Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen illat

Vierailija
06.05.2023 |

Aina riittää puhetta, että tyttöjen retket ovat osin rouvien seksimatkoja. Onko vain urbaani legenda vai totta.
Keskustellaanko siellä lapsista miehistä ja maailman menosta.
Vai tiputetaanko siellä pöksyt nilkkoihin.
Olisi mukava kuulla rouvilta miten on ?
Mistähän ne uroot sinne saadaan. Baarista vai jonkin sivuston kautta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan haluaisi paneskella satunnaisia miehiä, varsinkaan kavereiden kanssa. Ainakin omassa tapauksessa siellä jutellaan asioista jotka sattuu sillä hetkellä kiinnostamaan, syödään hyvää ruokaa ja saatetaan ottaa pari lasillista, käydään kivoissa paikoissa. Joskus joku saattaa haluta puhua jotain seksistä mutta harvassa ovat ne tapaukset ja jutut melkoisen kesyjä.

Vierailija
2/12 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä sanotaan, juodaan viiniä ja dildoja testaillaan itseen ja muihin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä sanotaan, juodaan viiniä ja dildoja testaillaan itseen ja muihin....

Yrittäisitkö tuottaa viestisi selkokielellä

Vierailija
4/12 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen illoissa mennään baariin ja niitä pikkareita ei tarvitse pudottaa nilkkoihin, ne on käsilaukussa josta laitetaan jalkaan vasta kotiin tullessa.

Vierailija
5/12 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rouva kävi jossain tyttöjen illassa jossa oli seksilelut illan teemana. Oli kuulemma tuote esitteliää myöden illan ohjelma kunnossa. Siitä en oo tietoinen miten se ilta sitten meni, enkä kyllä ole kysellytkään. Pitäkööt omana tietonaan kun aikaakin on jo kulunut. Pääasia että oli kivaa ja tulee olemaan myös muissakin illan istujaisissa.

Vierailija
6/12 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän rouva kävi jossain tyttöjen illassa jossa oli seksilelut illan teemana. Oli kuulemma tuote esitteliää myöden illan ohjelma kunnossa. Siitä en oo tietoinen miten se ilta sitten meni, enkä kyllä ole kysellytkään. Pitäkööt omana tietonaan kun aikaakin on jo kulunut. Pääasia että oli kivaa ja tulee olemaan myös muissakin illan istujaisissa.

Mitä lukee ketjun aloituksen viimeisessä kappaleessa?

Vierailija
7/12 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä vaan haluaisi paneskella satunnaisia miehiä, varsinkaan kavereiden kanssa. Ainakin omassa tapauksessa siellä jutellaan asioista jotka sattuu sillä hetkellä kiinnostamaan, syödään hyvää ruokaa ja saatetaan ottaa pari lasillista, käydään kivoissa paikoissa. Joskus joku saattaa haluta puhua jotain seksistä mutta harvassa ovat ne tapaukset ja jutut melkoisen kesyjä.

Näinpä juuri.

Vierailija
8/12 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lukee ketjun aloituksen viimeisessä kappaleessa?

Etkö saanut runkku matskua😢

Vierailija
9/12 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei petä kumppaniaan noissa, mutta sitten on ne vakiotyypit, joiden on saatava munaa kun ovat viihteellä. Itse tykkään pienestä flirtistä, tanssia vieraan miehen kanssa ja sekaporukalla saunoa, mutta koskaan ei ole tullut pakottavaa tarvetta pettää miestäni. Minulle riittää, että olen haluttu. Oman miehen kanssa sitten puran kiimani.

Vierailija
10/12 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei petä kumppaniaan noissa, mutta sitten on ne vakiotyypit, joiden on saatava munaa kun ovat viihteellä. Itse tykkään pienestä flirtistä, tanssia vieraan miehen kanssa ja sekaporukalla saunoa, mutta koskaan ei ole tullut pakottavaa tarvetta pettää miestäni. Minulle riittää, että olen haluttu. Oman miehen kanssa sitten puran kiimani.

Vähän sama, tykkään siitä huomiosta ja tavallaan 'vapauttavasta' tunteesta kun miehet lähestyvät, flirttailevat ja tunnen että olen haluttu...illman sitä että oma mies on siinä ja pitää jotenkin peitellä asioita. Välillä tykkään antaa näkyä, tanssia vieraan kanssa, ehkä vähän kosketella ( ei siis mitään sormeilua yms) mutta sellaista jotain piristävää. Sitten kotiin ja oman miehen ratsaille mielikuvitus apuna. Ehkä sellaista pikkutuhmaa kilttivaimo-touhua. Pahin mitä on ollut niin joku suudelma, rintojen puristelua tai vähän hivelyä molemmin puolin.  Nakusaunominen on ollut muutamana kerran sekaporukalla myös ja en ole peitellyt, päinvastoin kiihottaa kun saa katseita

Vierailija
11/12 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No urbaanilegenda se on, totuus on paljon tylsempää, sorry vaan :D

Itse pidin juuri tyttöjen illan kahden ystäväni kanssa. Kuunneltiin kotonani ensin musiikkia, ruodittiin euroviisubiisejä, puhuttiin töistä ja lapsista ja tulevista kesälomasuunnitelmista, vanhenemisesta ja vaihdevuosien alkamisesta.

Naposteltiin herkkuja ja juotiin hyviä juomia. Lähdettiin käymään eräällä keikalla, katseltiin ihmisiä (siis ihan neutraalisti naisia ja miehiä) ja huokailtiin sitä että onneksi ei tarvitse enää etsiä puolisoa tai edes satunnaista seuraa. Ei kiinnosta.

Vierailija
12/12 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli työelämässä naisvaltaisella hoitoalalla töissä. Naitsen illoissa tai reissuissa kuuli aina kun monet naiset avautuivat vähäisestä seksistä, miehen saamattomuudesta jne.. Vaimoni oli hiljaa, kun meillä on ollut aina vilkas seksielämä ja hän saanut kullia ja orgasmit aina kun halunnut. Reissusta palatessa vaimo oli aina kiitollinen miehelleen ja kävi kuumana, joten sain aina nauttia kiimaisesta vaimosta ja kuulla siinä sivussa saamattomista miehistä. Ei huono ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä