Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin miehenä täytyy kyllä sanoa, että Anna Puu on upea nainen. Pieni, suloinen, upeä ääni, lahjakas.🥰

Vierailija
08.10.2025 |

Kyllä siinä on oikea unelmanainen. Todellinen kaunotar.😍

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. On todella kaunis ja hyvin säilynyt ja nuorekas. 

Vierailija
2/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän incelli iltapuurolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on vähän toista kun tyypillinen elähtänyt suomimamma.

Vierailija
4/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menehän incelli iltapuurolla.

Kateus on vastenmielinen piirre naisessa.

Vierailija
5/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asuu ökyPuu talossa.

Vierailija
6/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta kimitystä siinä mainoksessa. Kuka tuon riesakseen ottaisi?

Vierailija
7/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytsäärinen ja paksunilkkainen.  Ei kyllä yhtään makuuni ulkonäön puolesta.  Luonne voi olla vaikka kuinka kiva, en tunne häntä.

Vierailija
8/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella suloiset kasvot ja ääni.

Vierailija
9/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammat eivät jostain syystä voi hyväksyä sitä, että joku tykkää Annasta ja pitää häntä viehättävänä naisena.

Vierailija
10/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt jo kolme kertaa eri yhteyksissä maininnut, muka tuosta noin vaan ohimennen, KTM-tutkinnostaan. 

"Mitäs tämmönen maisterislikka", "Se oli silloin kauppakorkeen aikoina" ja oli vielä kolmaskin.

Hyvin ivallinen näpäyttelijä on perusluonteeltaan.

Laulajana ei kaksinen, ylärekisteri soi kauniisti, siinäpä se. Musikaalinen tietenkin on ja osaa varmaankin soittaa. Karismaa ei ole.

Ja ei, en ole kateellinen, koulutettu olen minäkin, ja musiikki ja kuvaamataito oli aina kymppi koulussa (matikka nelonen) ja ihmisen näköinen olen.

Vierailija
11/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun makuuni. 

Vierailija
12/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt jo kolme kertaa eri yhteyksissä maininnut, muka tuosta noin vaan ohimennen, KTM-tutkinnostaan. 

"Mitäs tämmönen maisterislikka", "Se oli silloin kauppakorkeen aikoina" ja oli vielä kolmaskin.

Laulajana ei kaksinen, ylärekisteri soi kauniisti, siinäpä se. Musikaalinen tietenkin on ja osaa varmaankin soittaa. Karismaa ei ole.

Ja ei, en ole kateellinen, koulutettu olen minäkin, ja musiikki ja kuvaamataito oli aina kymppi koulussa (matikka nelonen) ja ihmisen näköinen olen.

Minullakin oli koulussa musiikki ja kuvis kymppi, mutta en ole tajunnut, että jollekin se on meriitti, jolla leuhkitaan vauviksella.😅

Vierailija
13/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin siinä Annassa vetoaa meihin miehiin, sekä ulkonäössä, että persoonassa. Lauluääni myös hyvä.

Vierailija
14/14 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin oli koulussa musiikki ja kuvis kymppi, mutta en ole tajunnut, että jollekin se on meriitti, jolla leuhkitaan vauviksella.😅

Etpä tietenkään tajunnut. Totuus ei ole leuhkimista.

Jos en olisi kertonut musanumeroani, niin arvaapas vaan, kuinka sata lällättäjää olisi tullut huutelemaan, että mitä sinäkin luulet musiikista ymmärtäväsi. Osaan soittaa itsekin erästä instrumenttia. Säästä ivalliset länkytyksesi. Voit ihailla Puuta ihan vapaasti.