Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen, miksi kaikista miehistä haluat juuri minun?

Vierailija
06.05.2023 |

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku haluaa toisen naisen miehen. Miehen, jolla on perhe, elämä ja historia oman perheensä kanssa. Miksi haluta tuhota toisen unelmat ja elämä.

Nyt varmaan joku sanoo, että ei ole toisen naisen vika vaan miehen. Itse näen, että avioliitossa tulee hyviä ja huonoja hetkiä. Sekä mies että nainen saattavat unohtaa parisuhteen hoitamisen arjen keskellä. Siihen väliin kun kolmas änkee, niin varsinkin mies sekoaa. Kuka haluaa sen sotkun?
Miksi ei valitse miestä, joka on vapaa? Kyllä täällä maailmassa löytyy hyviä miehiä ja naisia, meille monia oikeita. Ei tarvitse toisen miestä viedä.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, et ole ollut kuulemassa miten miehesi valittaa elämän kurjuutta kun nainen joka asuu hänellä tekee elämästä vaikean.

Se toinen nainen uskoo kuulemansa.

Siksi.

Toinen vaihtoehto on että on esiintynyt sinkkuna tai on juuri eroamassa.

Niin tai näin, miehesi on tehnyt valinnan alkaa seurustelemaan toisen naisen kanssa.

Mun kaksi perhetuttavanaista päätti, että he haluavat minun mieheni. Huomasin molempien naisten samankaltaisuuden, ja kaikki alkoi, kun he rupesivat yhtäkkiä kehumaan miestä. "Kyllä sun kelpaa" huokailivat minulle, mikä oli kuin klisee. Ja ne katseet ja voi se tyrkkyily. Mies oli vaivaantunut ja kertoi minulle, ettei halua ketään heistä nähdä, jos ei tuo lopu.

Eipä hän tuossa tilassa voinut oikein olla noiden miestenkään kaveri. Ja nämä tapahtuivat siis eri aikaan, eli peräjälkeen. Molempien parien kanssa meni lopulta välit poikki. Eroja tuli heille.

Ollaan miehen kanssa usein puhuttu mikä tosiaan saa naisen päämäärätietoisesti tulemaan ja vain "ottamaan", kun "rakastuu". Toinen naisista kun oli kerran tunnustanut rakkautensakin jopa miehelleni. Mies kertoi senkin.

Mikäs siinä, komea mies, hyvä työ ja palkka, eikä meillä edes yhteisiä lapsia "esteenä tai hidasteena".

Mies ei ollut kiinnostunut, ja sen näki kyllä kaikesta. Naisten omat liitot kai tylsiä, molempien miehet joi aika usein ja oli kai taloudellisia vaikeuksiakin, rahaa pyydettiin usein lainaan.

Tiedän että mies oli molemmissa tapauksissa syytön. Ei flirttiä, ei lupauksia, ei pettämistä.

Oi sinä sinisilmäinen nainen, joka keskustelet miehesi kanssa siitä,kuinka muut naiset yrittävät iskeä häntä.

Tutustu termiin narsistin triangulaatio. Narsistimies pelaa naisia vastakkain siinä.

Voimia.

Vierailija
42/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on ne samat miehet joita naiset kierrättää. Osa miehistä jää sitten taas kokonaan ilman. Minua itseäni ei tippaakaan kiinnosta varatut miehet mutta valitettavasti minä kiinnostan varattuja. Niitä taitaa olla tinderissäkin suurin osa ja se selittää miksi sieltä ei pareja synny.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ,kanssasi samaa mieltä. En ymmärrä miksi jotkut naiset sotkeutuvat varattuihin. Se on moraalittomuutta, narsismia, oman edun tavoittelua potenssiin sata. Tietenkään ketään ei viedä väkisin, mutta olen todistanut lähipiirissä tälläistä ja olen kyllä jätetyn ja petetyn puolella. Tunsin hyvin nämö jätetyt ja heissä ei vikaa, mutta vokotteleva h...ra pilasi monen ihmisen elämän, välittämättä aiheuttamastaan tuskasta ja suuresta järkytyksestä. Nämä vosut ovat aina persona non grata ystäväpiirissä ja aikuisten lasten elämässä. Eivät vaan ymmärrä hävetä aiheuttamaansa tuskaa ja murhetta. Ennen maa repee kun h...ra häpee, pitää todella paikkansa.

Vierailija
44/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat sellaisia että alkavat vokottelemaan toisia naisia, kun yksi ei riitä.

Tai toiset naiset alkavat vokottelemaan näitä varattuja miehiä, näin päin se yleensä menee nykyään.

Monesti halutaan nähdä normi keskustelu vokotteluna.

Keskustelijoilla vastuu rajoista.

Myös sillä pariutuneella miehellä. Ja heitä on. Turha yleistää että kaikki miehet pokaa. Osa osaa keskustella sivistyneesti.

