Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä: onko ok, jos parisuhteessa olevan käyttää Tinderiä markkina-arvonsa testaamiseen?

Vierailija
25.04.2023 |

Eli, olen keski-ikäinen nainen ja mieheni luvalla käytän kotipaikkakunnalta poissaollessa (esim. työmatkoilla) Tinderiä ihan vain "huvikseni". Olen siis laittanut sinne kuviani ja tuntuu mukavalta, jos saan miehiltä tykkäyksiä ja kenties joitakin viestejä. En mahda sille mitään, että tämä imartelee. Puolison lupa tähän harrastukseen on.

Mitä olette mieltä tästä harrastuksesta? Onko lapsellista vai ihan ymmärrettävää hauskaa ajanvietettä?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki jos puolison lupa on niin ei kai tuossa mitään. Itse en vain ymmärrä, miten tuollainen palaute (tuntemattomalta pelkästään kuvan perusteella saatu) voi olla niin tärkeää. Itse en tuollaista palautetta kaipaa tippaakaan tunteakseni itseäni viehättäväksi naiseksi.

Ehkäpä mies kaipaa. Miehen itsetunto kohoaa kun muutkin haluavat hänen naisensa. Olette kuulleet sanan palkintovaimo. Miehistä ei ole vastaavaa sanaa.

Incelit, teille on kerrottu, että treffipalvelut huijaavat teitä. Siellä on 80% luuserimiehiä ja 20% naisia ja valeprofiileja. Teiltä halutaan rahat ja data. Te roikutte siellä loppuikänne saamatta mitään. Naiset tulevat ja menevät, ettekä tiedä, kuka on oikea ja kuka sovelluksen oma valeprofiili.

Lievästi liioiteltu. Tinderissä on kyllä paljon muitakin kuin tätä muka niin isoa incel ryhmää. Monet ihmiset ovat parisuhteenkin löytäneet sieltä.

Sinua on huijattu. Yhtään ihmissuhdetta ei löydy sovelluksista. Kyllä ne löytyvät vain jos tapaa naamatusten ja siihen ei sinulla riitä rohkeus. Sinä vain tykkäilet ja haaveilet ja kitiset.

Tiesitkö muuten sellaisen kreisin asian että ihmiset tapaavat usein naamatusten tinderin? Vai väitätkö että ne ihmiset valehtelevat jotka väittävät tavanneensa tinderissä? Salaliittoteoriahan tuokin.

Vierailija
102/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä nyt saa kuka tahansa alle 150kg hieman itseään ehostanut nainen tykkäyksiä, ei niillä kannata egoaan boostata. Todellinen egoboosti tulee siitä kun saa kadulla itseään nuoremmilta naisilta niitä nenä nyrpyssä annettuja päästä varpaisiin -katseita, ai että! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieraiden huomio imartelee ja kumppani on ok asian kanssa, niin mikäs siinä, mutta mikä tämä kysymys, että onko se ok tehdä niin? Enemmän itse tulkitsisin, että et aivan vaan huomiosta tuota tee, vaan haluat enemmän. Eli siis ihan vain huonosta omastatunnosta, miksi muuten kysyisit onko tämä ok, kun se on teidän kahden välinen asia?

Vierailija
104/104 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksityöläisellä on markkina-arvo. Ehkä aloittaja tekee sivubisneksinään seksityötä. Markkina-arvo laskee, kun lihoo, vanhenee tai ulkonäkö muuten rupsahtaa.

Kertoo incelien tietotoimiston Pasi, 12 v.

Eilen oli hyvä ketju siitä, miten naiset huolehtivat itsestään ja terveydestään ja näyttävät hyvältä, kun taas jo 30-vuotiaat miehet ovat nahistuneita rupsukoita.

Vai pitää femina#it nyt jo 12 vuotiaitakin inceleinä. Voi jeesus.

Henkinen ikä 12 v, fyysinen ehkä 50. Teillä pysähtyy henkinen kehitys puberteettiin.

Prinsessa-feministit eivät pääse edes puberteettiin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi