Toinen nainen, miksi kaikista miehistä haluat juuri minun?
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku haluaa toisen naisen miehen. Miehen, jolla on perhe, elämä ja historia oman perheensä kanssa. Miksi haluta tuhota toisen unelmat ja elämä.
Nyt varmaan joku sanoo, että ei ole toisen naisen vika vaan miehen. Itse näen, että avioliitossa tulee hyviä ja huonoja hetkiä. Sekä mies että nainen saattavat unohtaa parisuhteen hoitamisen arjen keskellä. Siihen väliin kun kolmas änkee, niin varsinkin mies sekoaa. Kuka haluaa sen sotkun?
Miksi ei valitse miestä, joka on vapaa? Kyllä täällä maailmassa löytyy hyviä miehiä ja naisia, meille monia oikeita. Ei tarvitse toisen miestä viedä.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaippa se on molemminpuolista,ei ketään viedä väkisin. Mies on lähtenyt sinkun matkaan ihan omasta halusta. Mieskin on syyllinen.
En ole Ap, mutta minun mieheni ei ole lähtenyt kenenkään matkaan minun jälkeeni. Silti noita yrittäjiä ja suorastaan tyrkyttäjiä riittää lähes joka illanviettoon. Miksi, kun vapaitakin miehiä olisi paikalla? Miksi ajaa itsensä noloon tilanteeseen? Tätä on vaikea käsittää.
Kyllä minulle naisena riittää tyrkyttäjämiehiä joka bileissä aivan varmasti moninkertaisesti verrattuna miehellesi tyrkyttäjänaisiin, vaikka oleb varattu. Ei ole mikään salaisuus, että miehet sitä kalleintaan tyrkyttää joka paikassa, omasta tai toisen parisuhdestatuksesta viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkun naisen tulee olla varuillaan. Miehelle optimi tilanne olisi pitää useampaa huoltamoa missä voisi syödä, naida ja pyykätä.
Kumpa edes jossain toimisi tuo boldattu ominaisuus.
Suhunko ei halua kukaan koskea?
no nuo muut minä osaan kyllä ihan itsenäisestikin hoitaa.
Koska harvoin tulee vastaan ihmistä, jonka kanssa klikkaa, tulee yhteys. Eikä sillä ole paljoa tekemistä intohimon, pelehtimisen ja kaiken pinnallisuuden kanssa. Ei ketään kiinnosta sinun valiouros, vaan se ihminen kuka hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkun naisen tulee olla varuillaan. Miehelle optimi tilanne olisi pitää useampaa huoltamoa missä voisi syödä, naida ja pyykätä.
Kumpa edes jossain toimisi tuo boldattu ominaisuus.
Suhunko ei halua kukaan koskea?
no nuo muut minä osaan kyllä ihan itsenäisestikin hoitaa.
On se hyvä että sinkut(kin!) miehet muistuttaa joka päivä miksi naisen ei kannata päästää miestä pano moodia pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tyhmä kysymys, koska miehesi on halunnut sen naisen koska sinä et riitä hänelle.
Ja jos mies olisi alunpitäen suhteessa tuon toisen naisen kanssa, hän varmasti vikittelisi Ap:tä tai jotakuta muuta. Se riittämättömyys on miehessä itsessään, ei hänen kumppanissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaippa se on molemminpuolista,ei ketään viedä väkisin. Mies on lähtenyt sinkun matkaan ihan omasta halusta. Mieskin on syyllinen.
En ole Ap, mutta minun mieheni ei ole lähtenyt kenenkään matkaan minun jälkeeni. Silti noita yrittäjiä ja suorastaan tyrkyttäjiä riittää lähes joka illanviettoon. Miksi, kun vapaitakin miehiä olisi paikalla? Miksi ajaa itsensä noloon tilanteeseen? Tätä on vaikea käsittää.
Kyllä minulle naisena riittää tyrkyttäjämiehiä joka bileissä aivan varmasti moninkertaisesti verrattuna miehellesi tyrkyttäjänaisiin, vaikka oleb varattu. Ei ole mikään salaisuus, että miehet sitä kalleintaan tyrkyttää joka paikassa, omasta tai toisen parisuhdestatuksesta viis.
Miehet luulee munansa edustavan jotain eksklusiivista herkkua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap, et ole ollut kuulemassa miten miehesi valittaa elämän kurjuutta kun nainen joka asuu hänellä tekee elämästä vaikean.
Se toinen nainen uskoo kuulemansa.
Siksi.Toinen vaihtoehto on että on esiintynyt sinkkuna tai on juuri eroamassa.
Niin tai näin, miehesi on tehnyt valinnan alkaa seurustelemaan toisen naisen kanssa.
Mun kaksi perhetuttavanaista päätti, että he haluavat minun mieheni. Huomasin molempien naisten samankaltaisuuden, ja kaikki alkoi, kun he rupesivat yhtäkkiä kehumaan miestä. "Kyllä sun kelpaa" huokailivat minulle, mikä oli kuin klisee. Ja ne katseet ja voi se tyrkkyily. Mies oli vaivaantunut ja kertoi minulle, ettei halua ketään heistä nähdä, jos ei tuo lopu.
Eipä hän tuossa tilassa voinut oikein olla noiden miestenkään kaveri. Ja nämä tapahtuivat siis eri aikaan, eli peräjälkeen. Molempien parien kanssa meni lopulta välit poikki. Eroja tuli heille.
Ollaan miehen kanssa usein puhuttu mikä tosiaan saa naisen päämäärätietoisesti tulemaan ja vain "ottamaan", kun "rakastuu". Toinen naisista kun oli kerran tunnustanut rakkautensakin jopa miehelleni. Mies kertoi senkin.
