Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, mitä sinun päässäsi liikkui noin kaksi vuotta sitten?
Olin sekaisin kuin seinäkello.
Rakastunut?
Juu, enkä ihan vähää.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä tästä tulee?
Legendaarinen ulostulo 👍
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä tästä tulee?
Ikuinen arpi sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä hiukan vanhempi n... oliko välillämme mitään? Ikävöin sua ja haluan läheisyyttäsi. Ihan iholle asti...
Se nuorempi n
Mikä on hiukan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki samat naiset mitä tänäkin päivänä, paria uutta lukuun ottamatta. Ei nämä jutut ajattelemalla selviä. Ja turpiin tulee kaikissa tapauksissa.
No niin joo minulle ei kelpaisi tällainen alkuunsakaan, sorry vaan. Ei ehkä monelle muullekaan ja siksi voi tulla nk turpiin. Tiedän tasan tarkkaan että tuleva ei ainakaan pyöritä tällaista kuvatunlaista naistivolia.
Sun ajatukset on astetta pidemmällä mitä minun. Mietin tässä vaiheessa vielä, uskaltaudunko päästämään ketään yhtään tämän lähemmäksi. En ole ikinä pyörittänyt tivolia, enkä pyöritä. Yhdessä on aina ollut enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki samat naiset mitä tänäkin päivänä, paria uutta lukuun ottamatta. Ei nämä jutut ajattelemalla selviä. Ja turpiin tulee kaikissa tapauksissa.
No tottakai tulee turpiin. Ne naiset huomaavat sun katselevan muitakin kuin häntä itseään, ja toteavat ettet ole vörtti. Ehkä jos onnistut iskemään silmäsi johonkin oikein kilpailuhenkiseen, mutta sellaiset naiset on lopulta harvoin vaivan arvoisia. Kannattaa säästää paukut siihen, jonka oikeesti haluaa. Jos siis osaat päättää. Jos et osaa, et ole aidosti kiinnostunut niistä yhdestäkään. Sivusta, kokemuksella
G: Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa?
Eilinen. Nähtiin pikaisesTi töissä.
Ei ollut semmoista hermostuneisuutta ilmassa kuin välillä, vaan katsoi lempeästi ja rauhassa. Oli odottanut, että tulen. Sanat paljastivat. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Liisa <3
MM
Saisko yhtään mitään lisävinkkiä siitä kuka mahdat olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain ihan muuta kuin nykyään ja sitäkin aiemmin. Ajatusmaailma muuttunut monelta osin täysin.
Mitkä asiat ovat muuttuneet?
Ajatus- ja aistimaailmaa aiemmin muokanneen, huumausaineriippuvuuteen rinnastettavan, terveydenhuollon syöttämän lääkepöllyn loputkin vaikutukset ovat alkaneet hävitä samalla, kun lapsuudesta varhaisaikuisuuteen kestäneen traumataustan eheytyminen on päässyt käyntiin.
Mangusti kirjoitti:
Ehkä mä oon pikkumainen, mä koen sen loukkaavana, että ei ole kiinnostusta lukea viestiä, konka mä olen halunnut lähettää. Sillä ei tavallaan silloin ole saajalleen arvoa ja helvettiäkös sellaisia sitten lähettelee.
Ei se ole pikkumaista. Samat ajatukset. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä hiukan vanhempi n... oliko välillämme mitään? Ikävöin sua ja haluan läheisyyttäsi. Ihan iholle asti...
Se nuorempi nMikä on hiukan?
En osaa sanoa tarkalleen. Ehkä 5-8 vuotta.
Oot niin ihana, kaunis, täydellinen. En saa sitä sanoa sulle. Haluisin herätä sun vierestä, tuoda sulle kahvin sänkyyn ja vain ihailla sua. Sussa ei oo yhtään virhettä, oot hyvä juuri noin. Rakastan sua. En voi koskaan saada sua ja se särkee mun sydämen. Haluun että oot onnellinen ja löydät miehen joka rakastaa sua yhtä paljon kuin mä tai enemmän. Saa sut ymmärtää kuinka upea oot.
Vierailija kirjoitti:
Sua edelleen vaikka en voi sitä näyttää
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli kun susta ei kuulu mitään
Miten musta pitäis kuulua?
Ei välttämättä mitään. Onko sekään hyvä. 🤔
Tuula löysi uuden. Lähti lomamatkalle Puolaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä tästä tulee?
Tästä ei tuu mittään. Mutta häivyn tänään ketjusta, niin ehkä irl sitten saadaan toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mitä tästä tulee?
Ei yhtään mitään ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin sekaisin kuin seinäkello.
Rakastunut?
Ei kun sekaisin. WTF??
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainoa mies, jota naisen kiihkon aistiminen miellyttää ihan metatasolla ja vieläpä niin, että kummallakin on normaali arkivaatetus päällä eikä välillä ole mitään varsinaista seksuaalista kanssakäymistä?
Älä huoli, et varmastikaan ole ainoa!
Kaksi vuotta sitten asiat olivat jo melko pielessä, eikä tilanne ole sen koommin parantunut. Silti jotenkin silloin olin vielä hieman optimistinen tulevaisuuden suhteen. Enää en ole. Pitäisi taas tehdä jonkinlaisia uusia ratkaisuja oman elämän suhteen, mutta ei ole enää oikein mitään näköaloja mihinkään suuntaan, joten kannattaisiko se sitten mitään muuttaa kuitenkaan? Ehkä yritän raahustaa tätä polkua yhä eteenpäin kuitenkin, vaikkei se mihinkään mua vie kuitenkaan.