Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja katkeruus, kateus, vittymäisyys ja pahantahtoisuus ei tee kenestäkään haluttavaa.
Ei pidä paikkaansa. Mä olen kaikkia noita ja silti miesten mielestä kuuma.
Ehkä sun kroppa on kuuma mutta sä et
Vierailija kirjoitti:
Häviän tahallani
Älä luule, ettenkö tiedä sitä. Olen urheillut ja kilvoitellut miesten kanssa koko ikäni. Tiedän kyllä, milloin joku ei ota tosissaan.
Päivän ajatelma:
Remember that everyone you meet is afraid of something,
loves something,
and has lost something.
– H. Jackson Brown Jr.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häviän tahallani
Älä luule, ettenkö tiedä sitä. Olen urheillut ja kilvoitellut miesten kanssa koko ikäni. Tiedän kyllä, milloin joku ei ota tosissaan.
Mutta siis, arvostan. On se parampi kuin me miehet, jotka eivät yhtään ota huomioon siksi, etten heidän mielestään ole 'pantava'.
Ovi kiinni täällä vetää slam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha voi olla vetovoimaisempi kuin nuori.
Olen vanha!
Mäki oon vanha. 40v ja ei ongelmia hallittavuuden kanssa. Tämän ikäinen tietää, mitä haluaa. Poissa teini-iän epävarmuus. Hotmummo työpisteen ääreltä moi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha!
Mäki oon vanha. 40v ja ei ongelmia hallittavuuden kanssa. Tämän ikäinen tietää, mitä haluaa. Poissa teini-iän epävarmuus. Hotmummo työpisteen ääreltä moi
Sis haluttavuuden. Hallittavuus not. Kukaan ei minua hallitse :)
Kaivatulleni päiväterveiset Herman Hessen sanoja mukaillen - sinun ansiostasi tiedän, mitä rakkaus on (ja ei ole).
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Käytätkö kaivatustasi lempinimeä? Jos käytät, onko se yleisesti kaikkien tiedossa ja käytössä vai keksitkö itse sen hänelle?
Käytän täällä toisinaan ja hän tietää, että viittaa lintuun. Yksi näistä tulee siitä, mitä hän kerran sanoi ja yhdistää irl... on siisb muutamia ja hän ei tiedä ellei ole tunnistanut. Saisi kyllä tietää, ei siinä. Terkkuja!
Terveiset kaverille.
Kyllä on kiva makoilla ulkosalla. Ei kiirettä mihinkään. 😽
Nähdäänköhän tällä viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin laittaa kivan viestin kaivatulle, mutta en viitsi tänne roskan sekaan laittaa. Toivotan hänelle kuitenkin aurinkoista päivää.
On varmaan lounastunnilla ja tsekkaa palstaviestit just sun viestien varalta juuri nyt.
😂
Vierailija kirjoitti:
Pistä sopimaan niin. Törmää muhun jossaki
Vierailija kirjoitti:
Ei nähdä. Tälläkään viikolla. Ja lähden kesälaitumille piakkoin, ehkä jo huomenna, jos saan hommat kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tosiaan täällä on aneeminen fiilis. Laitan meidän iloksi gallupin.
Mihin piirteisiin olet ihastunut kaivatussasi?
Tyyneyteen, rauhallisuuteen, pinnan alla kuplivaan vekkulimaisuuteen. Hänellä on myös tosi tiukka takamus ja söpö hymy.
mikä estää kertomasta hänelle?
Säädyllisyys ja hyvät tavat.
Mitä tarkoitat säädyllisyydellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha!
Toikin suhteellista mikä on "vanha". En pidä nelikymppisiä vanhoina, mutta tosiaan jos teineihin vertaa niin onhan ne tietysti vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Laita puh numero tänne niin voisin soittaa
Vois tulla paljon puheluita ja tekstareita salaiseen numeroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita puh numero tänne niin voisin soittaa
Vois tulla paljon puheluita ja tekstareita salaiseen numeroon
Sepä se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tosiaan täällä on aneeminen fiilis. Laitan meidän iloksi gallupin.
Mihin piirteisiin olet ihastunut kaivatussasi?
Tyyneyteen, rauhallisuuteen, pinnan alla kuplivaan vekkulimaisuuteen. Hänellä on myös tosi tiukka takamus ja söpö hymy.
mikä estää kertomasta hänelle?
Säädyllisyys ja hyvät tavat.
Mitä tarkoitat säädyllisyydellä?
Ettei syyllisty tuntemaan, ajattelemaan ja varsinkaan puhumaan tunteista tai ajatuksista. Mitä siitäkin tulisi, jos kaikki tiedostaisivat omat ja toisten tunteet, sehän synnyttäisi vaan lisää tunteita, kun ei niitä vanhojakaan ole uskallettu käsitellä ;)
Minäkin olen vanha. Vanha ja väsynyt. :D