Mikäs siinä, komea mies, hyvä työ ja palkka, eikä meillä edes yhteisiä lapsia "esteenä tai hidasteena".
Mies ei ollut kiinnostunut, ja sen näki kyllä kaikesta. Naisten omat liitot kai tylsiä, molempien miehet joi aika usein ja oli kai taloudellisia vaikeuksiakin, rahaa pyydettiin usein lainaan.
Tiedän että mies oli molemmissa tapauksissa syytön. Ei flirttiä, ei lupauksia, ei pettämistä.
Mulla on samanlainen kokemus. Muutama ystävyyssuhde on kariutunut tämän takia. En voi käsittää näitä naisia.
Ikävä kuulla. Kurja tunne, kun joku voi noin toimia selän takana. Sinä ymmärsit pointin, mutta outoja vastineita sain, joissa suorastaan vääristellään sanomisiani. Olen sinisilmäinen narsisti :D Siis kun ihmettelen miksi pitää tulla kiilaamaan muiden suhteeseen. Ihan normaalia oli kai miehenikin ihmettely.
Toivottavasti ei enää tarvitse tällaista kokea. Ikävä on nähdä eroja ja menettää ennen niin kivat ystävät, jotka eivät sitten kuitenkaan mitään ystäviä tietty olleetkaan. Ontto olo.
Eikä se toisten kadehdittu parisuhde-elämäkään aina ole sitä mitä voisi luulla, jokaisella meistä on omat ongelmansa.
Onneksi pääsit noista "kavereista" eroon, sillä varmaankin olisivat seuraavaksi alkaneet myrkyttämään teidän parisuhdetta.
Melko varmasti näin olisi tapahtunut. Merkkejä oli tietty näkyvillä, kun jälkeenpäin asettelin palikoita kohdilleen. Nämä tällaiset saattaa laittaa pahan olon tms. piikkiin, ja ystävän tehtävä on kuitenkin kuunnella ja lohduttaa, ei heti alkaa epäillä.
Kukapa haluaisi olla vainoharhainen ja epäillä läheistään. Ilmeisesti olisi viisaampaa vaan olla tauotta asemissa ja kaulin kourassa :D
Sulta saa hyvää seksiä ja hyvää seuraa, mutta ei tarvitse hoitaa niitä arjen asioita
No en halua sun miestä. En ole koskaan ottanut varattua miestä. Jos joku alkaa valittaan miten huono parisuhde tai kotona ei saa seksiä niin se on heti heippa. Se tarkoittaa et mies on huono sängyssä. Jokainen nainen jos saa hyvää seksiä on itsekin täysillä mukana ja haluaa useasti.
Vierailija kirjoitti:
Sulta saa hyvää seksiä ja hyvää seuraa, mutta ei tarvitse hoitaa niitä arjen asioita
Ollessaan yksinäisenä nainen toivoo löytävänsä elämäänsä rakkautta, turvallisuutta ja lämpöä. Mies: kodinkone ois jees
Koska parhaat miehet on varattuja ja muutenkin hyvä ottaa sellainen, jolla kokemusta parisuhteista ja seksistä. Ja et kai nyt tosissasi ole uskonut, että parisuhteesi kestää koko elämän? Intohimo hiipuu ja ihmiset muuttuu, on paljon luonnollisempaa vaihtaa kumppania säännöllisin väliajoin ja olla onnellinen toisesta nauttiessaan kuin kärvistellä huonoissa, pitkissä parisuhteissa. N45
No kun se mies kertoo, että olette eroamassa. Ja että teillä vain pakkoavioliitto. Toistaiseksi. Ja kun se mies on niin hauska ja nokkela. Osaa huijata minua niin kuin sinuakin. Hoida suhteesi itse äläkä valita ja ulkoista ongelmianne. Siis sinä ja se miehesi.
No ihan vaan seksiä varten olet ja hoitakoon puolisosi likaiset pyykkisi sitten.
Vierailija kirjoitti:
No itseasiassa miehesi halusi minut jo vuosikymmeniä sitten. Ennen teidän suhdettanne ja kun silloin ei tilanne ollut mahdollinen myös vuosia myöhemmin. Olen hänen suuri rakkautensa josta ei pääse koskaan irti.
Ylläpidät itse vielä tilannetta kieltäytymällä läheisyydestä. Hän on todella hyvä mies ja sitoutunut sinuun. Olisit saanut häneltä vaikka kuun taivaalta jos olist itse antanut jotain vastaan. Myös uskollisuuden
En todellakaan kieltäydy läheisyydestä. Sinulle hän kertoo tätä versiota.
Tuollaiset naiset onneksi pääsääntöjään saakin ne paskat miehet. Ei kukaan aidosti hyvä mies hyppää lennosta parisuhteesta toiseen.
Eihän kukaan aikuista miestä vie. Tee töitä unelmiesi eteen äläkä uhriudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistus varmaan sullekin.
Kannattaa varmaan vaihtaa nimi, kun linjoilla on aina heti 50 kpl "toista naista". Miksi miehet ei saa petollisen leimaa? Miksi vaihdatte nimenne ja sitten tulette petetyksi? Naurettavaa omistaa koko ihmisyys miehelle samalla kun he elävät kuten sinkkuina. Järjetöntä touhua.
Ap:kin täällä kitisemässä naisille etkä moiti miestäsi tai valita miehestäsi. Miksi te heteroakat olette tällaisia heikkoja pillittäjiä? Ei ihme että miehet pettää tuollaisia bim*oja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistus varmaan sullekin.
Satisfyer hoitaa homman kotiin.
mies pyykkäämässä luonani,kiva näky :)