Vierailija
45/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi olevansa eroamassa, kuulemma asumuserossa. Oikeasti kirjoitteli viestejä vaimonsa nenän alla. Kyllä ne on ne varatut miehet, jotka yrittävät muita naisia, ei toisinpäin. Sorry ap.

No, mulle kävi toisinpäin.

Vierailija
46/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, et ole ollut kuulemassa miten miehesi valittaa elämän kurjuutta kun nainen joka asuu hänellä tekee elämästä vaikean.

Siksi.

Niin tai näin, miehesi on tehnyt valinnan alkaa seurustelemaan toisen naisen kanssa.

Mun kaksi perhetuttavanaista päätti, että he haluavat minun mieheni. Huomasin molempien naisten samankaltaisuuden, ja kaikki alkoi, kun he rupesivat yhtäkkiä kehumaan miestä. "Kyllä sun kelpaa" huokailivat minulle, mikä oli kuin klisee. Ja ne katseet ja voi se tyrkkyily. Mies oli vaivaantunut ja kertoi minulle, ettei halua ketään heistä nähdä, jos ei tuo lopu.

Eipä hän tuossa tilassa voinut oikein olla noiden miestenkään kaveri. Ja nämä tapahtuivat siis eri aikaan, eli peräjälkeen. Molempien parien kanssa meni lopulta välit poikki. Eroja tuli heille.

Ollaan miehen kanssa usein puhuttu mikä tosiaan saa naisen päämäärätietoisesti tulemaan ja vain "ottamaan", kun "rakastuu". Toinen naisista kun oli kerran tunnustanut rakkautensakin jopa miehelleni. Mies kertoi senkin.

Mikäs siinä, komea mies, hyvä työ ja palkka, eikä meillä edes yhteisiä lapsia "esteenä tai hidasteena".

Mies ei ollut kiinnostunut, ja sen näki kyllä kaikesta. Naisten omat liitot kai tylsiä, molempien miehet joi aika usein ja oli kai taloudellisia vaikeuksiakin, rahaa pyydettiin usein lainaan.

Tiedän että mies oli molemmissa tapauksissa syytön. Ei flirttiä, ei lupauksia, ei pettämistä.

Näkisin tämän asian toisin eli miehesi on mies joka on valintansa tehnyt eli valinnut sinut.

Nämä naiset kadehti sinua ja sanoivat sen suoraan.
Miksi yleistät että kaikki naiset toimii näin eli ovat ryöstöretkillä ja kohteena sinun mies?

Toimitko itsekin näin miehesi selän takana?

Sanoiko hän todellakin noin? Puhui vain omasta tapauksestaan.

Vierailija
47/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redbull? Vai oletko lentäjän poika?

Vierailija
48/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Näkisin tämän asian toisin eli miehesi on mies joka on valintansa tehnyt eli valinnut sinut.

Nämä naiset kadehti sinua ja sanoivat sen suoraan.

Miksi yleistät että kaikki naiset toimii näin eli ovat ryöstöretkillä ja kohteena sinun mies?

Toimitko itsekin näin miehesi selän takana?

Näköjään tästä nyt jäi pois pääpointti, että molemmat naiset ehdottivat itseään uudeksi kumppaniksi miehelleni, siis ihan suoraan, että jätä se nainen, tässä sulle parempi. Ehkäpä oletin, että asia selvisi, kun mainitsin "päätöksestä vain tulla ja ottaa mies".

Toimitko itsekin näin? Mitvit, justhan mä ihmettelen tällaista toimintaa ja selkään puukottamista.

En mielestäni tosiaankaan yleistänyt vaan kerroin vain oman tarinani. eli on monenlaista systeemiä. Missä yleistin ja miten?

Vierailija
49/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaippa se on molemminpuolista,ei ketään viedä väkisin. Mies on lähtenyt sinkun matkaan ihan omasta halusta. Mieskin on syyllinen.

Vierailija
50/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Oi sinä sinisilmäinen nainen, joka keskustelet miehesi kanssa siitä,kuinka muut naiset yrittävät iskeä häntä.

Tutustu termiin narsistin triangulaatio. Narsistimies pelaa naisia vastakkain siinä.

Voimia.

Oi sinä kyökkipsykologi siellä :D Ollaan myös keskusteltu siitä, miksi yksi hänen kaverinsa ehdotteli aikoinaan  minulle ihan samankaltaisia asioita. Lisäksi illanvietoissa on tapahtunut vastaavaa miesten suhteessa minuun eli pokkana vaan iskemään vaikka mies mukana. Nuo naiset vaan olivat näköjään kunnolla suunnitelleet elämää mieheni kanssa.

Ollaan kai molemmat aikamoisia narsuja, kun voidaan keskustella kaikesta. Ehkä se onkin osittain syy pitkään liittoomme. Kiitos diagnoosistasi! Palsta ei petä koskaan! :D

Vierailija
51/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa miehesi halusi minut jo vuosikymmeniä sitten. Ennen teidän suhdettanne ja kun silloin ei tilanne ollut mahdollinen myös vuosia myöhemmin. Olen hänen suuri rakkautensa josta ei pääse koskaan irti.

Ylläpidät itse vielä tilannetta kieltäytymällä läheisyydestä. Hän on todella hyvä mies ja sitoutunut sinuun. Olisit saanut häneltä vaikka kuun taivaalta jos olist itse antanut jotain vastaan. Myös uskollisuuden

Voi sinua... Et voi olla noin herkkäuskoinen. "Vaimo ei anna" on ensimmäisellä sivulla varattujen pettäjämiesten käsikirjassa ja toisena on "Olet suurin rakkauteni, en vain voi löytää ketään kaltaistasi"

Vierailija
52/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkun naisen tulee olla varuillaan. Miehelle optimi tilanne olisi pitää useampaa huoltamoa missä voisi syödä, naida ja pyykätä.

Vierailija
53/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tyhmä kysymys, koska miehesi on halunnut sen naisen koska sinä et riitä hänelle.

Tämä. Biologia on määrännyt miehet levittämään siementään mahdollisimman moneen.

Vierailija
54/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen osaa hyvin härnää, multa lensi alle puoleen minuutiin, ei kauaa pysty kattoo niin lentää varmasti

No sinä nyt käytkin vähän vajaalla.

Vierailija
55/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaippa se on molemminpuolista,ei ketään viedä väkisin. Mies on lähtenyt sinkun matkaan ihan omasta halusta. Mieskin on syyllinen.

En ole Ap, mutta minun mieheni ei ole lähtenyt kenenkään matkaan minun jälkeeni. Silti noita yrittäjiä ja suorastaan tyrkyttäjiä riittää lähes joka illanviettoon. Miksi, kun vapaitakin miehiä olisi paikalla? Miksi ajaa itsensä noloon tilanteeseen? Tätä on vaikea käsittää.

Vierailija
56/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Mulla on samanlainen kokemus. Muutama ystävyyssuhde on kariutunut tämän takia. En voi käsittää näitä naisia.

Ikävä kuulla. Kurja tunne, kun joku voi noin toimia selän takana. Sinä ymmärsit pointin, mutta outoja vastineita sain, joissa suorastaan vääristellään sanomisiani. Olen sinisilmäinen narsisti :D Siis kun ihmettelen miksi pitää tulla kiilaamaan muiden suhteeseen. Ihan normaalia oli kai miehenikin ihmettely.

Toivottavasti ei enää tarvitse tällaista kokea. Ikävä on nähdä eroja ja menettää ennen niin kivat ystävät, jotka eivät sitten kuitenkaan mitään ystäviä tietty olleetkaan. Ontto olo.

Eikä se toisten kadehdittu parisuhde-elämäkään aina ole sitä mitä voisi luulla, jokaisella meistä on omat ongelmansa.

Vierailija
57/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tyhmä kysymys, koska miehesi on halunnut sen naisen koska sinä et riitä hänelle.

Tämä. Biologia on määrännyt miehet levittämään siementään mahdollisimman moneen.

Jotenkaan en saata ymmärtää ilmaiseksi passaavia naisia. Oikein kilpaillaan siitä kuka passaa parhaiten kyseistä miestä saamatta mitään takaisin.

Vierailija
58/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkun naisen tulee olla varuillaan. Miehelle optimi tilanne olisi pitää useampaa huoltamoa missä voisi syödä, naida ja pyykätä.

Kumpa edes jossain toimisi tuo boldattu ominaisuus.

Vierailija
59/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpa edes jossain toimisi tuo boldattu ominaisuus.

Suhunko ei halua kukaan koskea?

Vierailija
60/112 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Mulla on samanlainen kokemus. Muutama ystävyyssuhde on kariutunut tämän takia. En voi käsittää näitä naisia.

Ikävä kuulla. Kurja tunne, kun joku voi noin toimia selän takana. Sinä ymmärsit pointin, mutta outoja vastineita sain, joissa suorastaan vääristellään sanomisiani. Olen sinisilmäinen narsisti :D Siis kun ihmettelen miksi pitää tulla kiilaamaan muiden suhteeseen. Ihan normaalia oli kai miehenikin ihmettely.

Toivottavasti ei enää tarvitse tällaista kokea. Ikävä on nähdä eroja ja menettää ennen niin kivat ystävät, jotka eivät sitten kuitenkaan mitään ystäviä tietty olleetkaan. Ontto olo.

Eikä se toisten kadehdittu parisuhde-elämäkään aina ole sitä mitä voisi luulla, jokaisella meistä on omat ongelmansa.

Onneksi pääsit noista "kavereista" eroon, sillä varmaankin olisivat seuraavaksi alkaneet myrkyttämään teidän parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi