Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?

Vierailija
09.05.2023 |

Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.

Kommentit (356)

Vierailija
41/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa lahjoja, mutta jos joku pesisi ikkunat kotoa sillä aikaa kun olen itse sairaalassa. Tai sitten vaan joku amppelikukka pihalle.

Vierailija
42/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle joku hieronta- tai kasvojenhoito yms. lahjakortti olisi kauhistus, kukkia ostan itse, samoin myös herkkuja ja teini leipoo liiankin usein kaikkea hyvää. Yhdessä siivoamme ja teemme muutkin kodin työt ja joskus, niin kuin viime perjantaina, olivat perheen teinit siivonneet koko asunnon, kun kotiin tulin töiden ja kaupan jälkeen. Minulla on myös vakikampaaja, jolla käyn silloin, kun siltä tuntuu ja sen noin 160 euron laskun maksan asiaa enempää miettimättä.

Hotelliyötä en haluaisi, en yksin enkä yhdessä. Vaatteeni ja tavarani saan ostettua itse.

En siis tällä erää keksi yhtään mitään lahjaa itselleni.

N48

Erikoinen ajattelumalli. Useimmat meistä saa itse ostettua vaatteet, tavarat ja kukat ja suklaarasiat. Silti lahjana ne ilahduttaa.

No enpä tiedä ilahduttaako joku suklaarasia kaikkia äitejä. Tai ehkä sitten jos rasia olisi joku ihan suklaakaupasta valittu mieltymysten mukaan, mutta jonkun halvan perusboxin voi jättää ostamatta. Muiden valitsemia vaatteitakaan en halua ja tavaratkin ovat siinä ja siinä, sillä olen niistä aika tarkka ja kaikkea ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 5 kelaa laadukasta valkoista 4 cm aitanauhaa

- 5 säkkiä laidunsiemenseosta

- Äitienpäivän ohjelmana lapsen vanhan kiipeilymaja-liukumäki-keinu-telineen muokkaamista ison lapsen temppuilutelineeksi, eli laitetaan tilalle tankoja ja kiipeilyjuttuja

Noita olen toivonut, ja luullakseni ne saan.

Vierailija
44/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunrauhaa,

Vanhin lapseni käyttää huumeita, on mt ongelmia, kirjaindiagnooseja. Työtön.

Vierailija
45/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni ja lapsenlapseni ovat minun parhaat lahjani. Tulevat ensi viikolla kyläilemään mukkilaan. Pihalleni puhkeaa tusinan verran tulppaaneja juuri äitienpäiväksi. Tyttäreni istutti tulppaaninsiemenet maahan varmaan 20 v sitten. Krääsää en kaipaa. Sitä on kertynyt enemmän kuin tarpeeksi.

Kuka kaipaa krääsää? Krääsä on kaikille huono lahja. Mutta miksi et voisi toivoa lahjaksi vaikka pihaasi kaunista kesäkukan taimea, jos kerran tykkäät pihasta ja kukista.

Vierailija
46/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen puutarhapäivä lasten kanssa pihalla. Vaikka kasvulavan perustaminen tai marjapensaan istutus. Jonkun muun keittämät kahvit ja paistamat letut nautitaan työn päätteeksi.

Vierailija
47/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo. Tyttäreni kuljettaa minua autollaan hautausmaalle, aina kun toivon.

Vierailija
48/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulevat kotiin viikonlopuksi, siinä on lahjaa riittävästi. Muu on ekstraa.

Vierailija
49/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen saamaan täydellisen lahjan, rakas tyttäreni aikoi leipoa kaikki tarjottavat ja arvatenkin saan ihanan, minun mieltymyksien mukaan teetyn kukkakimpun häneltä myös! Tavaraa on niin paljon, että yhtään en lisää halua, juuri eilen vein hyväntekeväisyyteen kolme iso säkillistä vaatteita ja kodintekstiiletä.

Vierailija
50/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että koko päivää ei vietettäisi, se on ihan turha.

Paras lahja olisi kun ketään ei tarvitsisi passata, saisi ihan vain olla. 

Onneksi äitienpänä- kun on sunnuntai-on kuitenkin harrastukseni aika, ja siitä en luovu.

Vierailija
51/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain jo. Tyttäreni kuljettaa minua autollaan hautausmaalle, aina kun toivon.

Ihana! Hyvää äitienpäivää sinulle!

Vierailija
52/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulkapalloa pelaamaan miehen kanssa ja lapset hoitoon, se ois tosi kivaa

Mitä tekemistä tällä on ÄITIen päivän kanssa ? Lapset pois silmistä ? Outo toive .

Vierailija
53/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku siivoais tuon pienen pihan, haravois ja leikkais pensaat ja veis roskat pois, olisin ikionnellinen. Tarjoaisin pizzan ja juoman vaikka lahjaksi tekisikin.

Moniallerginen ja astmaattinen olen.

Vierailija
54/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mieluinen lahja olis lahjakortti johonkin retkikauppaan, kuten Partioaitta. Sieltä saisi vaikka sateenkestäviä melontapussukoita, retkivaatetta, kaasua kaasukeittimeen ym. tykötarpeita.

Vierailija
55/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero. Ahhh niin nauttisin 😀

Oot naimisissa lapsesi kanssa? 🤔

Vierailija
56/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty Äitienpäivä piirustus mummolle. Muuta ei tarvitse.

Vierailija
57/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin Ruskovillan villafleece-takin. En raaski ostaa itse :D 

Vierailija
58/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jonkin uuden seksivempaimen itselleni.

Vierailija
59/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin jo miehelleni mitä toivoisin eli lohivoileipäkakkua, macaronseja ja lasi kuohuviiniä (voi olla alkotonta).

Lapsi 2v tekee varmaan päiväkodissa nyt ensimmäistä kertaa äitienpäiväkortin. Sitä odotan kovasti.

Vierailija
60/356 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyläviikonloppu yksin ilman että minulle edes laitetaan viestiä lapsiin, kotiin, harrastuksii tai mihinkään muuhunkaan liittyen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi