Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä: onko ok, jos parisuhteessa olevan käyttää Tinderiä markkina-arvonsa testaamiseen?

Vierailija
25.04.2023 |

Eli, olen keski-ikäinen nainen ja mieheni luvalla käytän kotipaikkakunnalta poissaollessa (esim. työmatkoilla) Tinderiä ihan vain "huvikseni". Olen siis laittanut sinne kuviani ja tuntuu mukavalta, jos saan miehiltä tykkäyksiä ja kenties joitakin viestejä. En mahda sille mitään, että tämä imartelee. Puolison lupa tähän harrastukseen on.

Mitä olette mieltä tästä harrastuksesta? Onko lapsellista vai ihan ymmärrettävää hauskaa ajanvietettä?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna muistaisin, että siellä moni etsii parisuhdetta ihan vakavissaan. Siinä mielessä tuo on Tinderin väärinkäyttöä näiden ihmisten kustannuksella.

No ainakin miehet oli kovin nihkeitä aloittamaan itse keskusteluja ja vielä nihkeämpiä vastailemaan keskustelun aloituksiin. Että eipä nyt varsinaisesti välittynyt sellaista kuvaa että parisuhdetta olisi kukaan etsinyt.

Eli siellä oli parempaa tarjolla. Ei ole aikaa kaikille kirjoitella.

Vierailija
42/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jos puolison lupa on niin ei kai tuossa mitään. Itse en vain ymmärrä, miten tuollainen palaute (tuntemattomalta pelkästään kuvan perusteella saatu) voi olla niin tärkeää. Itse en tuollaista palautetta kaipaa tippaakaan tunteakseni itseäni viehättäväksi naiseksi.

Ehkäpä mies kaipaa. Miehen itsetunto kohoaa kun muutkin haluavat hänen naisensa. Olette kuulleet sanan palkintovaimo. Miehistä ei ole vastaavaa sanaa.

Incelit, teille on kerrottu, että treffipalvelut huijaavat teitä. Siellä on 80% luuserimiehiä ja 20% naisia ja valeprofiileja. Teiltä halutaan rahat ja data. Te roikutte siellä loppuikänne saamatta mitään. Naiset tulevat ja menevät, ettekä tiedä, kuka on oikea ja kuka sovelluksen oma valeprofiili.

Lievästi liioiteltu. Tinderissä on kyllä paljon muitakin kuin tätä muka niin isoa incel ryhmää. Monet ihmiset ovat parisuhteenkin löytäneet sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista paskaa heti aamuun.

Vierailija
44/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä suosittelen itsetunnon hankkimista. Jos omanarvontuntosi on kiinni muiden tykkäksistä olet aika hukassa.

Vierailija
45/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän testasin ylläpidon agresiivisuuden tekemällä deitti-ilmoituksen tänne. 

Vierailija
46/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset siellä tykkäyksiä saa. Ei välttämättä kerro haluttavuudestasi paljoakaan.

Tämä. Valitettavasti tursaan näköisetkin naiset saavat tykkäyksiä. Tai jopa kuvattomat naiset...

Vierailija
47/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on inceltrolli, joka hakee pönkitystä omille harhaisille kuvitelmilleen ja teorioilleen.

Vierailija
48/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan parisuhde ei taida olla ihan terveellä pohjalla. Jos suhde on tyydyttävä, niin muiden potentiaalisten partnerien mielipiteiden uteleminen ei kiinnostaisi. 

Olen tästä täysin eri mieltä. Itse elän täysn tyydyttävässä parisuhtessa, mutta teen tuota samaa silloin tällöin. Itsellä se johtuu siitä, että olen ollut saman miehen kanssa teini-ikäisestä lähtien ja nyt keski-ikäisenä on tullut tarve testata, olisiko joku toinenkin minusta kiinnostunut. Mieheni luvalla itsekin harrastelen. 

Et selkeästi elä täysin tyydyttävässä parisuhteessa.

Vierailija
49/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liki 6-kymppisenä fittinä miehenä miettinyt samaa. Tiedostan, etten ole naamakomea ja hyvin turhamaisena ihmisenä minua kiinnostaisi miten minut rankataan.

Olen kiinnostunut huippukauniista naisista ainostaan ja haluaisin tietää ns. tasoni. Olen huippukauniin naisen kanssa naimisissa, mutta luultavasti en hurmannut häntä pelkällä ulkonäölläni.

Vierailija
50/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä arvoiseksi olet sitten siellä päätynyt? Perusjampat peukuttelee perusmuijia, jee jee.

Vierailija
51/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
52/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmasti miehesi kanssa mukava ja rento parisuhde, jossa mies varmasti hyötyy eniten sinun pönkittäessä naisellista itsetuntoasi Tnderin tykkäyksillä. Pientä esileikkiä, kun taas palaat kotiin. Jotenkin sellainen mielikuva syntyi teistä. 

Tinderissä on huijareita. Ihan niitä ystäviä sieltä Nigeriasta asti ja jotka osaavat kyllä luoda profiilin, johon voi useampikin kompastua. Onko heidän tykkäämisensä sinulle tärkeää? 

Leikistäsi tulee vielä jännempää, jos tykkäät aivan kaikista. Saat enemmän tykkäksiä ja vaihtelua. Joten leiki kunnolla, kun kerran leikit. Ole kuitenkin itsesi kanssa varovainen niin kuin tulen kanssa, että altistut myös hulluille, narsisteille, hyväksikäyttäjille tai  muille hylätyille/ karkureille. Se yksi kiva, sinuun kolahtava viesti voi olla hyppy joko uuteen jännään seikkailuun tai kaiken menettämistä (enkä tarkoita vain rahaa). Älä luota  liikaa itseesi. Järkevimmätkin naiset ovat erehtyneet ja uskoneet selviävänsä. 

Vierailija
53/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksityöläisellä on markkina-arvo. Ehkä aloittaja tekee sivubisneksinään seksityötä. Markkina-arvo laskee, kun lihoo, vanhenee tai ulkonäkö muuten rupsahtaa.

Kertoo incelien tietotoimiston Pasi, 12 v.

Eilen oli hyvä ketju siitä, miten naiset huolehtivat itsestään ja terveydestään ja näyttävät hyvältä, kun taas jo 30-vuotiaat miehet ovat nahistuneita rupsukoita.

Vai pitää femina#it nyt jo 12 vuotiaitakin inceleinä. Voi jeesus.

Vierailija
54/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi testata markkina-arvoaan? Tätä ihmettelee mummoikäinen, jolla ei ole ollut koskaan niin huono itsetunto, että miesten ihailu ja tykkäykset olisivat sitä nostaneet. Pikemminkin ylenpalttinen ihailu on tuntunut kiusalliselta. Vähempään en ole edes kiinnittänyt huomiota.

T. Pasi 12 v.

Vierailija
55/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäyksien kalastelu ei ole vielä mitään ja se ei kerro mistään todellisesta kiinnostuksesta. Tuolla on niin helppo tykätä ja laittaa viestiä naiselle, jolla on selvästi tarvetta saada munaa. Nämä tykkääjämiehet pitävät ap:n tapaisia naisia helppoina ja noloina, enempää siinä ei valitettavasti ole takana kiinnostusta.

Vierailija
56/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen liki 6-kymppisenä fittinä miehenä miettinyt samaa. Tiedostan, etten ole naamakomea ja hyvin turhamaisena ihmisenä minua kiinnostaisi miten minut rankataan.

Olen kiinnostunut huippukauniista naisista ainostaan ja haluaisin tietää ns. tasoni. Olen huippukauniin naisen kanssa naimisissa, mutta luultavasti en hurmannut häntä pelkällä ulkonäölläni.

Sulla on kyllä huippukiva elämä!

Vierailija
57/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tietää markkina-arvosi noin paljon niin mene takaisin markkinoille.

Vierailija
58/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it. Kaikki siellä testaavat, mihin oma naama riittää.

Siihen se sovellus on tarkoitettukin. Se on viihdettä.

Vierailija
59/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tietää markkina-arvosi noin paljon niin mene takaisin markkinoille.

Nyppiikö nyt tasoteoreetikkoa jokin? Eikö sulle tule osumia?

Vierailija
60/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset siellä tykkäyksiä saa. Ei välttämättä kerro haluttavuudestasi paljoakaan.

Tämä. Valitettavasti tursaan näköisetkin naiset saavat tykkäyksiä. Tai jopa kuvattomat naiset...

Samaa olin tulossa kirjoittamaan.

Kannattaa mennä ennemmin ihan elävään elämään ja kalastella siellä treffipyyntöjä miehiltä. Se on tyydyttävämpää ja mielenkiintoisempaa kuin joku tuollainen säälittävä tinderitouhu.

Jos saat siis ihan omana itsenäsi vaikka ruokakaupassa käydessäsi kutsun kahvittelemaan ja juttelemaan joltakin oikeasti asiallisen näköiseltä mieheltä, niin sitten sinussa on varmasti sitä jotain. Jos et saa, niin et välttämättä ole kovin kiinnostava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän