Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?

Vierailija
09.05.2023 |

Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.

Kommentit (356)

Vierailija
21/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja olisi jos joku siivoaisi kodin ja tekisi muitakin kotitöitä.

Vierailija
22/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi itselläkin se hartain toive!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asian, jonka pitäisi olla ihan itsestään selvä arkinen juttu, pitäisi ollakin yhtäkkiä lahja?

Vierailija
24/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontakertoja selkään. On huonossa kunnossa.

Vierailija
25/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herby tai joku vastaava pimeään keittiöön.

Vierailija
26/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoni pesu säännöllisesti sisältäen auton imuroinnin ikkunoiden pesun ja pintojen pyyhinnän sekä mahdollisten tahrojen poistaminen penkeistä.

Saan ostettua itse kaiken mitä tarvitsen, myös ne kukat ja suklaat, mutta olisi ihana, kun autoni olisi aina kohtuullisen siisti sisältä ja ulkopuolelta.

N48

Tämä olis ihana! Kukkia ja suklaata saa joka kauppareissulta, auton pesua ei saa aikaiseksi.

Vierailija
27/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa lahjoja , mutta saan aina ison Äitienpäivä ruusun. Omalla porukalla yhteinen ruokailu on muodostunut perinteeksi.Kiitos yhteisistä hetkistämme .

Vierailija
28/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti jalkahoitoon tai kampaajalle tai kodin kevätsiivous (ammattilaisen tekemänä) tai S- ryhmän lahjakortti tai kenkäkaupan lahjakortti onhan näitä!

Vierailija
29/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle joku hieronta- tai kasvojenhoito yms. lahjakortti olisi kauhistus, kukkia ostan itse, samoin myös herkkuja ja teini leipoo liiankin usein kaikkea hyvää. Yhdessä siivoamme ja teemme muutkin kodin työt ja joskus, niin kuin viime perjantaina, olivat perheen teinit siivonneet koko asunnon, kun kotiin tulin töiden ja kaupan jälkeen. Minulla on myös vakikampaaja, jolla käyn silloin, kun siltä tuntuu ja sen noin 160 euron laskun maksan asiaa enempää miettimättä.

Hotelliyötä en haluaisi, en yksin enkä yhdessä. Vaatteeni ja tavarani saan ostettua itse.

En siis tällä erää keksi yhtään mitään lahjaa itselleni.

N48

Vierailija
30/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle joku hieronta- tai kasvojenhoito yms. lahjakortti olisi kauhistus, kukkia ostan itse, samoin myös herkkuja ja teini leipoo liiankin usein kaikkea hyvää. Yhdessä siivoamme ja teemme muutkin kodin työt ja joskus, niin kuin viime perjantaina, olivat perheen teinit siivonneet koko asunnon, kun kotiin tulin töiden ja kaupan jälkeen. Minulla on myös vakikampaaja, jolla käyn silloin, kun siltä tuntuu ja sen noin 160 euron laskun maksan asiaa enempää miettimättä.

Hotelliyötä en haluaisi, en yksin enkä yhdessä. Vaatteeni ja tavarani saan ostettua itse.

En siis tällä erää keksi yhtään mitään lahjaa itselleni.

N48

Erikoinen ajattelumalli. Useimmat meistä saa itse ostettua vaatteet, tavarat ja kukat ja suklaarasiat. Silti lahjana ne ilahduttaa.

Vierailija
31/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaillallinen.

Vierailija
32/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ruukkuruusu olisi ihana.

Vierailija
33/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontalahjakortti ja kukkia.

Vierailija
34/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hierontaan..

Vierailija
35/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ian Mc Ewanin kirja Opetukset!

Vierailija
36/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero. Ahhh niin nauttisin 😀

Vierailija
37/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkapalloa pelaamaan miehen kanssa ja lapset hoitoon, se ois tosi kivaa

Vierailija
38/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilata minulle pihatöihin puunkaadon osaava arboristi.

Vierailija
39/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ja lapsenlapseni ovat minun parhaat lahjani. Tulevat ensi viikolla kyläilemään mukkilaan. Pihalleni puhkeaa tusinan verran tulppaaneja juuri äitienpäiväksi. Tyttäreni istutti tulppaaninsiemenet maahan varmaan 20 v sitten. Krääsää en kaipaa. Sitä on kertynyt enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
40/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä aikaa lapseni kanssa....ei tullut edes mieleen mikään materiaali : o, lapseni on 20v- eli ei ole kotona enää koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi