Miksi tytöille ajatellaan vain mekon tai hameen kuuluvan juhlapukeutumiseen?
Miksi ei housuja? Varmaan aina kun joku pohtii, mitä pukisi lapselle ylle johonkin tilaisuuteen, alkaa joku esittämään näkemyksiä siitä, millainen mekko tai hame olisi hyvä.
Kommentit (120)
Miten niin ei housuja? Linnan Juhlissakin on naisilla housuja, eikä kukaan hämmästele.
Mutta milloin mies saa laittaa mekon?
Pedofiilien salajuoni nähdä nuorten paljasta pintaa.
Tyttäreni meni ripille tyylikkäässä housupuvussa.
Olen aina hautajaisissa ainoa housuihin pukeutunut nainen. Siis miksi ihmeessä naisten pitäisi pukeutua hautajaisissa hameeseen tai mekkoon?
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka näin ajattelee ?
No kuka... no vaikka kuka. On hyvin yleinen ajattelutapa.
Mitä sä ap selität? Käytin jo teininä 1980-luvulla housupukua juhlissa eikä kukaan sanonu siitä mitään.
Sulla on vissiin aika ahtaat ympyrät kun sulla on tollanen käsitys asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka... no vaikka kuka. On hyvin yleinen ajattelutapa.
Ja höpöhöpö. Hyvin vanhanaikainen ajattelutapa toi on, ootko jostain maalta?
Käykö miehille kilttihame? Ruudullinen. Ja muu varustus.
Vierailija kirjoitti:
Pikkutyttöjen kuuluu pukeutua mekkoon
Olet väärässä, senkin muumio
Kuka ajaa? Kyllä siellä kaupassa housuja on.
Vierailija kirjoitti:
Menin ripille housuissa.
Ja mä sain lakin housuissa. N52
Minulla oli jo 80-luvulla konfirmaatiossa housut jalassa ja sen jälkeen kaikissa juhlissa. Ei ole tullut moitteita.
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet suomalaisista. Moni on sitä mieltä, että jos 3 vuotiaalle pojalle pukee pinkin paidan, hänestä tulee vähintään homo, tai jopa transsukupuolinen. (Itse olen sitä mieltä, että sekä homoseksuaalisuus että transsukupuolisuus ovat OK, mutta niillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millaisia vaatteita lapsena on saanut käyttää tai joutunut käyttämään.)
Me, joiden mielestä on OK pukea tytölle housut juhliin, on jonkin verran. Mutta meitä, joiden mielestä on OK pukea pojalle mekko juhliin, on oikeasti vähän.
Käsittääkseni mekon alla on housut.
Pikkutyttöjen kuuluu pukeutua mekkoon