Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen, miksi kaikista miehistä haluat juuri minun?

Vierailija
06.05.2023 |

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku haluaa toisen naisen miehen. Miehen, jolla on perhe, elämä ja historia oman perheensä kanssa. Miksi haluta tuhota toisen unelmat ja elämä.

Nyt varmaan joku sanoo, että ei ole toisen naisen vika vaan miehen. Itse näen, että avioliitossa tulee hyviä ja huonoja hetkiä. Sekä mies että nainen saattavat unohtaa parisuhteen hoitamisen arjen keskellä. Siihen väliin kun kolmas änkee, niin varsinkin mies sekoaa. Kuka haluaa sen sotkun?
Miksi ei valitse miestä, joka on vapaa? Kyllä täällä maailmassa löytyy hyviä miehiä ja naisia, meille monia oikeita. Ei tarvitse toisen miestä viedä.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa miehesi halusi minut jo vuosikymmeniä sitten. Ennen teidän suhdettanne ja kun silloin ei tilanne ollut mahdollinen myös vuosia myöhemmin. Olen hänen suuri rakkautensa josta ei pääse koskaan irti.

Ylläpidät itse vielä tilannetta kieltäytymällä läheisyydestä. Hän on todella hyvä mies ja sitoutunut sinuun. Olisit saanut häneltä vaikka kuun taivaalta jos olist itse antanut jotain vastaan. Myös uskollisuuden

En todellakaan kieltäydy läheisyydestä. Sinulle hän kertoo tätä versiota. 

Sillä ei itseasiassa ole edes merkitystä olisiko totta tai ei vaikken ymmärrä miksi valehtelisi?? Onhan minullakin seksiä oman mieheni kanssa

Vierailija
102/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei toinen, kolmas, neljäs jne nainen, tule hakemaan omasi pois. Raukka ei saa erotuksi sitten millään.

Yx nyxä, toivottavasti tuleva exä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua. Pidän naisista. Mieluummin ottaisin vaikka sinut :) Tv.nainen

Vierailija
104/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen osaa hyvin härnää, multa lensi alle puoleen minuutiin, ei kauaa pysty kattoo niin lentää varmasti

Terkuin peräkammarin poika, Jorma, 65, jolla lentää vaan omin käsin 🙄

Vierailija
105/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi tyrkyttää itseään useille sinkkunaisille ja väittää itse olevansa myös sinkku.

Tämä. Itse joudun usein työasioissa tekemisiin yhden miehen kanssa,joka on naimisissa. En anna mitään viestiä, että olisin missään nimessä kiinnostunut. Hoidan vaan pakolliset asiat asiallisesti. Mies tyrkyttämässä itseään koko ajan ja on sellainen, että jos napsauttamalla sormia,niin mies lähtisi heti matkaan.

Vierailija
106/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku karkaa toisen mukaan, niin kyllä siihen kahta tarvitaan. Ei ketään voi onnellisesta liitosta mukaansa repiä. 

Höpö höpö, miten joku voi tuota hölynpölyä hokea?

Tai tietenkin voi sanoa että on ihmisiä jotka eivät koskaan ole onnellisia ja tyydy siihen mitä on vaan haikailevat jotain enemmän. Tai useampia kumppaneita. Nuorempia, kauniimpia... mitä hyvänsä.

Mutta ei se välttämättä ole petetyn syytä millään lailla.

107/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon jokaiselle toiselle naiselle sen saman kokemuksen, että mies pettää. Vaimokin voi olla rakastunut mieheensä ja toivoa yhteistä tulevaisuutta. Minäkin olin. Sen kokemuksen jälkeen en voisi koskaan olla varatun miehen kanssa ja satuttaa ketään naista samoin.

Vierailija
108/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsitko ap miehesi katalogista vai ihastuitko kenties? Ei se ihmisen parisuhdestatus estä muita ihastumasta ihmiseen.

Eihän parisuhdestatus estä ihastumasta mutta ainakin itselleni parisuhteessa olevan ihastus minua kohtaan on ehdoton turn off koko tyyppiin. Sinkkuaikoina erään puolitutun ihastuttava mies jäi mieleen, jossain kohtaai tehdä lähempää tuttavuutta, muuttui se kaukoihastus oksetukseksi. En vain tahdo itselleni kumppania joka toimii noin. Joku muu korjatkoon tuollaiset ihmisroskat talteen jos heille kelpaa pettäjäkin.

Vierailija
109/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että mielestäni ihmiset ovat yksilöitä, joilla on juuri omanlaisensa ainutlaatuinen persoona ja kombo ominaisuuksia. Se, että valitsisin vaan jonkun toisen vaikka sillä perusteella, että hän on vapaa, ei riitä minulle perusteluksi seurusteluun tai seksiin. Jos joku, josta pidän, on tarpeeksi kiinnostava yksilö minulle ja hän ajattelee samoin minusta, aikasemmat sitoumukset eivät kenties paina silloin vaakakupissa.

Ei tietenkään pelkän vapauden takia valita, toisen oltava kiinnostava. Mutta sen jos toinen on varattu, pitää olla ehdoton turn-off. Pitää vastata ei, vaikka olisi kuinka kiinnostava muuten.

Vierailija
110/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin mies sekoaa??

Vierailija
111/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne tuollainen. Jotkut naiset taas eivät millään tajua, ettei heidän tyrkyttävät miehensä todellakaan kiinnosta. Olen kerran joutunut tuollaisen suurieleisen tyrkkyäijän uhriksi, ja lisäriesana vielä raivosta tihkuva vaimo, joka ei tajunnut, että ukko haluaakin hänen olevan mustasukkainen. Karsea pullisteleva pariskunta muutenkin. Ovat niin ansainneet toisensa, kunhan vaan jättäisivät muut sairaan liittonsa ulkopuolelle.

Vierailija
112/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän päälle kaksikymppinen, juuri valmistunut ja uudessa työpaikassa. Minua 14 vuotta vanhempi kollega alkoi piirittämään minua ja menin ihastumaan häneen. Tiesin, että on naimisissa, mutta olin keskenkasvuinen ja naiivi sekä mielettömän rakastunut. En tajunnut, että hänellä oli ollut ja oli samaan aikaan muitakin. Meillä oli neljän vuoden salasuhde kunnes paljastuttiin. Mies lähti häntä koipien välissä takaisin voitonriemuisen vaimon luo. Meidän suhteen päätyttyä tällä miehellä oli muita suhteita työpaikallamme ja olin aika katkera hänelle. Paria vuotta myöhemmin hän erosi vaimostaan ja on nykyään suhteessa erään entisen kollegani kanssa. Itse vaihdoin työpaikkaa. Sitten se piruparka joutui onnettomuuteen ja on nykyään invalidi. Enää ei harmita, olen ollut onnellisesti naimisissa jo vuosia elämäni rakkauden kanssa ja lapsetkin ovat jo isoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi