Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä: onko ok, jos parisuhteessa olevan käyttää Tinderiä markkina-arvonsa testaamiseen?

Vierailija
25.04.2023 |

Eli, olen keski-ikäinen nainen ja mieheni luvalla käytän kotipaikkakunnalta poissaollessa (esim. työmatkoilla) Tinderiä ihan vain "huvikseni". Olen siis laittanut sinne kuviani ja tuntuu mukavalta, jos saan miehiltä tykkäyksiä ja kenties joitakin viestejä. En mahda sille mitään, että tämä imartelee. Puolison lupa tähän harrastukseen on.

Mitä olette mieltä tästä harrastuksesta? Onko lapsellista vai ihan ymmärrettävää hauskaa ajanvietettä?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksityöläisellä on markkina-arvo. Ehkä aloittaja tekee sivubisneksinään seksityötä. Markkina-arvo laskee, kun lihoo, vanhenee tai ulkonäkö muuten rupsahtaa.

Palstapojujen mielestä kaikilla on markkina-arvo. Kyllähän sitä sitten mitata saa jos itse haluaa.

En oikein pääse kiinni, mikä siinä sinua kirvelee.

Vierailija
62/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tietää markkina-arvosi noin paljon niin mene takaisin markkinoille.

Tämä on kyllä totta. Jos haluaa tietää virallisen markkina-arvonsa, on oltava tosissaan. Siihen arvoon lasketaan muutkin kuin ulkonäkö ja tsirbuttelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tietää markkina-arvosi noin paljon niin mene takaisin markkinoille.

Nyppiikö nyt tasoteoreetikkoa jokin? Eikö sulle tule osumia?

Se nyt oli vaan tommonen heitto. Osuiko hermoon? Miksi näin?

Vierailija
64/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jos puolison lupa on niin ei kai tuossa mitään. Itse en vain ymmärrä, miten tuollainen palaute (tuntemattomalta pelkästään kuvan perusteella saatu) voi olla niin tärkeää. Itse en tuollaista palautetta kaipaa tippaakaan tunteakseni itseäni viehättäväksi naiseksi.

Ehkäpä mies kaipaa. Miehen itsetunto kohoaa kun muutkin haluavat hänen naisensa. Olette kuulleet sanan palkintovaimo. Miehistä ei ole vastaavaa sanaa.

Incelit, teille on kerrottu, että treffipalvelut huijaavat teitä. Siellä on 80% luuserimiehiä ja 20% naisia ja valeprofiileja. Teiltä halutaan rahat ja data. Te roikutte siellä loppuikänne saamatta mitään. Naiset tulevat ja menevät, ettekä tiedä, kuka on oikea ja kuka sovelluksen oma valeprofiili.

Lievästi liioiteltu. Tinderissä on kyllä paljon muitakin kuin tätä muka niin isoa incel ryhmää. Monet ihmiset ovat parisuhteenkin löytäneet sieltä.

Sinua on huijattu. Yhtään ihmissuhdetta ei löydy sovelluksista. Kyllä ne löytyvät vain jos tapaa naamatusten ja siihen ei sinulla riitä rohkeus. Sinä vain tykkäilet ja haaveilet ja kitiset.

Vierailija
65/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on

Vierailija
66/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monethan sitä käyttää juuri viihteenä ja itsetunnon boostauseen. Itse kyllä ajattelisin, että ihmisellä on jotain itsetunto- ja mielenterveysongelmia jos on tarve roikkua tinderissä varattuna. Ennemmin kannattaa pohtia niitä juurisyitä ja hakeutua terapiaan.

Vierailija
67/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on eettisesti ja moraalisesti täysin ok jos se on puolison kanssa sovittu ilman uhkailua, kiristystä ja lahjomista etkä naruta ketään sovelluksessa ja lupaile turhia.

Tälle palstalle on pesiytynyt ihmeen paljon porukkaa jonka aivot alkaa huutaa moraalipaniikkia kun ne näkee sanan seksi :D

Vierailija
68/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen, jotain puuttuu elämästä ja pääkopasta jos ulkopuolista hyväksyntää hakee.

Vierailija
69/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin ok. Meillä tuo lähti nimenomaan minun toiveesta. Todella kivalta tuntuu, kun vaimo saa miehiltä huomiota. Meillä raja kulkee siinä, että hän saa viestitellä haluamiensa kanssa, mutta ei tehdä muuta,

Ja samalla hukkaa toisten aikaa. Varsinaisia tolloja olette.

Ei sulla muuta ole kuin aikaa, mutta itse sinä sitä tuhlaat pääsemättä elämässä eteenpäin.

Vierailija
70/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan parisuhde ei taida olla ihan terveellä pohjalla. Jos suhde on tyydyttävä, niin muiden potentiaalisten partnerien mielipiteiden uteleminen ei kiinnostaisi. 

Olen tästä täysin eri mieltä. Itse elän täysn tyydyttävässä parisuhtessa, mutta teen tuota samaa silloin tällöin. Itsellä se johtuu siitä, että olen ollut saman miehen kanssa teini-ikäisestä lähtien ja nyt keski-ikäisenä on tullut tarve testata, olisiko joku toinenkin minusta kiinnostunut. Mieheni luvalla itsekin harrastelen. 

Varaudu siihen, että muut näkevät sinun yksinkertaisena ja mu na hauk kana, jolle lähinnä naureskellaansilmiä pyöritellen.

Verisesti aikansa tuhlaamisesta tuhisevaa incel-veljeäsi ei naurata. Eikä sinuakaan päätellen kitkeryydestäsi.

Vierailija
71/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Kuinka moni mies hakee tinderistä vain seksiä. Jos ei sulle heti sovi, jollekin muulle sopii ja jos ei, hän menee maksullisiin. Sellaset kiinnostukset ja tykkäykset.

Minua olisi tinderissä kiinnostanut löytää parisuhde, mutta taisi olla ihan liikaa tuota "markkina-arvoa"...

T. Ihan kaunis ja vapaa nainen

Vierailija
72/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset siellä tykkäyksiä saa. Ei välttämättä kerro haluttavuudestasi paljoakaan.

Kertoo siitä, että siellä luuserimiehet tuhlaavat aikaansa vapaaehtoisesti ja inflatoivat itse itsensä 😊 tykkäämällä kaikista

Vierailija
73/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksityöläisellä on markkina-arvo. Ehkä aloittaja tekee sivubisneksinään seksityötä. Markkina-arvo laskee, kun lihoo, vanhenee tai ulkonäkö muuten rupsahtaa.

Kertoo incelien tietotoimiston Pasi, 12 v.

Eilen oli hyvä ketju siitä, miten naiset huolehtivat itsestään ja terveydestään ja näyttävät hyvältä, kun taas jo 30-vuotiaat miehet ovat nahistuneita rupsukoita.

Vai pitää femina#it nyt jo 12 vuotiaitakin inceleinä. Voi jeesus.

Henkinen ikä 12 v, fyysinen ehkä 50. Teillä pysähtyy henkinen kehitys puberteettiin.

Vierailija
74/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iän kriisi.

Minullakin oli jonkunlainen kriisi joskus nelikymppisenä. Ei se kuitenkaan ollut kovin kummoinen tuohon sinun lapsekkaaseen harrastukseen nähden. Mutta jos mielestäsi asia on ok ja sinun itsetuntosi, ajatuksesi ja hyvinvointisi on kiinni tuosta asiasta, niin silloin varmaan jatkat. Jos jossakin välissä huomaat, että pärjäät oikein hyvin ilman vieraiden miesten kiinnostusta ja sinun hyvä olosi ei ole tarvitse tuollaista vahvistusta, niin varmaan pystyt jättämään muille miehille lirkuttelut?

Muutaman vuoden päästä pidät asiaa luultavasti samalla tavalla ikäkriisinä kuin muut sen nyt näkevät.

Minäkin sanoisin tuon olevan keski-iän kriisiä.

Fiksut miettivät elämäänsä ja tekevät muutoksilla, vaikka pienilläkin, elämästään parempaa, tyhmillä taas homma karkaa käsistä täysin.

Vierailija
75/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäyksien kalastelu ei ole vielä mitään ja se ei kerro mistään todellisesta kiinnostuksesta. Tuolla on niin helppo tykätä ja laittaa viestiä naiselle, jolla on selvästi tarvetta saada munaa. Nämä tykkääjämiehet pitävät ap:n tapaisia naisia helppoina ja noloina, enempää siinä ei valitettavasti ole takana kiinnostusta.

Inceliä kiukuttaa kun nainen muuttaa sääntöjä 😊

Jos et hae itse muuta kuin tykkäyksiä, mikä noin kovasti sattuu, että pitää alkaa käyttäytyä lapsellisesti?

Vierailija
76/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa olen (keski-ikä, ollut saman ihmisen kanssa lukiosta asti) ja saman kokeiluin tein. Ekat kerrat myönnän tuon olleen todella jännittävää, mutta sitten tuli tyhjyyden tunne enkä ole enää jaksanut kokeillakaan, vaikka paljon esim. työmatkoilla yksinäni olen. Eli kun siis ymmärsin tämän logiikan (joku mies saattaa tykätä saman illan aikana sadasta kuvasta) niin tajusin ettei se tykkäyksen saaminen mitään välttämättä edes tarkoita.

Vierailija
77/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimon kanssa on pari kertaa vuodessa sellainen leikki, että menemme mummo-tunneliin yhdessä ja testaamme, tuleeko siellä vaimolle "tykkäyksiä". Se on oikeasti aika jännittävää ja kivaa seurata.

Vierailija
78/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä arvoiseksi olet sitten siellä päätynyt? Perusjampat peukuttelee perusmuijia, jee jee.

Sehän se Tinder-juttu on.

Mutta ap on suhteessa ja ne 80% Tinderjampat ei

Vierailija
79/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimon kanssa on pari kertaa vuodessa sellainen leikki, että menemme mummo-tunneliin yhdessä ja testaamme, tuleeko siellä vaimolle "tykkäyksiä". Se on oikeasti aika jännittävää ja kivaa seurata.

Kyllähän omaansa arvostaa taas enemmän kun näkee että se kelpais muillekin. Puolin ja toisin. Se on kiihottavaa ja sallittua.

En ymmärrä, mitä palstaincelit kiukuttelevat. Onko ne muka tosissaan Tinderissä? Tykkäävät tosissaan joka naisesta eivätkä ikinä saa osumaa, joka mihinkään johtaisi?

Vierailija
80/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi määritellä toksista feminiinistä käytöstä, niin jotain tällaista se varmaan olisi; parisuhteessa oleva nainen hakee aktiivisesti huomiota muilta miehiltä.

Kyllä minä ymmärrän naisia sen verran, että useimmat naiset ovat huomionhakuisia ja saavat kiksejä miehiltä saamastaan huomiosta. Mutta parisuhdetta kunnioittaakseen naisen ei tule tietoisesti hakeutua sellaisiin tilanteisiin, joissa hän altistuu miesten vaikutusyrityksille; tinder, instagram, yökerhot, klubit jne.

Toki tässä cuck-mies on antanut luvan, ilmeisesti epävarmuuttaan, niin kaipa se on sitten ok.

M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan