Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
08.05.2023 |

Kaipuu jatkukoon 💕

Kommentit (27486)

Vierailija
26161/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.

Totta kai mietin muita niin kauan kun en saa sinua.

Vierailija
26162/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytköhän sä kattomassa mun paikallaolotietoja?

Kävisin, jos pystyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26163/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.

Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)

Vierailija
26164/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osoittaa että usko etkä halua tarpeeksi. Se kertoo nyt kaiken.

Vierailija
26165/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Miten todennäköisenä pidät, että pääset joku päivä halaamaan kaivattuasi?

Olen halailija, ja halaan lähes päivittäin jonkun kanssa. Kaivattu on kuitenkin eri tapaus. Hän on vaikeasti lähestyttävä, koska tunteita on liikaa pelissä.

Vierailija
26166/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)

Ihan sama. Käytännössä ollaan menetetty toinen toisemme jo kauan sitten. Luuletko tosiaan, että tältä pohjalta mitä tässä nyt on viime ajat olleet, olisin jotenkin rajannut kiinnostukseni vain sinuun? Ei kukaan jaksa loputtomiin odottaa. Ja minkä vuoksi? Tyhjän saa pyytämättäkin. Totta hemmetissä mietin muita, olen miettinyt jo pitkään. Enkä vain miettinyt, vaan tehnyt myös konkreettisia liikkuja muiden suuntaan.

Vierailija
26167/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitatte todella huonoja terveisiä kaivatullenne.

Eikäkö se johtuu vaan siitä, että me ei enää kirjoteta. Minä ja muutama muu. Otetaan nääs lomaa kaipauksesta.

Vierailija
26168/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytköhän sä kattomassa mun paikallaolotietoja?

Käyn

Oikeesti meinaan vaikuttaa siltä.

Äh,ei hätää.Ne on vaan ne muut lakananheiluttajat ku morsettaa😘

Vierailija
26169/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepä sössit kaiken. eräälle, mieshenkilölle

Ainahan mä sössin kaiken ja silti selvitty tähän asti! Mutta tällä kertaa en ole kyllä tehnyt mitään.

Vierailija
26170/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko tämän ruusun, T? 🌹

Vierailija
26171/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää että ainakin parempaa on luvassa. Ei voi tämän hirveemmäksi enää mennä. Vaadin tunteellista, aistikasta seksiä, erittäin huomioivan, yhden naisen miehen, kunnioittavan miehen, joka ei ehdottele mitään oksettavaa - nämä ainakin. Sellaisen joka osaa keskustella ja antaa aikaansa. Muuhun en tyydy. Piste.

Vierailija
26172/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, onko ohjelman nimi Unelmien poikamies vai Unelmien poikamiestyttö. Jälkimmäisessä tapauksessa voisin ehkä ottaakin.

Vierailija
26173/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistan, että olet täällä?

Mun laadukkaista (not) jutuista..

Vierailija
26174/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, onko ohjelman nimi Unelmien poikamies vai Unelmien poikamiestyttö. Jälkimmäisessä tapauksessa voisin ehkä ottaakin.

Oletko n?m?

Vierailija
26175/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua hävettää, ei omat tunteet, vaan miten luulin ja kuvittelin sinun tuntevan samoin. Nyt kun mietin taaksepäin, ethän ole koskaan edes sanonut mitään mukavaa minulle. Omassa päässäni kaikki.

Ethän sinäkään koskaan sanonut mitään mukavaa minulle. Ja saattaisin tunteakin, mutta...

Vierailija
26176/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan tietää että ainakin parempaa on luvassa. Ei voi tämän hirveemmäksi enää mennä. Vaadin tunteellista, aistikasta seksiä, erittäin huomioivan, yhden naisen miehen, kunnioittavan miehen, joka ei ehdottele mitään oksettavaa - nämä ainakin. Sellaisen joka osaa keskustella ja antaa aikaansa. Muuhun en tyydy. Piste.

Kuvailit juuri minut.

Vierailija
26177/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri minut.

Kuulostaa kaivatultani, kukas olet?

Erisivu

Vierailija
26178/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mieti ketään muuta kuin ihastustani.

Vierailija
26179/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meidän yhteys jotenkin syventynyt? Sun katse nakertaa mahanpohjaani lähes reiän ja saa mun jalat veteliksi. Ottaisitpa lähelläsi. Kehräisin ja rutistaisin sua lujaa. 

Vierailija
26180/27486 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepä sössit kaiken. eräälle, mieshenkilölle

Ainahan mä sössin kaiken ja silti selvitty tähän asti! Mutta tällä kertaa en ole kyllä tehnyt mitään.

Jos toinen henkilö on jostakin suuttunut, hermostunut, loukkaantunut tms niin mikä voisi olla syynä siihen? (sivu)

Ketju on lukittu.