löytyisiköhän 47 miehelle tinderistä vielä lapsen tekijä?

Mee kokeilee

Vierailija
18/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan riippuu noiden neljänkymmenenseitsemän miehen muista ominaisuuksista, voiko tuommoiselle joukolle miehiä tulla matcheiksi tulevien lasten äitejä

Vierailija
19/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi meet henkilökohtaisuuksiin? Tosiasia.

Eihän siinä mitään henkilökohtaista olisikaan jos tietäisit jotain rakkaudesta ja se olisi osa elämääsi. Ymmärrän kyllä mistä kipeät kommenttisi kumpuavat.

Vierailija
20/22 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut otti ja löysi tinderistä kaunis ja fiksu 44 vuotias nainen jota voisi sanoa ihan 9 tason naiseksi. Muutama ylimääräinen kilo, mutta hieno ja upea luonne paikkaa mennen tullen ne muutamat ylimääräiset kilot. Sitä 10 tason naista en ole vielä reaali elämässä nähnyt.

Itse olen 54 vuotias mies. Taso ja kohtaamiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi