Mielipiteitä: onko ok, jos parisuhteessa olevan käyttää Tinderiä markkina-arvonsa testaamiseen?
Eli, olen keski-ikäinen nainen ja mieheni luvalla käytän kotipaikkakunnalta poissaollessa (esim. työmatkoilla) Tinderiä ihan vain "huvikseni". Olen siis laittanut sinne kuviani ja tuntuu mukavalta, jos saan miehiltä tykkäyksiä ja kenties joitakin viestejä. En mahda sille mitään, että tämä imartelee. Puolison lupa tähän harrastukseen on.
Mitä olette mieltä tästä harrastuksesta? Onko lapsellista vai ihan ymmärrettävää hauskaa ajanvietettä?
Kommentit (104)
Tinderissä nyt saa kuka tahansa alle 150kg hieman itseään ehostanut nainen tykkäyksiä, ei niillä kannata egoaan boostata. Todellinen egoboosti tulee siitä kun saa kadulla itseään nuoremmilta naisilta niitä nenä nyrpyssä annettuja päästä varpaisiin -katseita, ai että!
Jos vieraiden huomio imartelee ja kumppani on ok asian kanssa, niin mikäs siinä, mutta mikä tämä kysymys, että onko se ok tehdä niin? Enemmän itse tulkitsisin, että et aivan vaan huomiosta tuota tee, vaan haluat enemmän. Eli siis ihan vain huonosta omastatunnosta, miksi muuten kysyisit onko tämä ok, kun se on teidän kahden välinen asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityöläisellä on markkina-arvo. Ehkä aloittaja tekee sivubisneksinään seksityötä. Markkina-arvo laskee, kun lihoo, vanhenee tai ulkonäkö muuten rupsahtaa.
Kertoo incelien tietotoimiston Pasi, 12 v.
Eilen oli hyvä ketju siitä, miten naiset huolehtivat itsestään ja terveydestään ja näyttävät hyvältä, kun taas jo 30-vuotiaat miehet ovat nahistuneita rupsukoita.
Vai pitää femina#it nyt jo 12 vuotiaitakin inceleinä. Voi jeesus.
Henkinen ikä 12 v, fyysinen ehkä 50. Teillä pysähtyy henkinen kehitys puberteettiin.
Prinsessa-feministit eivät pääse edes puberteettiin asti.
Tiesitkö muuten sellaisen kreisin asian että ihmiset tapaavat usein naamatusten tinderin? Vai väitätkö että ne ihmiset valehtelevat jotka väittävät tavanneensa tinderissä? Salaliittoteoriahan tuokin.