Toinen nainen, miksi kaikista miehistä haluat juuri minun?
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku haluaa toisen naisen miehen. Miehen, jolla on perhe, elämä ja historia oman perheensä kanssa. Miksi haluta tuhota toisen unelmat ja elämä.
Nyt varmaan joku sanoo, että ei ole toisen naisen vika vaan miehen. Itse näen, että avioliitossa tulee hyviä ja huonoja hetkiä. Sekä mies että nainen saattavat unohtaa parisuhteen hoitamisen arjen keskellä. Siihen väliin kun kolmas änkee, niin varsinkin mies sekoaa. Kuka haluaa sen sotkun?
Miksi ei valitse miestä, joka on vapaa? Kyllä täällä maailmassa löytyy hyviä miehiä ja naisia, meille monia oikeita. Ei tarvitse toisen miestä viedä.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sellaisia että alkavat vokottelemaan toisia naisia, kun yksi ei riitä.
Se on sellainen paheneva kierre mikä lietsoo itseään. Miehen itsetunto nousee kun saa toisen naisen innostumaan itsestään ja sitten onkin loputon tarve saada tuota tunnetta lisää ja uusia valloituksia. Karttuneet taidot ja itseluottamus vielä edesauttaa tuossa touhussa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat aina varatun miehen, koska evoluutio sanelee naiselle tällaisen miehen olevan laadukkaampi (koska toinen nainen on hyväksynyt miehen) ja erityisesti +35-vuotiaiden sinkkujen ikäluokassa ei ole enää miehiä, joiden ulkonäkö riittäisi nykystandardeilla nykynaisille.
Mietitkö sinä koskaan hetkeäkään ennen kuin hakkaat näitä totaalikokemattoman aivopierujasi tälle palstalle? "Aina", "kaikki", "ei koskaan", "ei kukaan" - taannut aina viisivuotiaan tasolle, kun osallistut keskusteluun.
Kun vie miehen parisuhteesta, niin ei saa inceliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, et ole ollut kuulemassa miten miehesi valittaa elämän kurjuutta kun nainen joka asuu hänellä tekee elämästä vaikean.
Se toinen nainen uskoo kuulemansa.
Siksi.Toinen vaihtoehto on että on esiintynyt sinkkuna tai on juuri eroamassa.
Niin tai näin, miehesi on tehnyt valinnan alkaa seurustelemaan toisen naisen kanssa.
Enpä usko, että monikaan kiinnostuu miehestä, joka valittaa elämänsä kurjuutta ja vaimostaan. Se kerta kun itse olin tietoisesti varatun miehen kanssa oli kyllä hauskanpitosuhde. Hän totesi heti alkuun olevansa naimisissa ja ettei aio erota, sen enempää emme hänen liitostaan missään vaiheessa puhuneet.
Ja vastaus ap:n kysymykseen miksi juuri hän: Siksi, että juuri hän osui kohdalle, oli aloitteellinen, oli hauskaa seuraa, kivannäköinen ja hyvä sängyssä.
Tuo on minusta se toinen klassinen skenaario. Kumpikaan ei vaan yksinkertaisesti välitä muusta kuin omasta kiimastaan. Petetyn tunteet jne on yhdentekeviä. Mutta sitten on se toinen yleinen tarina, joka menee nimenomaan niin, että kaksi huonossa liitossa kituvaa ihmistä alkaa avautua toisilleen suhteensa ongelmista ja lopulta hakevat toisiltaan sitä mitä ei saa kotona. Se ei ole samanlaista välinpitämättömyyttä ja itsekkyyttä, se on pikemminkin heikkoutta ja kyvyttömyyttä. Mutta molemmat on hirveän yleisiä ominaisuuksia ihmisissä. Niissäkin, jotka ei petä tai sotkeennu varattuihin.
En minä sitä mieltä halua. Teillä on nyt menossa harvinaisen huono aika suhteessa ja sinä olet yhtälailla suullinen kuin mies. Olisitte puhuneet keskenänne niin hän ei olisi etsinyt siihen tarkoitukseen toista. Koska sitä se on, hän haluaa läheisyyttä ja jonkun joka kuuntelee.
Mutta älä hätäile, viimein sain hänetkin tajuamaan mistä on kyse. Kohta teidän suhde paranee tai tulee ero. Lopputulos riippuu hyvin paljon sinusta, ensimmäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Koska mies tuli, piiritti ja yllätti. Ei jättänyt rauhaan. Itselläkin jo vuosia asumusero, hänellä kulissiliitto ja eroaikeet, omien sanojensa mukaan. Tunteet veivät ja hänen kanssaan oli tosi hyvä olla. Suhteesta tuli äkkiä hyvin vakava.
Sama, lopulta molemmat erosimme ja nyt olemme jo 7 vuotta asuneet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin että kukaan ei omista ketään. Ei kukaan ole toisen kanssa velvollisuudesta vaan ihan omasta tahdostaan ja kun se tahto loppuu niin heippa vaan 🤔
Tätähän se on. Nykyisin avioliitolla ole mitään merkitystä ja toiselle voi lasketella vaikka mitä liirumlaarumia, miten on sitoutunut tähän parisuhteeseen. Silti kaikki voi loppua tosta noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tyrkyttää itseään useille sinkkunaisille ja väittää itse olevansa myös sinkku.
Onko tämä sitten sinulle joku turn-on?
Ei suinkaan. Kerroin vaan sen, mitä mies todennäköisesti on tehnyt. En voi olla ainoa, jonka kohdalle on sattunut näitä feikkisinkkuja, "ollaan just eroamassa" tai muuten vain salaseuraa hakevia profiileja.
Joskus ihan harhaluulo koko asia ,) jos puhuminen kielletty, niin aika huonossa kunnossa liitto on. Typerää puhua joutavia kun asiat eivät pidä paikkaansa. Kaikki ei ole sitä miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, et ole ollut kuulemassa miten miehesi valittaa elämän kurjuutta kun nainen joka asuu hänellä tekee elämästä vaikean.
Niin tai näin, miehesi on tehnyt valinnan alkaa seurustelemaan toisen naisen kanssa.
Mun kaksi perhetuttavanaista päätti, että he haluavat minun mieheni. Huomasin molempien naisten samankaltaisuuden, ja kaikki alkoi, kun he rupesivat yhtäkkiä kehumaan miestä. "Kyllä sun kelpaa" huokailivat minulle, mikä oli kuin klisee. Ja ne katseet ja voi se tyrkkyily. Mies oli vaivaantunut ja kertoi minulle, ettei halua ketään heistä nähdä, jos ei tuo lopu.
Eipä hän tuossa tilassa voinut oikein olla noiden miestenkään kaveri. Ja nämä tapahtuivat siis eri aikaan, eli peräjälkeen. Molempien parien kanssa meni lopulta välit poikki. Eroja tuli heille.
Ollaan miehen kanssa usein puhuttu mikä tosiaan saa naisen päämäärätietoisesti tulemaan ja vain "ottamaan", kun "rakastuu". Toinen naisista kun oli kerran tunnustanut rakkautensakin jopa miehelleni. Mies kertoi senkin.
Mikäs siinä, komea mies, hyvä työ ja palkka, eikä meillä edes yhteisiä lapsia "esteenä tai hidasteena".
Mies ei ollut kiinnostunut, ja sen näki kyllä kaikesta. Naisten omat liitot kai tylsiä, molempien miehet joi aika usein ja oli kai taloudellisia vaikeuksiakin, rahaa pyydettiin usein lainaan.
Tiedän että mies oli molemmissa tapauksissa syytön. Ei flirttiä, ei lupauksia, ei pettämistä.
Mies kertoi olevansa eroamassa, kuulemma asumuserossa. Oikeasti kirjoitteli viestejä vaimonsa nenän alla. Kyllä ne on ne varatut miehet, jotka yrittävät muita naisia, ei toisinpäin. Sorry ap.
Lasten tulo lopettaa romanttisen parisuhteen ja se nälkä kuitenkin jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaksi perhetuttavanaista päätti, että he haluavat minun mieheni. Huomasin molempien naisten samankaltaisuuden, ja kaikki alkoi, kun he rupesivat yhtäkkiä kehumaan miestä. "Kyllä sun kelpaa" huokailivat minulle, mikä oli kuin klisee. Ja ne katseet ja voi se tyrkkyily. Mies oli vaivaantunut ja kertoi minulle, ettei halua ketään heistä nähdä, jos ei tuo lopu.
Eipä hän tuossa tilassa voinut oikein olla noiden miestenkään kaveri. Ja nämä tapahtuivat siis eri aikaan, eli peräjälkeen. Molempien parien kanssa meni lopulta välit poikki. Eroja tuli heille.
Ollaan miehen kanssa usein puhuttu mikä tosiaan saa naisen päämäärätietoisesti tulemaan ja vain "ottamaan", kun "rakastuu". Toinen naisista kun oli kerran tunnustanut rakkautensakin jopa miehelleni. Mies kertoi senkin.
Mikäs siinä, komea mies, hyvä työ ja palkka, eikä meillä edes yhteisiä lapsia "esteenä tai hidasteena".
Mies ei ollut kiinnostunut, ja sen näki kyllä kaikesta. Naisten omat liitot kai tylsiä, molempien miehet joi aika usein ja oli kai taloudellisia vaikeuksiakin, rahaa pyydettiin usein lainaan.
Tiedän että mies oli molemmissa tapauksissa syytön. Ei flirttiä, ei lupauksia, ei pettämistä.
Näkisin tämän asian toisin eli miehesi on mies joka on valintansa tehnyt eli valinnut sinut.
Nämä naiset kadehti sinua ja sanoivat sen suoraan.
Miksi yleistät että kaikki naiset toimii näin eli ovat ryöstöretkillä ja kohteena sinun mies?
Toimitko itsekin näin miehesi selän takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samanlainen kokemus. Muutama ystävyyssuhde on kariutunut tämän takia. En voi käsittää näitä naisia.
Koska juuri sinun miehesi on aivan vastustamaton, upea valioyksilö, vähän kuin kuningas tai Ridge tai se Fabio. Se tietty tarkoittaa että puolisonkin täytyy olla mieletön pakkaus ja teillä on valtavan ihana elämä ja naiset haluaa paikallesi ja puoli valtakuntaa ja Barbien avoauton.
Tai sitten se juuri sinun ukkos ei olekaan erikoisempi ja kaikkien tavoittelema mahtisonni, jota tosin kuvailet jokseenkin vähämieliseksi.
Sun miehes tuli Levin baaritiskillä kysymään, että lähdenkö hänen kaveriporukan vuokraamalle mökille saunomaan. Sormus oli tukevasti nimettömässä. Siitä se ajatus sitten lähti..
Miehesi sanoi piirittäessään muita naisia, että olette jo sopineet erosta, koska et enää halua seksiä, olet epävakaa, sinulla on ollut jo pitkään toinen mies ja huudat ja raivoat miehelle joka päivä.
Siksi, että mielestäni ihmiset ovat yksilöitä, joilla on juuri omanlaisensa ainutlaatuinen persoona ja kombo ominaisuuksia. Se, että valitsisin vaan jonkun toisen vaikka sillä perusteella, että hän on vapaa, ei riitä minulle perusteluksi seurusteluun tai seksiin. Jos joku, josta pidän, on tarpeeksi kiinnostava yksilö minulle ja hän ajattelee samoin minusta, aikasemmat sitoumukset eivät kenties paina silloin vaakakupissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sellaisia että alkavat vokottelemaan toisia naisia, kun yksi ei riitä.
Tai toiset naiset alkavat vokottelemaan näitä varattuja miehiä, näin päin se yleensä menee nykyään.
No monet miehet on tosi helppoja. Pientä huomiota, juttelua ja se on siinä.
En olisi huolinut enkä huolisi miestä, joka pettäisi ja jättäisi sitten perheensä minun takiani, koska saman hän luultavasti tekisi minulle. Omat suhteeni varattuihin miehiin ovat olleet vain FWB-suhteita, joista toisessa en edes tiennyt miehen olevan varattu.