Toinen nainen, miksi kaikista miehistä haluat juuri minun?
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku haluaa toisen naisen miehen. Miehen, jolla on perhe, elämä ja historia oman perheensä kanssa. Miksi haluta tuhota toisen unelmat ja elämä.
Nyt varmaan joku sanoo, että ei ole toisen naisen vika vaan miehen. Itse näen, että avioliitossa tulee hyviä ja huonoja hetkiä. Sekä mies että nainen saattavat unohtaa parisuhteen hoitamisen arjen keskellä. Siihen väliin kun kolmas änkee, niin varsinkin mies sekoaa. Kuka haluaa sen sotkun?
Miksi ei valitse miestä, joka on vapaa? Kyllä täällä maailmassa löytyy hyviä miehiä ja naisia, meille monia oikeita. Ei tarvitse toisen miestä viedä.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset naiset onneksi pääsääntöjään saakin ne paskat miehet. Ei kukaan aidosti hyvä mies hyppää lennosta parisuhteesta toiseen.
Näin! Heikoimmat lähtee helpointen, kun pikkuisen imartelee.
Laatumiehet osaa torjua nämä "havisevat haavanlehdet" 🎯
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset naiset onneksi pääsääntöjään saakin ne paskat miehet. Ei kukaan aidosti hyvä mies hyppää lennosta parisuhteesta toiseen.
Ja vaikka omassa suhteessa menisi huonosti, niin "laatumies -tai nainen" ei siltikään hyppää noin vain uuteen suhteeseen, vaan käsittelee ensin vanhaa ja haluaa olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ap ,kanssasi samaa mieltä. En ymmärrä miksi jotkut naiset sotkeutuvat varattuihin. Se on moraalittomuutta, narsismia, oman edun tavoittelua potenssiin sata. Tietenkään ketään ei viedä väkisin, mutta olen todistanut lähipiirissä tälläistä ja olen kyllä jätetyn ja petetyn puolella. Tunsin hyvin nämö jätetyt ja heissä ei vikaa, mutta vokotteleva h...ra pilasi monen ihmisen elämän, välittämättä aiheuttamastaan tuskasta ja suuresta järkytyksestä. Nämä vosut ovat aina persona non grata ystäväpiirissä ja aikuisten lasten elämässä. Eivät vaan ymmärrä hävetä aiheuttamaansa tuskaa ja murhetta. Ennen maa repee kun h...ra häpee, pitää todella paikkansa.
Ja mikä oli miesten rooli tässä? Ei vakaasti sitoutuneen miehen vokottelu ole mikään uhka parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ,kanssasi samaa mieltä. En ymmärrä miksi jotkut naiset sotkeutuvat varattuihin. Se on moraalittomuutta, narsismia, oman edun tavoittelua potenssiin sata. Tietenkään ketään ei viedä väkisin, mutta olen todistanut lähipiirissä tälläistä ja olen kyllä jätetyn ja petetyn puolella. Tunsin hyvin nämö jätetyt ja heissä ei vikaa, mutta vokotteleva h...ra pilasi monen ihmisen elämän, välittämättä aiheuttamastaan tuskasta ja suuresta järkytyksestä. Nämä vosut ovat aina persona non grata ystäväpiirissä ja aikuisten lasten elämässä. Eivät vaan ymmärrä hävetä aiheuttamaansa tuskaa ja murhetta. Ennen maa repee kun h...ra häpee, pitää todella paikkansa.
Ja mikä oli miesten rooli tässä? Ei vakaasti sitoutuneen miehen vokottelu ole mikään uhka parisuhteelle.
Ei se ainakaan minulle mikään uhka olekaan. Mutta ihmettelen tätä alhaista moraalia. Eikö näitä naisia nolota yhtään? Ilmeisesti ei. Tai sanottiinhan se jo tuossa yllä, ennen maa repee jne.
Eikö niitä miehiä nolota jäädä kiinni? Entäs vaimoa, kun kulissit repee?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun minun tapauksessani näin ei ole tapahtunut.
Tunnen erään tällaisen toisen naisen, eikä ole paljon hyvää sanottavaa hänestä ihmisenä. Hän on itsekäs, kilpailuhenkinen ja kiusaajatyyppinen ihminen. Toimi tiiminvetäjänä ja kiusasi tiimissään olevia naisia. Tämä ihana ihminen sitten saattoi aika avoimesti nauraskella "valloituksillaan" ja koki varmaan olevansa joku femme fatale jonka luona varatut miehet käyvät. Järkky tyyppi, eihän tuollainen terve voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Uuden huoltamon tarkoituksena on jatkaa uupuneen puolison työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaikka omassa suhteessa menisi huonosti, niin "laatumies -tai nainen" ei siltikään hyppää noin vain uuteen suhteeseen, vaan käsittelee ensin vanhaa ja haluaa olla yksin.
