Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
26181/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.

Mistä sinä tiedät, mitä minun ajatuksissa liikkuu, kun en aina ole kärryillä itsekään?

Vierailija
26182/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan vaikket sinä taida. -jose

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26183/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ankeutunut. Ei enää kiihkeää kaipuuta ja tarvetta päästä toisen lähelle, koskettamaan ihoa ja tunnustelemaan kehoa.

Vierailija
26184/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Miten todennäköisenä pidät, että pääset joku päivä halaamaan kaivattuasi?

Tottakai halataan. Villiinnyn sitten vanhainkodissa 40.v kuluttua ja sitten pistetään papparaisen kanssa rillumarei. Itse olen silloin lähes 90.v, hän yli sen.

👩🦱👴

Vierailija
26185/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin, mitä sinun päässäsi liikkui noin kaksi vuotta sitten?

Vierailija
26186/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateisen illan lämpimät terkut kaivatulleni 😘

Vierailija
26187/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.

Mistä sinä tiedät, mitä minun ajatuksissa liikkuu, kun en aina ole kärryillä itsekään?

Käytöksestä, toiminnasta, puheista, sanoista,-- ym (irl)

Sekoitat siinä toisenkin henkilön samalla, kun et itsekään tiedä.

Näin tehdään soppaa, sekoitetaan koko kuvio, luodaan kaaos ja saadaan aikaan yhteentörmäyksiä ja epäselvyyksiä.

sivu

Vierailija
26188/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki samat naiset mitä tänäkin päivänä, paria uutta lukuun ottamatta. Ei nämä jutut ajattelemalla selviä. Ja turpiin tulee kaikissa tapauksissa.

Vierailija
26189/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Miten todennäköisenä pidät, että pääset joku päivä halaamaan kaivattuasi?

Olen jo kerran halannut. Mutta saanko toiste?

Vierailija
26190/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki aina sössin kaiken...

Toisinaan siihen sössimiseen annataan roppakaupalla sössimistukea. Toisaalta jotkin mahdollisuudet suourastaan houkuttelevat sössimään.

Vierailija
26191/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä no kannattaako se? Menee elämä pilalle. Eikö kannattaisi nauttia elämästä ja lopettaa se sössiminen? Tässä just havahdutan yhtä sössöä oikeen viestitulvalla. Katsotaan mistä kaikesta on valmis luopumaan. Olen oppinut miten nämä pyörät pyörivät monessakin paikassa. Mietin ihan vakavasti miksi minua pidetään näin tyhmänä. 🤭

Vierailija
26192/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ankeutunut. Ei enää kiihkeää kaipuuta ja tarvetta päästä toisen lähelle, koskettamaan ihoa ja tunnustelemaan kehoa.

Ei ollut vielä silloin mustia aikoja, oli valkoiset lakanat.

Vierailija
26193/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko löytänyt minut täältä?

Mistä tunnistit?

Asioista.

J>P

Vierailija
26194/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan siihen sössimiseen annataan roppakaupalla sössimistukea. Toisaalta jotkin mahdollisuudet suourastaan houkuttelevat sössimään.

Erittäinkin hyvä vastaus! Toisaalta kyllä joskus täytyy sössiä kunnolla että menee perille. Jotkut on tosi kovapäisiä.

Vierailija
26195/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta tulevaisuuden toiveita ja toivo siitä, että menneisyys on menneisyyttä. No ei ollut vaikka puolestani olisivat saaneet jo jäädä.

Vierailija
26196/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut vielä silloin mustia aikoja, oli valkoiset lakanat.

Ja puhtaat! Vielä puuttuu petikaveri!

Vierailija
26197/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Mitä tunteita kaivattusi herättää sinussa?

Täytyy sanoa, että ristiriitaisia, en saa hänestä aina selvää. Hän herättää minussa lämpimiä tunteita, hellyyttä ja halua hoivata, kaipuuta läheisyyteen, halua. Hän on vahva, mutta toisaalta herkkä, vilpitön.

Toisaalta välillä hän saa mut melkein raivon partaalle. Hän on kärsimätön ja äkkipikainen, joskus vähän itsekäs.

Mies vai nainen? Miten itsekkyys ilmenee?

Mies. Luin uudelleen mitä olin kirjoittanut ja korjaan, että tarkoitin itsekeskeinen. Ei itsekäs, sitä hän ei ole missään nimessä. Ne ovat ihan kaksi eri asiaa.

Itsekeskeisyys näkyy joskus siten, että välillä hän on kiinni omassa näkemyksessään. Hän ei aina nää tai halua nähdä asioiden kaikkia puolia. Vika voi olla myös minussa. Hän on niin varma itsestään, että ehkä käännän tuon mielessäni itsekeskeisyydeksi.

Vierailija
26198/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäinkin hyvä vastaus! Toisaalta kyllä joskus täytyy sössiä kunnolla että menee perille. Jotkut on tosi kovapäisiä.

Joskus käy niin että kärsivällisyys toisella loppuu ja suhde laitetaan päätökseen ennen kuin oppii.

Vierailija
26199/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, kuka täällä kirjoittaa minuna asiantuntevasti lämpimällä sydämellä ja kauniisti, kohteestaan huolimatta.

Tuskin täällä kukaan sinuna kirjoittaa. Siihen, jos kirjoittajaa luullaan tai arvaillaan sinuksi taasen ei voine vaikuttaa.

Vierailija
26200/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa?

Mulla se kun törmättiin vahingossa s-marketissa. Sun ilme oli priceless. En koskaan unohda 💕💕 -jose

Ketju on lukittu.