Nainen! Mikä olisi sinulle juuri nyt täydellinen äitienpäivälahja?
Hintahaarukassa 2-200 euroa. Täytyy olla jotain, jonka pystyy ostamaan. Itselleni paras äitienpäivälahja juuri nyt olisi kevättakki tai shampanjatryffeleitä.
Kommentit (356)
Ärsyttää tuollaiset ankeuttajat "joku lahjakortti olisi kauhistus, kukat ostan itse, suklaata en syö" voi h**vetti.
Ankeuttajat ärsyttävät itseänikin, mutta silti minusta on iän myötä tullut sellainen! Mistäköhän tämä johtuu? Onkohan tämä joku ilmastoahdistus-tyyppinen juttu?
Lego kukkakimppu paketti (tarjouksessa tokmannilla) saisin sitte ite koota kukkaseni. Olisi rentouttavaa.
Kumisaappaat, jotta pääsen taas syksyllä kuivin jaloin marjaan!
Joku lapsen tekemä kortti, johon ovat itse kirjoittaneet jotain, minkä haluavat sanoa minulle.
Se että saan katsoa euroviisut loppuun saakka, eikä kukaan kisko varhain aamulla hereille.
Että joku järjestäisi lapsen ylioppilasjuhlat. Saisi istua vain valmiiseen pöytään.
Täydellinen lahja olis hierontalahjakortti, hotelliyö miehen kanssa ja pitkä illallinen siellä. Tosin tätä kaikkea ei kyllä nykyään enää 200€ saa...
Ostin jo itselleni lahjaksi uuden sähköpotkulaudan, maksoi tosin 700€.
Kahdella sadalla ei ihan saisi sellaista rottinkista kattopalkista ripustettavaa tuolia, mutta sellaisen haluaisin myös.
Kymppitonni käteistä, muttei mahdu haarukkaan. 20 ruusua ja belgialaista suklaata mahtuu haarukkaan.
Säälittävää anekauppaa, jolla kersat ostavat itsensä vapaaksi synneistään.
Oikein jännä nähdä, muistaako miesystävä äitiään tai minua, joka en ole hänen äitinsä. Tuskin? Uusi suhde, ei voi tietää.
Poika ilmoitti jo tuovansa peräkärrylliset multaa ja kuorikatetta viikonloppuna. Täydellinen lahja kun itselläni ei ole autoa ja olen puutarhahullu.
Jalkahieronta....mutta voin vain haaveilla.
-Syömään vähän fiinimmin
-Lahjakortti hierontaan tai kasvohoitoon
-tai vaikkapa jalkahoitoon
-suoristusrauta
-paljasjalkakengät (joskin haluaisin itse valita millaiset)
-ekosaippuaa
- laturi puhelimeen
- uudet puhelimen suojakuoret
- kahvipurkki
Onhan näitä.
Ei mitään koriste-esineitä tms.
Mä toivoin Hogwarts legacy peliä 😅 t. Potterfani vm89
EN OLE ÄITI.
LAHJOITA : Lahjoita Toisenlainen Lahja Kirkon Ulkomaan apuun olisin Hyvin mielissäni eikä tarvitse olla noikaan paljon 2000€
Riittää 5- 20€ välillä.
Tai SUOMEN VETERAANI LIITTO,
Lasten klinikoiden kummit Ry.
Kiitos kuitenkin.🌹🌹🌹🌹🌞
Mies lähtisi lapsen kanssa mummolaan ja melkein samalla ovenavauksella Ralph Fiennes saapuisi viettämään äitienpäivää minun kanssa iso ruusupuska kädessään.
Vierailija kirjoitti:
Kumisaappaat, jotta pääsen taas syksyllä kuivin jaloin marjaan!
Minäkin haluaisin uudet kumisaappaat, keltaiset!
Yhdessäolo jo aikuisen lapseni ja hänen miehensä sekä aviomieheni kanssa. Ei todellakaan mitään lahjaa. En halua enkä tarvitse.