Tämä laatumies- ja nainen on sitä ja tätä on tietynlainen ikuisuuskysymys. Yleensä nämä väitteet sisältävät ajatuksen, että se laatukumppanin väitetty ominaisuus on kirjoittajan omasta mielestä tärkein laatukumppanin määrittelijä. Ts jos sinä määrittelet laatumiehen tai -naisen siten, että se ei ikinä voi lähteä suoraan uuteen suhteeseen, niin silloin sinä olet omasta näkökulmastasi tietysti oikeassa - uuteen suhteeseen lähtevä ihminen ei ole sinun määritelmäsi mukainen laatukumppani.
Se ihminen voi sen sijaan olla monella muulla mittarilla laadukas. Vaikka sellaisilla mittareilla, jotka ovat sille uudelle kumppanille tärkeämpiä. Veikkaan, että ihminen joka arvostaa yli kaiken sitä ettei kumppanin moraali salli uuden suhteen aloittamista nopeasti ei varmaankaan ole ensimmäisenä vikittelemässä varattuja.
Tää on taas näitä samoja juttuja viikosta toiseen. Moraali ja moraali. Jos rakastuu, niin se on elämää vaikka olisi kuinka kivettynyt instituutioliitto. Miksi pelätä turhaan, kannattaa iloita elämästä ja kaikesta mitä hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ainakaan minulle mikään uhka olekaan. Mutta ihmettelen tätä alhaista moraalia. Eikö näitä naisia nolota yhtään? Ilmeisesti ei. Tai sanottiinhan se jo tuossa yllä, ennen maa repee jne.
Edelleen, miksi tässä niitä naisia syytetään? Onko ystäväpiiri kääntänyt selkänsä sille miehellekin ja murjotetaanko niillekin sukujuhlissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, miksi tässä niitä naisia syytetään? Onko ystäväpiiri kääntänyt selkänsä sille miehellekin ja murjotetaanko niillekin sukujuhlissa?
Koska tässä topicissa ihmetellään niitä naisia, jotka tietoisesti lähtevät vikittelemään varattuja miehiä.
Koska ei tässä +30-vuotiaana ole hyviä miehiä vapaana. Pitäis käydä aivan uskomaton tuuri. Ne mitä kelpuutan petikaveriksi on valitettavasti kaikki varattuja. Muutamia (sala)suhteita ollut ja pääosin mielenkiintoisimmat miehet on niitä ehkä 40v johtavassa asemassa olevia ja naimisissa olevia isiä, jotka on fyysisesti timmissä kunnossa. Näin se vain on. Anteeksi siitä.
En ole koskaan hyväksynyt ajatusta siitä, että rakastumisen varjolla voi tehdä mitä tahansa muista ihmisistä välittämättä. Ihastumisia tulee ja menee ilman että itse välttämättä pystyy asiaan vaikuttamaan, mutta rakastuminen vaatii sen sallimista ja jopa tietynlaista tarvetta, jota itse ruokkii. Kukaan ei rakastu yllättäen, se on ihastumista. Ihastuminen muuttuu rakastumiseksi, kun toiseen tutustuu lisää ja antaa itselleen luvan rakastua.
Tämän takia en ihan ymmärrä, miksi kukaan haluaisi jäädä avioliittoon miehen kanssa, joka on jonkun toisen ihmisen vietävissä noin vain. Eikö ole kaikin puolin parempi erota? Jos oma mieheni rakastuisi toiseen, kyllä hän saisi mennä eikä se olisi sen toisen naisen syy vaan miehen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tässä topicissa ihmetellään niitä naisia, jotka tietoisesti lähtevät vikittelemään varattuja miehiä.
Minä kysyin, miten tuossa yksittäisessä tapauksessa on kohdeltu miehiä. Onko heidän kivitelty yhtä pahasti kuin naisia. Jos et tiedä kysymykseen vastausta, ei ole pakko kommentoida.
