Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teillä oli "omaa kivaa" vauva-/taaperoaikana?

Vierailija
09.05.2023 |

Siis lähinnä äitiys- ja vanhempainvapaan aikana? Oliko teillä haluja enemmän vai vähemmän kuin normaalisti?
Itselläni on nyt kun lapsi on kasvanut niin aika paljon seksihaluja. Lapsi ei enää valvota niin paljon ja muutenkin olo on jotenkin hyvä.
Välillä on huono omatunto kun tulee käytyä makuuhuoneessa lukon takana purkamassa paineita. Saan tällä hetkellä voimakkaita ja nopeita orgasmeja joita on melkein pakko purkaa pois jotta voi keskittyä taas hetken lapseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa vaan sopii että omankin puolison halut palaavat.. tällä hetkellä seksiä pari kertaa kuussa. Nuorin lapsi täyttää syksyllä 2

Vierailija
2/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ensimmäinen syntyi kohta viis vuotta sitten ja tässä välissä kun oli emännällä kiimapäivä niin tuli sitten toinen joka kohta jo kolme. Vielä jos semmoinen ankara kiima tulee niin sitten varmaan syntyy se kolmas. Että ei meidän rouvalla niitä kyllä liikaa ole tai ei ainankaan mulle siitä ilmoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on erittäin kiihottava video "young mom has quick orgasm" jossa nuori äityli räplää pikaorkun lapsen määkyessä oven takana. Tosi kiva pätkä.

Guuglella vaan hakuun.

Vierailija
4/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut heräsi toden teolla 1. synnytyksen jälkeen.

Vierailija
5/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoa vaan sopii että omankin puolison halut palaavat.. tällä hetkellä seksiä pari kertaa kuussa. Nuorin lapsi täyttää syksyllä 2

Kuulostaa siltä että halut herää silloin kun on vauvakuumetta ilmassa. Varustaudu henkisesti siihen että kioski menee lopullisesti kiinni kun lapsiluku on täynnä.

Vierailija
6/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille ensimmäinen syntyi kohta viis vuotta sitten ja tässä välissä kun oli emännällä kiimapäivä niin tuli sitten toinen joka kohta jo kolme. Vielä jos semmoinen ankara kiima tulee niin sitten varmaan syntyy se kolmas. Että ei meidän rouvalla niitä kyllä liikaa ole tai ei ainankaan mulle siitä ilmoita.

Samat sanat myös tähän, kannattaa varautua siihen että seksit on sekstattu sitten kun lapsiluku on täynnä.

Vierailija
7/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä on erittäin kiihottava video "young mom has quick orgasm" jossa nuori äityli räplää pikaorkun lapsen määkyessä oven takana. Tosi kiva pätkä.

Guuglella vaan hakuun.

Miksi tätäkin pitää alapeukuttaa, jopa seksipalstalla?

Vierailija
8/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että halut herää silloin kun on vauvakuumetta ilmassa. Varustaudu henkisesti siihen että kioski menee lopullisesti kiinni kun lapsiluku on täynnä.

Täynnä se jo on ainakin minun kohdaltani koska piuhat on katkaistu. Pilleritkin jo vuosi sitten jätetty mutta ei tunnu halut palaavan :/

Vierailija
9/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täynnä se jo on ainakin minun kohdaltani koska piuhat on katkaistu. Pilleritkin jo vuosi sitten jätetty mutta ei tunnu halut palaavan :/

Kyllä ne olisi pitänyt jo palata, jos yleensäkään enää sinun kanssasi palaa. Tuo pari kertaa kuukaudessa tosin on hyvinkin yleinen seksin määrä 30-40 vuotiailla. Mutta kuten sanoin, tuskin tulee lisääntymään, vaan vähenee tasaiseen tahtiin.

Eihän täällä mikään ikuista ole, seksi varsinkaan.

Vierailija
10/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne olisi pitänyt jo palata, jos yleensäkään enää sinun kanssasi palaa. Tuo pari kertaa kuukaudessa tosin on hyvinkin yleinen seksin määrä 30-40 vuotiailla. Mutta kuten sanoin, tuskin tulee lisääntymään, vaan vähenee tasaiseen tahtiin.

Eihän täällä mikään ikuista ole, seksi varsinkaan.

Kellä on ikuisia kellä ei. Ei tullut harrastettua oma kivaa kun lapset oli pieniä. Ei voinut, kun seksiä olin monta kertaa viikossa. Sitä jatkui lasten ollessa teinejä ja jatkunut kuin ovat lähteneet jo kotoa. Vaimolla ikää 65v ja aina vain haluaa seksiä ja tekee aloitteet kuten aina ennenkin. Olen ollut se, joka on aina halunnut vähän enemmän, joten aina tietysti suostunut vaimon halutessa. Yhtään tilaisuutta pillunsaantiin en ole jättänyt käyttämättä.  Omaa olen harrastanut häviävän pienen määrän siihen, mitä naitu.  Silloin muutaman vuoden kun seksiä oli vain kerran viikossa tuli joskus purettua mutta nyt taasen kun vaimo halua useamman kerran viikossa ei viitsi hukata paukkuja eikä ole tarvetta. 

Joten kannata yleistää, että naisten seksihalut loppuu. Paljon on miehestäkin kiinni jatkuuko vaiko ei. 

Vierailija
11/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin pappa olisi jo sitten nukkumaan meno aika että pääset unissasi fantasioimaan ja miettimään mitä ei tullut tehtyä kun mahdollisuus oli. Nyt sitä ei enään tule. Valitettavasti..

Vierailija
12/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin pappa olisi jo sitten nukkumaan meno aika että pääset unissasi fantasioimaan ja miettimään mitä ei tullut tehtyä kun mahdollisuus oli. Nyt sitä ei enään tule. Valitettavasti..

No voi voi, tää pappa on 70-luvun rokki- ja discosukupolvea, sen minkä nuorena pillusta oppi sen vanhana taitaa. Kassit on kevyet, kun tuli eilen tyhjennettyä vaimon pilluun. 

Vierailija
13/13 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Mä olin kultaisella ysärillä😉