Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän, että tuen sua kaikessa🤍
<3
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Käytätkö kaivatustasi lempinimeä? Jos käytät, onko se yleisesti kaikkien tiedossa ja käytössä vai keksitkö itse sen hänelle?
Ihan ite keksin. Hän on "Ajatuksieni lukija"
Kukaan ei tiedä...ehkä hän?
Ei mullakaan pää kaikkea kestä ja olen alkanut epäilemään koko juttua mitä feikki tarinaa tää on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha voi olla vetovoimaisempi kuin nuori.
Olen vanha!
Mäki oon vanha. 40v ja ei ongelmia hallittavuuden kanssa. Tämän ikäinen tietää, mitä haluaa. Poissa teini-iän epävarmuus. Hotmummo työpisteen ääreltä moi
Toikin suhteellista mikä on "vanha". En pidä nelikymppisiä vanhoina, mutta tosiaan jos teineihin vertaa niin onhan ne tietysti vanhoja.
Samaa mieltä. Siis siinä, että en pidä nelikymppisiä vanhana. Toki meissä on jo elämän tuomaa kypsyyttä ja tasaisuutta.
voiko häneen luottaa ketä hän nytkin ajattelee kun en elo näkemässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita puh numero tänne niin voisin soittaa
Tai laittaisin viestejä ensin
Laita vaan. Poistin salauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tosiaan täällä on aneeminen fiilis. Laitan meidän iloksi gallupin.
Mihin piirteisiin olet ihastunut kaivatussasi?
Tyyneyteen, rauhallisuuteen, pinnan alla kuplivaan vekkulimaisuuteen. Hänellä on myös tosi tiukka takamus ja söpö hymy.
mikä estää kertomasta hänelle?
Säädyllisyys ja hyvät tavat.
Mitä tarkoitat säädyllisyydellä?
Ettei syyllisty tuntemaan, ajattelemaan ja varsinkaan puhumaan tunteista tai ajatuksista. Mitä siitäkin tulisi, jos kaikki tiedostaisivat omat ja toisten tunteet, sehän synnyttäisi vaan lisää tunteita, kun ei niitä vanhojakaan ole uskallettu käsitellä ;)
Sitä tukahduttaa itsensä jos ei uskalla puhua tunteista, vaikeistakin. Kun tuntee, tietää olevansa elossa 🙂.
Näytät upealle vartalonmyötäisessä mekossasi, wow! Olet upea!
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan pää kaikkea kestä ja olen alkanut epäilemään koko juttua mitä feikki tarinaa tää on
Ihmiset viihdyttävät itseään ja toisiaan omilla harhoillaan. Aina voi sokea kanakin löytää jyvän.
Taas pelottaa. Kaipaan sinua, mutta sinä et vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin piirteisiin olet ihastunut kaivatussasi?
En ole häneen (enää) ihastunut, mutta ihailen kyllä monella tavalla. Hän on aikaansaava, kunnianhimoinen ja määrätietoinen. Menee ja tekee mitä haluaa. Ei pelkää mitään eikä ketään. Aivan rautainen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
voiko häneen luottaa ketä hän nytkin ajattelee kun en elo näkemässä
Onko niitä toisen ajatuksia helpompi nähdä läheltä kuin kaukaa? Olisipa kamalaa, jos joku vahtisi ajatuksia, puhumattakaan tunteista tai viesteistä. Sellainen on kontrollointia ei mitään rakkautta
Mitä nyt teet mis oot ja kenen kans
Vierailija kirjoitti:
Elämä
Joku tietty asia vai yleisesti ottaen?
Yllä oleva sivusta