Jos joku karkaa toisen mukaan, niin kyllä siihen kahta tarvitaan. Ei ketään voi onnellisesta liitosta mukaansa repiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan hyväksynyt ajatusta siitä, että rakastumisen varjolla voi tehdä mitä tahansa muista ihmisistä välittämättä. Ihastumisia tulee ja menee ilman että itse välttämättä pystyy asiaan vaikuttamaan, mutta rakastuminen vaatii sen sallimista ja jopa tietynlaista tarvetta, jota itse ruokkii. Kukaan ei rakastu yllättäen, se on ihastumista. Ihastuminen muuttuu rakastumiseksi, kun toiseen tutustuu lisää ja antaa itselleen luvan rakastua.
Tämän takia en ihan ymmärrä, miksi kukaan haluaisi jäädä avioliittoon miehen kanssa, joka on jonkun toisen ihmisen vietävissä noin vain. Eikö ole kaikin puolin parempi erota? Jos oma mieheni rakastuisi toiseen, kyllä hän saisi mennä eikä se olisi sen toisen naisen syy vaan miehen syy.
Minä ajattelin lähes 40 vuotta näin, kunnes tuli se yksi niin voimakas etten sitä pystynyt pysäyttämään vaikka kuinka yritin. Edes jälkiviisaasti ajatellen en pysty osoittamaan itselleni hetkeä, jolloin olisin saanut tunteen nitistettyä.
Ainahan se ei mene niin, että ihastuu ihmiseen samalla kun tutustuu. Joskus se rakastuminen iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta kohdistuen ennestään tuttuun ihmiseen, jota on aiemmin ajatellut pelkästään platonisesti. Yhtäkkiä näkee vaan sen tutun ihmisen uudessa valossa. Ja silloin ne tunteet voi mennä nollasta sataan saman tien.
Mä en todellakaan etsinyt mitään enkä ketään, tunteet ennestään tuttua ihmistä kohtaan tulivat ihan puskista. En myöskään tehnyt mitään asian eteen, en flirttaillut, enkä missään nimessä ottanut yhteyttä, vaikka se ihminen pyöri mielessä yhtäkkiä jatkuvasti. Aika nopeasti tuli selväksi etten ole yksin tunteideni kanssa. Enkä siis ole mikään ikisinkkuheitukka, vaan ihan oikeissa pitkissä parisuhteissa ollut, joten erotan pikkuihastukset todellisista tunteista, ja tiedän mitä haluan parisuhteelta ja elämältä. Tämä ihminen on ainoa, kenen kanssa kuvittelen voivani vanheta onnellisena, hyvine ja huonoine puolineen. Ehkä se johtuu siitä että molemmat olemme aika omalaatuisia. Kumpikaan ei halunnut salasuhdetta, eikä sekoittaa kaikkea, mutta silti tämä tunne ei haihdu kulumallakaan. En yritä pitää kiinni, mieluummin unohtaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itseasiassa miehesi halusi minut jo vuosikymmeniä sitten. Ennen teidän suhdettanne ja kun silloin ei tilanne ollut mahdollinen myös vuosia myöhemmin. Olen hänen suuri rakkautensa josta ei pääse koskaan irti.
Ylläpidät itse vielä tilannetta kieltäytymällä läheisyydestä. Hän on todella hyvä mies ja sitoutunut sinuun. Olisit saanut häneltä vaikka kuun taivaalta jos olist itse antanut jotain vastaan. Myös uskollisuuden
Voi sinua... Et voi olla noin herkkäuskoinen. "Vaimo ei anna" on ensimmäisellä sivulla varattujen pettäjämiesten käsikirjassa ja toisena on "Olet suurin rakkauteni, en vain voi löytää ketään kaltaistasi"
No olemme tunteneet yli 30v joten ei tarvitse esittää tai salailla mitään:) Puhumme asioista siinä missä iltaruuasta tai lasten asioistakin. Jos ei tähän mennessä ole muuta löytänyt tilalle niin miksi roikkuisi tässä jos ei olisi tunteita? Meillä kummallakin on omat perheet ja elämät mutta 30v takaisten sattumien takia emme koskaan tule elämään yhdessä.
Kommissa jo olikin "yksi nainen ei riitä" ja se on hyvä oppia naisten ymmärtämään: ne miehet, joilla on valinnanvaraa yhä harvemmin nykyään tyytyvät, juten naisetkin lähtevät kehnoista liitoista aiempaa helpommin.
Naiset aina tavoittelevat korkeammalta miehiä (korkkarivara!) statuksen ja pituuden mukaan. Hypergamia ja resurssit ovat ne voimat, jotka naisia ohjaavat vaikka meille naistenlehdissä horistaan romanttisesta rakkaudesta. Naiset ovat sodassa keskenään ja kaikki keinot ovat sallittuja. :/