Mielipiteitä: onko ok, jos parisuhteessa olevan käyttää Tinderiä markkina-arvonsa testaamiseen?
Eli, olen keski-ikäinen nainen ja mieheni luvalla käytän kotipaikkakunnalta poissaollessa (esim. työmatkoilla) Tinderiä ihan vain "huvikseni". Olen siis laittanut sinne kuviani ja tuntuu mukavalta, jos saan miehiltä tykkäyksiä ja kenties joitakin viestejä. En mahda sille mitään, että tämä imartelee. Puolison lupa tähän harrastukseen on.
Mitä olette mieltä tästä harrastuksesta? Onko lapsellista vai ihan ymmärrettävää hauskaa ajanvietettä?
Kommentit (104)
Samaa teen minäkin, ja erityisesti silloin jos olemme miehen kanssa kahdestaan vaikka Helsingissä. Ainakin meillä tuo kivaa jännitettä omaan suhteeseen.
Sinuna muistaisin, että siellä moni etsii parisuhdetta ihan vakavissaan. Siinä mielessä tuo on Tinderin väärinkäyttöä näiden ihmisten kustannuksella.
Tasoa kannattaa joka tapauksessa laskea jo ennen kuin menee sinne.
Vähän ehkä joo lapsellista mutta eihän muiden mielipiteillä ole väliä, jos se on kumppanillesi ok. Etkä tosiaan mene pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok.
Miksi ei ole?
"Markkina-arvoa"? Oletko vähän pimeä.
Jos se on vaan hauskaa testailua, miksi et voi käyttää sitä miehen edessä?
Täysin ok. Meillä tuo lähti nimenomaan minun toiveesta. Todella kivalta tuntuu, kun vaimo saa miehiltä huomiota. Meillä raja kulkee siinä, että hän saa viestitellä haluamiensa kanssa, mutta ei tehdä muuta,
Onko miehelläsi cuck fetissi? Saako hän seksuaalista nautintoa tuosta?
Miksi kukaan haluaisi testata markkina-arvoaan? Tätä ihmettelee mummoikäinen, jolla ei ole ollut koskaan niin huono itsetunto, että miesten ihailu ja tykkäykset olisivat sitä nostaneet. Pikemminkin ylenpalttinen ihailu on tuntunut kiusalliselta. Vähempään en ole edes kiinnittänyt huomiota.
On outoa. Jos on noin heikko itsetunto, niin ehkä terapia auttaisi.
Incelit tohkeissaan kun nainen tekee huvikseen samaa mitä he tosissaan.
Ootko hyviä matcheja saanut, profiilista päätellen? Sen pidemmällehän homma ei etene, kuten ei heilläkään, mutta eri syystä.
Aloittajan parisuhde ei taida olla ihan terveellä pohjalla. Jos suhde on tyydyttävä, niin muiden potentiaalisten partnerien mielipiteiden uteleminen ei kiinnostaisi.
Mikä tuossa on ongelma jos tuo miehen kanssa yhdessä sovittu. Samalla asialla siellä muutkin on, lähinnä huvikseen testaamassa. Tuota harrastin itsekin sinkkuna ollessa. Ja nopeasti se tarjonta on käyty läpi, samat naamat siellä aina tuli eteen.
Ihmiset ovat erilaisia. Toiset osaavat tuolla tavalla leikitellä ja nauttia, toiset painavat laput silmillä parisuhteen löydettyään ketään toista enää huomaamattakaan tuon jälkeen. Minusta tämä jälkimmäinen malli on jollakin tavalla luonnotonta ja ehkä myös vähän säälittävää.
Miehet tykkäävät kaikista kuvista ja sen jälkeen alkavat karsia, kun pitäisi alkaa keskustella. Sinä siis jopa maksat tuosta, että näet ne tykkäykset. Hölmöä touhua.
Vierailija kirjoitti:
On outoa. Jos on noin heikko itsetunto, niin ehkä terapia auttaisi.
Sitä minä en palstapojuista usko. Ne on kyvyttömiä kehittymään koska ne eivät näe itseään.
Ap taas on pelkkä trolli, mutta napsautti kivasti inceleitä nenään.
Toki jos puolison lupa on niin ei kai tuossa mitään. Itse en vain ymmärrä, miten tuollainen palaute (tuntemattomalta pelkästään kuvan perusteella saatu) voi olla niin tärkeää. Itse en tuollaista palautetta kaipaa tippaakaan tunteakseni itseäni viehättäväksi naiseksi.