Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kietoa käteni ympärillesi, kultaseni.
Ootko koiranainen?
Enpä ole. Siiliä tykkäisin silitellä mahapuolelta, mutta se menee tosi helposti kerälle. En ole vielä päässyt silittämään varsinkin, kun sitä näkee tosi harvoin.
Lähden pihalle istuttamaan kukkia hetkiseksi ja nauttimaan kesäisestä luonnosta.
Kotvasen voi kestää ennen kun tulen takasin.
Mukavaa päivän jatkoa kaivatulle.. Halaus ja suukko.
Eikö tämä kärsimys koskaan lopu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Käytätkö kaivatustasi lempinimeä? Jos käytät, onko se yleisesti kaikkien tiedossa ja käytössä vai keksitkö itse sen hänelle?
En. Käytän etunimeä ja niin muutkin.
Mä en käytä
Jos näkisin sinut joskus, tietäisin sinun olevan olemassa.
Tuntuu pahalta, jos susta tuntuu siltä, että olen leikkinyt tunteillasi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan uskontotunneilta buddhalaisuuden suuret prinsiipit: Elämä on kärsimystä. Kärsimys johtuu elämänjanosta. Kärsimys voitetaan sammuttamalla elämänjano. Miten sammutetaan elämänjano? Elämänjano sammutetaan noudattamalla Buddhan kahdeksanportaista polkua.
Sivusta (ei-buddhalainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan uskontotunneilta buddhalaisuuden suuret prinsiipit: Elämä on kärsimystä. Kärsimys johtuu elämänjanosta. Kärsimys voitetaan sammuttamalla elämänjano. Miten sammutetaan elämänjano? Elämänjano sammutetaan noudattamalla Buddhan kahdeksanportaista polkua.
Niinpä! Buddhalaiseksi en kuitenkaan ryhdy, vaikka kuka tietää, jos apu tulisi sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa oikeus voittaisi.
Tämä on minunkin hartain toiveeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Buddhalaiseksi en kuitenkaan ryhdy, vaikka kuka tietää, jos apu tulisi sieltä.
Ei uskonnoista tule mitään apua. Ihminen voi luottaa vain itseensä, ja jokainen on vastuussa omista tunteistaan. Murheissa voi kahlailla tai uida välillä käsipohjaa, mutta ei kannata heittäytyä kokonaan murheen mereen. Jossain kohtaa on vaan sanottava itselleen: "Riittää! Olen märehtinyt ja vellonut jo tarpeeksi. Nyt eteenpäin!"
Vierailija kirjoitti:
Miten? Sivusta
Yksi askel eteen ja kaksi taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Sivusta
Olemalla kylmä, kuuma, kylmä, kuuma, kylmä, kylmä, kuuma, kylmä, kuuma, kuuma, kylmä jne.
Jokohan minä ja kaivattu ollaan over n done with ketju ja toisemme? Mitä mieltä kaivattu on tästä? Minä huomaan, että tiettyinä viikonpäivinä vielä kaipaus nousee hieman pinnalle. Siihen on syynsä, jonka saatat arvata. Naiselta
Vierailija kirjoitti:
Oon tottunut jo tuohon. Tuota tekee suurin osa miehistä, koska jostain kumman syystä mun olemus oikein huutaa, että mua pitää päästä näpäyttämään tai laittaa ns. ojennukseen. Ja ihan sama millä mielellä itse oon liikenteessä, vaikka pelkästään kaveritasolla. Sivusta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kietoa käteni ympärillesi, kultaseni.
Se olis ihanaa💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko jollakin jotakin positiivista?
Tänään ei oikein irtoa.
Miksi
Tänään ei jaksa harrastaa itsepetosta.
Miksi olet tehnyt sitten niin? Oletko harhautunut ajatuksissasi?
En halunnut luopua toivosta, kun kuitenkin jotain erikoista vetovoimaa meillä on.
Monesti se on ihan omassa päässä se kuvitelma molemminpuolisesta vetovoimasta. Mulla on usein ennenkin ollut niin, varsinkin nuorempana.
-sivusta
Joo, yksipuolista se olikin.
Tiedän. Siksi kai sitä tunteekin itsensä niin säälittäväksi idiootiksi :(
Mulla sama, kaks vikaa on syntymävuosi. Lisäksi mun puhelinnumerossa on kahden sukulaisenkin syntymävuodet.