Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?

Vierailija
09.05.2023 |

Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.

Kommentit (356)

Vierailija
61/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais semmosta miestä jota ei piikitetty.

Vierailija
62/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksi kerta riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivät ahdistavat minua. En osaa olla huomion kohteena, enkä toivo, että minua muistetaan millään tavalla. Koen syyllisyyttä tästä kun lapset ovat vielä pieniä enkä haluaisi viedä heiltä muistamisen iloa. Kiva huomata, että en ole ainoa, joka ei halua mitään. Taitaa olla vähän liiankin yleistä täällä Suomessa.

Vierailija
64/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ruokkia lintuja talvella. Kiikarit olisivat kivat.

Vierailija
65/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden puhelun toivoisin lapseltani 😍 Alle kahden € pääsee. Ei mitään muuta 😌

Vierailija
66/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakko olla jotain ostettavaa niin lomamatka Espanjaan.

Kaikkein ihaninta olisi kuitenkin että saisin viettää äitienpäivän yksin, nukkua rauhassa ja syödä silloin kun huvittaa ja mitä huvittaa ja olla koko päivän niin ettei kukaan halua eikä odota minulta mitään.

Vierailija
67/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras lahja olisi jos joku siivoaisi kodin ja tekisi muitakin kotitöitä.

Miksi asian, jonka pitäisi olla ihan itsestään selvä arkinen juttu, pitäisi ollakin yhtäkkiä lahja?

Noh, koska kukaan ei noita tee ja kaikki jää vastuulleni. Sen kodin konmarittamisen kyllä hoitaisin mielelläni itse, mutta sitä en sitten saa tehdä kun olen ainoa, jonka mielestä kodissa on liikaa tavaraa. Tässä vaikeassa elämäntilanteessa haaveilen lähinnä vain siististä ja puhtaasta kodista, jonka myötä mielialakin paranisi, mutta sitä ei ole mahdollista saavuttaa. Itse en jaksa, enkä pysty kaikkea hoitamaan ja työttömänä tuloni ovat niin pienet, että en voi palkata siivoojaa.

Vierailija
68/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle joku hieronta- tai kasvojenhoito yms. lahjakortti olisi kauhistus, kukkia ostan itse, samoin myös herkkuja ja teini leipoo liiankin usein kaikkea hyvää. Yhdessä siivoamme ja teemme muutkin kodin työt ja joskus, niin kuin viime perjantaina, olivat perheen teinit siivonneet koko asunnon, kun kotiin tulin töiden ja kaupan jälkeen. Minulla on myös vakikampaaja, jolla käyn silloin, kun siltä tuntuu ja sen noin 160 euron laskun maksan asiaa enempää miettimättä.

Hotelliyötä en haluaisi, en yksin enkä yhdessä. Vaatteeni ja tavarani saan ostettua itse.

En siis tällä erää keksi yhtään mitään lahjaa itselleni.

N48

Erikoinen ajattelumalli. Useimmat meistä saa itse ostettua vaatteet, tavarat ja kukat ja suklaarasiat. Silti lahjana ne ilahduttaa.

Hän halusi vaan tulla lyttäämään toisten toiveet.

Vierailija
69/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä ei voi pyytää lomaa lapsistaan, seksileluja tai seksiä, avioeroa tai muutakaan omituista. Pyytäkää ne sitten vaikka synttärilahjaksi. Äitienpäivänä lahjan pitäisi olla sellainen, että se on lapselta (vaikka ei kirjaimellisesti osaisi sitä vielä ostaakaan tai antaa). Itse toivon aamupalaa sänkyyn, vapautuksen kotitöistä ja muusta työstä, kukkia ja yhteistä aikaa.

Vierailija
70/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen fine dining viineineen hyvän ystävän seurassa olisi nyt poikaa. En tosin ole äiti, mutta vastasin kun kysyttiin naisilta sen enempää erittelemättä.

Kyllä, saa vastata vaikka ei ole äiti!

Ap

Kiitos! Toivottavasti saat äitienpäivälahjaksi sekä kevättakin että shampanjatryffeleitä.

Vierailija
71/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras lahja olisi jos joku siivoaisi kodin ja tekisi muitakin kotitöitä.

Miksi asian, jonka pitäisi olla ihan itsestään selvä arkinen juttu, pitäisi ollakin yhtäkkiä lahja?

Kun ei se kaikille ole itsestäänselvyys. Toiveitahan tässä kysyttiin, ne on kaikilla erilaisia.

Vierailija
72/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivänä ei voi pyytää lomaa lapsistaan, seksileluja tai seksiä, avioeroa tai muutakaan omituista. Pyytäkää ne sitten vaikka synttärilahjaksi. Äitienpäivänä lahjan pitäisi olla sellainen, että se on lapselta (vaikka ei kirjaimellisesti osaisi sitä vielä ostaakaan tai antaa). Itse toivon aamupalaa sänkyyn, vapautuksen kotitöistä ja muusta työstä, kukkia ja yhteistä aikaa.

Ei noissa toiveissa mitään omituista ole vaikka ne eivät äitienpäivään sopisikaan.

Vierailija
73/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kylpylässä, täyden palvelun hoito

Vierailija
74/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden äiti kirjoitti:

Tykkään ruokkia lintuja talvella. Kiikarit olisivat kivat.

Se onkin mukavaa puuhaa. Mulla kiikarit aina ikkunapöydällä, mukana myös ulkoillessa.

Ps leikkaa lehdistä kiikarin kuvia, teippaat seinille. 🤭Josko joku huomaisi toiveen. 👍

Vierailija
75/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voi mielestäni pyytää noita mainitsemiasi "omituisuuksia". Introvertin äidin introverttina lapsena ymmärrän oikein hyvin, että oman ajan antaminen on erittäin suuri ja haluttu lahja. Ymmärrän myös oikein hyvin kuinka mieluinen lahja voi olla seksillä hemmottelu, vaikken haluakaan tietää miten isäni ja äitini tämän omalla kohdallaan toteuttavat.

Nuo sinun toivomat asiat ovat taas olleet meidän perheessä ihan normaalia arkea. Palkkatöistä ei voi toista lahjaksi vapauttaa kovin helpolla, mutta yhteinen aika ja jaetut vastuut ja vapaudet kotitöissä on ihan normaalia arkea. Aamupala sängyssä taas ei ole mielestäni niin hihdokasta kuin annetaan ymmärtää. Joka tapausessa sieltä sängystä on ensin noustava pissalle ja samalla vaivalla voikin syödä sen aamupalan huomattavasti mukavammin keittiön pöydän äärellä.

Vierailija
76/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin lapseni tekemä taideteos,piirros,istutus tms.😊

Vierailija
77/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin parvekkeelle ison amppelikukan.

Vierailija
78/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin perheeni kanssa syömään "hienompaan" suosikkiravintolaani, jossa ei tule käytyä kuin noin kerran vuodessa. Tyttäreni 2 v kylläkin ilmoitti, että hän haluaa mennä mielummin paikalliseen lounasravintolaan syömään lihapullia :).

Vierailija
79/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin neuvoja hyvien parvekeverhojen/kaihtimien valintaan. Lasitettu parveke on kuuma enkä keksi mitkä ostaisin.

Vierailija
80/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ostella lahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän