Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä: onko ok, jos parisuhteessa olevan käyttää Tinderiä markkina-arvonsa testaamiseen?

Vierailija
25.04.2023 |

Eli, olen keski-ikäinen nainen ja mieheni luvalla käytän kotipaikkakunnalta poissaollessa (esim. työmatkoilla) Tinderiä ihan vain "huvikseni". Olen siis laittanut sinne kuviani ja tuntuu mukavalta, jos saan miehiltä tykkäyksiä ja kenties joitakin viestejä. En mahda sille mitään, että tämä imartelee. Puolison lupa tähän harrastukseen on.

Mitä olette mieltä tästä harrastuksesta? Onko lapsellista vai ihan ymmärrettävää hauskaa ajanvietettä?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksityöläisellä on markkina-arvo. Ehkä aloittaja tekee sivubisneksinään seksityötä. Markkina-arvo laskee, kun lihoo, vanhenee tai ulkonäkö muuten rupsahtaa.

Vierailija
22/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkäävät kaikista kuvista ja sen jälkeen alkavat karsia, kun pitäisi alkaa keskustella. Sinä siis jopa maksat tuosta, että näet ne tykkäykset. Hölmöä touhua.

Ei ole iso raha työssäkäyvälle, vaikka ehkä sinulle. Kalliimpiakin huveja harrastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan parisuhde ei taida olla ihan terveellä pohjalla. Jos suhde on tyydyttävä, niin muiden potentiaalisten partnerien mielipiteiden uteleminen ei kiinnostaisi. 

Olen tästä täysin eri mieltä. Itse elän täysn tyydyttävässä parisuhtessa, mutta teen tuota samaa silloin tällöin. Itsellä se johtuu siitä, että olen ollut saman miehen kanssa teini-ikäisestä lähtien ja nyt keski-ikäisenä on tullut tarve testata, olisiko joku toinenkin minusta kiinnostunut. Mieheni luvalla itsekin harrastelen. 

Vierailija
24/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin ok. Meillä tuo lähti nimenomaan minun toiveesta. Todella kivalta tuntuu, kun vaimo saa miehiltä huomiota. Meillä raja kulkee siinä, että hän saa viestitellä haluamiensa kanssa, mutta ei tehdä muuta,

Ja samalla hukkaa toisten aikaa. Varsinaisia tolloja olette.

Vierailija
25/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppa käy, niin markkina-arvosta ei tarvitse kantaa huolta!

Vierailija
26/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kokeilin itsekin tuota. Aluksi tuntu kivalta ja jännittävältä saada huomiota ja tutkia näitä ihmisiä, mutta hyvin nopeasti alkoi tuntua tyhjänpäiväiseltä. 

Vierailija
27/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksityöläisellä on markkina-arvo. Ehkä aloittaja tekee sivubisneksinään seksityötä. Markkina-arvo laskee, kun lihoo, vanhenee tai ulkonäkö muuten rupsahtaa.

Kertoo incelien tietotoimiston Pasi, 12 v.

Eilen oli hyvä ketju siitä, miten naiset huolehtivat itsestään ja terveydestään ja näyttävät hyvältä, kun taas jo 30-vuotiaat miehet ovat nahistuneita rupsukoita.

Vierailija
28/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisi.

Minullakin oli jonkunlainen kriisi joskus nelikymppisenä. Ei se kuitenkaan ollut kovin kummoinen tuohon sinun lapsekkaaseen harrastukseen nähden. Mutta jos mielestäsi asia on ok ja sinun itsetuntosi, ajatuksesi ja hyvinvointisi on kiinni tuosta asiasta, niin silloin varmaan jatkat. Jos jossakin välissä huomaat, että pärjäät oikein hyvin ilman vieraiden miesten kiinnostusta ja sinun hyvä olosi ei ole tarvitse tuollaista vahvistusta, niin varmaan pystyt jättämään muille miehille lirkuttelut?

Muutaman vuoden päästä pidät asiaa luultavasti samalla tavalla ikäkriisinä kuin muut sen nyt näkevät.

Vierailija
29/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin ok. Meillä tuo lähti nimenomaan minun toiveesta. Todella kivalta tuntuu, kun vaimo saa miehiltä huomiota. Meillä raja kulkee siinä, että hän saa viestitellä haluamiensa kanssa, mutta ei tehdä muuta,

Olen kyllä kirjoittanut profiiliini etten etsi parisuhdetta. Tässä mielessä otan kyllä huomioon mahdolliset parisuhdetta vakavasti etsivät. 

Vierailija
30/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkäävät kaikista kuvista ja sen jälkeen alkavat karsia, kun pitäisi alkaa keskustella. Sinä siis jopa maksat tuosta, että näet ne tykkäykset. Hölmöä touhua.

Ei ole iso raha työssäkäyvälle, vaikka ehkä sinulle. Kalliimpiakin huveja harrastan.

Siis mitä iloa tuosta on katella ketkä tykkää kaikista kuvista.? Miehet vaan tykkäävät epätoivoisesti ja myöhemmin miettivät kuka ehkä kiinnostaisi.

Vierailija
31/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna muistaisin, että siellä moni etsii parisuhdetta ihan vakavissaan. Siinä mielessä tuo on Tinderin väärinkäyttöä näiden ihmisten kustannuksella.

No ainakin miehet oli kovin nihkeitä aloittamaan itse keskusteluja ja vielä nihkeämpiä vastailemaan keskustelun aloituksiin. Että eipä nyt varsinaisesti välittynyt sellaista kuvaa että parisuhdetta olisi kukaan etsinyt.

Vierailija
32/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. All is vanity.

Vierailija
33/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan parisuhde ei taida olla ihan terveellä pohjalla. Jos suhde on tyydyttävä, niin muiden potentiaalisten partnerien mielipiteiden uteleminen ei kiinnostaisi. 

Olen tästä täysin eri mieltä. Itse elän täysn tyydyttävässä parisuhtessa, mutta teen tuota samaa silloin tällöin. Itsellä se johtuu siitä, että olen ollut saman miehen kanssa teini-ikäisestä lähtien ja nyt keski-ikäisenä on tullut tarve testata, olisiko joku toinenkin minusta kiinnostunut. Mieheni luvalla itsekin harrastelen. 

Varaudu siihen, että muut näkevät sinun yksinkertaisena ja mu na hauk kana, jolle lähinnä naureskellaansilmiä pyöritellen.

Vierailija
34/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... miksi täytyy testata markkina-arvoaan? Etkö arvosta itse itseäsi tai miehesi mielipidettä sinusta? Sehän on tietysti jokaisen pariskunnan oma keskinäinen asia, mitä sopii tehdä, enkä mä tätä edes niinkään moraaliasiana pidä, mutta miksi ihmeessä? 

Vierailija
35/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kirjoittanut profiiliini etten etsi parisuhdetta. Tässä mielessä otan kyllä huomioon mahdolliset parisuhdetta vakavasti etsivät. 

Haluat vielä epätoivoisilta panomiehiltä tykkäyksiä?

Vierailija
36/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jos puolison lupa on niin ei kai tuossa mitään. Itse en vain ymmärrä, miten tuollainen palaute (tuntemattomalta pelkästään kuvan perusteella saatu) voi olla niin tärkeää. Itse en tuollaista palautetta kaipaa tippaakaan tunteakseni itseäni viehättäväksi naiseksi.

Ehkäpä mies kaipaa. Miehen itsetunto kohoaa kun muutkin haluavat hänen naisensa. Olette kuulleet sanan palkintovaimo. Miehistä ei ole vastaavaa sanaa.

Incelit, teille on kerrottu, että treffipalvelut huijaavat teitä. Siellä on 80% luuserimiehiä ja 20% naisia ja valeprofiileja. Teiltä halutaan rahat ja data. Te roikutte siellä loppuikänne saamatta mitään. Naiset tulevat ja menevät, ettekä tiedä, kuka on oikea ja kuka sovelluksen oma valeprofiili.

Vierailija
37/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset siellä tykkäyksiä saa. Ei välttämättä kerro haluttavuudestasi paljoakaan.

Vierailija
38/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehen kanssa "esilekkinä" esim. hotelliviikonloppuina tehdään tuota, että viestittelen Tinderissä joidenkin hyvinvarustelluksi itseään mainostavien miesten kanssa. Hauskaa? Kyllä. Naurettavaa? Sitäkin :)

Vierailija
39/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä etsit sitten?

Etkö saanut lapsena huomiota tarpeeksi vanhemmiltasi, kun nyt pitää laittaa jotain lapsellisia kuvia nettiin omasta naamasta? Hassua ja surullista.

Vierailija
40/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, yritä vähän enemmän pslstahullu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän