Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Mikä pelottaa
Uhka.
Jatkuvan uhkan alla eläminen.
Vierailija kirjoitti:
Kotona oon
Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Kadut kaupungin on pitkiä ja suoria,
Baareista löytää vain pelkkiä h u o rIa.
Niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea?
Niin moni tulee vastaan.Kadut kaupungin on pitkiä ja kuumia,
Tinderissäkään on enää pelkkiä puumia.
Niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea?
Niin moni tulee vastaan.
Kannattaa katsoa peiliin. Tiedän useammankin baarista tai Tinderistä kumppanin löytäneen, jos nuo on ne nimenomaiset paikat mistä haluat etsiä.
Nuo tietämäni baarissa/Tinderissä kumppaninsa tavanneet vaan ei koskaan kiinnostuisi sinunlaisestasi, jonka kielenkäyttö on tuota tasoa. Eli jos haluat jotain parempaa, niin ala itse paremmaksi ihmiseksi.
Ei mulle ole tässä elämässä ketään sopivaa 💔😔 yksinäinen olo. Ehkä tähänkin tietoon tottuu ja turtuu.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on nainen vaan muutosvastarintaa menossa.
Tietyt muutokset olisivat tervetulleita. Ennemminkin vastustan tätä paikalleenpysähtyneisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pelottaa. Kaipaan sinua, mutta sinä et vastaa.
Minkälaista vastausta odotat? Sellaista, mikä tuntuu sydämessä lämpimänä läikähdyksenä tai jopa kerrostalon kokoisena roihuna, hymyä vai viestiä anonyymillä palstalla?
Että tuntisin olevani turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt teet mis oot ja kenen kans
Red flag
Aamukaffeelle siitä kuin olis jo. Miehen hiki muuten rauhoittaa naista😉
Vierailija kirjoitti:
Mua kylläkin oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Elämä tuntuu turhalta
Oletko sinäkin joutunut viettämään kotielämää 24/7? Terveisin: Matkalla etsimään telttaa, niin pääsee kesällä edes pyöräily road tripeille eikä tarvitse kuluttaa aikaansa samassa lähiössä päivästä toiseen ellei löydy töitä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on nainen vaan muutosvastarintaa menossa.
Tunnistan sen kyllä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle ole tässä elämässä ketään sopivaa 💔😔 yksinäinen olo. Ehkä tähänkin tietoon tottuu ja turtuu.
Ei siihen totu eikä turru. Aina se on yhtä tuskallista ja pahemmaksi vain käy mitä enemmän ikää tulee ja mitä selvemmäksi käy, ettei ikinä saa vaimoa ja perhettä. Helpompaa oli ehkä silloin, kun ei ollut vielä ikinä seurustellut. Sen kokemisen jälkeen vuodet ovat olleet pelkkää helvettiä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kylläkin oksettaa.
Muutosvastarintaa kohti aikuisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pelottaa
Uhka.
Uhka mihin liittyen?
Minkälaista vastausta odotat? Sellaista, mikä tuntuu sydämessä lämpimänä läikähdyksenä tai jopa kerrostalon kokoisena roihuna, hymyä vai viestiä anonyymillä palstalla?