Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kaipuu jatkukoon 💕
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Käytköhän sä kattomassa mun paikallaolotietoja?
Kävisin, jos pystyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.
Totta kai mietin muita niin kauan kun en saa sinua.
Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)
Se osoittaa että usko etkä halua tarpeeksi. Se kertoo nyt kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Miten todennäköisenä pidät, että pääset joku päivä halaamaan kaivattuasi?
Olen halailija, ja halaan lähes päivittäin jonkun kanssa. Kaivattu on kuitenkin eri tapaus. Hän on vaikeasti lähestyttävä, koska tunteita on liikaa pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin sanoo että en ole kiinnostunut, koska mietit muita. Eikö ole aika yksinkertaista jo! Menisikö perille.
Selvä. Tuolla menossa olet menettänyt minut lopullisesti. (hänelle, samaan, sivusta)
Ihan sama. Käytännössä ollaan menetetty toinen toisemme jo kauan sitten. Luuletko tosiaan, että tältä pohjalta mitä tässä nyt on viime ajat olleet, olisin jotenkin rajannut kiinnostukseni vain sinuun? Ei kukaan jaksa loputtomiin odottaa. Ja minkä vuoksi? Tyhjän saa pyytämättäkin. Totta hemmetissä mietin muita, olen miettinyt jo pitkään. Enkä vain miettinyt, vaan tehnyt myös konkreettisia liikkuja muiden suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitatte todella huonoja terveisiä kaivatullenne.
Eikäkö se johtuu vaan siitä, että me ei enää kirjoteta. Minä ja muutama muu. Otetaan nääs lomaa kaipauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytköhän sä kattomassa mun paikallaolotietoja?
Käyn
Oikeesti meinaan vaikuttaa siltä.
Äh,ei hätää.Ne on vaan ne muut lakananheiluttajat ku morsettaa😘
Vierailija kirjoitti:
Itsepä sössit kaiken. eräälle, mieshenkilölle
Ainahan mä sössin kaiken ja silti selvitty tähän asti! Mutta tällä kertaa en ole kyllä tehnyt mitään.
Taidan tietää että ainakin parempaa on luvassa. Ei voi tämän hirveemmäksi enää mennä. Vaadin tunteellista, aistikasta seksiä, erittäin huomioivan, yhden naisen miehen, kunnioittavan miehen, joka ei ehdottele mitään oksettavaa - nämä ainakin. Sellaisen joka osaa keskustella ja antaa aikaansa. Muuhun en tyydy. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Otatko tämän ruusun, T? 🌹
Riippuu siitä, onko ohjelman nimi Unelmien poikamies vai Unelmien poikamiestyttö. Jälkimmäisessä tapauksessa voisin ehkä ottaakin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistan, että olet täällä?
Mun laadukkaista (not) jutuista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatko tämän ruusun, T? 🌹
Riippuu siitä, onko ohjelman nimi Unelmien poikamies vai Unelmien poikamiestyttö. Jälkimmäisessä tapauksessa voisin ehkä ottaakin.
Oletko n?m?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua hävettää, ei omat tunteet, vaan miten luulin ja kuvittelin sinun tuntevan samoin. Nyt kun mietin taaksepäin, ethän ole koskaan edes sanonut mitään mukavaa minulle. Omassa päässäni kaikki.
Ethän sinäkään koskaan sanonut mitään mukavaa minulle. Ja saattaisin tunteakin, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietää että ainakin parempaa on luvassa. Ei voi tämän hirveemmäksi enää mennä. Vaadin tunteellista, aistikasta seksiä, erittäin huomioivan, yhden naisen miehen, kunnioittavan miehen, joka ei ehdottele mitään oksettavaa - nämä ainakin. Sellaisen joka osaa keskustella ja antaa aikaansa. Muuhun en tyydy. Piste.
Kuvailit juuri minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri minut.
Kuulostaa kaivatultani, kukas olet?
Erisivu
Vierailija kirjoitti:
En mieti ketään muuta kuin ihastustani.
Onko meidän yhteys jotenkin syventynyt? Sun katse nakertaa mahanpohjaani lähes reiän ja saa mun jalat veteliksi. Ottaisitpa lähelläsi. Kehräisin ja rutistaisin sua lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepä sössit kaiken. eräälle, mieshenkilölle
Ainahan mä sössin kaiken ja silti selvitty tähän asti! Mutta tällä kertaa en ole kyllä tehnyt mitään.
Jos toinen henkilö on jostakin suuttunut, hermostunut, loukkaantunut tms niin mikä voisi olla syynä siihen? (sivu)