Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?
Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.
Kommentit (356)
Mua ihmetyttää, kuka niitä lahjoja oikein ostaa? En ole mieheni äiti. Äitienpäivää haluaisin viettää yhdessä perheen kanssa. Toivoisin brunssia, jossa olisi marjoja ja pilkottuja hedelmiä. Kukkia sais olla ja niiden hankinnassa mies voi sponssata lapsia. Aiempina vuosina halusin puutarhaan istutettavan ruusun, mutta en enää sitäkään.
Omalle äidilleni vien kukkia ja osallistun puutarhatalkoisiin. Hän pitää valkovuokoista ja lapset saavat poimia hänelle niitä (jos vielä jostain löytyy).
Ylipäänsä olen aika paljon tavaralahjoja vastaan. Tykkään ostella tarpeeseen ja silloin en muista odotella merkkipäiviä. Sitä paitsi, joskus kun muistaa pyytää tavaraa, jonka itse haluaa, ei se toinen kuitenkaan ymmärrä ostaa juuri sellaista jonka itse olisi halunnut.
Lucinda Rileyn Papa Saltin tarina. Pitäisi ehtiä ilmestyä juuri äitienpäiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivänä ei voi pyytää lomaa lapsistaan, seksileluja tai seksiä, avioeroa tai muutakaan omituista. Pyytäkää ne sitten vaikka synttärilahjaksi. Äitienpäivänä lahjan pitäisi olla sellainen, että se on lapselta (vaikka ei kirjaimellisesti osaisi sitä vielä ostaakaan tai antaa). Itse toivon aamupalaa sänkyyn, vapautuksen kotitöistä ja muusta työstä, kukkia ja yhteistä aikaa.
Siis mitä? "Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?" Vastasin tähän kysymykseen. Minulle se olisi uusi seksivempain. Et sinä varmaankaan sanele, mitä saan haluta ja mitä en. Ja joo, en toivo tuota lapselta, vaan mieheltä. Ja joo, en ole miehen äiti, mutta olen perheen äiti, kuten hän on perheen isä. Lapsi on niin pieni, ettei hän mitään lahjoja hanki aikoihin.
Haluaisin kukkia lahjaksi, ilahtuisi ihan vaikka s-marketin kimpusta punaisia ruusuja, mutta kyllä kukkakaupastakin ostetut tietysti kävisi😉 Kukkia on ihana saada lahjaksi, itse ostetut ei koskaan tunnu samalta!
Sitten tietysti lasten itse tekemät kortit
Valkovuokkoja isän kanssa kerättynä.
En odota lahjoja mieheltäni vaan lapsiltani.
Jotain itsetehtyä, kuten kortti ja mukavaa yhteistä aikaa. Päiväkodissa ollessa lapset olivat istuttaneet auringonkukan siemeniä aiemmin keväällä ja äitienpäivänä sain ne pienissä ruukuissa. Sellainen olisi kiva lahja vieläkin.
Omaa aikaa yksin kotona, jossa olisi mun suosikkiherkkuja. Vaihtoehtoisesti mukava ravintola ja teatteri tai leffailta miehen kanssa.
Finnairin lentolahjakortti olisi kiva.
Tekisi kovasti mieli käydä alkukesästä Lontoossa.
Vierailija kirjoitti:
Iso, musta ja käyrä dildo.
Oikeasti? Toivoisit lapsiltasi tälläistä?
Kyllä se olisi ihan vaan perheen kesken vietetty aika ja kiva leppoisa päivä. Mahdollisesti yhteinen linturetki eväiden ja kiikareiden kanssa.
Hierontalahjakortti. Yksi kerta riittää.
Ei mikään ostettu, vaan että näkisi 3 lastenlasta, joita en koskaan ole nähnyt.
Asuvat alle 30 km päässä
En ole mitää pahaa tehnyt, vaan ex mies keinoitteli tilanteen kostona erosta
Vierailija kirjoitti:
Äitienpäivät ahdistavat minua. En osaa olla huomion kohteena, enkä toivo, että minua muistetaan millään tavalla. Koen syyllisyyttä tästä kun lapset ovat vielä pieniä enkä haluaisi viedä heiltä muistamisen iloa. Kiva huomata, että en ole ainoa, joka ei halua mitään. Taitaa olla vähän liiankin yleistä täällä Suomessa.
Aika surullista jotenkin. Mitähän elämässä on tapahtunut että tuntuu tuollaiselta. Pikkutytöt ja -pojat kaipaavat myönteistä huomiota ja ihastelua. Jos sitä ei tule, lapsesta voi kasvaa aikuinen joka ajattelee että myönteisessä huomiossa on jotain huonoa.
Kun lapsi oli pieni, kaikkein eniten ilahduttivat hänen itsetekemänsä kortit ja pienet käsityöt. Ne ovat minulla tallessa aarrelaatikossa kaikki. Aikuisiällä olen saanut häneltä kerran lahjaksi kukan, kauniissa ruukussa. Ruukku on vielä tallella.
Ei meillä ole juhlittu äitienpäivää koskaan. Tai juhlittiin silloin kun asuin lapsen isän kanssa kun lapsi oli alle kouluikäinen
Pääsen ulkomaille shoppailemaan :)
Minulle kirja on aina hyvä lahja. Kunhan ei ole mikään omaelämäkerta. Tai kukistakin tykkään, leikko tai ruukku. Kuohari- tai punaviinipullo.